شرکت کار در ارتفاع نماسازان پیشرو مجری امور در ارتفاع و نمای ساختمان با طناب و بدون نیاز به داربست می باشد. خدمات نما با طناب در اصطلاح به خدمات راپل معروف است. این شرکت با داشتن 5 شعبه و از سال 1388 تا به کنون در این حیطه مشغول به کار می باشد. داشتن راپل کاران متعهد و مجرب از شاخصه های این شرکت معتبر است. تمامی کارهایی گه در نقاط غیر قابل دسترس وجود دارد به راحتی و با بهترین هزینه توسط این شرکت انجام خواهد شد.

کار با طناب و بدون داربست

امروزه با توجه به رشد علم و تکنولوژی برای انجام امور در ارتفاع دیگر به داربست نیاز نبوده و کارها به راحتی توسط راپل قابل انجام خواهد بود. اجرای کار توسط راپل هزینه را کمتر، سرعت اجرای کار را بیشتر، ایمنی را بالا برده و مزاحمتی برای عابرین و وسایل نقلیه نخواهد داشت.

همچنین استفاده از داربست امنیت ساختمان را به مخاطره انداخته و در هنکام باز و بست داربست ممکن است به ساختمان آسیب وارد نماید. پس به طور قطع انجام امور در ارتفاع فقط و فقط با راپل توجیه پذیر است. ارتفاع کاران نماسازان پیشرو انجام تمامی امور را کاملا تخصصی و با تجربه بالا اجرا خواهند نمود.

پیچ کردن سنگ نمای ساختمان توسط نماسازان پیشرو

عمده فعالیت این شرکت در زمینه محکم کاری سنگ های نمای ساختمان توسط پیچ کردن نما با طناب است. برای این کار و پس از تماس مشتری از کار به طور رایگان بازدید می شود. سپس توضیحات و قیمت به مشتری اعلام می گردد. توضیحات اجمالی کار به این شرح است.

  • کار با پیچ گالوانیزه انجام شده که توسط شرکت تهیه خواهد شد.
  • تمامی پرسنل دارای بیمه حوادث هستند.
  • کار به مدت 5 سال گارانتی خواهد شد.
  • روی پیچ ها بتونه همرنگ می شود.
  • قبل از شروع کار قرارداد منعقد خواهد شد.
  • اندازه سنگ های افتاده را به شما اعلام میکنند. تهیه توسط شما و نصب به عهده پیمانکار خواهد بود.
  • مدت زمان انجام کار بعد از رویت کار مشخص خواهد شد.

خدمات نمای ساختمان با طناب (نماسازان پیشرو)

لازم به ذکر است برای پیچ و رولپلاک سنگ های نما این شرکت از دریل های مخصوص استفاده می شود. از همین رو به هیچ عنوان به سنگ های نما آسیبی وارد نشده و کار به بهترین نحو ممکن انجام خواهد شد. همچنین اجرای بتونه به حدی همرنگ سنگ نما اجرا خواهد شد که دیده شدن پیچ ها به سختی مقدور باشد.

نظافت و تمیز کردن نمای ساختمان از طریق شستشو

دومین خدمات گسترده شرکت کار در ارتفاع نماسازان پیشرو اجرای نماشویی یا همان شستشوی نما با طناب است. تمیز کردن نما با راپل امروزه به راحتی و سهولت در کوتاه ترین زمان ممکن و با یک هزینه کاملا مقرون به صرفه قابل انجام خواهد بود. نماشویی توسط راپل یا همان طناب دیگر مشکلات کار با داربست را نداشته و این اجازه را به شما خواهد داد تا از نمای ساختمان خود به صورت دوره ای مراقبت نمایید تا همیشه نمایی ایده آل داشته باشید.

برای نظافت و تمیز کردن نماهای مختلف مطمئنا روش های متفاوتی وجود دارد. به فراخور هر مدل نما روش مناسب برای آن می بایست اتخاذ شود. در زیر انواع روشهای نماشویی ساختمان با راپل نام برده شده است.

  1. شستشو توسط واترجت
  2. شستشو توسط واترسند بلاست
  3. شستن نما توسط آب و مواد شوینده
  4. نماشویی با ابر و تی
  5. نماشویی توسط ساب و سمباده
  6. شستشو از طریق اسید شویی

شستشو نمای ساختمان

نماشویی برای ساختمان های مسکونی معمولا 1 یا 2 روز به طول می انجامد. شما با یک قیمت کاملا مقرون به صرفه و در سریعترین بازه زمانی می توانید باعث زیباتر شدن نما با بهره گیری از این خدمات شوید.

بستن پاسیو ساختمان با توری به منظور پیشگیری از ورود پرندگان

حتما تا به حال برای شما نیز پیش آمده است که از شر کبوترها و فضله آنها به سطوح آمده باشید. این موضوع بیشتر در نورگیرهای آپارتمان ها خود را نشان می دهد. در اکثر ساختمان ها نورگیرها و پاسیوها محل خوبی برای اتراق کبوترها شده است. علاوه بر سر و صدای آنها بخش آزار دهنده تر این موضوع فضله آنها می باشد که علاوه بر بوی بد می تواند باعث به وجود آمدن حشرات مختلف شود.

راه حل مناسب برای این موضوع محصور نمودن نورگیرها توسط توری می باشد که از خدمات گروه نماسازان پیشرو می باشد. این موضوع علاوه بر اینکه هزینه کمی دارد به هیچ عنوان مزاحمت نور دریافتی شما نخواهد شد.

بستن پاسیو توسط توری

در این روش و با توجه به ابعاد نورگیر تعداد دو یا سه یا چهار رول توری کنار هم بافته شده و سپس روی نورگیر پهن می شود. سپس راپل کاران از بالا تا پایین توری را توسط پیچ و رولپلاک و واشر مهار می کنند. برای مطالعه بیشتر در مورد نحوه انجام این کار می توانید مقاله نصب توری پاسیو را در سایت این شرکت مطالعه بفرمایید.

پوشاندن درز انقطاع بین دو ساختمان

مطمئنا تا به حال چشم تان به درز موجود بین ساختمان ها افتاده است. این درز موجود به عنوان درز انقطاع شناخته می شود. وجود درز انقطاع به دلایل فنی واجب بوده و هیچ ساختمانی را پیدا نمی کنید که به طور کامل دیوارش چسبیده به دیوار ساختمان مجاور باشد. جالب است که بدانید اگر این درز پوشانده نشود هم تاییدیه پایان کار صادر نخواهد شد و هم زیبایی نما تحت تاثیر قرار می گیرد. علاوه بر این دو مورد نبستن این درز باعث رفت و آمد پرندگان و سکنا گزیدن آنها خواهد شد.

به طور معمول بستن این درز از سه طریق استفاده از ورق، استفاده از یونولیت و سیمان و استفاده از توری میسر می باشد. البته که روش توری زیاد مورد پسند نیست چرا که بحث زیبایی نما در آن لحاظ نمی شود. بهترین راه و البته گرانترین راه استفاده از ورق برای پوشاندن این درز می باشد.

پوشش درز انقطاع بین دو ساختمان

یکی دیگر از خدمات گروه نماسازان پیشرو کمک به شما برای پوشاندن این درز می باشد. برای مطالعه بیشتر راجع به پوشاندن درز انقطاع بین دو ساختمان به عنوان یکی دیگر از خدمات نماسازان پیشرو،  توصیه می کنیم موارد تکمیلی را در مقاله مربوط به آن بررسی نمایید.

نقاشی نمای ساختمان با نماسازان پیشرو

رنگ آمیزی نمای ساختمان مبحث دیگری از کار روی نمای ساختمان است که به راحتی توسط طناب قابل انجام است. چنانچه نمای شما سیمانی است و یا اگر قصد نقاشی فریم های فلزی نمای خود را دارید می توانید از این بخش از خدمات این شرکت استفاده نمایید.

