مزایای قابلیت دید در شب آیفون تصویری

 

آیفون تصویری یکی از امکانات امنیتی مورد نیاز هر مکانی است و امروزه با اضافه شدن قابلیت دید در شب آیفون تصویری به آپشن های آن افزوده است. قابلیت دید در شب امنیت هر چه بیشتر برای شما فراهم می کند. این قابلیت باعث شده است که افراد زیادی برای مجهز کردن اماکن خود به آیفون تصویری اقدام کنند.

نحوه عملکرد قابلیت دید در شب آیفون تصویری

قابلیت دید در شب آیفون های تصویری به کمک تکنولوژی مادون قرمز انجام می پذیرد. اشعه هایی که توسط مادون قرمز تولید میشوند باعث می شود تصویر آیفون تصویری در شب کاملا واضح نمایش داده شود.

برخی از برندهای آیفون تصویری قابلیت دید در شب دارند و مدل های مختلف آن ها نیز تصویر دید در شب را به صورت سیاه سفید و یا رنگی را نمایش می دهند. چراغ های تعبیه شده در آیفون تصویری از نوع ال ای دی بوده که توسط مادون قرمز در شب نمایش واضحی را ارائه می دهد.

دید در شب آیفون تصویری

انتخاب برند معتبر آیفون تصویری

اگر می خواهید آیفون تصویری تهیه کنید به معتبر بودن برند این محصول توجه داشته باشید. برای مطمئن بودن از معتبر بودن برند می توانید به نمایندگی برند مورد نظر در شهر خود مراجعه کنید. همانطور که اشاره شد آمار سرقت در شهر کرج افزایش پیدا کرده است و با توجه به این موضوع ساکنین شهر کرج میتوانند آیفون تصویری دید در شب را از نمایندگی آیفون تصویری در کرج تهیه کنند. در تهیه آیفون تصویری باید توجه ویژه ای به برند تولید کننده آن شود زیرا این محصول بسیار حساس بوده و در صورت خریداری شدن از برند های نامعتبر در عرض چند روز از کار خواهد افتاد.

مزایای قابلیت دید در شب آیفون تصویری

از مزایای آیفون تصویری دید در شب فراهم کردن امنیت می باشد به همین دلیل است که این قابلیت به عنوان امکانات امنیتی شناخته می شود. با داشتن دید در تاریکی می توانید کاملا فضای بیرون از خانه را چه در روز و چه در شب زیر نظر داشته باشید. آیفون تصویری یکی از عضو های سیستم حفاظتی می باشد که داشتن قابلیت دید در شب برای سیستم حفاظتی اهمیت بالایی دارد.

برای داشتن امنیت کافی دید در تاریکی تصویر لازم است. به دلیل اینکه عوامل سرقت بیشتر شب ها اتفاق می افتد و دید ضعیف آیفون تصویری در شب خطرآفرین خواهد بود. امروزه شهر های بزرگ به دلیل افزایش جمعیت و مهاجرت ها بسیار به شهرهای شلوغ و ناامنی تبدیل شده است. این شهرها شامل تهران، کرج، اصفهان و… هستند و اخیرا آمار سرقت در شهر کرج بیشتر از شهر های دیگر گزارش شده. پیشنهاد ما به ساکنین این شهر ها استفاده از امکانات حفاظتی مخصوصا آیفون تصویری دید در شب برای اماکن شان می باشد.

نکات انتخاب بهترین آیفون تصویری

برای انتخاب آیفون تصویری باید نکاتی را رعایت شوند تا بهترین انتخاب را داشته باشیم که در ادامه به آن ها می پردازیم.

داشتن قابلیت دید در شب

قابلیت دید در شب همانطور که توضیح دادیم یکی از مهمترین ویژگی های آیفون تصویری است و امنیت امکان شما را فراهم می کند. آیفون تصویری هایی که این قابلیت را دارند دارای لامپ های ال ای دی با اشعه مادون قرمز هستند که میتوانند تاریک ترین مکان ها را نمایش دهند و تصویر واضحی ارائه دهند.

آیفون تصویری دید در شب

وضوح و کیفیت صفحه نمایش آیفون تصویری

یکی دیگر از ویژگی هایی که برای انتخاب آیفون تصویری باید به آن توجه کرد کیفیت صفحه نمایش آن است. داشتن کیفیت و رزولوشن صفحه نمایش باید به اندازه ای باشد که تصویری با وضوح و شفافیت بالا ارائه کند. داشتن تکنولوژی TFT LCD تصاویر خروجی با رزولوشن و کیفیت بالایی ارائه می دهد که می توانید با توجه کردن به مجهز بودن آیفون تصویری به این تکنولوژی بهترین انتخاب آیفون تصویری را داشته باشید.

امکان تنظیم صدا در آیفون تصویری

برند های مختلفی از تولید کننده سیستم های حفاظتی آیفون تصویری هایی با قابلیت تنظیم صدا دارند که می توان به کمک آن صدای میکروفون را تنظیم کرد و آن را در بهترین حالت کیفیت صدا قرار داد و صدای میکروفون واضح به گوش برسد.

دیدگاهتان را بنویسید