امسال می توانید با تور فرانسه به این کشور بی نظیر بروید. اگر هم علاقه به تور نوروز 1402 دارید، می توانید به ژاپن بروید و از این کشور سرزنده دیدن کنید. در نهایت می توانید به بانکوک بروید. افزایش تعداد گردشگرانی که هر ساله از بانکوک بازدید می کنند ثابت کرده است که بانکوک همیشه یک شهر محبوب برای گردشگران است. ازین جهت تور بانکوک یکی از محبوب ترین تورها در میان گردشگران است. برای جاذبه های توریستی اصلی بانکوک، بیشتر آنها مکان های تاریخی یا مکان های مذهبی مانند معابد بانکوک هستند. معماری زیبا، نقاشی دیواری و همچنین مهم در تاریخ وجود دارد. همچنین مکان های جالب دیگری مانند کاخ ها، موزه ها، پارک ها و همچنین مراکز خرید مختلف در بانکوک وجود دارد. هر دو مکان جالب اند مانند بازار آخر هفته چاتوچاک، بازار سامپنگ، بازار شبانه یاووارات و فاهورات یا سطح لوکس مانند بسیاری از فروشگاه های بزرگ در تمام مناطق بانکوک وجود دارد.

تور بانکوک؛ سفر به قطب گردشگری تایلند

تور فرانسه

طبیعت زیبا نیز موجب جاذبه های بیشتر تور فرانسه می شود. روستاهای سرسبز با آب و هوای خوش، مناظر چشم نواز و مناطق ساحلی این کشور نیز می تواند بر خاطره ساز شدن این سفر کمک شایانی کند.

غذاهای محبوب پاریس را کشف کنید

همه ما سوشی و پیتزا دوست داریم، اما هی، شما در حال بازدید از پاریس در فرانسه هستید، مهد یکی از بهترین غذاهای جهان! کمتر کشوری در دنیا مانند فرانسه غذاهای متنوعی ارائه می دهد. از شمال به جنوب، منطقه به منطقه، شما تخصص های مختلفی را بر اساس مواد و محصولات محلی و معمولی کشف خواهید کرد. خبر خوب این است که در پایتخت فرانسه می توانید بهترین مناطق فرانسه را بچشید.

از مردم محلی رستوران‌ها، دکه‌های بازار و غذاهای پاریسی مورد علاقه‌شان را بخواهید و سپس حتماً آن‌ها را بررسی کنید. به یک دوره آشپزی بپیوندید و طرز تهیه غذای فرانسوی مورد علاقه خود را یاد بگیرید. از غذاهای سنتی فرانسوی در هر یک از رستوران های کوچک پاریس لذت ببرید. برای یک قهوه و چند نفر توقف کنید – در یک کافه زیبای پاریسی تماشا کنید. و مطمئن باشید بهترین کیک های پاریس را از دست ندهید!

نکات ایمنی پاریس

علیرغم آنچه ممکن است در رسانه ها شنیده باشید، فرانسه کشوری امن و مهمان نواز است و من هرگز در پاریس احساس ناامنی نکردم. با این حال، در کنار جاذبه های گردشگری اصلی، مراقب جنایات کوچک و بازی های ناپسند باشید. فرانسه کشوری امن و پذیرا است. با این حال، مانند همه جای دنیا، در شهرهای بزرگ و در نزدیکی ترین جاذبه ها ممکن است در جنایات کوچک و بازی های ناپسند متحمل شوید.

در وسایل نقلیه عمومی همیشه کیف دستی یا کوله پشتی خود را جلوی خود نگه دارید تا از جیب بری های احتمالی جلوگیری کنید. هرگز دوربین خود را به دور گردن یا کیف پول خود را در جیب پشت شلوار خود قرار ندهید. در عوض، آنها را در کیف خود، احتمالاً در یک جیب زیپ دار که در دسترس نیست، نگهداری کنید.

وقتی افرادی که به آنها کمک می کنند در ایستگاه های قطار یا مکان های دیدنی معروف به آنها نزدیک می شود محتاط باشید. در حالی که بیشتر آنها واقعاً سخاوتمندانه خواهند بود، برخی ممکن است سعی در سرقت یا کلاهبرداری از شما داشته باشند. در قطارهای مسافت طولانی، کیف خود را همیشه روی قفسه های بالای صندلی خود قرار دهید. به قفسه های بین صندلی ها و درهای قطار اعتماد نکنید (درس هایی که در اینجا آموخته ایم).

وسایل خود را در مکان های عمومی بدون مراقبت رها نکنید و بهتر است کیف خود را روی پاهای خود یا بین پاهای خود قرار دهید. برای سفر ایمن توصیه می کنیم از کیف مسافرتی ضد سرقت یا کوله پشتی ضد سرقت استفاده کنید.

تور نوروز 1402

تور نوروزی 1402 یکی از تورهای دلچسبی است که می تواند حس خوشی را در شما به وجود بیاورد.

سرزمین آتش، نور، سرزندگی

نور و رنگ به طور برجسته در جشن های مارس در ژاپن به چشم می خورد و نورپردازی در شب یکی از ویژگی های رایج جشنواره های کانسای است. منطقه هیگاشیامای کیوتو میزبان کیوتو هیگاشیاما هاناتورو است که در آن هزاران فانوس مسیری از معبد شورن-این تا معبد کیومیزودرا را روشن می کنند. در طول این مدت، معابد مختلف در طول مسیر ساعات کاری خود را افزایش می دهند تا نورپردازی های باشکوهی را برای بازدیدکنندگان به نمایش بگذارند.

معبد بودایی نیگاتسو-دو در تودایجی در نارا محل سالانه شونیکای (همچنین به نام اومیزوتوری یا اوماتسومو شناخته می شود) است که چندین ماه طول می کشد تا آماده شود. مشعل‌های بزرگی که برای روشن کردن راه موکب کشیشانی که از 1 تا 14 مارس این مراسم را انجام می‌دهند به‌عنوان اوماتسومو شناخته می‌شوند، اما در 12 مارس، روز اومیزوتوری، زمانی که موکب کشیش‌ها مراسم آب کشیدن از یک مکان مقدس را انجام می‌دهند. خوب، مشعل‌های بزرگ حمل می‌شوند و جرقه‌های روشن آتش را از صحنه به تاریکی پراکنده می‌کنند و آن را به بزرگترین نمایش در مجموعه مراسم تبدیل می‌کنند.

تور بانکوک

به دلیل آب و هوای خشک و خنک تر، نوامبر تا فوریه بهترین زمان برای سفر به بانکوک است. با این حال، فصل اوج نیز هست، بنابراین انتظار قیمت‌های بالاتر در آن زمان را داشته باشید.

نوامبرفوریه: از نظر آب و هوا، این زمان ایده آل برای بازدید از بانکوک است. هوا خنک‌تر است، باران کمتری می‌بارد و به اندازه‌ای مرطوب نیست. همچنین اوج فصل توریستی است، بنابراین انتظار جمعیت بیشتر و قیمت‌های کمی بالاتر را داشته باشید.

مارسمی: اینها گرم ترین ماه های بانکوک هستند. دما اغلب از 40 درجه سانتیگراد (104 درجه فارنهایت) فراتر می رود، بنابراین راحت ترین زمان برای بازدید نیست. با این حال، Songkran یا سال نو تایلندی هر ماه آوریل اتفاق می افتد. این فستیوال سه روزه شهر را به یک مبارزه آبی بزرگ تبدیل می کند و آن را به زمان سرگرم کننده ای برای حضور در بانکوک تبدیل می کند.

ژوئناکتبر: فصل بارانی در بانکوک معمولاً از ژوئن آغاز می شود و تا اوایل نوامبر ادامه دارد. این فصل کم در بانکوک در نظر گرفته می شود.

منبع مطلب : مجله آژانس گردشگری نوید گشت (navidgasht.com)

دیدگاهتان را بنویسید