پرینتر های حرارتی از تجهیزات پرکاربردی ی باشند که در زمینه های مختلف کاری می توانند به شما کمک کنند.

اگر صاحب کسب و کار، فروشگاه حضوری، آنلاین شاپ و … هستید برای چاپ رسید به مشتری، ثبت فاکتور، لیست محصولات و … می توانید پرینتر های حرارتی را خریداری کنید و از این محصول برای افزایش کیفیت کار خود استفاده نمایید.

پرینتر های حرارتی انواع مختلفی دارند که بر اساس بودجه مورد نظر خود، برند دلخواه، کاربرد پرینتر، می توانید محصول مورد نظر خود را انتخاب و آن را خریداری کنید.

 

 

راهنمای خرید پرینتر حرارتی

 

دلایل خرید پرینتر حرارتی چیست؟

  • این پرینتر ها در ابعاد کوچکی اغلب هستند و قابلیت حمل آسانی دارند و شما می توانید در هر فضا و مکانی از این دستگاه ها استفاده نمایید.
  • پرینتر های حرارتی نسبت به پرینتر های صنعتی و لیزری از قیمت مناسبی برخوردار هستند و کارایی بالایی دارند.
  • این مدل دستگاه پرینتری بی نیاز از شارژ جوهری می باشند و شما بی نیاز از شارژ کردن مکرر آن ها هستید.
  • پرینتر های حرارتی اغلب دارای نرم افزار خاصی هستند و قابلیت اتصال به بلوتوث را دارند و شما می توانید از طریق بلوتوث به دستگاه متصل شوید و الگوی تصویری و متنی دلخواه خود را چاپ نمایید.
  • سرعت چاپ در پرینتر های حرارتی بسیار بالا است و کیفیت قابل قبولی نیز دارند و این مورد یکی از ویژگی های مهم پرینتر های حرارتی است.
  • در پرینتر های حرارتی از کاغذ مخصوصی استفاده می شود که متناسب با پرینتر های حرارتی هستند و با قرار دادن کاغذ های مخصوص می توانید الگو تصویری دلخواه خود را چاپ نمایید.
  • مقرون به صرفه

 

فروشگاه دیجیمون کالا نمایندگی فروش انواع پرینتر های حرارتی، ساعت های هوشمند، تجهیزات اکترونیکی و … می باشد که شما می توانید محصول مورد نظر خود را با ضمانت تحویل کالا اصل و قیمتی مناسب از دیجیمون کالا خریداری فرمایید و محصول خود را در سریع ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

 

 

نتیجه گیری

دستگاه مینی پرینتر های حرارتی با تکنولوژی چاپ بدون نیاز به شارژ دستگاه و بدون جوهر و تونر این قابلیت را دارند تا الگوهای تصویری و متن های دلخواه شما را با کیفیت بالا چاپ نمایند.

وزن پایین این دستگاه، قابلیت حمل آسان و ابعاد کوچک این محصول باعث شده است خریداران رضایت بالایی از انتخاب پرینترهای حرارتی داشته باشند.

از پرینتر های حرارتی برای چاپ لیبل، بارکد، عکس، متن و … استفاده می شود و برای کارهای اداری، تجاری و شخصی بسیار مناسب است.

برای خرید پرینتر های حرارتی در مدل های مختلف می توانید از وبسایت دیجیمون کالا دیدن فرمایید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید