جواب این سوال مشخص است. چرا نکنیم؟ اینستاگرام یک شبکه اجتماعی محبوب و پر بازدید است که هر روز هم به میزان محبوبیتش افزوده میشود. پس چرا نباید با سرمایهگذاری ارزان پیج خود را توسعه دهیم و آن را به سرانجام برسانیم؟ در این مقاله همراه ما باشید تا به شما بگوییم چرا باید در این حوزه سرمایهگذاری ارزان کرد و همینطور ارزانترین پنل اینستاگرام در ایران را به شما معرفی کنیم تا بدون دغدغه و دلمشغولی کسب و کار نوپای خود را توسعه دهید. همراه ما باشید.

کمی درباره این شبکه اجتماعی محبوب

اولین نسخه این شبکه اجتماعی در سال 2010 آغاز به فعالیت کرد. اینستاگرام در اصل جایی برای به اشتراک گذاری عکس به شکل فوری بود. هنوز برنامهای برای فروش و بازاریابی در آن در نظر گرفته نشده بود. در واقع این برنامه قصد داشت در عصر تکنولوژی، زندگی انسانها را به هم مرتبطتر و آن‌ها را به هم نزدیکتر کند. با رشد این شبکه، شرکتهای بزرگ سیلیون ولی خواهان خریدش شدند. در نهایت شرکت فیسبوک موفق شد آن را بخرد و درست از این مرحله بازار و بازاریابی در اینستاگرام آغاز شد.

اینستاگرام در ایران

این شبکه اجتماعی در ایران طرفداران زیادی دارد و از خیلی وقت پیش هم استفاده از آن مرسوم شده است. حتما بسیاری از شما لوگوی قهوهای رنگ اینستا که به شکل یک دوربین عکس فوری قدیمی بود را به خاطر دارید. از آن دوران خاطرهانگیز فقط خاطراتش مانده. امروز اینستاگرام به  طور کل شکل دیگری به خود گرفته است. با فیلترینگ تلگرام میزان محبوبیت این شبکه بیشتر شد و دوران کرونا نیز اوج شروع فعالیت در اینستا بود. به دنبال رشد یکسری مفاهیم مثل پرسونال برندیگ و بازاریابی دیجیتال، جمعیت بزرگی به سمت فعالیت به سوی این شبکه راهی شدند و به دنبال خرید فالوور برای پیج خود بودند.

نوع بیزنسها در این شبکه

در این شبکه کسب و کارهای مختلف و متفاوتی وجود دارد هر یک از آن به نوعی درحال فعالیت هستند. افزایش بازدید اینستاگرام برای این صفحهها امری حیاتی است. بنابرین همیشه سعی دارند با تولید محتوا صفحه را زنده و مخاطب را پای پست خود بنشانند. در ادامه چند مورد از این کسب و کارها را به شما معرفی خواهیم کرد.

فروشگاه

چرا باید روی اینستاگرام سرمایه گذاری کنیم؟

فروشگاههای مختلفی در اینستاگرام فعالیت دارند. طیف محصولات قابل فروش در این شبکه اجتماعی به قدری بزرگ است که شاید تصورش را هم نکنید. خرید فالوور ارزان برای این فروشگاهها مثل یک شتاب دهنده عمل خواهد کرد. فالوور بیشتر اعتماد بیشتری در نگاه اول جلب میکند. کسب اعتماد میتواند یک علاقمند را به یک مشتری ثابت تبدیل سازد.

پس حالا متوجه شدید که در این شبکه اعداد و ارقام حرف اول را میزنند. تعداد فالوورهای شما مساوی است با میزان فروشتان حتی اگر این فالوورها از شما خرید نکنند. فالوورها مثل یک ویترین بزرگ هستند و هرچقدر که این ویترین شلوغتر باشد در نگاه اول بهتر است.

آموزش

بسیاری از صفحات مجازی نیز در اینستاگرام به دنبال آموزش فن یا حرفه خاصی هستند. از آموزش زبان گرفته تا طراحی سایت و قلاب بافی. خرید فالوور ایرانی از یک پنل ارزان قیمت اعتبار زیادی به صفحه شما خواهد بخشید. البته که در ادامه ارزانترین پنل اینستاگرام یعنی پارسی پنل را کامل معرفی خواهیم کرد. از این بابت نگران نباشید. آموزش یکی از موضوعاتی است که به سرعت در اینستاگرام همه گیر میشود. فرقی نمیکند که شما چه چیزی بلد باشید. فقط کافیست یک چیز را خیلی خوب بدانید و برای ارائه به مخاطب کمی خلاقیت به خرج دهید. برای مثال شاید خیلیها تلفظ درست یک کلمه انگلیسی را نداند. آموزش همین نکته با خلاقیت میتواند پیج شما را تبدیل به یک صفحه آموزشی موفق کند.

برند شخصی

برندهای شخصی نیز چندسالی است که رشد بی‌سابقهای داشتهاند. برند شخصی میتواند هر چیزی را شامل شود. برای مثال شما میخواهید در حوزه بورس تبدیل به یک برند شخصی شوید. به طوری که وقتی اسم شما به گوش میرسد اولین تصویر صفحه معاملات بورس باشد. برای رشد بیشتر در این کار کافیست به یک پنل فالوور و لایک ارزان اینستاگرام مراجعه کنید، تعداد فالوور مورد نظر خود را بخرید و بعدا هم با تولید محتوا پیجتان را رشد دهید. افراد زیادی در شروع دوران پاندمی کرونا همین کار را کردند و بسیار هم موفق بودند. شما نیز میتوانید نفر بعدی این حوزه باشید. چراکه نه.

چرا فالوور بخریم؟

خب، رسیدیم به سوالی که در تیتر مقاله مطرح کردیم. واقعیت این است که واقعا چرا نباید روی اینستاگرام سرمایهگذاری کنیم وقتی که با تولید محتوا و خرید فالوور ارزان اینستاگرام میتوان به درآمد خوبی رسید. البته که تضمینی در این مسیر نیست و سبک و سنگین کردن آن کاملا بر عهده شماست. اما بهرحال راهی بوده که برای افراد بسیار اتفاق افتاده و نتیجه داده است. به همین خاطر ما بر روی آن تاکید داریم. معلوم هم نیست که این شبکه تا کی همینقدر پر رونق باقی بماند. درست مثل تلگرام که بعد از فیلترینگ بازارش با افت محسوسی مواجه شد این شبکه میتواند روزی رونق امروزش را به راحتی از دست بدهد. برای خرید فالوور واقعی کافیست به ارزانترین پنل نمایندگی اینستاگرام یعنی پارسی پنل مراجعه کنید.

انواع فالوور برای خرید

تیم پارسی پنل در توضیحات قیمت هر محصول و مزایا و معایب آن را برای شما شرح دادهاند که قبل از خرید از خدمت خریداری شده اطمینان حاصل کنید. با ورود به پنل ارزان اینستاگرام و خرید فالوور، این دنبالکننده‌ها در زمان کوتاهی به صفحه شما اضافه خواهند شد. البته که نوع فالوور نیز به فعالیت و حوزه شما بستگی خواهد داشت. برای مثال ممکن است برای شما تنها عدد فالوور ملاک باشد اما برای فرد دیگری نه.

سخن آخر

ممنونیم که تا انتهای مقاله همراه ما بودید. ارزانترین پنل اینستاگرام در این مقاله به شما معرفی شد و امیدوارم از خدمات آن بیشترین استفاده را ببرید. شبکه اجتماعی اینستاگرام یک شبکه محبوب با قابلیتهای بالا برای کسب درآمد است. اگر قصد درآمدزایی دارید بهتر است با هزینهای ارزان سرمایهگذاری خود را مانند بسیاری افراد دیگر در این شبکه آغاز کنید. برای خرید فالوور و دیگر خدمات اینستاگرام به وبسایت پارسی پنل مراجعه کرده و سپس خدمت مخصوص به خود را سفارش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید