امروزه استفاده از پارتیشن شیشه‌ ای در منزل مورد استقبال تعداد زیادی از افراد به منظور تفکیک و جداسازی قرار گرفته‌ است. پارتیشن شیشه‌ ای علاوه‌ بر جداسازی دارای ظاهر زیبایی برای‌ محیط مد نظر شما نیز می‌شود.

پارتیشن‌های شیشه‌ای اصولا در منزل و محیط کار مورد استفاده قرار می‌گیرد. ‌

از ویژگی‌های مهم پارتیشن شیشه ای منزل ، وسیع و بزرگ دیده شدن محیط می‌باشد. قابلیت جابه‌جایی و تغییر پارتیشن شیشه ای منزل از جمله امتیازهای مهم این کالا است.

بررسی اجمالی پارتیشن شیشه ای منزل و پارتیشن شیشه ای رنگی

پارتیشن شیشه ای منزل

پارتیشن شیشه ای منزل طراحی‌های مختلفی دارد و این باعث شده که با سلیقه‌ی مشتری در تولید و طراحی مطابقت کامل باشد. پارتیشن شیشه ای منزل هم در محیط کار مانند مطب پزشکان و دفاتر وکلا و هم در محیط منزل جهت جداسازی فضا قابل استفاده است.

پارتیشن شیشه‌ ای در منزل دارای طراحی‌های شیک، شفاف و به روز می‌باشد. جنس این کالا بیشتر از شیشه‌های سکوریت است که باعث شده مقاومت و استحکام بالایی در برابر شرایط محیطی و ضربات مختلف داشته‌باشد.

پارتیشن شیشه ای منزل مدل‌های بسیاری از‌جمله مات، رنگی و نیمه مات را دارا می‌باشد.

امروزه استفاده از پارتیشن شیشه ای منزل به جای استفاده از مصالح ساختمانی کاربرد بیشتری دارد و دلیل این امر راحتی نصب و آسان بودن جابه‌جایی در مکان می‌باشد. این کالا به دلیل داشتن وزن کم و امکان جابه‌جایی و نصب راحت مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته‌است.

طراحی‌های پارتیشن شیشه ای منزل بسیار متنوع بوده و این باعث شده که مشتری در انتخاب مدل قدرت انتخاب بیشتری داشته باشد. پارتیشن شیشه ای منزل به پارتیشن شیشه‌ ای فریم دار و فاقد فریم تقسیم‌بندی می‌شود.

پارتیشن شیشه‌ ای فریم دار از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار و در اطراف آن دارای فریم می‌باشد.

پارتیشن شیشه‌ ای فاقد فریم ساخته شده از آلومینیوم و بدون فریم است.

از طرف دیگر پارتیشن شیشه‌ ای خانگی با در نظر گرفتن ضخامت آن به پارتیشن شیشه‌ ای دوجداره و پارتیشن شیشه‌ ای تک جداره تقسیم می‌شود. پارتیشن شیشه‌ ای دوجداره نسبت به پارتیشن شیشه‌ ای یک جداره از مقاومت و استحکام کمتری برخوردار است و دلیل این امر ضخامت کم آن است.

پارتیشن شیشه‌ ای در منزل به دلیل داشتن طرحهای متفاوت و خاص و جلوگیری از ورود صداهای‌ مزاحم در آخر یک محیط آرامش‌بخش و مناسب را بدون استفاده از مصالح ساختمانی، در کوتاه‌ترین مدت زمان را به مشتری تحویل‌ می‌دهد.

قیمت نرده شیشه ای راه پله

یکی از عوامل مهمی که در انتخاب و خرید یک محصول تاثیر زیادی دارد قیمت محصول است. با توجه به این موضوع قیمت نرده شیشه‌ای راه‌پله با در نظر گرفتن عوامل زیادی که ذیلا مطرح می‌کنیم متغیر است.

به طور کلی قیمت نرده شیشه ای راه پله به عواملی مانند ضخامت و ابعاد نرده، ارتفاع نرده شیشه‌ای و کیفیت مواد استفاده شده در تولید نرده شیشه‌ای راه پله بستگی دارد.

در بعضی از مدل‌های نرده شیشه‌ای راه پله که ضخامت آنها نسبت به سایر مدلها بیشتر است مسلما قیمت آن نیز افزایش پیدا می‌کند. از طرف دیگر در تعیین قیمت نرده شیشه ای راه پله نوع اتصالات که اجزای آن را به هم وصل می‌کند و نگهدارنده است نیز تاثیر زیادی دارد. در واقع اگر در اتصال و نصب نرده شیشه‌ای راه پله، شیشه‌های سکوریت که ضخامت کمی‌دارند به کار برده شود هزینه و قیمت نصب نرده شیشه‌ای راه پله ارزان‌تر خواهد شد اما استفاده از مدل‌هایی که برای نصب و راه‌اندازی از شیشه‌های لمینت استفاده می‌شود مسلما گران‌تر است.

مشتریان گرامی حتما این موضوع را در نظر بگیرید که در تعیین قیمت نرده شیشه ای راه پله اگر ارتفاع کمتر از صد سانتیمتر باشد قیمت نرده شیشه ای راه پله متناسب با طول آن مشخص می‌شود و اگر بیشتر از اندازه‌ی مذکور باشد، قیمت نرده شیشه ای راه پله بر اساس متر مربع تعیین می‌شود. در هر حال برای اطلاع از قیمت نرده شیشه ای راه پله می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

پارتیشن شیشه ای رنگی

پارتیشن شیشه ای رنگی یکی از مدل‌های زیبا‌‌ و مدرن پارتیشن است که جهت جداسازی و تفکیک محیط داخلی منزل و یا ساختمان‌های اداری استفاده می‌شود.

شفافیتی که پارتیشن شیشه ای رنگی دارد باعث می‌شود که نور در فضای به طور حداکثر موجود باشد. انعکاس نور در فضا باعث وسیع و بزرگتر دیده شدن فضای مد نظر می‌شود که این یکی از امتیازات پارتیشن شیشه ای رنگی است.

در واقع پارتیشن شیشه ای رنگی همان پارتیشن شیشه‌ ای معمولی است اما با این تفاوت که در این مدل از شیشه‌های رنگی زیبا استفاده می‌شود. ویژگی اصلی پارتیشن شیشه ای رنگی این است که با استفاده از این مدل شما می‌تواند دایره‌ی دید افراد را به مکان مورد نظر که از این پارتیشن استفاده شده‌است محدود کنید. در واقع استفاده از پارتیشن شیشه ای رنگی باعث می‌شود که بر خلاف شیشه‌های هوشمند که به طور موقت منجر به محدود سازی دید به فضا می‌شوند، به طور دائم فضای مورد نظر در معرض دید نباشد.

به طور کلی پارتیشن شیشه‌ ای در منزل و پارتیشن شیشه ای رنگی از جدید‌ترین و مدرن‌ترین تجهیزات به منظور جداسازی و تفکیک دو فضای‌مختلف از هم می‌باشد. این کالا دارای انواع زیادی از‌مدلها در سبکهای‌ مختلف است‌ که‌ به‌ مخاطب این امکان را می‌دهد که مطابق با محیط یک‌ پارتیشن مناسب را انتخاب کند. از سایر ویژگیهای مهم پارتیشن می‌توان صرفه جویی در مصرف انرژی، هزینه پایین جهت نصب و راه‌اندازی، حفظ حریم شخصی اشخاص، هماهنگی با محیط و عایق صداهای اضافی را نام برد. پارتیشن‌های شیشه با عبور نور از خود باعث زیبایی و هماهنگی اجزای محیط باهم می‌شوند. این کالا در نهایت یک محیط آرام و با ظاهری زیبا و مناسب با سلیقه‌ی فرد را به مخاطب تحویل می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید