بهترین مکان برای پنهان کردن جسد مرده صفحه دوم نتایج جستجوی گوگل است. بنابراین شما باید به صفحه اول گوگل برسید. با ما همراه باشید

راهکار های رسیدن به صفحه اول گوگل چیست؟ 

امروزه مردم به گوگل وابسته شده اند و  برای پیدا کردن پاسخ سوالات خود آن را فقط در گوگل جستجو می کنند. مردم روزانه بیش از  سه ونیم میلیارد جستجو در گوگل انجام می دهند و جالب تر این است که 75 درصد آنها از صفحه اول عبور نمی کنند. در واقع مردم به دنبال پاسخ سریع هستند.

یک جمله معروف از برایان کلارک هست که میگه  : بهترین مکان برای پنهان کردن جسد مرده صفحه 2 نتایج جستجوی گوگل است. بنابراین شما باید به صفحه اول گوگل برسید.

این مقاله یک استراتژی را برای هر کسی که می خواهد بداند چگونه وب سایت خود را در صفحه اول گوگل قرار دهد مشخص می کند. به شما نشان خواهیم داد که چگونه بهترین  کلمه کلیدی سئو خود را انتخاب کنید و  چگونه یک صفحه وب را به درستی بهینه کنید، و چگونه هر چیز دیگری را که گوگل به دنبال آن است پوشش دهید تا به شما رتبه بالایی بدهد. در واقع، این همه آن چیزی است که باید در مورد نحوه قرار گرفتن در صفحه اول گوگل بدانید—این استراتژی را دنبال کنید…….

راهکار های رسیدن به صفحه اول گوگل

 

چگونه کلمات کلیدی مناسب را برای بهترین ترافیک انتخاب کنیم؟

 

تحقیق کلمات کلیدی فرآیند ایده پردازی، تحقیق و تصمیم گیری در مورد عبارات مرتبط برای استفاده برای تولید محتوا و بهینه سازی وب سایت است.هنگامی که مخاطبان هدف خود را شناسایی کردید، بر روی ساختار وب سایت مناسب سئو قرار گرفتید می توانید به تحقیق در مورد کلمات کلیدی بپردازید.

وقتی در حال انجام انتخاب کلمات کلیدی سئو هستید، باید استراتژیک باشید. فقط هر کلمه کلیدی را که مفید به نظر می رسد انتخاب نکنید .  شما می خواهید کلمات کلیدی را انتخاب کنید که مرتبط با وب سایت شما هستند، مربوط به جایگاه شما هستند، و رقابت کافی برای قابل توجه بودن دارند، اما نه رقابت زیادی که ارزش وقت شما را نداشته باشد.

در اینجا نحوه انتخاب کامل کلمات کلیدی SEO به شرح زیر است:

لیستی از رایج ترین مشکلات در صنعت خود تهیه کنید:  مشکلاتی که مشتریان بارها و بارها به شما مراجعه می کنند چیست؟ به احتمال زیاد آنها نیز به دنبال پاسخ در Google هستند. عبارات این مشکلات را به ابزار کلمه کلیدی خود وصل کنید و ببینید چه چیزی را برمی گرداند. می‌توانید با ارائه محتوایی به خوانندگان برای فوری‌ترین سؤالات یا مسائل، ترافیک جدی ایجاد کنید.

به سؤالاتی که مخاطبانتان در رسانه های اجتماعی، وبلاگ ها و انجمن ها می پرسند نگاه کنید:  آیا هر یک از سؤالات آنها دقیقاً مطابق با کلمات کلیدی است یا نزدیک است؟ شما فقط یک کلمه کلیدی کامل پیدا کردید. مردم برای دریافت پاسخ سوالات خود توسط سایت های معتبر به اینترنت مراجعه می کنند، و اگر یک پست وبلاگی بنویسید که کاملا به آن سوال پاسخ دهد، می توانید با آن نوع پست پرسش و پاسخ ترافیک ایجاد کنید.

کلمات کلیدی طولانی را انتخاب کنید که 1000 جستجوی ماهانه یا کمتر داشته باشند: معمولاً این نقطه شیرین است – نه آنقدر بزرگ که بتواند مشکلات رتبه‌بندی را ایجاد کند، اما نه آنقدر کوچک که سال‌ها طول بکشد تا ترافیک قابل توجهی ایجاد شود.

تجزیه و تحلیل رقبای سئو را انجام دهید:  هنگامی که بدانید کدام رقبا در سئو سرمایه گذاری می کنند، می توانید تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی رقبا را انجام دهید تا ببینید کدام یک از کلمات کلیدی آنها موفق تر هستند. چند مورد را می بینید که می توانید محتوای قوی تری برای آنها بنویسید – یا بهتر است – اصلاً آنها را هدف قرار نمی دهند؟ آنها را به تقویم سرمقاله خود اضافه کنید و تماشا کنید که رتبه آنها را هر بار یک پست وبلاگ بالاتر می برید.

به دنبال انواع کلمات کلیدی یا محتوایی باشید که قبلاً استفاده کرده اید:  فرض کنید دو پست وبلاگ در مورد سیم کشی برق در املاک مسکونی نوشته اید. کلمات کلیدی را که قبلاً استفاده کرده اید به ابزار تحقیق کلمه کلیدی خود متصل کنید و به دنبال موضوعات مرتبط بگردید. آیا می توانید محتوای بیشتری در یک موضوع بنویسید و همه آنها را به هم پیوند دهید؟ این رویکرد می تواند یک معدن طلای محتوای SEO ایجاد کند که هم الگوریتم های موتورهای جستجو و هم انسان ها آن را دوست دارند.

طول عبارت کلیدواژه : انتخاب طول صحیح برای کلمات کلیدی خود نیز یک استراتژی بسیار مهم سئو است. گوگل گفته است که اگرچه کلمات کلیدی دم بلند ارزشمند هستند، اما همیشه کلمات کلیدی مناسبی نیستند. انتخاب کلمات کلیدی مرتبط با موضوع بسیار مهم است، نه طولانی ترین عبارات کلیدی. سعی کنید کلمات کلیدی دم بلند را با شش یا هفت کلمه انتخاب کنید، با کلمات کلیدی طولانی تر از استفاده به عنوان عبارات ثانویه یا ثالث. به علاوه، هر چه کلمه کلیدی طولانی تر باشد، معمولاً حجم جستجوی آن کمتر است. افرادی که برای تایپ پرس و جوهای طولانی تلاش می کنند معمولاً قصد خرید دارند. با این حال، شما می خواهید روی ترکیبی از کلیدواژه های بلند و کوتاه تر تمرکز کنید تا حجم و ترکیبی از مشتریان بالقوه در مراحل مختلف چرخه خرید ایجاد کنید.

چگونه وبسایت خود را بهینه کنیم ؟ 

بهینه سازی سایت  فرآیند استفاده از ابزارها، استراتژی های پیشرفته و آزمایش ها برای بهبود عملکرد سایت شما، افزایش ترافیک بیشتر، افزایش تبدیل و افزایش درآمد است. یکی از مهم ترین جنبه های بهینه سازی وب سایت، بهینه سازی موتور جستجو (SEO) است.

اگر می‌خواهید مراحل دقیقی را که ما برای بهینه‌سازی وب‌سایت  انجام می‌دهیم همراه با ما بیاموزید، ادامه دهید.

1- تکنیکال سئو 

اساس سئو فنی، داشتن یک معماری وب سایت قوی است. نمی توان به سادگی مجموعه ای تصادفی از صفحات و پست ها را منتشر کرد. یک معماری سایت سازگار با سئو، کاربران را در سراسر سایت شما راهنمایی می کند و خزیدن و ایندکس کردن صفحات شما را برای گوگل آسان می کند. هنگامی که معماری مناسب را در اختیار دارید، زمان آن است که یک ممیزی فنی یا سئو انجام دهید.

برای شروع، باید موارد زیر را بررسی کنید و هر مشکلی را که کشف شده است برطرف کنید:

robot.txt را برای خطا بررسی کنید و در صورت نیاز بهینه سازی کنید.

فهرست بندی سایت خود را از طریق کنسول جستجوی گوگل بررسی کنید.

آمار ترافیک را در Google Analytics بررسی کنید.

محتوای ضعیف را بهبود ببخشید.

لینک های خراب را حذف کنید.

نقشه سایت XML خود را از طریق کنسول جستجوی گوگل به گوگل ارسال کنید.

2- بهبود تجربه کاربری 

با ایجاد یک تجربه بصری تر و بهتر برای همه کاربران، درصد بیشتری از بازدیدکنندگان خود را حفظ می کنید. آنها چندین بار برمی گردند و بیشتر آنها به طور طبیعی شما را دنبال می کنند و مشتری می شوند و همان طور که میدانید ماندگاری (مدت زمانی که یک جستجوگر گوگل قبل از بازگشت در سایت شما صرف می کند) یک عامل مهم رتبه بندی سئو است.بهینه سازی رابط کاربری (UI) و تجربه کاربری (UX) در هنگام طراحی وب سایت، نرخ تبدیل نهایی آن را افزایش می دهد. در واقع، 80 درصد از مصرف کنندگان مایل هستند برای تجربه کاربری بهتر هزینه بیشتری بپردازند.

3- بهبود سرعت صفحه 

مردم دوست ندارند تا زمانی که یک سایت بارگذاری می شود، بنشینند و منتظر بمانند. زمان بارگذاری 5 ثانیه ای منجر به نرخ پرش 38 درصدی می شود و هر چه بیشتر طول بکشد، بیشتر می شود. داشتن وب سایتی که سریع بارگذاری می شود اولین بخش از تجربه کاربری خوب است. سرعت صفحه همچنین یک فاکتور رسمی رتبه بندی گوگل است و می تواند مستقیماً بر سئوی شما تأثیر بگذارد.

برای مشاهده راهکار های دیگر میتوانید مقاله جامع ما رو در مورد بهینه سازی محتوا مطالعه کنید.

نتیجه گیری :

رسیدن به بالای گوگل یا حتی بهبود رتبه خود، حتی برای مشاغل کوچک بسیار قابل انجام است. کار و زمان می برد، اما یکی از مهم ترین کارهایی است که می توانید برای کسب و کار خود انجام دهید. با دانستن اینکه کجا و چگونه باید تنظیمات را انجام دهید، می توانید کسب و کار خود را به دیدی که شایسته آن است برسانید.

همچنین شما برای دسترسی به مقالات جامع و کامل در مورد بهینه سازی سایت،کلمه کلیدی سئو و ….. میتوانید به سایت رادین وب مراجعه کنید تا اطلاعات کاملی را بدست بیاورد.

 

 

 

برچسب ها : seo,website optimization,keyword

دیدگاهتان را بنویسید