چکیده : ظاهر ساختمان یکی از اصلی ترین موضوعات در فروش و یا اجاره سا ختمان میباشد. با گذشت زمان جلوه و زیبایی نمای ساختمان ها از بین میرود و در این مدت رنگ آمیزی نما میتواند بسیار موثر باشد.

 

رنگ آمیزی نما + قیمت دقیق نقاشی نمای ساختمان 1401

رنگ آمیزی نما چیست ؟

نمای بیرونی تمامی ساختمان ها با گذشت زمان با توجه به عوامل طبیعی همچون باد و طوفان ، باران ، آلودگی و … به مرور جلوه و زیبایی اولیه خود را از دست می دهند و به اصطلاح فرسوده میشوند ، در این زمان ها بهترین و مناسب ترین کاری که از پس شما عزیزان بر می آید رنگ آمیزی نما می‌باشد.

رنگ آمیزی نمای بیرونی ساختمان همانند نقاشی داخلی آن حائز‌‌ اهمیت خاصی می‌باشد و می‌تواند بر روی روحیه ساکنین و مردم تاثیر مستقیم بگذارد.

نمای بیرونی ساختمان یکی از کلیدی ترین منظره هایی است که به چشم خریدار می آید و زیبایی و جذابیت آن تاثیر مستقیم بر روی فروش یا اجاره آپارتمان می‌ گذارد.

رنگ آمیزی نما ، دارای نکات خاصی برای اجرا می‌ باشد که در ادامه به بررسی آن ها میپردازیم .

طبق تحقیقات انجام شده مناسب ترین زمان برای اجرای رنگ آمیزی نمای ساختمان ، فصل تابستان است ، زیرا در این فصل به دلیل گرمای هوا رنگ ها به سرعت خشک می شوند و نتیجه ی مطلوبی به وجود می آورند.

اگر می خواهید در تابستان امسال برای رنگ آمیزی نمای ساختمان خود اقدام کنید ، دپارتمان تخصصی رنگ آمیزی پینت سرویس کنار شماست..

رنگ مناسب رنگ آمیزی نمای ساختمان

رنگ مناسب رنگ آمیزی ساختمان

معیار های متفاوتی برای انتخاب بهترین رنگ مناسب نمای ساختمان ها وجود دارند که از مهمترین آن ها به دانستن نوع متریال و مواد به کار برده شده در ساختمان می شود اشاره کرد.

محصولات و رنگ های متنوعی که در بازار وجود دارند اکثرا مطابقت کامل با بیشتر این متریال ها دارند و استفاده از آن ها مشکلی ایجاد نمی کند.

انواع مختلفی از رنگ های روغنی برای رنگ آمیزی نمای ساختمان ها وجود دارند که هرکدام دارای خصوصیات خاص و ویژه ای می‌ باشند .

چند نمونه از بهترین این رنگ ها عبارتند از : رنگ های آکریلیک ضد آب ، رنگ اپوکسی ، رنگ های روغنی مات ، رنگ کنیتکس ، رنگ نانو ، رنگ پتینه و …

رنگ های نانو دارای تنوع وسیعی می ‌باشند که چند نمونه از پر طرفدارترین آن ها عبارتند از رنگ نانو حرارتی ، ضد آب آبگریز ، ضد آب خود تمیز شونده و …

فراموش نکنید اگر می خواهید نتیجه کار تمیزی تحویل بگیرید ، قبل از اجرای رنگ آمیزی نما برای شست و شوی نما ، زیرسازی و بازسازی آن اقدام فرمایید .

شما عزیزان می توانید تمامی خدمات رنگ آمیزی خود را اعم از رنگ آمیزی نما ، رنگ کوره ای ، نقاشی ساختمان ، کفپوش اپوکسی ، رنگ پودری و … را به این مجموعه بسپارید تا با بالاترین کیفیت و نازل ترین قیمت توسط بهترین متخصصین انجام گیرد.

مزایای رنگ آمیزی نما

مزایای رنگ آمیزی نما

رنگ هایی که برای رنگ آمیزی نمای ساختمان ها استفاده می شوند همگی دارای مزایای مشترکی می باشند .
از مهمترین و بهترین این مزایا می توان به موارد زیر اشاره کرد:
•    ماندگاری و دوام بالا
•    مقاوم در برابر عوامل طبیعی مانند خورشید ، باران ، طوفان و …
•    ضد آب بودن
•    تمیزکاری و شست و شو آسان
•    ضد آتش
•    مقاومت در برابر خوردگی

قیمت رنگ آمیزی نمای ساختمان

قیمت رنگ آمیزی نما

قیمت رنگ آمیزی نمای ساختمان مانند نقاشی های دیگر بستگی به عوامل خاصی دارد و به طور دقیق نمیتوان حدود هزینه های آن را مشخص کرد.

چند نمونه از این عوامل که تاثیر مستقیم بر قیمت رنگ آمیزی نما می‌گزارند عبارتند از : رنگ مورد استفاده و انتخاب شده ، برند انتخابی ، کیفیت رنگ ، میزان زمان بردن کار ، احتیاج به زیرسازی و بازسازی ، اجرای بتونه و ایجاد طرح روی سطوح ، زمان رنگ آمیزی ، انتخاب نقاش و …

مراحل اجرای رنگ آمیزی نمای ساختمان

مراحل اجرای رنگ آمیزی نمای ساختمان

تقریبا تمامی رنگ آمیزی های ساختمان ها همگی از اصول مشترکی پیروی می کنند.

مراحل اجرای این نوع نقاشی ها به صورت زیر است :
•    شست و شوی سطوح با دستگاه های تخصصی
•    زیر سازی و بازسازی در صورت نیاز
•    ساختن بتن و تهیه رنگ و آماده کردن آن ها
•    اجرای رنگ بر روی نواحی خواسته شده

خدمات رنگ آمیزی نما با نازل ترین قیمت و بالاترین کیفیت

دپارتمان تخصصی رنگ آمیزی پینت سرویس با بیش ۳ دهه تجربه در زمینه رنگ آمیزی نمای ساختمان ها ، برج ها و … موفق شده است رضایت بیش از ۱۰۰۰ کارفرما محترم را جلب نماید و نمونه کارهایی فراوانی را ایجاد کند.

خدمات رنگ آمیزی نمای ارائه‌‌ شده در پینت سرویس شامل مواردی همچون شست و شوی نما ، نقاشی و رنگ آمیزی سطوح فرسوده ، پیچ و رولپلاک نما و … می شود.

از مزایای انتخاب این مجموعه میتوان به بکارگیری افراد ماهر و متخصص ، سرعت عمل بالا در اجرا ، ضمانت و تضمین کار ، بهترین قیمت ممکن و … اشاره کرد.

تمامی خدماتی که در این دپارتمان انجام میگیرد دارای ضمانت قیمت و کیفیت کار می‌باشند و همگی به دست برترین نقاشان متخصص انجام می شوند.

منبع : https://paintservice.ir

دیدگاهتان را بنویسید