مبحث نقاشی نما بحثی است که حتما می بایست با ظرافت خاصی انجام شود تا عملیات زیبا سازی نما به بهترین وجه ممکن به انجام برسد. در این زمینه هزینه اعلام شده توسط شرکت ها بسیار متفاوت می باشد. این هزینه ها دقیقا بسته به کار و نوع متریالی دارد که مورد استفاده قرار می گیرد. حتما به این موضوع توجه کافی داشته باشید تا بعد از گذشت یک بازه زمانی کوتاه نمای شما به همان حال و روز اول برنگردد!

رنگ آمیزی نما با طناب

نصب و مرمت بنرها تابلوها و بیلبوردها

اگر برای معرفی کار خود و نماد شرکت و برند خود قصد نصب تابلو، بنر، چلنیوم و دیگر موارد این چنینی دارید و نیاز به نصب آن در بدنه نما را احساس می کنید، می توانید با هزینه حداقلی از خدمات راپل استفاده نمایید. پس از تهیه این موارد با نماسازان پیشرو تماس گرفته تا نسبت به ارسال مجری کار برای شما اقدام نمایند.

همچنین اگر تابلویی در ارتفاع دارید که به هردلیلی دچار نقص و عیب شده است می توانید از خدمات این شرکت بهره مند گردید. معمولا تابلو ها به مرور زمان از نظر برقی و یا کنده شدن حروف معیوب می شوند. پس نصب تابلو و بنر از دیگر موارد کار روی نمای ساختمان است که گروه پیشرو راپل در این خصوص یاری رسان شما می باشد.

اجرای جوشکاری در نمای ساختمان و نقاط غیر قابل دسترس

یکی دگر از خدمات گروه کار در ارتفاع نماسازان پیشرو اجرای جوشکاری در ارتفاع علی الخصوص روی نمای ساختمان می باشد. جوشکاری در ساختمان ها به منظورهای مختلف امری اجتناب ناپذیر در صنعت ساختمان می باشد.

اگر قصد جوشکاری به منظور نصب حفاظ برای پنجره ها دارید، اگر قصد جوشکاری ورق ها و فلاشینگ ها برای نقاط مختلف نما دارید و در کل اگر قصد هرگونه جوشکاری به دلایل مختلف دارید تنها با یک تماس می توانید این موضوع را در اسرع وقت به انجام برسانید.

جوشکاری بدون داربست

آب بندی، عایق کاری و بندکشی نمای ساختمان

یکی از مشکلاتی که اکثر مردم تا به حال با آن دست و پنجه نرم کرده اند مشکل نفوذ آب به داخل ساختمان و در اصطلاح نم زدن به داخل است. این مشکل می تواند دلایل مختلفی داشته باشد. مهمترین دلیل این موضوع از بین رفتن بندکشی سنگها و بعضا ترک خوردن سنگ ها می باشد.

البته گاهی اوقات آب از قسمت سینه کفتری های نما به داخل نفوذ می کند. منظور از سینه کفتری های نما آن قسمت از نما است که سنگها به صورت افقی و برجسته کار می شوند و قدری از نما جلوتر می آیند. مهمترین دلیل نفوذ آب از سینه کفتری ها شیب برعکس آنها به سمت نما بوده که باعث می شود آب در کنج کار جمع شود و نم به داخل نفوذ نماید. در بعضی از موارد آب از فریم پنجره ها به داخل نفوذ می کند. برای هر یک از موارد بالا راه حل متفاوت می باشد.

اگر مشکل از بند سنگها و ترک خوردن سنگها باشد می بایست آنها را با سیمان و چسب بتن و دیگر مواد لازم به طور کامل بندکشی کرد. اگر مشکل از باز بودن فریم پنجره ها باشد بهتر است از چسب های سیلیکون استفاده نمود.

عایق کاری نمای ساختمان

در حالت کلی شما مشتری محترم بعد از رویت این مشکل می توانید با نماسازان پیشرو تماس گرفته تا کارشناسان این شرکت به محل مراجعه نموده و بهترین راه حل را به شما پیشنهاد دهند.

نورپردازی و مرمت لامپ های نمای ساختمان

امروزه اکثر ساختمان ها به منظور زیباتر شدن نما از نورپردازی برای نما استفاده می کنند. چنانچه لامپ ها و پروژکتورهای نمای شما دچار نقص یا سوختگی شده اند می توانید از خدمات نورپردازی نما در این زمینه بهره ببرید. در حالت دیگر اگر نمای شما از نورپردازی بی بهره است باز هم این شرکت می تواند به شما در این مورد کمک کرده و نمای شما را نورپردازی نماید.

نور پردازی نما با طناب بدون داربست معمولا توسط هالوژن ها، پروژکتورها، نور مخفی ها(لامپ های شیلنگی) و … انجام می شود. هر کدام ازین موارد دچار مشکل سوختگی و یا مشکل سیم کشی شوند به راحتی و با یک هزینه معقول می توانید با کمک این شرکت و توسط متخصصان این امر این مورد را رفع نقص نمایید.

تعویض چراغ های نما

نصب لوله های سانتریفیوژ در نما

یکی دیگر از موارد کار روی نمای ساختمان نصب لوله های هواکش و سانتریفیوژ است. این امر بیشتر برای رستوران ها و فست فودها معمول است. البته موارد استفاده دیگری نیز وجود دارد.

روال انجام کار بدین ترتیب است که لوله ها ابتدا توسط پرچ یا پیچ خودکار به هم متصل می شوند. پس از سرهم کردن و بردن لوله ها به بالا آنها را توسط بست از طریق پیچ و رولپلاک کردن به بدنه نما، مهار می کنند. برای انجام چنین کاری کافی است لوله ها و بست های مربوطه را تهیه کرده و سپس با این شرکت تماس گرفته تا پرسنل خود را به محل کار شما بفرستند.

سیمان کاری نمای کناری و دیگر نقاط مرتفع ساختمان

استفاده از طناب یا راپل برای سیمان کاری مخصوصا قسمتهای کناری ساختمان دلایلی دارد که ما را تشویق به استفاده از این روش می نماید.

  • مهمترین دلیل برای استفاده از طناب برای سیمانکاری نمای جانبی ساختمان این است که همسایگان بقلی ساختمان اجازه زدن داربست را نمی دهند. از نظر آنها داربست باعث آسیب به کفپوش پشت بام آنها مخصوصا ایزوگام می شود.
  • دلیل بعدی سرعت کار مناسب سیمانکاری توسط کار با طناب می باشد. کار با طناب نیاز به داربست ندارد و زمان صرف باز و بست داربست نخواهد شد.
  • دلیل دیگر بحث هزینه کار می باشد. مسلما نه مقوله سیمانکاری بلکه همه امور در ارتفاع اگر توسط طناب انجام شود، از لحاظ اقتصادی کاملا مقرون به صرفه تر از استفاده از داربست و کلایمر و بالابر خواهد بود.

سیمانکاری در ارتفاع با طناب

سیمان کاری نماهای بقل ساختمان، اجرای سیمان تگری(لایه نازک سیمان که با دستگاه پاشیده می شود)، سیمان کاری های جزئی برای نما و … بخشی از خدمات نماسازان پیشرو در حیطه سیمان کاری است.

اجرای رزین و جلا برای انواع نما

امروزه استفاده از آجر و چوب و همچنین سنگ های آنتیک و تزئینی در اکثر نماها امری رایج است. همان قدر که استفاده از این سه به جذابیت نما کمک می کند همان قدر هم احتیاج به نگهداری و ترمیم خواهد داشت.

در هنگام استفاده از آجر نما اگر اصول اولیه به خوبی رعایت نشود احتمال اینکه آجر شوره بزند زیاد است. اگر این اتفاق بیفتد به شوره زدایی و اجرای رزین نیاز است. رزین علاوه بر اینکه رخ آجر را زیباتر می کند تا حدی نقش عایق را هم بازی می کند.

در مورد چوب اما بحث کمی متفاوت است. چوب تا چند سال پس از اجرا همان زیبایی اولیه را به شما می دهد. اما پس از گذشت چند سال حتما باید به آن رسیدگی کرد تا از بین نرود. چوب های کار شده در نما پس از چند وقت نیاز به سمباده کاری و متعاقبا نیاز به جلا یا رنگ چوب دارند.

سنگ های آنتیک پس از اجرای رزین، نمای به مراتب زیبا تری را به شما خواهد داد. اجرای رزین علاوه بر زیبایی باعث نفوذ به درزها شده که می تواند تا حدی سنگها را محکم تر از قبل در کنار هم نگه دارد.

تمامی این امور برای شما به نحو احسن توسط پرسنل مجرب این شرکت انجام خواهد شد. کافی است با یک تماس از مشاوره کارشناسان برای انجام بهترین راه حل بهره بگیرید.

ایزوگام کاری در ارتفاع با طناب

یکی دیگر از خدمات گروه کار در ارتفاع نماسازان پیشرو اجرای ایزوگام در ارتفاع یا بهتر است بگوییم ایزوگام برای قسمتهایی است که به راحتی دسترسی ندارند. ایزوگام کردن دیوارهای بقلی ساختمان، ایزوگام کردن کنج سینه کفتری های نما، ایزوگام کردن کانال کولرهایی که در ارتفاع هستند و موارد این چنینی بخشی از کارهای قابل ارائه توسط راپل یا همان کار با طناب هستند.

ایزوگام کاری در ارتفاع با طناب

اجرای ایزوگام در ارتفاع کاری بسیار حساس است و اگر فرد انجام دهنده این کار تخصص کافی نداشته باشد هم کار خوب انجام نخواهد شد و هم ممکن است صدماتی برای خود فرد انجام دهنده در پی داشته باشد. پس در انتخاب مجری کار دقت فراوانی داشته باشید.

نصب دریچه های هوا و هود در نما

همانطور که می دانید امروزه استفاده از پکیج و هود امری کاملا اجتناب ناپذیر است. هودها و پکیج ها باید راهی برای تخلیه داشته باشند. معمولا در بدو ساختن ساختمان تمهیدات لازم برای خروجی آنها اندیشیده می شود. چنانچه این امر به هر دلیلی فراموش شود و یا نیاز به اضافه کردن دریچه خروجی هوا باشد، می توانید از خدمات نصب دریچه هوا و هود قابل ارائه توسط شرکت نماسازان پیشرو کمک بگیرید.

شما فقط کافی است محل مورد نظر را مشخص نمایید. راپل کاران از طریق کار با طناب از بیرون محل مورد نظر را سوراخ کرده و پس از درآوردن محل مربوطه با سایز مشخص، روی آن دریچه مخصوص را نصب می کنند تا زیبایی نما از بین نرود.

کار در ارتفاع نماسازان پیشرو

در بالا سعی بر این بود که تا جایی که امکان داشت و ذهن مان یاری می کرد بخشی از کارهای روی نمای ساختمان یا به عبارتی بخشی از خدمات راپل ارائه شده توسط گروه نماسازان پیشرو را به اطلاع شما برسانیم. مطمئنا خیلی از امور دیگر در ارتفاع وجود دارد که امروزه دیگر نیاز به نصب داربست برای آن ها نیست و به راحتی می توانید با این شرکت کار خود را به سرانجام برسانید.

اما هزینه برای هریک از خدمات بالا بستگی به کار شما و حجم آن دارد. به همین دلیل برای هر کاری ابتدا نیاز به بازدید از محل پروژه می باشد. پس از بازدید، کارشناسان این شرکت توضیحات کامل را به شما داده و قیمت کار را هم اعلام می نمایند.

تمامی خدمات ارائه شده همراه قرارداد است. در داخل قرارداد تمامی موارد از جمله شماره بیمه نامه پرسنل ذکر شده است. همچنین در بندی تمامی مسئولیت ها از کارفرما سلب می شود. به همین دلیل با خیالی راحت می توانید از خدمات این شرکت استفاده نمایید. برای برقراری ارتباط با این شرکت با شماره 09128316620 تماس گرفته و یا به وبسایت این شرکت مراجعه نمایید.

 

این مقاله برگرفته از مطالب سایت نماسازان پیشرو به آدرس www.petzlrappel.com می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید