به گزارش پلازا یکی از بهترین روش های افزایش فالوور تردز ، این است که به همراه بلاگرهای دیگر محتوای مشترک منتشر کنید. اگر هنوز فالور Threads کمی دارید با خرید فالوور تردز می توانید اعتبار پیج خود را افزایش دهید . اگر به عنوان یک پیج معتبر شناخته شوید، جذب فالوورهای واقعی بعدی خیلی آسانتر ار زمانی خواهد بود که هیچ فالووری در تردز نداشتید یا تعداد فالوورهایتان بسیار کم بود.

بهترین روش افزایش فالوور تردز

برای به دست آوردن فالوورهای واقعی در تردز اینستاگرام Threads این مراحل را دنبال کنید:

کاربران را از اینستاگرام فالو کنید

هنگامی که برای Threads ثبت نام می کنید، می توانید به طور خودکار درخواست فالوور را برای تمام فالوورهای فعلی اینستاگرام خود ارسال کنید. این می تواند باعث افزایش فالوورهای شما برای شروع درست حسابتان شود.

افزایش لایک و کامنت پست تردز

با افزایش لایک و کامنت پست تردز احتمال قرار گرفتن پست شما در اکسپلور Threads وجود دارد برای شروع می توانید از خدمات خرید لایک تردز اینستاگرام استفاده کنید با این کار پست شما برای فالوورها جذاب شده و فالوورهای بیشتری جذب خواهید کرد.

ارسال عکس، گیف و ویدیو

ارسال تصاویر و ویدیوهای کوتاه عموماً برای به دست آوردن لایک و فالو بهتر از متن ساده است. هر Thread نیازی به عکس ندارد، اما جفت کردن آن با یک الگوی رفتاری طنز یا گیف جالب می‌تواند جذابیت بیشتری داشته باشد.

تولید محتوای جذاب و خلاقانه

اپلیکیشن Threads هنوز تازه راه اندازی شده است، تولید محتوای جذاب و پست کردن مکرر در ماه اول فرصت خوبی برای به دست آوردن فالوورهای جدید است. در واقع پست گذاشتن حداقل سه بار در روز با فاصله چند ساعت توصیه می شود.

تیک آبی Threads اینستاگرام را فعال کنید

مانند اینستاگرام، Threads دارای جدول زمانی است که بر اساس تاریخ مرتب شده باشد. در عوض، از الگوریتمی استفاده می‌کند که وزن بیشتری به Thread‌های کاربران تایید شده می‌دهد. اگر در اینستاگرام تأیید شده اید، این مورد به Threads منتقل می شود، بنابراین توصیه می کنیم خود را تأیید اعتبار کنید. همچنین می توانید به این لینک در تلفن همراه بروید تا در لیست انتظار Meta Verified قرار بگیرید.

از هشتگ های تردز استفاده کنید

Threads امکانات زیادی که توییتر و اینستاگرام در حال حاضر دارند ندارند. اما ما معتقدیم که هشتگ ها و یک صفحه ترند در نهایت اضافه خواهد شد. هنگامی که این اتفاق افتاد، استفاده از هشتگ های مرتبط با موضوعات پرطرفدار یک استراتژی خوب برای به دست آوردن دید و در نتیجه فالوور واقعی بدست بیاورید.

اشتراک گذاری پست با Reshare

با قابلیت ریشیر Reshare تردز می توانید پست خود با دیگران به اشتراک گذاشته و فالوور و لایک بیشتری جذب کنید برای این کار می تونید پنل خدمات اینستاگرام سایت مارکتینگ 98 استفاده کنید که خدمات افزایش ریشیر Threads را ارائه می دهد

آیا کنجکاو هستید که چگونه از برنامه Threads در ایران کسب درآمد کنید؟ پس با روش های کسب درآمد از تردز که در اختیار شما قرار خواهیم داد می توانید با استفاده از برنامه تردز درآمد کسب کنید.

 

برچسب ها : افزایش فالوور تردز,کسب درامد از تردز,افزایش فالوور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید