در این پست قرار با هم بهترین و با کیفیت ترین بیت های موزیک پاپ را به شما معرفی کنیم:

بهترین بیت های موزیک پاپ

01 بیت بستکی عاشقانه کد:۶۵

سبک: شاد – عاشقانه – بستکی – ریتمیک – ۶/۸

بیت عاشقانه بستکی یکی از محبوب ترین سبک های برای شنونده های ایرانی میباشد به این صورت که در بین هیت ترین موزیک های مارکت اکثر آهنگ در این ریتم تنظیم شده اند و بسیار مورد پسند مردم میباشند. در این بیت بستکی ما از ساز ویالن برای اورتور ها استفاده کرده ایم که حس خاصی برای بیت پدید آورده است که این تنوع در بیت بستکی کم نظیر است. و ساز زنده گیتار در بطن بیت به منظور حفظ ریتم اصلی و آکوستیک کردن بیت مورد استفاده قرار گرفته است. این بیت در دسته آهنگ های شاد قرار میگیرد ولی با شعر دیس لاو هم ترکیب خوبی به وجود میاورد. خیلی از هنرمندان محبوب کشور در این دسته بندی بستکی عاشقانه و یا بستکی شاد آثار پر دانلودی ارائه داده اند که نشان از نقش  مهم این سبک میباشد.

02 بیت بسیار شاد کد:61

سبک: پاپ – شاد – ریتمیک – ۶/۸

بیت بسیار شاد با کد ۶۱ از نوع شیش و هشت میباشد و بسیار شاد تنظیم شده است که در نوع خود بیت خاص و بیت جدید محسوب میشود. در این بیت از ساز زنده استفاده نشده اما از بروزترین‌ سینتی سایزرها در ساخت این بیت استفاده شده است. تمپو بیت مورد نظر ۱۲۰ میباشد و با یک ترانه و ملودی شاد و مثبت خروجی بسیار خوبی میتوان از این محصول دریافت کرد. معمولا موزیک های شاد با ریتم های شیش و هشت در ایران مورد استقبال بیشتری قرار میگیرند و مردم ارتباط بیشتری با این سبک ها برقرار میکند.

03 بیت اسلو خاص کد ۶۰

سبک: آرندبی – پاپ – اسلو – ۴/4

این بیت اسلو خاص در فضا و حال و هوای تنظیمی خاصی تهیه شده است که به ندرت میتوان در مارکت موسیقی داخلی نمونه و یا مشابه این مدل بیت را پیدا کرد.
در این بیت اسلو آرپژ ساز زنده گیتار به شکل خاصی و به صورت لوپ در کل فضای موسیقی خودش رو جای داده که هارمونی کل موزیک رو عجیب و خاص جلوه میدهد. تمپو بیت نیز ۷۲ میباشد که این تمپو اسلو میباشد و در قالب چهار چهار تنظیم شده است و بیت مورد نظر برای سبک هیپ هاپ و یا پاپ هایی که به صورت تند خوانده میشوند بسیار مناسب است. اگر قصد تهیه آلبوم را دارید حتما پیشنهاد میکنیم یک کار اسلو مثل همین بیت ۶۰ در کنار قطعات دیگر داشته باشید تا به شنونده خود حس خوبی را منتقل کنید.

04 بیت احساسی عاشقانه کد ۵۸ 

سبک: پاپ – احساسی – عاشقانه – ریتمیک – ۶/۸

بیت احساسی عاشقانه با کد ۵۸ یک بیت احساسی و در عین حال ریتمیک میباشد که در تمپو ۱۱۰ تنظیم شده است. محوریت و ساز اصلی این بیت پیانو میباشد که نقش کلیدی در کل تنظیم ایفا میکند. همچنین ملودی زیبای پیانو در اورتور این بیت بسیار گوش نواز میباشد. این بیت میتواند با ترانه و ملودی شاد و غمگین اثر جالبی خلق کند. ریتم این بیت شیش و هشت میباشد و همانطور که میدانید این ریتم در ایران و مارکت موسیقی داخلی طرفداران زیادی دارد. جالب است بدانید در دقیقه ۳ آهنگ نیز کوروس به کلی خلوت میشود که با خلاقیت در ترانه و‌ملودی میتوانید بهترین اثر خود را با این بیت تجربه کنین.

05 بیت غمگین احساسی کد ۶۴

سبک: پاپ – احساسی – غمگین – اسلو – ۴/۴

بیت غمگین احساسی کد ۶۴ یک بیت منحصر به فرد و در عین حال بسیار احساسی در نوع خود میباشد و به روش مدرن و در عین حال نوستالژیکی طراحی و تنظیم شده است. ملودی این بیت به دلیل نوازندگی با احساس ساز ساکسفون بسیار احساسی و غمگین از آب درآمده که شنوده را غرق در احساسات میکند به شرطی که یک ترانه مناسب برایش ساخته شود. پیشنهاد ما یک ترانه با مظمون غم و شکست عشقی برای این بیت میباشد تا تاثیر گذاری زیادی به شنونده منتقل شود. این ژانر از بیت ها و موزیک ها طرفداران زیادی در جامعه دارند و بسیاری از کارهای هیت مارکت در همین فضا و ریتم ساخته و منتشر شده اند. از این ما به همه ی آرتیست ها حداقل یک کار در این سبک رو پیشنهاد میکنیم. ساز زنده گیتار نیز در بطن هارمونی کار قرار دارد و هم ریتم و احساس بالایی به کار اضافه کرده است. تمپو بیت ۸۰ میباشد و در ژانر ریتم اسلو  قرار دارد. این بیت و تمامی بیت های موجود در سایت به صورت کامل و با در نظر گرفتن فرکانس و فضای صدای خواننده میکس و مستر شده و کیفیت بالایی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید