در این تاپیک مشاهده می کنید: قسمت اول سریال داوینچیز، قسمت دهم فصل دوم زخم کاری، اپیزود 1 شریک جرم و قسمت 6 مرداب! البته فیلم های جدید عروس خیابان فرشته و عروسی مردم نیز آماده پخش هستند که لینک دانلود قانونی این عناوین را هم شما می توانید در این مقاله دریافت کنید! ما به شما در این جا یک سایت جامع و کامل را پیشنهاد می کنیم که همه فیلم و سریال های روز ایران و جهان به علاوه آخرین اخبار سینمایی را پوشش می دهد.

به گزارش وبسایت کول دانلود ، موج جدید و پاییزی سریال های شبکه نمایش خانگی در پیش هستند و سریال های جدید بسیاری در دست پخش گرفته اند که از این بین می توان به گناه فرشته، نیسان آبی 2، دفتر یادداشت، شریک جرم، داوینچیز، ازازیل، سووشون و مادرخوانده اشاره کرد.

  • قسمت 1 سریال داوینچیز

سریال داوینچیز – Davinchiz Serial محصول 1402 به تهیه کنندگی مهدی منیری و کارگردانی افشین هاشمی و با بازی سام درخشانی , سیما تیرانداز , مونا فرجاد، یک سریال مفرح و شاد است که تم و فضای قدیمی و گذشته ها را دارد. این سریال همینک آخرین مراحل اخذ مجوزهای قانونی خود را در حال طی کردن است و قرار است که به زودی زود از طریق سایت کول دانلود در شبکه نمایش خانگی پخش شود.

سریال داوینچیز؛ تاریخ پخش، خلاصه، بازیگران، تعداد قسمت ها و لینک دانلود

  • شما می توانید با کلیک بر روی این لینک که در ادامه آمده است نسبت به دانلود و یا تماشای سریال داوینچیز اقدام کنید:
  • لینک: دانلود سریال داوینچیز

چه بازیگرانی در داوینچیز حضور دارند؟

بازی سام درخشانی , سیما تیرانداز , مونا فرجاد

موضوع و خط داستانی سریال داوینچیز درباره چه چیزی ست؟

داوینچیز یک سریال کمدی و طنز است که تم و فضای قدیمی و گذشته ها را دارد.

درباره داوینچیز چه می دانیم؟

داوینچیز دومین تجربه افشین هاشمی پس از سریال توقیفی تازه آزاد شده شبکه مخفی زنان است که این بار نیز حال و هوای زمان گذشته و تم نوستالژیک قدیمی را با رگه های کمدی دارد و از این حیث کاملا مشابه شبکه مخفی زنان است.

زمان و تاریخ پخش داوینچیز کی است؟

قرار است که سریال داوینچیز از آبان ماه 1402 در سایت کول دانلود پخش شود.

  • سریال شریک جرم نیز در راه است

شریک جرم – Sharik e Jorm محصول سال 1402 که از پاییز 1402 به وسیله وبسایت کول دانلود در شبکه نمایش خانگی پخش شد، به تهیه کنندگی: همایون اسعدیان ، نویسندگی: امیر عربی و کارگردانی: مازیار میری تولید و ساخته شده است. شما می توانید به وسیله وبسایت کول دانلود جهت دانلود و یا تماشای این سریال اقدام کنید.

شریک جرم یک سریال درام و معمایی است که آخرین مراحل اخذ مجوزهای قانونی خود را در حال طی کردن است و قرار است که به زودی زود از طریق سایت کول دانلود در شبکه نمایش خانگی پخش شود. این سریال که در آغاز خواب خرگوش نام داشت با تغییر نام به شریک جرم پخش خواهد شد. تیم سازنده (تهیه کننده و کارگردان) مشابقه سریال خسوف است و بازیگران نیز ترکیبی از بازیگران سریال حرفه ای و خسوف می باشند. مازیار میریبه جز سریال پربیننده خسوف، همچنین کارگردانی فیلم های سینمایی به آهستگی و سارا و آیدا را در کارنامه خود دارد.

  • شما می توانید از طریق لینکی که در زیر درج شده است جهت دانلود سریال شریک جرم اقدام کنید:
  • دریافت لینک: دانلود سریال شریک جرم

المیرا دهقانی , امین شعرباف , سارا بهرامی , سجاد بابایی , علیرضا ثانی فر , مهتاب ثروتی , محمدرضا مالکی در حالی بازیگران شریک جرم را تشکیل داده اند که در خلاصه داستان این سریال آمده است که:

میترا وکیل خوشنامی است که روزی در دفترش یک جنایت رخ می دهد. بنابراین او مجبور می شود برای دفاع از خود تحقیقاتی را درباره یکی از موکلانش آغاز کند و در این راه با دردسرهایی رو‌برو می‌شود که حتی شغلش را نیز به خطر می اندازد.

