دنبال یک لپ تاپ دانشجویی و مهندسی می‌گردید؟ لپ تاپی که هم خوش قیمت باشه و هم کارایی خوبی داشته باشه؟ سبک و باریکم باشه؟ خب ما لپ تاپ لنوو سری ThinkBook 16 G6 را برای شما آورده‌ایم تا تمام سوال‌های شما را پاسخ دهد و توسط آن به راحتی بتوانید هم پروژه و تکالیف دانشگاه را حل کنید و هم بتوانید از آن کسب درآمد کرده و به صورت آنلاین و یا حضوری با آن کار کنید. در ادامه همراه ما باشید تا شما را با ThinkBook 16 آشنا کنیم.

معرفی لپ تاپ ThinkBook 16 لنوو + سبک و باریک

گارانتی استفاده شده در این لپ تاپ لنوو تینک بوک 16، 18 ماه گارانتی آرتین تجارت بوده و  رنگ شاسی آن هم خاکستری بسیار جذاب و خوش رنگی است که برند لنوو برای طرفدارانش در نظر گرفته است. وزن این لپ‌ تاپ 1.8 کیلوگرم بوده و ابعاد استفاده شده در آن 16.5*251*365 میلی‌متر است.

پس اگر یک لپ‌تاپ مهندسی و دانشجویی می‌خواهید که از نظر کارایی بزرگ و بهره‌وری را بهبود بخشد؟ لپ تاپ Lenovo ThinkBook 16 Gen 6 ارتقای پیشرفته‌ای را برای کارهای روزانه شما ارائه می‌دهد و برای خرید لپ تاپ گزینه مناسبی است. این دستگاه با داشتن پردازنده‌های Intel® Core™ نسل سیزدهم، با در دسترس بودن پلت‌فرم‌های پیشرفته Intel® Evo™ یا Intel vPro® Essentials، تحرک در محل کار را دوباره تعریف می‌کند. پهنای باند برتر پیکربندی‌های حافظه دو کاناله به معنای سرعت انتقال داده‌ها و عملکرد بهتر است. ویژگی‌های فضای ذخیره‌سازی کافی، امنیت هوشمند و قابلیت مدیریت نیز کمک می‌کنند تا گردش کار روزانه شما را به اوج جدیدی برسانید.

بررسی لپ تاپ لنوو سری ThinkBook 16 G6 + جدید‌ترین لپ تاپ لنوو 2024

پردازنده لپ تاپ لنوو مدل ThinkBook

در مورد پردازنده این سری از لپ‌تاپ‌های لنوو هم باید بگوییم که سازنده پردازنده آن INTEL بوده و اگر به دنبال خرید لپ تاپ core i7 هستید، این لپ تاپ با پردازنده Core i7 برای شما انتخاب خوبی است زیرا هم کارایی خوب و درستی دارد و هم برای انجام کارهای مهندسی هم مناسب است. مدل پردازنده در این لپ تاپ 13700H بوده و نسل این لپ‌تاپ‌ها 13 بوده و محدوده سرعت پردازنده آن‌ها 2.8 گیگاهرتز و بیشتر است. فرکانس پردازنده‌ها نیز در این سری 3.6 تا 5.0 گیگاهرتز بوده و حافظه کش نیز 24 مگابایت است.

ظرفیت حافظه RAM در این لپ‌تاپ‌ها متفاوت بوده و شامل 8،16،28،24،32،40 و 64 است و نوع حافظه نیز DDR۵ است و نوع حافظه داخلی ssd نیز می‌تواند متنوع بوده و شامل 512 و 256 گیگ و 1 و 2 ترابایت است. نوع اتصال آن‌ها نیز PCle NVMe M.2 بوده و سازنده پردازنده گرافیکی آن‌ها اینتل می‌باشد. در مورد پردازنده گرافیکی نیز در لپ تاپ ThinkBook 16 G6 لنوو، IRIS XE بوده و بدون حافظه گرافیکی مجزا است.

صفحه نمایش لپ تاپ ThinkBook لنوو

اندازه صفحه نمایش در این لپ تاپ لنوو تینک بوک 16 اینچ می‌باشد و دقت صفحه آن نیز 1200*1920 پیکسل – WUXGA است. نرخ بروزرسانی صفحه نیز 60HZ بوده و دارای صفحه نمایش مات است تا به چشم‌های شما در هنگام کار کردن طولانی آسیبی وارد نشود. همین دلیل است که این سری‌ها را به گزینه‌ای خوب برای خرید لپ تاپ لنوو تبدیل کرده است.

قیمت لپ تاپ ThinkBook 16 لنوو

باتری لپ تاپ لنوو ThinkBook 16

باتری Lenovo ThinkBook 16 Gen 6 دارای ظرفیت 71 وات ساعت است که مناسب ​​است و میزان شارژدهی آن نیز 1 الی 3 ساعت زمان می‌برد و سیستم عامل آن نیز Windows 11 بوده و دفترچه‌ راهنما، شارژر هم از اقلام همراه این سری لپ‌تاپ‌های لنوو هستند.

خرید لپ تاپ ThinkBook 16 Gen 6 از کالاوما

همانطور که در توضیحات این سری لپ تاپ لنوو گفتیم، انتخابی خوب برای خرید لپ تاپ دانشجویی و مهندسی و حتی دورکاری است. می‌توانید این لپ تاپ‌ها را در فروشگاه اینترنتی کالاوما با بیش از 20 کانفیگ متنوع مشاهده و خریداری کنید. در مورد قیمت هم در بازه‌ی بین 30 تا 50 میلیون قرار داشته و براساس بودجه و نیازی که دارید، می‌توانید مدل مورد نظرتان را خریداری کنید.

خریدلپ تاپ ThinkBook 16 لنوو

  • سایت : www.kalaoma.com
  • آدرس دفتر مرکزی : تهران، چهار‌راه ولی‌عصر، مجتمع تجاری ابریشم، طبقه 8 واحد 806
  • شماره تماس : 62999819 -021

 

برچسب ها : لپ تاپ

دیدگاهتان را بنویسید