اگر فروشگاه اینترنتی ای دارید که به دنبال ساخت سایت فروشگاهی آن هم بدون کد نویسی برای آن هستید بهترین گزینه این است که با توجه به قیمت های بالا در بازار با توجه به ارقام 20،000،000 الی 70،000،000 تومان خود دست به کار شده و سایت خود را بدون نیاز به کدنویسی راه اندازی کنید!

اگر هم به دنبال ورود به بازارکار هستید پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مقاله جذاب که قرار است راجب آموزش ساخت وب سایت فروشگاهی بدون کدنویسیاما بصورت حرفه ای صحبت کنیم همراه باشید.

آموزش ساخت سایت فروشگاهی بدون کد نویسی + فیلم طراحی وب

اهمیت طراحی و ساخت وب سایت فروشگاهی (بدون کدنویسی)

طراحی یک سایت با استفاده از کدنویسی پروسه طولانی و طاقت فرسایی است و اصلا کار ساده و پیش پا افتاده ای نیست!

در‌حال‌حاضر حدود 70 درصد آنلاین شاپ‌ها اطلاعات خاصی از طراحی سایت ندارند و طبیعتاً فکرش را هم نمی‌کنند که این بستر جذاب می‌تواند به افزایش فروش‌شان کمک کند.

اما ما در این مقاله سعی داریم راهی را به شما بگوییم که بدون استفاده از کدنویسی و به راحت ترین روش ممکن سایت فروشگاهی خود را طراحی کنید و یا اینکه آموزش ببینید و وارد بازار کار شوید.

حال اجازه دهید در ابتدا به مزیت‌های آموزش ساخت سایت فروشگاهی بپردازیم:

·    به سفارش هات ساده رسیدگی کن!

احتمالاً اگر آنلاین شاپ خود را در اینستاگرام اداره می‌کنید، بدون شک از دائم آنلاین بودن شکایت دارید؛ اگر پاسختان در این خصوص منفی است، پس معلوم می کند اصلا مشتریان زیادی ندارید!

در هر دو صورت لازم است به طراحی وب سایت فروشگاهی اقدام کنید؛ چرا‌که این سایت فروشگاهی به شما مدیران و پشتیبانان عزیز در راحت‌تر پیگیری کردن خریدها و ثبت تراکنش‌ها کمک می‌کند؛ بنابراین حتماً آموزش طراحی وب سایت فروشگاهی را برای پیشبرد اهدافتان در‌نظر داشته باشید که راز موفقیت در فروش بیشتر محصولات است.

·     اعتبار فروشگاهت رو بالا ببر.

نان شب برای آنلاین شاپ ها = نان شب!

البته که می دانید آنلاین‌ شاپ‌ها بدون اینکه اعتماد افراد مختلف را جذب کنند، نمی‌توانند در رسیدن به اهداف موفق شوند.

یکی از عوامل تأثیرگذار در افزایش اعتبار کسب‌و‌کارها، راه‌اندازی و طراحی سایت است؛ به همین دلیل مدیران مجموعه‌ها ملزم به سپری کردن دوره‌های ایده‌آل آموزش طراحی وب سایت فروشگاهی هستند تا هم وب سایت حرفه ای برای فروشگاه خود داشته باشند و هم اینکه برای از دست نرفتن سرمایه خود اقدامی موثر کرده باشند.

·    همه چی در سایت قابل مدیریت است!

به‌طور‌حتم وقتی در اینستاگرام به فروش محصولاتتان اقدام می‌کنید، مسئله‌ی در دسترس بودن مشاور، مدیر مجموعه و افرادی که ممکن است در زمان خرید به کمکشان نیاز باشد، در هاله‌ای از ابهام قرار خواهد داشت اما سایت 180 درجه با چنین موقعیت‌هایی متفاوت است و نه تنها محصولات فروشگاه، بلکه مشاوران سایت نیز در هر زمان در دسترس هستند و این موضوع حس اعتماد بیشتری را در مشتریان ایجاد می‌کند.

حال با این تفاسیر راه‌حل بهینه برای داشتن یک سایت فروشگاهی مناسب چیست؟

اگر از ما می‌شنوید، پاسخ در یک کلام خلاصه می‌شود و آن آموزش دیدن برای ساخت و طراحی وب سایت فروشگاهی است.

شاید برایتان سوال پیش‌آمده باشد که این آموزش به چه صورت امکان‌پذیر است؛ بنابراین توصیه می‌کنیم به ادامه مقاله توجه ویژه ای کنید.

فیلم آموزش طراحی سایت فروشگاهی

ساخت و طراحی سایت فروشگاهی + بدون کد نویسی !!

آموزش دیدن همیشه آنقدر مفید است که می تواند شما را به حرفه ای ترین ها تبدیل کند و همه فن حریف در همه کار ها کند.

این موضوع در طراحی سایت نیز صدق می‌کند؛ در‌واقع اگر علاقه به راه‌اندازی سایت برای فروش بیشتر محصولاتتان دارید، به راحتی می‌توانید با آموزش طراحی وب سایت فروشگاهی به آن دست یابید.

البته شاید برایتان سوال شده باشد که چرا باید خودتان به آموزش 0 تا 100 طراحی وب سایت فروشگاهی اقدام کنید که دلایل آن را در ادامه ذکر می‌کنیم:

·     هزینه های شما = یک دهم بقیه! :

کاملا واضح است که وقتی قصد راه‌اندازی سایتی را دارید، باید هزینه‌های مختلفی را در‌نظر بگیرید، از انتخاب هاست مطمئن گرفته تا طراحی وب‌ سایت (اختصاصی یا با استفاده از مدیریت محتواهای آماده مانند وردپرس) که در‌واقع همه‌ی این موارد مستلزم پرداخت هزینه است، اما با این آموزش طراحی وب سایت فروشگاهی به راحتی می‌توانید آموزش حرفه ای ببینید و از هزینه‌های زیادی جلوگیری کنید و مطمئن هستم این موضوع شما را بسیار خوشحال خواهد کرد.

·     بدون مرز سایت خودت رو طراحی کن :

وقتی سایت فروشگاهی‌ مدنظر به‌دست خودتان ساخته شود، کاملا واضح است که به‌راحتی می‌توانید هر‌گونه طراحی‌ای که دوست دارید پیاده کنید؛ در‌واقع ممکن است برخی از طراحان سایت بعضی از خدماتی که نیاز دارید را به‌طور‌کامل پیاده‌سازی نکنند که این موضوع ضرر‌و‌زیان زیادی را به مجموعه‌ شما خواهد زد؛ پس چه‌بهتر که به ساخت وب سایت فروشگاهی با وردپرس اقدام کنید که بدون هیچ چارچوبی بتوانید سایت خود را طراحی و توسعه دهید و لذت ببرید!

بهترین دوره طراحی وب سایت فروشگاهی

اما بهترین دوره آموزش طراحی وب سایت فروشگاهی چه ویژگی هایی دارد؟

حال قطعا با توضیحاتی که مطالعه کرده‌اید، بیشتر به راه‌اندازی سایت ترغیب شده‌اید.

اما اجازه دهید عرض کنیم که در بهترین آموزش طراحی وب‌سایت فروشگاهی چه مواردی در‌نظر گرفته می‌‌شود که سپس با اطمینان کامل اقدام به مشاهده چنین ویدیوهای آموزشی کنید:

·     آشنایی با انواع cms ها:

اولین مورد در یک آموزش حرفه ای این است که شما را به فضای آموزش آشنا سازد و در ابتدا به سراغ مفاهیم رود و سعی به فهماندن آنها کند.

سپس به سراغ موارد تخصصی رود تا کامل برای بیننده آن دوره قابل هضم و فهم آسان باشد و گیج نشود.

دوره باید به گونه ای ساخته شده است که مناسب افرادی باشد که حتی هیچ پیش نیازی ندارند و از صفر اقدام به یادگیری کرده اند.

در‌حال‌حاضر در دنیا بیش از 70% فضای وب را وردپرس تشکیل داده است.

از وردپرس به‌عنوان یکی از بهترین cms‌ها یاد می‌شود و اکثر سایت‌ها بر اساس آن راه‌اندازی خواهد شد و تدریس بدون نقص این بخش می‌تواند نقشه‌ی راه مناسبی برای راه‌اندازی سایت باشد.

·     آشنایی با سرور، هاست و دامنه:

گمان کنید شما اولین نفر بودید که دامین google.com را ثبت می کردید! الان قطعا پولدار ترین فرد جهان بودید.

پس انتخاب یک هاست و دامنه جذاب، فوق‌العاده برای طراحی یک سایت دارای اهمیت است؛

بنابراین در بهترین دوره آموزش طراحی وب سایت فروشگاهی در ایران حتماً این موضوع بررسی می‌شود تا افرادی که قصد دارند به‌طور اختصاصی سایت‌شان را راه‌اندازی کنند، پس از آشنایی با این بخش، به راحتی بتوانند بیس و زمینه کار را آماده نمایند و از آن به حرفه ای ترین حالت ممکن بهره جویند.

·     آشنایی با استفاده از وردپرس:

این بخش از مهم‌ترین قسمت‌های آموزش طراحی سایت است که به طور کامل بر آن تسلط خواهید یافت و دیگر هیچ چیز جلودار شما نخواهد بود.

در این بخش به نصب کامل وردپرس، نحوه تنظیمات مورد نیاز آن و معرفی کامل محیط این مدیریت محتوای بی نظیر پرداخته شده است، البته آشنایی با افزونه‌های حرفه ای و نصب قالب ها به روش های متنوع نیز به‌طور اختصاصی شرح داده می‌شود.

·     تسلط بر ووکامرس:

در فیلم آموزش طراحی وب سایت فروشگاهی به ووکامرس نیز پرداخته‌شده است؛ بخش مهمی از یک فروشگاه‌ را ووکامرس تشکیل می دهد که بسیار حائر اهمیت است.

نحوه دریافت و اتصال درگاه آنلاین و انواع درگاه های آنلاین حتی بدون نیاز به کد مالیاتی نیز در این قسمت آموزش داده می‌شود که تکمیل‌کننده آموزش طراحی سایت وردپرس بدون کدنویسی است.

·     استادی شناخته شده و معتبر:

آکادمی امیرحسین صداقت که برگزار کننده اولین بوت کمپ های آموزشی آنلاین در ایران نام دارد با کسب تمامی مجوز ها پیشرو در زمینه آموزش های حرفه ای و متخصص شو در ایران است.

امیرحسن صداقت جوان ترین کارآفرین کشور لقب دارد که توانسته با بیش از 37 برند مشهور و معروف در ایران همکاری داشته باشد که به نوبه خود بی نظیر است!

امیرحسین صداقت

خلاصه مقاله

در این مقاله سعی کردیم تا به شما عزیزان چگونگی طراحی و ساخت وب سایت فروشگاهی آن هم بدون کدنویسی را معرفی کنیم و با توجه به اینکه اکثر افراد، کسب‌و‌کار آنلاین خود را دارند، طبیعتاً نیاز به یک بستر حرفه ای و مناسب خواهند داشت تا محصولاتشان را به فروش برسانند، اما به‌هیچ‌عنوان به شما عزیزان توصیه نمی‌کنیم که از افراد دیگری برای این منظور استفاده کنید؛ چرا‌که معتقد هستیم به‌تنهایی می‌توانید برای خودتان یک سایت بسازید و آن را مدیریت و رهبری نمایید.

برای این منظور کافی است که از آموزش طراحی وب سایت فروشگاهی استفاده کنید؛ چرا‌که در این نوع آموزش‌ها به همه‌ی مواردی که برای طراحی سایت فروشگاهی نیاز دارید به شما ارائه می‌شود و تنها کاری که باید انجام دهید این است که این آموزش‌ها را به‌طور‌کامل مشاهده کنید و گام به گام با آن پیش بروید و پس از تسلط، از آن به هر گونه که می خواهید استفاده نمایید.

به‌ طور‌حتم این امید را به شما دوستان عزیز می‌دهیم که به‌راحتی و حرفه ای می‌توانید از پس طراحی یک وب سایت فروشگاهی بر‌بیایید و آن را برای خود و یا دیگران بارها و بارها طراحی نمایید.

به منظور توضیحات بیشتر کافی است بروی بنر زیر کلیک کنید.

آموزش ساخت سایت فروشگاهی بدون کد نویسی

دیدگاهتان را بنویسید