  • قسمت 6 سریال مرداب

مرداب – The Marsh جدیدترین سریال پخش شده در شبکه نمایش خانگی است که با پخش قسمت اول توانست مخاطبینی را به جهت داستان پرمایه و تودار و در هم پیچیدگی محتوایی که داشت به خود اختصاص دهد. ایت سریال خیلی سریع مراحل تولید خود را پشت گذاشته از محصولات سال 1402 که از تاریخ 12 مهر 1402 از سایت کول دانلود پخش شد. تهیه کنندگی مرداب با محمد شایسته ، نویسندگی بر عهده نیما اقلیما بوده است و همچنین بروز نیک نژاد نیز در مقام کارگردان با این پروژه همکاری داشته است. شما کاربران گرامی می توانید از طریق لینک هایی که در این نوشتار برای شما آماده شده است، جهت دانلود و یا تماشای این سریال اقدام کنید.

  • شما می توانید قسمت 6 سریال مرداب و همچنین سایر سایر قسمت های این سریال را از لینک زیر، تماشا و یا دانلود کنید:
  • دریافت لینک: سرچ در سایت کول دانلود

هنرپیشه های سریال مرداب چه کسانی هستند؟

آرش ظلی پور , الهام اخوان , الیکا ناصری , امیر جعفری , حامد کمیلی , ستاره پسیانی , شهرام حقیقت دوست , صفر محمدی , مجتبا پیرزاده , مجید پتکی , محمود نظرعلیان , مهدی هاشمی , یسنا میرتهماسب

داستان و موضوع مرداب حول چه محوری است؟

سریال «مرداب» در ژانر درام معمایی تولید شده است. نویسندگان این اثر افشین صادقی و پدرام افشار و بازنویسی فیلمنامه بر عهده نیما اقلیما می باشد! در خلاصه داستان مرداب آمده است که : آدم های کوچیک رد پاشون هم کوچیکه، برای همین راحت تر پاک میشه!

زمان دقیق پخش سریال مرداب چه روزی است؟

سریال مرداد ساعت 08:00 چهارشنبه هر هفته در سایت کول دانلود CoolDl.net پخش می شود که شما می توانید آن را با کیفیت بلوری از این سایت دانلود و تماشا کنید!

در قسمت های گذشته مرداب چه دیدیم؟

قسمت 5 مرداب با این اتفاق آغاز شد که ایرج که از قسمت پیش از روی ظمع و زیاده طلبی وارد بازی قاچاقچی ها شده بود سرانجام با حقیقت ماجرا روبرو می شود. دو باند خلافکار و توزیع کننده مواد مخدر پس از حمله به یکدیگر و کشت و کشتار از طرف مقابل، در حالی که آخرین بازمانده آن ها سعی در کشتن ایرج می کند ولی درست در همان لحظه آفاق از گرد راه می رسد و جان برادرش را نجات می دهد. در حالی که آفاق متوجه می شود که اسکناس های مورد معامله تقلبی هستند، آن ها را رها کرده و سنگ ارزشمندی که قرار بود به دست افراد شکیب بیفتد را با خود می برد.

ایرج به پلیس زنگ زده و به همراه آفاق صحنه رو ترک کند. در خانه و درست در مرداب، سنگ قیمتی را پس از عایق بندی کردن و پوشانیدن با چند لایه چسب و پوشش های ضد آب دیگر در صندوقچه ای که گویا دفعات پیشین نیز اشیای ارزشمندی را آن جا پنهان می کردند، جاسازی می کنند. این عمل به وسیله آفاق که در شنا کردن زیر آب برای مدت طولانی تبحر دارد انجام می شود.

در ادامه کوهیار طبق نقشه از پیش تعیین شده به کیوان که از روز پیشین به شمال رفته بود، اعلام می کند تا به سر قرار رفته و سنگ قیمتی را بردارد تا احتمالا با ماشین حمل بار برنج ها که برچسب خیریه را دارد به دست خالد برساند. کیوان به محل مورد نظر می رود و با انبوه جنازه ها روبرو می شود در حالی که هیچ اثری از سنگ نیست. در بین افراد کشته شده فریدون نیز حضور دارد که کوهیار از او می خواهد جنازه او را از آن جا خارج کند تا با رسیدن پلیس ها سرنخ از بانک شکیب در این پرونده نماند. کوهیار متوجه می شود که با وجود برهم خوردن نقشه و کشته شدن همه افراد و از آن سو نبودن ایرج، پس فردی که سنگ را با خود برده است باید ایرج باشد.

حال باید دید که در قسمت 6 سریال مرداب چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. در این جا شما را دعوت به تماشای قسمت ششم مرداب می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید