سئو سایت در مشهد چقدر اهمیت دارد؟ تمامی کسب و کار ها باید یک بستری برای تبلیغات یا فروش محصول و حتی ارائه خدمات خود داشته باشند به عنوان مثال من قصد دارم قالی های خونه رو بدم برام بشورن اولین کاری که انجام میدم چیه؟ یا تو گوگل سرچ میکنم یا داخل اپلیکیشن های آگهی ! شما به علاوه مشتریان خود مشتریای جدید و زیادی میتوانید از این راه کسب کنید.

 

سئو در مشهد ، سئو مشهد

چرا سئو در مشهد ؟ پس از راه اندازی وب سایت اگر بخواهید تو گوگل دیده شوید باید سایتتون رو کلمات کلیدی هدف سئو بشه حالا این کلمات میتونه مثل کلمه سئو در مشهد یا خرید زعفران در مشهد باشه. شما مغازه زعفران فروشی داری و سود خوبی هم داری می کنی ولی مطمئن باش درآمدت افت خواهد کرد چون با رونق گرفتن فضای مجازی در مردم اکثر خرید ها آنلاین شده و اگه بتونی برندتو بین مردم خوب جلوه بدی و ازت راضی باشن میتونی مشتریای جدید نه تنها شهر خودت بلکه از کل ایران یا حتی کشور های همسایه مثل عراق ، گرجستان ، افغانستان  و… داشته باشی.

سئو سایت در مشهد

هزینه سئو در مشهد چقدر است ؟

هزینه سئو در مشهد بستگی به رقبا و سختی کلمه داره ؛ مثلا حوضه شما خرید و فروش زعفران یا قالیشویی است و رقبای شما دارن ماهی حداقل ۲۰ تا محتوا داخل وب سایتشون قرار میدهند و لینکسازی داخل سایت های قوی کرده اند و هزینه زیادی کردند پس ما نباید توقع داشته باشیم که با مبلغ کم جای اون هارو بگیرم.

باید با یک استراتژی مناسب و برنامه ریزی شده از رقیب جلو بزنیم و جای اونو تو رتبه موردنظر بگیریم و اگر رقیب شما درآمدی از رتبه ای که داره اگر نداشت هیچ وقت هزینه اضافی نمی کرد.

 

مشاوره سئو سایت در مشهد

مشاوره سئو سایت یعنی چه؟ اسم مشاوره که میاد همه مون میدونیم یعنی قرار مشکل مون یا هدفمون رو به یک نفری که تجربه بالاتری نسبت به ما داره بگیم حالا شما قصد داری یک سایت راه اندازی کنی و سئو کنی ، نمیدونی آیا حوضه ای که قراره ورود کنی داخلش پول داره و میتونه هزینه ای که میکنی رو برگردونه ؟ بنظرت بدون مشاوره ورود کنی و مبلغ زیادی رو در طی یک سال بدی بهتره یا مشاوره ساعتی سئو با تیم مدیرلینک ؟ قطعا شما با گرفتن یک مشاوره ۱ ساعته از ما خیالت از ورود به اون حوزه راحت میشه و اگرم تمایل داشتی میتونی برای استراتژی سایتت رو ما حساب باز کنی و مسیر ۴ ساله رو به یک سال بری! تیم ما سوخت داده تا تونسته بفهمه کی کجا چیکار کنیم.

5447df46-fd87-47e3-b2f2-293cb2fed1c6.jpg (1772×1425)

بهینه سازی سایت مشهد

سایت ما باید برای موتورهایی مثل گوگل یا بینگ و… بهینه سازی شده باشه تا اونها بتونن محتوا یا لندینگ پیج سایت مارو داخل نتایج قرار بدن !

حالا بهینه سازی یعنی چه؟ آیا مهم است سایتمون بهینه باشه؟ داخل گوگل سرچ میکنی سئو سایت در مشهد مدیرلینک وارد سایت ما میشی و می بینی زیر ۲ ثانیه سایت برات باز شد !

حالا یک کلمه ای سرچ می کنی و سایتی که برات میاد رو میزنی بالاش میبینی بعد ۵ یا ۶ یا ۷ یا ۸ یا حتی بعد ۲۰ ثانیه آمد بنظرت وا میستی سایت بیاد؟ یا میری سایت دیگه ببینی؟

حالا تو بیا رو کلمات لینک ۱ به سختی ولی سایتت کند باشه کاربر کلیک نکنه رو سایتت چی فایده؟

کاربران معمولا در حالت موبایل سرچ بیشتری نسبت به دسکتاپ یا لپ تاپ دارند حالا سایتت رو کاربر باز کرده ک به یک صفحه زشت برخورده بنظرت وا میسه تو سایتت یا میره؟ بهینه بودن سایت برای موبایل اولین نکته ای است که باید رعایت کنی ! خیلی از این موارد هست که یاید بررسی بشه برای اطلاعات بیشتر وارد سایت مدیرلینک شوید.

 

خدمات سئو در مشهد ، خدمات سئو مشهد

خدمات سئو سایت مدیرلینک شامل چه مواردی می شود؟

1:استراتژی پلن

2:تولید محتوا مناسب

3:لینک سازی

4:کیوورد هدفمند یا پول ساز

5؛بهینه سازی سایت

و موارد دیگه ای که میتوانید در سایت مدیرلینک ببینید.

اکثر شرکت های سئو به شما قول کار کردن روی سایتتون می دهند و رتبه خاصی به شما قول نمی دهند که ما برعکس بقیه بنا به اطمینانی که نسبت به خودمون داریم تمامی کلمات کلیدی که در قرار داد ذکر شود بین لینک ۱ تا ۷ می آید.

در اکثر مواقع شما رتبه یک رو کسب می کنید ولی در حوزه هایی مثل خرید گوشی بستگی به بودجه شما دارد و چقدر مایلید هزینه کنید !

221a342d-3552-47f1-90a8-868f88a3e03b.jpg (2000×2000)

سئو وب سایت در مشهد

سئو وب سایت در مشهد چگونه است؟ سئو مجموعه ای از کارهایی است که باید روی وب سایت شما پیاده شود ، مثلا ماشین شما خراب شود مکانیک بنا به تجربه و بلدی کار عیب ماشین شما را می فهمد و رفع می کند حال سئو هم یک سری کارهایی مانند رپورتاژ یا همان لینک سازی و تولید محتوا یونیک کاربر پسند و بهینه سازی سایت از نظر ui و ux و…

زمانی که قرار است سایت شما سئو شود باید صبر داشته باشید چون ما می خواهیم جایگاه یک سایت در اون کیوورد رو بگیریم و باید به گوگل بفهمانیم که سایت اصلی کدومه و بیارش لینک یک.

آموزش سئو در مشهد

اگر دوست دارید سئو رو یاد بگیرید و خودتون روی وب سایتتون کار کنید می تونید روی کمک ما حساب باز کنید ، امروزه اکثر سئو کار ها پکیج هایی درست می کنند و به اسم آموزش سئو به شما می فروشند! ولی باید بدانید که تمامی آموزش ها پایه است و شما متخصص سئو نخواهید شد. برای آموزش حضوری سئو در مشهد میتوانید با شماره 09358697466 تماس بگیرید ما به شما سئو رو از صفر یاد می دهیم و انواع لینکسازی رو به شما یاد می دهیم و از همه مهم تر لیست سایت هایی که قوی هستند و میشه بک لینک ساخت رو بهتون میدیم که نیاز به پیدا کردن آن نداشته باشید.

d02e31fb-4838-4c46-b4dc-6240beba70aa.jpg (2000×2000)

مشاوره سئو در مشهد یا آموزش سئو مشهد ؟

اگر قصد دارید سایت خود را به یک متخصص سئو واگذار کنید باید قبل آن از یک کاربلد مشاوره کامل بگیرید و تمام ریز و نکات کار را به شما بگوید مثلا ممکن است رقبا سایت شما را هک کنند دیگه این بخش به من سئوکار مربوط نیست باید کسی که سایت شما را ساخته امنیت سایت را تامین کند و… پس قبل این که سئو یاد بگیرید یا سئو سایت خود را به کسی بدهید سعی کنید یک مشاوره سئو در مشهد از مدیرلینک بگیرید چون شما اگر می خواهید فقط سئو رو یاد بگیرید که روی سایت خودتون کار کنید باید خیلی نکات رعایت کنید مثلا : تولید محتوا منظم یا لینکسازی منظم طوری نباشه که نرسید روی سایتتون بعد یک مدت کار کنید چون افت رتبه در پیش دارید پس قبل هر کاری برای سایتتان یک مشاوره رایگان از ما بگیرید.

خیلی ها دنبال این هستند که بدون هزینه سایت خودشون رو بیارن رتبه یک و تصمیم می گیرین خودشون سئو رو شروع کنند ، چون اکثر سئو کارها تضمین رتبه نمی دهند! اگر قرار باشد سئو سایت شما توسط سئو کار انجام شود از آن سئو کار بخواهید تضمین صفحه اول را به شما بدهد بعد با خیال راحت پروژه را بسپارید به او.

ما تیم مدیرلینک تمامی کار های انجام شده روی سایت شما را مو به مو گزارش می دهیم ولی نمی توانیم جاهایی که لینکسازی کردیم رو به شما نشون دهیم ولی با هم داخل سرچ کنسول میریم و گزارش کلیک ها و ایمپرشن هارو به شما می دهیم که افت داشتید یا رشد! داخل فایل اکسل هر ماه به شما رتبه کلمات تون رو میگیم حال افت داشته یا رشد ! این چیزها شامل گزارش دهی ماست.

دیدگاهتان را بنویسید