کالباس بر چیست:

دستگاه کالباس بر یکی از تجهیزات آشپزخانه می باشد که از این دستگاه برای برش دادن کالباس ،ژامبون و حتی برای برش دادن پنیر هم به صورت ورقه ای می توان از دستگاه کالباس بر استفاده کرد.یکی از ویژگی های مهم این دستگاه ها این است که افراد می توانند با استفاده از کالباس بر میزان زخامت لایه های کالباس را تنظیم کنند وبه هر اندازه که خودشان می خواهند برش دهند.یکی از شرکت هایی که در زمینه فروش انواع کالباس بر فعالیت می کند شرکت ترازایرانگام می باشد.

امروزه از این دستگاه در مدل ها وبرند های مختلفی وجوددارد.که علت این پراکندگی در تولید استفاده گسترده افراد می باشد چرا که این دستگاه ها کار شما را راحت می کند.و از این دستگاه علاوه بر مصرف خانگی دررستوران ها،فست فود ها،فروشگاه وکارخانه مورد استفاده قرار می گیرد.

اگر بخواهیم به قبل از تولید کالباس بر ها برگردیم خب کار افراد بسیار سخت بوده و با چاقو ها برش انجام می دادند که در واقع برش کالباس با چاقو یک هنر محسوب می شد. وکار با چاقو ها هم زمان بر بود هم اینکه خطراتی به همراه داشت اما به مرور زمان کالباس بر های دستی روی کار آمد که از چاقو ها بهتر بو اما باز هم مشکلاتی همچون صرف انرژی زیاد ولی سرعت کم بود.
در واقع با به وجود آمدن نسل جدید این کالباس بر ها که کالباس برهای برقی محسوب می شود.تمام این مشکلات حل شده است وهمین طور جایگاه ویژه ای در بین افراد پیدا کرده .با وجود این کالباس بر ها سبب شده که با سرعت وکارایی بالا کالباس ها را در هر اندازه ای که می خواهید به صورت یکدست و هر تعداد که می خواهید برش دهید.که این کالباس بر ها یکی از تجهیزات پرطرفدار در آشپزخانه محسوب می شود.

انواع دستگاه های کالباس بر بر اساس کاربرد آنها:

دستگاه کالباس بر خانگی: یکی از دستگاه های کالباس بر دستگاه کالباس بر خانگی می باشد که این دستگاه مناسب افرادی می باشد که بر روی مسائل بهداشتی حساس هستند وترجیح می دهند خودشان در خانه کالباس تهیه کنند.که این دستگاه با سختار ساده ای که دارند همه می توانند به راحتی با آن کار کرده و به اندازه نیاز و مصرف خود کالباس ها را برش دهند.
البته به این نکته هم توجه کنید که در صورت خرابی دستگاه شما می توانید برای تعمیر وسرویس انواع کالباس بر با شماره ذکر شده تماس حاصل فرمایید تا در این خصوص راهنمایی دریافت کنید.

دستگاه کالباس بر فروشگاهی:نوع دوم این کالباس برها به عنوان یکی از وسایل مهم در فست فود ها مورد استفاده قرار می گیرد.که ازاین دستگاه برای برش زدن انواع کالباس ،ژامبون وپنیر ها استفاده می شود.درواقع این کالباس بر ها با توجه به سرعت وقدرتی که دارند می تواند محصولات در حجم متوسط اسلایس کند.وبرش ها را به صورت دقیق ویک دست در مدت زمان کوتاه انجام دهد.به این نکته هم توجه کنید که این کالباس بر ها دارای شاخصه های بهداشتی می باشد.به همین دلیل برای فروشگاه هایی که عرضه کننده فرآورده های گوشتی هستند مفید می باشد.

دستگاه کالباس بر صنعتی: دستگاه های کالباس بر صنعتی بر خلاف دستگاه های کالباس بر فروشگاهی به دلیل توان بالایی که دارد به صورت اتوماتیک می تواند حجم بالایی از محصولات از جمله ژامبون و کالباس ها را برش دهد. این نوع دستگاه در کارخانه هایی که بسته بندی محصولات انجام می شود کاربرد دارد و به صورت وکیوم شده به بازار عرضه می شود.شکل این مدل معمولا به صورت ایستاده می باشد.وهمین طور پایه های چرخ دار دارد که کار شما را آسان می کند.

از چه طریقی می توان کیفیت دستگاه کالباس بر را تشخیص داد:

تیغه استیل: یکی از راه هایی که می توان به کیفیت دستگاه کالباس بر پی برد تیغه های دستگاه می باشد که در دستگاه های صنعتی از تیغه های استیل با کیفیت و ضد زنگ استفاده می شود که این تیغه ها برای مقاومت در برابر فرسایش می باشدو همین طور این تیغه ها تیز می باشد وبه راحتی می تواند محصولات را اسلایس کند.

جنس بدنه: بدنه دستگاه کالباس بر آلومینیوم آنودایز می باشد که این بدنه باعث استحکام و مقاومت در برابر عوامل محیطی می‌شود.

اندازه و فضای مصرفی: دستگاه کالباس بر باید اندازه آن به گونه ای باشد که با فضای شما هماهنگ باشد چرا که این دستگاه ها معمولا فضای زیادی را اشغال می کنند.

قابلیت شستشو: این دستگاه ها باید به گونه ای باشد که بتوان در صورت نیاز آنها را تمیز کرد به این نکته هم توجه کنید که تمام قطعات از جمله تیغه ها،بدنه و قسمت های دیگر.

سطح صدا: سطح صدای دستگاه باید به گونه ای باشد که خیلی مزاحت ایجادنکند البته که هر چه صدا بیشتر باشد یعنی قدرت عملکرد دستگاه بیشتر است.

موتور پرقدرت: در هنگام خرید به موتور دستگاه هم توجه کنید زمانی که موتور پرقدرت باشد عملکرد دستگاه بهتر می باشد.

تیز کن تیغه: قسمتی در دستگاه های کالباس بر صنعتی وجود دارد که جزء تکنولوژی های جدید این دستگاه می باشد.که برای حفظ تیغی تیزه و باعث می شود که دستگاه بهتر عمل کند.

شرکت تراز ایرانگام جزء شرکت هایی محسوب می شود که انواع ترازو و از جمله فروش انواع کالباس بر را بر عهده دارد .در تمامی محصولاتی که ارائه می‌دهیم، کیفیت، دقت و قابلیت اعتماد از اولویت‌های ماست. ما به اطمینان از رضایت شما از محصولات و خدمات ارائه شده افتخار می‌کنیم. با تیم ما همراه باشید و از بهترین تجربه در تجهیزات و وسایل کمکی خود بهره‌مند شوید.

 

دیدگاهتان را بنویسید