لیست داغ ترین ایردراپ های روز ارز دیجیتال به همراه معرفی راه های پیدا کردن این ایردراپ ها

لیست داغ ترین ایردراپ های ارز دیجیتال روز

روزانه ایردراپ‌ها و جوایز زیادی در دنیای ارز دیجیتال جمع‌آوری و معرفی می شود امروز جدیدترین و سودآورترین فرصت‌های کسب درآمد از ایردراپ را برای شما آورده ایم. یک airdrop را انتخاب کنید و دستورالعمل‌های ارائه شده را دنبال کنید تا توکن‌های رمزنگاری رایگان را درخواست کنید، یا به پروژه‌های مورد علاقه خود رأی دهید!

Airdrops و Bounties چیست؟

بسیاری از شرکت‌های رمزارز برای افزایش دید پروژه، افزایش عرضه در گردش و تحریک تجارت، سکه‌های رایگان را در جوامع خود توزیع می‌کنند. این توزیع های رایگان معمولاً به عنوان airdrops شناخته می شوند.

بیشتر ایردراپ‌هایی که ارائه می‌دهیم، دراپ‌های «بونتی» هستند که به شما توکن‌هایی را برای انجام کارهای ساده در رسانه‌های اجتماعی (پیوستن به گروه تلگرامی آنها، ارسال مجدد در توییتر و غیره) پاداش می‌دهند. این پیشنهاد یک سناریوی برد-برد ایجاد می کند و شما رمزارز رایگان دریافت می کنید.

لیست داغ ترین ایردراپ های روز

https://airdrops.io/cryptowallet/

https://airdrops.io/layerzero/

https://airdrops.io/maverick-protocol/

https://airdrops.io/eigenlayer/

https://airdrops.io/zksync/

چرا پروژه های کریپتو و ICO ها سکه ها را رایگان می دهند؟

ارزهای دیجیتال فقط به این دلیل ارزش دارند که مردم به آنها اعتقاد دارند و ارزش آنها را تشخیص می دهند. هر چه تعداد افراد صاحب ارز دیجیتال بیشتر باشد، احتمال پذیرش گسترده آن و افزایش ارزش آن بیشتر می شود. Airdrops به دلیل اثر وقف مؤثر است، پدیده ای که در آن مردم صرفاً به این دلیل که آنها را در اختیار دارند، ارزش قائل می شوند.

یک استارتاپ DeFi می‌تواند با انجام یک airdrop، آگاهی انبوهی را در مورد پروژه و فروش توکن با حداقل هزینه ایجاد کند. کمپین های رسانه های اجتماعی به این پروژه اجازه می دهد تا برای افرادی که از توکن مورد نظر باخبر نبودند اطلاع رسانی شود یا دلایل airdrop declined و رد شدن ایردراپ ها که باعث کاهش رغبت افراد به این کار می شوند را تحلیل کنند. Airdrops همچنین می‌تواند شبکه گسترده‌ای از کاربران ایجاد کند که با انجام کارهایی مانند رای‌گیری برای فهرست‌های خاص، موفقیت پروژه را افزایش دهند.

با اعطای پاداش به دارندگان توکن با airdrops رایگان، پروژه ها همچنین می توانند کاربران را تشویق کنند که سکه های خود را برای مدت طولانی نگه دارند. این می تواند به طور مؤثر فشار فروش سکه را کاهش دهد. ایردراپ های نگهدارنده یک تاکتیک محبوب در میان برخی از موفق ترین پروژه های رمزنگاری مانند NXT، WAVES، Bitcore و غیره بوده است.

چگونه درخواست ایردراپ کنم؟

چگونه درخواست ایردراپ کنم؟

روند ادعا از پروژه ای به پروژه دیگر متفاوت است. برخی از “هولدرها” توکن ها را به طور خودکار به کیف پول کاربرانی که دارای یک سکه خاص هستند می اندازند. پروژه‌های دیگر مبتنی بر عکس فوری هستند و فقط می‌توانند توسط کاربرانی که توکن مورد نیاز را در طول عکس فوری نگه داشته‌اند، ادعا کنند. یا می توانید از طریق شرکت در انجمن های وب 3 و متاورس (earn money on web3 by airdrops) از ایردراپ ها باخبر شوید و شرکت کنید.

هولدر ایردراپ

نمونه ای از هولدر ایردراپ Byteball است که در ابتدا بین دارندگان بیت کوین توزیع شد. آنها همچنین مقداری از بایت را به طور ماهیانه در کیف پول دارندگان Byteball به تناسب مقدار BTC/GBYTE، ریختند. این نوع حرکات ریز می توانند هیجان ایجاد کنند که اغلب منجر به افزایش قیمت قابل توجهی برای سکه خاص می شود شما اغلب می توانید این حرکات را از طریق airdrop checker ها یا best crypto alert apps و یا طرق مختلف شناسایی نمایید.

4 هولدر ایردراپ محبوب

ارزهای دیجیتال زیر در ابتدا به صورت رایگان توزیع شدند:

• بایتبال

• استلار لومن

• ARDR

• NEM

شرکت‌کنندگانی که دست‌های قوی داشتند، تنها با نگه داشتن این سکه‌های ریخته‌شده از طریق رشد پرنوسان‌شان، توانستند ثروت قابل توجهی از طریق airdrop converting تولید کنند. ما به شدت توصیه می کنیم تا زمانی که ممکن است ایردراپ های خود را نگه دارید. شکی نیست که اکثر پروژه‌های رمزنگاری موجود در آنجا بی‌ارزش هستند و به صفر می‌رسند، اما ما پروژه‌هایی را برای شما آورده‌ایم که در آن پتانسیل‌های آینده را می‌بینیم.

برخی از این پروژه‌ها بسیار موفق خواهند بود و اگر تصمیم بگیرید که به نشانه‌های آن‌ها ادامه دهید، آینده مالی، سپاسگزار این تصمیم شما خواهد بود. برای اطلاع از جدیدترین ایردراپ‌های مخصوص دارندگان سکه‌های خاص، بخش ایردراپ نگهدارنده ما را بررسی کنید.

Airdrops و Bounties رسانه های اجتماعی

برای شرکت در bounty airdrops، احتمالاً به حساب های فعال در سایت های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک، توییتر و تلگرام نیاز دارید. شما همچنین باید یک حساب Bitcointalk.org داشته باشید. بیشتر برگزار کنندگان ایردراپ از شما می‌خواهد که به یک گروه تلگرام بپیوندید و پست‌ها را در فیس‌بوک و توییتر خود به اشتراک بگذارید. پس از تکمیل مراحل رزرو جوایز، اغلب باید فرمی را با نام کاربری و آدرس کیف پول خود پر کنید.

هارد فورک چیست؟

هارد فورک زمانی است که یک ارز دیجیتال به دو ارز جداگانه تقسیم می شود. اولین هارد فورک بیت کوین کش بود که در تاریخ 1 آگوست 2017 از بیت کوین در بلوک شماره 478558 جدا شد. فورک های بیت کوین و فورک کردن زنجیره های دیگر از آن زمان محبوب شدند. ما هارد فورک ها را عمدتاً برای اهداف آموزنده فهرست می کنیم، اما همچنین به این دلیل که آنها را سود سهام و شبیه به یک ایردراپ می بینیم. نمی‌توانیم ایمنی یا مشروعیت هارد فورک‌ها را تأیید کنیم، بنابراین همیشه محتاط باشید و مطمئن شوید که با کلید خصوصی یک کیف پول خالی، فورک‌ها را درخواست کنید.

4 محبوب ترین Retroactive DeFi Airdrops

لیست زیر گزیده ای از پروتکل های DeFi در مجله ارز دیجیتال فاندلن را نشان می دهد که توکن های حاکمیتی خود را بین کاربران اولیه توزیع می کردند:

• dYdX

• Uniswap

• Instadapp

• Furucombo

NFT Airdrops

توکن‌های غیرقابل تعویض NFT توکن‌های منحصربه‌فرد و غیرقابل تعویضی هستند که در یک دفتر کل دیجیتال ذخیره می‌شوند و می‌توانند برای نمایش دارایی‌های واقعی یا مجازی مانند آثار هنری، عکس‌ها یا انواع دیگر فایل‌های دیجیتال استفاده شوند. آثار هنری توکن شده در سال 2021 بسیار محبوب شدند و برخی از NFT ها ارزش زیادی پیدا کردند. ما همچنین شاهد ظهور پروژه‌ها و هنرمندانی هستیم که تصمیم می‌گیرند NFT‌های جدید خود را به صورت رایگان منتشر کنند تا با تشویق کاربران جدید، آگاهی خود را افزایش دهند.

ایردراپ انحصاری

ایردراپ‌های انحصاری توسط airdrops.io میزبانی و مدیریت می‌شوند، airdrop marketing جز فعالیت های اساسی هر فعالی در این حوزه است.اگرچه ما تلاش می کنیم فقط پروژه های قانونی را فهرست کنیم، اما مسئولیتی در قبال مشکلات یا ضررهای ناشی از کلاهبرداری یا اطلاعات نادرست نداریم. مطمئن شوید که هرگز کلیدهای خصوصی خود را به اشتراک نمی گذارید!

 

برچسب ها : بهترین ایردراپ ها,لیست ایردراپ,ایردراپ,داغ ترین ایردراپ ها,پرسود ترین ایردراپ,ایردراپ رایگان

دیدگاهتان را بنویسید