ساعت های هوشمند دارای سیم کارت، اوج فناوری پوشیدنی هستند. این ساعت های هوشمند بسیار پرکاربرد می باشند و شما می توانید به راحتی از آنها استفاده کنید. شما می توانید از ساعت هوشمند مستقل از هر تلفن هوشمندی استفاده کنید، به این معنی که می‌توانید تماس بگیرید و دریافت کنید یا حتی پیامک ارسال کنید و/ یا پاسخ دهید و قبل از ارسال آن را لغو کنید. توجه داشته باشید، همه ساعت‌ های هوشمند برای استفاده به گوشی‌ های هوشمند نیاز ندارند.

 

ساعت های هوشمند lemfo بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خور بین ساعت های هوشمند می باشد. ساعت های هوشمند قابلیت های زیادی دارند که از بین آنها کاربردی ترین و مشهور ترین, قابلیت نصب سیم کارت می باشد که می توانید ساعت هوشمندتان را به صورت مجزا با گوشی هوشمندتان استفاده کنید. با یک ساعت هوشمند دارای سیم کارت، می‌توانید با خیال راحت گوشی هوشمند خود را بدون از دست دادن آن‌ها در خانه بگذارید. با یک ساعت هوشمند دارای سیم کارت، می‌توانید تمام اقداماتی مانند برقراری تماس یا دریافت تماس، و یک سیستم دوربین عالی با وضوح بهبود یافته و عملکرد بالا را بیش از اکثر گوشی‌ های هوشمند انجام دهید.

شما می توانید ساعت های lemfo را به دوستان و عزیزان خود هدیه دهید و آنها را سوپرایز کنید. این ساعت های بی نظیر و منحصر به فرد مناسب برای تمامی بانوان و آقایانی می باشد که به سلامت و زمان بندی خود اهمیت می دهند.

ساعت های هوشمند دارای سیم کارت، اوج فناوری پوشیدنی هستند. این ساعت های هوشمند بسیار پرکاربرد می باشند و شما می توانید به راحتی از آنها استفاده کنید. شما می توانید از ساعت هوشمند مستقل از هر تلفن هوشمندی استفاده کنید، به این معنی که می‌توانید تماس بگیرید و دریافت کنید یا حتی پیامک ارسال کنید و/ یا پاسخ دهید و قبل از ارسال آن را لغو کنید. توجه داشته باشید، همه ساعت‌ های هوشمند برای استفاده به گوشی‌ های هوشمند نیاز ندارند. آنها همچنین به کاربران این امکان را میدهند که حساب های رسانه های اجتماعی خود را مانند فیس بوک توییتر و موارد دیگر بررسی کنند.

معرفی بهترین ساعت های هوشمند سیم کارت خور lemfo

ساعت هوشمند های قدیمی تر از بلوتوث برای اتصال به ساعت هوشمند استفاده می کردند. در بیشتر موارد، دستگاه های بلوتوث می توانند تا شعاع 10 متری متصل شوند. آنها داده ها را با استفاده از اتصال تلفن همراه از دستگاه متصل می گیرند. اما امروزه ساعت های هوشمند سیم کارت خور به صورت جدا از گوشی هوشمند کار می کنند و این امکان را فراهم می کنند که شما بتوانید بدون گوشی همراه به ورزش و کوهنوردی بروید. در این مقاله, ما تصمیم گرفته ایم فهرستی از بهترین ساعت های هوشمند را که دارای اسلات سیم کارت هستند، تهیه کنیم. با ما همراه باشید.

دستگاه‌ هایی مانند تلفن‌ ها و ساعت‌ های هوشمند مستقل, از سیم‌کارت برای اتصال به اپراتور شبکه استفاده می‌کنند. داده های شناسایی منحصر به فرد در ریزتراشه سیم کارت وجود دارد. تصمیم برای داشتن یک ساعت هوشمند با سیم کارت به ترجیح شما بستگی دارد. داشتن یک ساعت هوشمند با سیم کارت یک انتخاب بسیار هوشمندانه برای همه می باشد. مزیت ساعت هوشمند این است که شما نیازی به حمل گوشی در همه جا ندارید. به راحتی و در امنیت کامل, ساعتتان را روی دستتان استفاده کنید و همه شگفت زده خواهند شد.

یک ساعت هوشمند حتی بدون سیم کارت هم می تواند کار کند. ساعت‌های هوشمند معمولی از بلوتوث برای اتصال به تلفن‌های جفت شده استفاده می‌کنند. با این حال، اگر می خواهید از ساعت هوشمند برای ردیابی استفاده کنید، به سیم کارت نیاز دارید. استفاده از GPS در ردیابی نیاز به استفاده از سیم کارت دارد. سیم‌کارت‌ها به ساعت هوشمند کمک می‌کنند تا به GSM، LTE یا شبکه‌های دیگر دسترسی پیدا کند. امروزه ساعت های هوشمند در بین کودکان نیز طرفداران زیادی پیدا کرده است.

ساعت هوشمند سیم کارت خور lem13

ساعت هوشمند lemfo بهترین ساعت های هوشمند سیم کارت خوراسمارت واچ مدل lemfo lem13 یک ساعت هوشمند بسیار زیبا می باشد که طراحی بسیار منحصر به فردی نسبت به بقیه ساعت هوشمند های lemfo دارد. این ساعت هوشمند دارای صفحه نمایش 1.6 اینچ و نوع نمایش IPS LCD و وضوح 400*400 می باشد.

ساعت هوشمند سیم کارت خور lemfo lem13 دارای دو دوربین است که یکی از آنها 8 و دیگری 2 مگاپیکسل می باشد. اگر به دنبال خرید ساعت هوشمند سیم کارت خور با امکانات و ویژگی های زیاد هستید, این یک انتخاب عالی است.

ساعت هوشمند سیم کارت خور و مکالمه دار مدل lemfo lem15

ساعت هوشمند سیم کارت خور lem15 یک ساعت هوشمند شیک و جدید با صفحه نمایش لمسی گرد می باشد و مانند lem13 دارای صفحه نمایش 1.6 اینچ و نوع نمایش IPS LCD و وضوح 400*400 می باشد. پردازنده lem15 یک MT6762 هشت هسته ای است. این ساعت هوشمند بسیار شیک و جدید دارای قابلیت ها و عملکرد های بسیار عالی می باشد.

ساعت هوشمند lemfo بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خوربا داشتن IP67 ضد آب در ساعت هوشمند lemfo lem15 ، به این معنی است که می توانید آن را هنگام شستن دست ها یا در روزهای بارانی استفاده کنید، اگرچه ساعت برای شنا تایید نشده است اما برای استفاده در انواع فعالیت ها مناسب است، بنابراین، شنا کردن یا قرار دادن آن در معرض گرما را توصیه نمی کنیم.

ساعت هوشمند سیم کارت خور گیمینگ مدل lemt

ساعت هوشمند مدل lemfo lemt یک ساعت سیم کارت خور بسیار عالی و منحصر به فرد می باشد که همه شما عاشق آن خواهید شد. این ساعت هوشمند از بهترین ساعت هوشمند های مدرن و گیمینگ در بازار می باشد. ساعت هوشمند lemt به شما این امکان را می دهد که به راحتی بدون دسترسی به گوشی هوشمند, عکس بگیرید, فیلم برداری کنید و در اینترنت بگردید. به عبارت دیگر; ساعت هوشمند سیم کارت خور lemfo دسترسی و قابلیت “مرور آسان ” دارد. شما با اتفاده از یک ساعت هوشمند, می توانید تمامی امکانات یک تلفن هوشمند را داشته باشید.

ساعت هوشمند lemfo بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خوراسمارت واچ lemfo مدل lemt مناسب برای تمام آقایان و بانوان خوش سلیقه و شیک پوشی می باشد که می خواهند به راحتی ورزش کنند و از تلفن هوشمند بی نیاز باشند.

ساعت هوشمند سیم کارت خور lemp

ساعت هوشمند lemfo بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خوراین ساعت هوشمند دارای یک درگاه ورودی برای سیم کارت است. ابعاد این درگاه برای جاگذاری سیم کارت میکرو طراحی شده است. لازم به ذکر است که ساعت هوشمند مدل lemfo lemp در این مدل، قابلیت پشتیبانی از تمامی اپراتورهای سیم کارت در ایران را دارد. پس از این بابت خیال شما راحت خواهد بود که هر سیم کارتی در ابعاد میکرو در این ساعت هوشمند قابل استفاده است.

ساعت هوشمند سیم کارت خور ورزشی lemfo lem10

ساعت هوشمند lemfo بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خوراسمارت واچ LEMFO LEM10 دارای قابلیت نصب سیم کارت ، قابلیت مکالمه و تماس ، نمایش پیام های شبکه های اجتماعی ، قابلیت دریافت و پاسخ به پیامک ها می باشد. همچنین ساعت lem10 قابلیت نصب هر گونه برنامه شبکه های اجتماعی نظیر واتس آپ و…، سیستم عامل اندروید ، قابلیت اتصال به فای ، پشتیبانی مستقیم از اینترنت ، قابلیت اتصال به موبایل های سیستم عامل اندروید و آیفون می باشد.

ساعت هوشمند سیم کارت خور lem16

به سادگی، با داشتن سیم‌کارت روی ساعتتان آن را به یک تلفن هوشمند شبیه تر می کنید و همچنین باعث دسترسی آسان و راحت شما به تماس ها و پیامک ها می شود, به عبارت دیگر; می توانید تماس ها را دریافت کنید، پیامک ارسال کنید و همچنین بدون نیاز به تلفن هوشمند خود در دست، از اینترنت استفاده کنید.

ساعت هوشمند lemfo بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خوراز مزایای نصب سیم کارت در ساعت هوشمند دوربین دار می توان به باعث حس مدرن بودن و جذابیت- استفاده از شماره جدا و مستقل روی ساعت هوشمند- باعث راحتی و سرعت در پاسخگویی تماس ها و پیامک ها اشاره کرد.

ساعت های مدرن مکالمه دار مدل lemfo lem14

ساعت هوشمند lemfo بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خوراسمارت وا سیم کارت خور lem14 قابلیت پشتیبانی از سیم کارت 4G , 3G و 2G می باشد. ساعت هوشمند سیم کارت خور  lem14 دارای 100 تم تصویر صفحه نمایش قابل تغییر ، سیستم عامل اندروید ، قابلیت ضبط صدا و ذخیره آن در کارت حافظه ساعت هوشمند ، قابلیت پخش موزیک می باشد. این ساعت هوشمند دارای قابلیت های منحصر به فردی می باشد که می تواند همه شما را قافلگیر کند.

افتتاح تنها نمایندگی انحصاری رسمی فروش ساعت هوشمند lemfo در ایران

هر شخصی به دنبال ساعت هوشمندی است که بتواند کارهای مختلف را به طور کلی انجام دهد و کارهای روزمره را آسان کند. و خوشبختانه ما مارکی از ساعت های هوشمند داریم که کاملاً با نیازهای شما مطابقت دارد. این ساعت هوشمند از کمپانی و برند lemfo است. این ساعت‌ ها با چنان خلاقیت و دقت طراحی شده‌اند که شما فوراً درگیر طراحی و ویژگی‌ های آن خواهید شد. با خرید از نمایندگی های لمفو به راحتی می توانید به این محصولات اعتماد کنید. شما می توانید از شعب نمایندگی های ساعت هوشمند lemfo در تهران به راحتی به صورت آنلاین و یا حضوری خرید کنید.

خرید از شعب نمایندگی های lemfo به شما این امکان را می دهد که محصولات تقلبی و تاریخ گذشته نمی خرید که عموماً باطری آنها فاسد می باشد. ساعت های هوشمند lemfo دارای مدل های متنوعی می باشد که شامل: ساعت های هوشمند سیم کارت خور lemfo , ساعت هوشمند دوربین دار lemfo , ساعت هوشمند ورزشی lemfo , ساعت هوشمند ضدآب lemfo می باشند. همین حالا اقدام به خرید از نمایندگی رسمی ساعت هوشمند lemfo کنید.

ساعت هوشمند lemfo, ساعت هایی هوشمند با قابلیت های فراوان و کارامد و کاربردی می باشد. شما می توانید از ساعت های هوشمند lemfo جهت استفاده روزمره , ورزشی و برای کارهای اداری استفاده کنید.

ساعت‌ های هوشمند بسیار شیک و مدرن باقابلیت های فراوان هستند و به ابزاری در حال حرکت برای استفاده‌های مختلف تبدیل شده‌اند. آنها دارای تعداد زیادی ویژگی هستند که انجام کارهای خاص را ساده‌تر می‌کنند و افراد به جای چک کردن مداوم تلفن‌ هوشمند خود، می توانند برای ردیابی و بازیابی اطلاعات از مچ دست خود استفاده کنند.

تاریخچه کمپانی ساعت هوشمند lemfo

ساعت lemfo برندی است که توسط ShenZhen Wayforward Electronic Co.LTD راه اندازی شده است. آنها یک ساعت منحصر به فرد با ویژگی های باکیفیت طراحی کردند تا کلاسی را به ساعت های هوشمند ارائه دهند. برند lemfo در سال 2014 ایجاد شد و از آن زمان به بعد فقط با کیفیت محصول خود بازار خود را در سطح بین المللی گسترش داده اند. ساعت‌های هوشمند lemfo مورد علاقه بسیاری از افراد است و این شرکت در حال ارتقای ویژگی‌ های آن است تا رقابت سختی را با دیگر شرکت‌ های ساعت هوشمند ارائه دهد.

Lemfo یک تازه وارد در صنعت دستگاه های هوشمند چینی است و عمدتا به اروپا و آمریکا صادر می شود. Lemfo توسط مصرف کنندگان در اسپانیا، روسیه، ایالات متحده، برزیل و سایر کشورها به رسمیت شناخته می شود. تولیدات ساعت هوشمند Lemfo عمدتا مورد پسند گروه های جوان و میانسال از 15 تا 50 ساله است. در تحقیق و توسعه محصول، Lemfo به طور مداوم منابع انسانی و مادی زیادی را برای اطمینان از غنی بودن سبک و طرح محصول سرمایه گذاری می کند.

برای طراحی محصول، به صورت فعالانه، سبک زیبایی شناختی بازار هدف را مطالعه و محصولاتی را تولید می کنند که با زیبایی شناسی بازار هدف مطابقت دارند. ساعت هوشمند Lemfo همیشه مشهور به فراتر رفتن از انتظارات مشتری بوده است. تا زمانی که به دنبال فناوری هستید، می توانید محصولات پوشیدنی مورد نظر خود را در Lemfo پیدا کنید.

از یک فرآیند تست بسیار دقیق برای اطمینان از کیفیت و قابلیت محصولات استفاده می کنند که سبب بهبود رضایت مندی در مشتریان می شود. ظرفیت تولیدات ساعت هوشمند Lemfo به چهار خط تولید با حدود 400 هزار دستبند هوشمند و ظرفیت تولید 100 هزار ساعت اندرویدی توسط تقریبا 100 کارمند میرسد.

خبر خوب افتتاح نمایندگی رسمی فروش ساعت هوشمند lemfo در ایران

اسمارت واچ ها می‌توانند کارهای بسیار بیشتری از آنچه تصور کنید انجام دهند. ساعت‌ های هوشمند رایانه‌ هایی به اندازه ساعت مچی هستند که علاوه بر زمان‌ سنجی، عملکردهای دیگری نیز دارند. ساعت‌ های هوشمند می‌توانند کارهای زیادی را انجام دهند که گوشی هوشمند شما نمی‌تواند انجام دهد. از مزایای آن می توان به ردیابی ضربان قلب، خواب، فعالیت و سطح کلی تناسب اندام اشاره کرد. اگر از طرفداران ساعت هوشمند lemfo می باشید برای شما یک خبر خوب داریم! شما می توانید محصولات مورد نظر خود از برند lemfo را به طور مستقیم از نمایندگی و یا شعبات فروش این محصول تهیه کنید.

در حال حاضر نمایندگی ساعت هوشمند lemfo دارای 5 شعبه در سطح تهران می باشد که در ادامه به معرفی آنها خواهیم پرداخت. نمایندگی ساعت هوشمند lemfo در تهران می باشد ولی در اولین فرصت شعباتی در کل ایران برپا خواهد شد که شما به راحتی در هر کجا که هستید بتوانید به صورت حضوری از محصولات lemfo خرید کنید.

هم اکنون می توانید سفارشات خود را بصورت آنلاین و حضوری از طریق سایت و یا با برقراری تماس تلفنی با شعبه های ساعت هوشمند lemfo ثبت کنید. با مجموعه های ساعت هوشمند LEMFO به موقع به همه قرارهای خود برسید، برنامه روزانه خود را پیگیری کنید و عادات خود را برای داشتن یک سبک زندگی سالم تر بهبود بخشید.

Lemfo دارای تمام طیف‌ های ساعت‌ های هوشمند شامل سری ساعت‌های هوشمند سازگار با سیستم عامل اندروید و iOS، ساعت‌های هوشمند بلوتوثی، ساعت هوشمند سیم کارت خور Lemfo ، ساعت هوشمند مکالمه دار Lemfo، ساعت هوشمند دوربین دار Lemfo، ساعت هوشمند ضدآب Lemfo و دستبند و ساعت‌های هوشمند کودکانه است. ساعت های هوشمند lemfo یک انتخاب عالی و شیک برای همه می باشد.

مزایای خرید ساعت هوشمند lemfo از شعب نمایندگی رسمی در ایران

نمایندگی ساعت هوشمند لمفو , تنها نماینده رسمی در زمینه فروش محصولات ساعت هوشمند دوربین دار lemfo, ساعت هوشمند سیم کارت خور lemfo, ساعت هوشمند ورزشی lemfo و ساعت هوشمند ضدآب lemfo در ایران می باشد. شما می توانید محصولات مورد نظر خود را با خیال راحت خرید کنید و از سلامت و اصالت کالای خریداری شده مطمئن باشید. محصولات ساعت هوشمند lemfo توسط شعبه های معتبر فروش ما در سطح کشور با قیمت واحد همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش و نظارت و پیگیری دقیق بازرسین جهت جلوگیری از تخلفات یکی از افتخارات ما می باشد.

ساعت‌ های هوشمند بسیاری از ویژگی‌های مفید موجود در گوشی‌های هوشمند را دریافت می‌کنند و روی مچ شما قرار می‌دهند. می توان از آنها برای دریافت اعلان ها، برقراری به وای فای, برقراری و دریافت تماس های تلفنی و دسترسی به طیف گسترده ای از برنامه ها استفاده کرد.

آنها اغلب به ردیاب های تناسب اندام پیشرفته مجهز هستند که می توانند هر حرکتی را که انجام می دهید تجزیه و تحلیل کنند و برخی از برنامه ها واقعاً مفید هستند. به عنوان مثال، می توانید از مچ دست خود با دوستانتان تماس بگیرید، لیست کارهای روزانه را پیگیری کنید و به کتاب های صوتی گوش دهید. در واقع، خواهید دید که اکثر برنامه های محبوب گوشی های هوشمند اکنون دارای نسخه های ساعت هوشمند هستند.

جدیدترین مدل های ساعت هوشمند لمفو نیز بسیار شیک هستند. و انتخاب گسترده ساعت های مختلف به این معنی است که شما هرگز از ظاهر آنها خسته نخواهید شد. شما حتما باید یکی از ساعت های کمپانی lemfo را روی دستتانتان داشته باشید. در این قسمت به بررسی مزایا و مزیت های خرید ساعت هوشمند lemfo از نمایندگی ها شعبه های فروش آن می پردازیم.

خرید از شعب نمایندگی به نفع مصرف کنندگان می باشد!

خرید از شعب تنها نمایندگی رسمی  ساعت هوشمند دوربین دار lemfo به شما تضمین می کند که بهترین کیفیت را دریافت می کنید زیرا تولید کنندگان تقریباً همیشه بهترین محصولات خود را به نمایندگی های معتبر ارسال می کنند. شما با خرید از شعبه های نمایندگی ساعت هوشمند لمفو در تهران دیگر خیالتان از بابت محصولات تقلبی و تاریخ گذشته راحت خواهد بود. همچنین می توانید به راحتی به نمایندگی اعتماد کرد.

نمایندگی به چه معناست؟ ممکن است شرکتی به دلیل فعالیت‌های متعددی که دارد، در سطح کشور یا حتی بین‌الملل شناخته شده باشد. به گونه‌ای که اشخاص حقیقی و حقوقی تمایل داشته باشند با آن همکاری کنند. این اشخاص حقیقی و حقوقی می‌توانند نمایندگی تاسیس کنند. اصلی‌ترین تفاوت شعبه و نمایندگی این است که نمایندگی، شخصیت مستقلی از شرکت اصلی دارد و پاسخگوی تمامی فعالیت‌هایی است که در محل نمایندگی انجام می‌شوند. به عنوان مثال، نمایندگی کالا را نمی‌خرد. بلکه از شرکت اصلی آن را به امانت می‌گیرد و می‌فروشد و مبلغ را با احتساب حق نمایندگی خودش، به شرکت پس می‌دهد.

پس همانطور که در بالا خواندید, نمایندگی ارتباط مستقیم با شرکت و کمپانی اصلی دارد. بنابراین با خرید از ساعت هوشمند لمفو شما مستقیما با نمایندگی این شرکت ارتباط دارید. همچنین می توانید با مراجعه به دیگر شعب فروش lemfo در سطح تهران, اقدام به خرید باکیفیت و تضمینی از lemfo کنید. رشد مثبت آمار فروش lemfo در ایران همگی نشان از کیفیت بالای ساخت این محصولات دارد. تامین و تعویض قظعات و خدمات پس از فروش یکی دیگر از تعهدات ما به شما خریداران محترم می باشد که با خیالی راحت و آسوده محصولات ما را خرید و استفاده نمایید. در ادامه به بررسی این نکات خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.


پشتیبانی و خدمات پس از فروش نمایندگی ساعت هوشمند lemfo

ساعت هوشمند سیم کارت خور lemfo دارای پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشد. شما میتوانید به راحتی از شعبات نمایندگی آن در تهران خرید کنید. پشتیبانی پس از فروش که گاهی به آن خدمات پس از فروش نیز می گویند، هر خدماتی است که پس از خرید محصول توسط مشتری ارائه می شود. پشتیبانی پس از فروش ممکن است توسط یک خرده فروش، سازنده، یا یک خدمات مشتری یا ارائه دهنده آموزش شخص ثالث ارائه شود. نمونه هایی از خدمات پس از فروش ساعت هوشمند lemfo شامل پشتیبانی در مورد خدمات گارانتی، آموزش، یا تعمیر و ارتقاء می باشد.

شما می توانید با خرید از شعبه و نمایندگی ساعت هوشمند lemfo در تهران از خدمات صفر تا صد پس از فروش برخوردار شوید و هر زمان که خواستید با پاسخگویی در ساعات اداری همکاران ما مشکلات خود را با ما در میان بگذارید. از نمایندگی خرید کنید و نگران رجیستری ساعت های هوشمند نباشید. شما می توانید از شعبات نمایندگی های ساعت هوشمند lemfo در تهران به راحتی به صورت آنلاین و یا حضوری خرید کنید.

ساعت های هوشمند lemfo دارای مدل های متنوعی می باشد که شامل: ساعت های هوشمند سیم کارت خور lemfo , ساعت هوشمند دوربین دار lemfo , ساعت هوشمند ورزشی lemfo , ساعت هوشمند ضدآب lemfo می باشند. همین حالا اقدام به خرید از نمایندگی رسمی ساعت هوشمند lemfo کنید. ساعت هوشمند lemfo با چنان خلاقیت و دقتی طراحی شده‌ است که با اولین نگاه شیفته طراحی و ویژگی‌های آن خواهید شد. هر شخصی به دنبال ساعت هوشمندی است که بتواند همزمان کارهای مختلف را با آن انجام دهد و کارهای روزمره اش را آسان کند. خوشبختانه برندی از ساعت های هوشمند وجود دارد که کاملا با نیازهای شما مطابقت باشد.

قابلیت رجیستری در نمایندگی رسمی ساعت هوشمند lemfo

کلیه ساعت های هوشمند سیم کارت خور lemfo قابلیت رجیستر شدن را دارند. باید دقت کنید که اگر ساعت هوشمند سیم کارت خور لمفو که تهیه می کنید رجیستر نداشته باشد, توسط شبکه همتای مخابرات قطع و غیر قابل دسترسی خواهد شد. تمامی ساعت هوشمند های سیم کارت خور باید دارای رجیستر باشند در غیراین صورت قطع می شوند. ساعت هوشمند lemfo را به راحتی با خرید از نمایندگی و شعبه ها به صورت رجیستر شده و کاملا تضمینی خرید کنید و نگران رجیستری ساعتتان نباشید.

رجیستر به معنای ثبت نام کردن است. وقتی می گوییم اسمارت واچ رجیستر شده در واقع به این معناست که در سامانه هوشمند مدیریت تجهیزات ارتباطی ثبت شده است. در زمان ثبت کد IMEI به دستگاه تعلق می گیرد. رجیستر کردن بر عهده وارد کننده گوشی هوشمند است. وارد کننده پس از پرداخت عوارض گمرکی و ثبت در سیستم همتا کد فعال سازی 6 رقمی را دریافت می کند. گاهی فروشندگان اعلام می کنند که رجیستر ساعت هوشمند قبلا برای ساعت ها اعمال شده است. برای اطمینان بهتر است استعلام اصالت کالا را حتما در فروشگاه چک کنید. برای این کار کافی است کد دستوری #7777* را شماره گیری کنید. پس از وارد کردن شماره های خواسته شده می توانید از اصالت کالای خریداری شده اطمینان حاصل کنید.

این کد در زمان خرید به مشتری یا خریدار تغییر نام می دهد. اما اگر ساعت هوشمند کد رجیستری نداشت اصلا نگران نباشید. با گذاشتن سیم کارت داخل ساعت به مدت 30 روز زمان دارید تا کد رجیستری ساعت هوشمند را بگیرید. اگر این مدت بگذرد ساعت هوشمند از کار می افتد. اما هر زمان که کد رجیستری را بگیرید دوباره ساعت فعال می شود.

ساعت های هوشمند lemfo را از کجا بخریم؟

تقریبا همه ما دوست داریم ساعت مچی داشته باشیم که هدف از داشتن آن اطلاع از زمان و یا صرفا برای زیبایی است. بنابراین داشتن یک ساعت خوب و زیبا می تواند ظاهری متفاوت ایجاد کند حال آنکه علاوه بر نمایش زمان، قابلیت های هوشمند دیگری نیز داشته باشد و برای موارد مختلفی بتوانید از آن استفاده کنید. در هنگام خرید لوازم دیجیتال مانند گوشی موبایل، لپ تاپ و حتی خرید ساعت هوشمند یکی از اولین مواردی که به آن توجه می‌شود، برند است. معمولا انتخاب با برندهای شناخته شده است چون امتحان خود را پس داده و مشتری به آن اعتماد بیشتری دارد.

ساعت هوشمند lemfo را از نمایندگی و شعبه های موجود در سطح تهران و یا به صورت آنلاین خرید و سفارش دهید. ساعت های هوشمند نه تنها تمامی امکانات یک ساعت معمولی را دارند، بلکه قابلیت های دیگری نیز در اختیار کاربران قرار می دهند و می تواند به عنوان یک دوست واقعی در سفر همراه شما باشد و یا از آن به عنوان ردیاب تناسب اندام دقیق استفاده کنید، حتی با استفاده از آن می توانید مدیریت تماس ها و پیام های خود را در دست بگیرید و یا ضربان قلب خود را رصد کنید.

رشد مثبت آمار فروش lemfo در ایران همگی نشان از کیفیت بالای ساخت محصولات ما دارد. تامین و تعویض قطعات و خدمات پس از فروش یکی دیگر از تعهدات ما به شما خریداران محترم می باشد که با خیالی راحت و آسوده محصولات ما را خرید و استفاده نمایید.

خبر خوب افتتاح نمایندگی رسمی فروش ساعت هوشمند lemfo در ایران

هشدارهای جدی نمایندگی رسمی ساعت هوشمند LEMFO به خریداران

کمپانی لمفو  تنها نمایندگی انحصاری رسمی خود در ایران را با هدف جلوگیری از فروش متفرقه و دسترسی آسان خریداران، در شهر تهران ایجاد نموده است. آدرس اینترنتی ما www.lemfo.co می باشد که آدرس و شماره تماس های ما در آن ثبت شده و قابل دسترسی می باشد.

ما به هیچ عنوان فروش مستقیم به خریداران نداریم و خریداران می بایست از طریق شعب فروش که در وب سایت موجود می باشد اقدام نمائید. توصیه ما به خریداران ساعت های هوشمند سیم کارت خور LEMFO این است که به هشدارهای جدی زیر کاملاً توجه نمایند تا دچار خسارت مادی و معنوی نشوند.

ما برای شما بهترین خدمات را فراهم نموده ایم تا بتوانید از بهترین سرویس های ما استفاده نمائیدو با خیال راحت محصولات اورجینال و اصلی ما را در کشور ایران خریداری کنید.

رجیستری و انتقال مالکیت در شبکه همتا ساعت هوشمند LEMFO

طبق قوانین جدید شرکت ارتباطات همه ساعت های سیم کارت خور مشمول قانون طرح رجیستری می شوند. اگر چنانچه ساعت هوشمند شما رجیستر نباشد به محض وارد کردن سیم کارت برای شما اخطار قطع ارتباط بروی خط سیم کارتتان پیامک می شود. شما فرصت خواهید داشت ظرف مدت یک ماه حداکثر نسبت به رفع مشکل خود اقدام نمائید.

در غیر اینصورت کاملاً استفاده از سیم کارت ساعت هوشمند شما کاملاً به صورت غیر فعال دائم می شود. خیلی مهم است این موضوع که قبل از خرید، خریداران به این موضوع مهم توجه نمایندکه حتما ساعت هوشمند LEMFO خود را فقط از شعب رسمی تنها نمایندگی رسمی انحصاری  LEMFO خریداری نمایند.

کلیه ساعت های هوشمند سیم کارت خور LEMFO رجیستر شده با قابلیت انتقال مالکیت در شبکه همتا را دارند. پس ادعاهای واهی توسط فروشندگان متفرقه و غیر رسمی، با اعلام این که، این ساعت هوشمند رجیستر می باشد و قابلیت انتقال مالکیت را ندارد و در آینده قطع ارتباط نمی شود، شما را سخت گرفتار می کند.

نمایندگی ساعت هوشمند به خریداران از فروشندگان متفرقه و غیر رسمی هیچ گونه خدماتی ارائه نمی دهد.

فروش آنلاین ساعت هوشمند LEMFO در فروشگاه های اینترنتی داخلی

متاسفانه فروشگاه های اینترنتی معتبر و معروف بهترین محل برای فروش محصولات بی کیفیت و متفرقه توسط فروشندگان گردیده است. شما خریداران به واسطه اعتبار این فروشگاه ها  نسبت به خرید محصول مورد نظر خود اقدام میکنید.

متاسفانه خیلی از فروشندگان متفرقه ساعت هوشمند LEMFO از ناآگاهی خریداران سوء استفاده نموده و محصولات LEMFO را بدون رجیستری را در فروشگاه های معتبر اینترنتی آنلاین به فروش می رسانند. نداشتن رجیستری وتوضیح ندادن در مورد قابلیت استفاده از سیم کارت این مدل از ساعت های هوشمند از ترفند جدید آنها می باشد.

پس از خرید از این فروشگاه های آنلاین و استفاده از آنها تازه مشتریان متوجه مشگل آن می شوند. سیم کارت آنها کاملاً غیر فعال می باشد. پس از آن خریدارتصمیم به عودت محصول خریداری شده میگیرد. یکی از شروط بازگشت کالا در این فروشگاه های اینترنتی آن است که باید حتماً اطلاعاتی که فروشنده برای محصول  خود قید کرده  با توضیحات و اعتراضی  که خریداران اعلام می نمایند حتما  مغایرت داشته باشد.

خوب کاملاً طبیعی است که فروشنده هیچ توضیحی در مورد قابلیت سیم کارت و رجیستری آن نداده است.  بازگشت کالا به هیچ عنوان از طرف خریدار از طریق این فروشگاه ها دیگر میسر نمی باشد. تازه مشتری متوجه آن خواهد شد که ساعت هوشمندی خریداری کرده است که فقط از طریق بلوتوث آن فقط قابل استفاده می باشد. خریدار به هیچ عنوان از کارایی همه ساعت هوشمند سیم کارت خور نمی تواند استفاده نماید.

اعلان و نمایش قیمت های نازل و با اختلاف خیلی زیاد همواره حس طمع مشتریان را در فروشگاه های اینترنتی تحریک می نماید. برنامه های لایسنس  و دیتای ساعت های هوشمند سیم کارت خور  LEMFO فقط در اختیار تنها نمایندگی ساعت LEMFO در ایران می باشد. فعال نمودن همه برنامه های محصولات لمفو فقط در نمایندگی ما صورت می پذیرد.

فروش آنلاین دلاری LEMFO از طریق واسطه سایت های خارجی

امروزه شاهد تبلیغات گسترده آن هستیم که خیلی از فروشگاه های اینترنتی داخلی واسطه فروشگاه های اینترنتی بین المللی شده اند. این وب سایت ها با اضافه کردن مبلغی به عنوان کارمزد ساعت هوشمند مورد نظر شما را از از وب سایت های مانند Alibaba , eBay , Amazon  خریداری می نمایند.

معمولا مبنای قیمت گذاری این وب سایت ها بر اساس قیمت دلار می باشد. مدت زمان تحویل ساعت هوشمند این فروشگاه ها در داخل کشور معمولا حدود 45 روز تا دو ماه می باشد. این فروشگاه های واسطه اصطلاحاً از شیر مرغ تا جون آدمیزاد رو براتون از سراسر دنیا خریداری می کنند.

واقعیت این است که خیلی از افراد خاطره خرید خوبی تا حالا حتی از فروشگاه های اینترنتی داخل کشور خودمان تا حالا به علت عدم پشتیبانی و نطارت کافی بر فروشندگانشان نداشته ایم. خیلی از مشتریان به علت اعتماد بیش از اندازه به این فروشگاه ها که به گوش همه ما خورده است دچار ضررو زیان مادی زیاذی شده اند.

با این که این فروشگاه های اینترنتی در کشور خود ما قرار داشته و ملزم به اجرای قوانین جاریه تجارت الکترونیکی هستند خیلی از خریداران در موقع بروز ایراد به مشکلات عدیده حقوقی برخورد می نمایند. قوانین که این فروشگاه ها معمولاً به نفع خود تنظیم می نمایند باعث آن می شود که خریداران موفق به اثبات ادعای خود نشده و دچار ضررهای سنگین مالی و معنوی می شوند.

آیا خرید ساعت هوشمند از وب سایت های خارجی سودآور است

کلیه خریداران ساعت های هوشمند و دیگر محصولات فقط به علت اختلاف قیمت های زیاد در داخل کشور خودمان با حس طمع نسبت به خرید خود اقدام می نمایند. حال سوال ما این است در صورت بروز مشکل این گونه فروشگاه های واسطه که برای اینگونه فروشگاه های اینترنتی خارج از کشور دلالی و واسطه گری می نمایند. آیا واقعاً در صورت ایراد و مشکل برای جبران خسارت شما از جیب خود جهت کسب رضایت شما هزینه می نمایند؟؟

یا شما را درگیر فرآیند بازگشت کالا و عودت آن به کشور مبدا و شرط قبولی آنها می نمایند. خوب جواب سوال کاملاً مشخص است. پس اگر شما حتی در طول این 30 الی 45 روز کالای شما به فرض آنکه مفقود نشود، دچار حوادث طبیعی دریایی و یا هواپی نشود، درگیر موافقت ترخیص کالای اداره گمرگ و …. خیلی از مشکلات احتمالی دیگر نشود متوجه خواهید شد که ریسک خطر این گونه خریدها فوق العاده زیاذ می باشد.

کار اصلی این گونه وب سایت ها این است که ساعت هوشمند سیم کارت خور  را به اسم و مشخصات و آدرس شما ثبت سفارش می نمایند. گیرنده و مالک این گونه کالاها حود شما قطعاً هستید. پس پیگیری ایجاد هرگونه مشکل قطعاً از طریق خود شما باید انجام بگیرد.

واقعیت مطلب آن است که شما یه سودی را برای این وب سایت ها پرداخت می کنید و آنها جای شما با مشخصات شما خرید و ثبت سفارش خواهند کرد. پس آنها فروشنده های واقعی نیستن که شما بتوانید در صورت ایجاد خسارت واقعاً آنها را پاسخگو کرده و یا از آنان مطالبه گری نمائید.

و اما مهمترین مسله خرید اینترنتی ساعت های هوشمند سیم کارت LEMFO از وب سایت های واسطه این است که به هیچ عنوان رجیستر نمی شود و برای شما با توضیحاتی که در قبل عنوان کردیم برای شما غیر قابل استفاده می باشد. این حقایقی است که که به هیچ عنوان این گونه وب سایت ها به مشتریانشان اطلاعات و آگاهی کامل در اختیارشان نمی گذارند.

خطر خاموش شدن دائمی ساعت های هوشمند سیم کارت خور LEMFO

پنل های فروشگاهی بهترین محل برای فروش محصولات بی کیفیت و متفرقه می باشند. به علت عدم نظارت کافی فروشگاه های اینترنتی و ناآگاهی مشتریان، سود جویان با ترفند های خاص دنبال تشویق خریداران برای خرید محصولاتشان هستند.

یکی از آنها قیمت نازل و پایین محصولاتشان می باشد که در نظر اول توجه هر شخصی را به خود جلب می نماید. ترفند هایی که در قبل هم توضیح دادیم آن است که از قابلیت سیم کارت ساعت هوشمند LEMFO هیچ توضیحی ارائه نمی دهند. زمانی که شما نسبت به خرید این محصولات اقدام میکنید متوجه خواهید شد که به هیچ عنوان قابلیت سیم کارت آن برای شما قابل استفاده نمی باشد.

در اقدامی جدید تعدادی از فرشندگان متفرقه و غیر رسمی در صدد رجیستر و فعال نمودن سیم کارت آنهابرآمده اند. این فروشندگان اطلاعات غلط و نادرستی در برنامه سیستم عامل اندروید از طریق کابل دیتای آن وارد می نمایند. به مشتری اعلام می نمایند که ساعت سیم کارت خور LEMFO کاملاً رجیستر می باشد.

پس از مدت زمانی که اگر مشتری برای پاک کردن اطلاعات ساعت هوشمند نیاز به ریست کردن ساعت داشته باشد دیگر ساعت هوشمند آنها به صورت دائم خاموش و غیر فعال میگردد.

اسامی مدل های فیک ساعت هوشمند LEMFO در بازار فروش

سود جویان و کپی کاران همه جای دنیا در صدد هستند که کپی و یا طرح کالاهای سازنده دیگر کمپانی ها را تولید نمایند. زمانی که یک کمپانی سازنده اقدام به تولید محصول با کیفیت بالا می نماید و تقاضای فروش آن بالا می رود تازه مشکلات آن کمپانی شروع می شود.

در این مواقع باید کمپانی های سازنده به اطلاع رسانی مناسب به خریداران آنها را از این موضوع پراهمیت آگاه نمایند. این موضوع در مورد محصولات کمپانی LEMFO هم کاملاً صدق می نماید. کپی کارانی که در این امر تخصص و مهارت دارند چنان محصولاتی را تولید می نمایند که تشخیص غیر اورجینال بودن آنها برای همگان میسر نمی باشد.

شکل ظاهری این گونه محصولات معمولا برای همگان قابل قبول می باشد. مشگل آن دقیقاً از کیفیت پایین ساخت آنها می باشد. این گونه محصولات معمولاً  از قیمت پایینتری در بازار به فروش می رود. پس در موقع خرید اصلاً عجله نکنید تا دچار ضرر و زیان مادی نشوید.

تکنولوژی منحصر به فرد ساعت های هوشمند سیم کارت خور فقط و کاملاً در اختیار کمپانی LEMFO می باشدکه با بررسی شروع فعالیت و تاریخچه آن می توان به آن پی برد. که پس از خرید و مقایسه با دیگر ساعت های هوشمند مشتریان دقیقاً متوجه اختلاف کیفیت های آنها می شوند.

اسامی موجود طرح ساعت های هوشمند LEMFO موجود در بازار به نامهای ODMOEMDOMIWEARASLOCATE/ و … می باشند.

عدم توجه به تاریخ تولید به علت فاسد شدن باطری ساعت هوشمند

خریداران باید حتماً در مورد خرید ساعت هوشمند انتخاب خود به تاریخ تولید محصول دقت کنند. اگر شما متوجه تاریخ تولید محصول نشوید امکان خراب بودن و یا فاسد شدن باطری ساعت هوشمند خیلی زیاد است. دمای محیطی مناسب جهت نگهداری ساعت هوشمند فوق العاده زیاد می باشد.

بی دقتی در نگهداری انبار با دمای بالای 40 درجه سانتی گراد باعث باد کردن و فاسد شدن باطری ساعت هوشمند می شود. پس مراقب باشید در صورت مطمئن نبودن از خرید خود منصرف شوید. تمام ساعت های هوشمند LEMFO تاریخ جدید کمپانی سازنده آن می باشند.

یک برگ مثلثی شکل داخل جعبه آن می باشد که شما متوجه خواهید شد که تاریخ تولید محصول و خروج آن از کارخانه سازنده مربوطه به چه تاریخی می باشد.

عدم پشتیبانی محصولات متفرقه ساعت هوشمند LEMFO

زمانی که یک شخص تصمیم به خرید ساعت هوشمند میگیرد باید حتماً به این مسله توجه نماید. قطعاً تمام ساعت های هوشمند پس از خرید آن، نیاز به راهنمایی جهت استفاده و راه اندازی آن خواهد داشت. چه بسا در طول مدت چندین سال پس از استفاده نیاز به باطری و یا قطعات یدکی آن پیدا خواهید کرد.

خیلی از اشخاص روزانه با ما تماس میگیرند که دنبال خدمات پس از فروش و یا راه اندازی ساعت هوشمند LEMFO هستند. آیا واقعا شما میخواهین ساعت هوشمند خودتان را برای مدت کوتاهی استفاده نمائید؟

اینجا دیگر حق انتخاب با شماست. ما برای جلوگیری از فروش ساعت های هوشمند LEMFO توسط فروشندگان متفرقه و غیر اورجینال مجبور هستیم که هیچ گونه خدماتی به آنها ارائه ندهیم.

فعال نبودن اینترنت دیتای ساعت هوشمند سیم کارت خور LEMFO

تمام ساعت های هوشمند سیم کارت خور LEMFO قابلیت استفاده از اینترنت وای فای، هات اسپات موبایل و دیتای را دارند. جهت جلوگیری از سو استفاده فروشندگان متفرقه فقط فعال سازی اینترنت دیتای آنها به خصوص مدل های LEM14LEM15,LEM16 فقط توسط تنها نمایندگی رسمی ساعت هوشمند LEMFO در ایران صورت می پذیرد.

پس تعجب نکنید اگر شما ساعت هوشمند LEMFO را از فروشندگان غیر رسمی خریداری نموده اید و API آن غیر فعال می باشد. ساعت هوشمند سیم کارت خور LEMFO شما خراب نمی باشد و فقط آن قسمت مربوطه غیر فعال می باشد.

معرفی شعب رسمی ساعت هوشمند LEMFO در ایران

فروش محصولات کمپانی LEMFO در ایران فقط از طریق شعبات رسمی نمایندگی LEMFO امکان پذیر می باشد. ما در صدد آن هستیم که به زودی شعبات فروش خود را در سراسر ایران افزایش بدهیم. تمام سیاست و هدف ما این است که شما مشتریان گرامی بتوانید به راحتی به محصولات ما دسترسی داشته باشید.

شعبات زیر در حال حاضر در شهر تهران آماده فروش محصولات و ارایه خدمات به شما مشتریان عزیز می باشند.

  1. بازرگانی صدرا به آدرس اینترنتی www.watchfone.co
  2. فروشگاه ساعت هوشمند اسمارت واچ ایران به آدرس اینترنتی www.smartwatchiran.com
  3. فروشگاه ساعت هوشمند گلدن اسمارت واچ به آدرس اینترنتی www.goldensmartwatch.co
  4. فروشگاه ساعت هوشمند اسمارت شاپ به آدرس اینترنتی www.smartshopp.ir

شما می توانید جهت هر گونه کسب اطلاعات بیشتر از وب سایت تنها نمایندگی رسمی انحصاری لمفو در ایران از وب سایت www.lemfo.co بازدید نمائید

دیدگاهتان را بنویسید