قفسه بندی انبار از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بوده و به همین دلیل تعداد زیادی از شرکت ها در زمینه تولید انواع قفسه ها فعالیت دارند. اما تعداد اندکی از این تیم ها محصولات باکیفیت و استاندارد را تولید نموده و برای خدمات خود گارانتی ارائه می دهند. انبارتجهیز آسیا از جمله نام های شناخته شده در این حوزه می باشد که کیفیت، تنوع بالا، قیمت مناسب و گارانتی و خدمات پس از فروش را با هم تلفیق نموده و موفق به جلب رضایت مشتری شده است. محصولات این مجموعه همگی با قیمت تولید ارائه شده و دارای گارانتی یک ماهه و خدمات پس از فروش 10 ساله می باشند.

معرفی شرکت تولیدی قفسه فلزی انبار تجهیز آسیا

انبار تجهیز آسیا؛ تولیدکننده انواع قفسه بندی انبار

سیستم های قفسه بندی انبار از نظر ساختار سازه و نوع کاربرد با هم متفاوت بوده و به همین دلیل تنوع در این تجهیزات بسیار زیاد است. شرکت قفسه بندی انبار تجهیز آسیا با سالها تجربه طیف گسترده ای از انواع قفسه های فلزی را با بهترین متریال و رعایت استانداردها تولید نموده است. از جمله قفسه های تولیدشده در این مجموعه می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

قفسه بندی بار پالتی

بسیاری از کالاهای نگهداری شده در انبارهای صنعتی دارای بسته بندی بوده و از نظر اندازه و ابعاد مشابه هم هستند. به همین دلیل این قبیل اقلام در تعداد زیاد به صورت یکجا روی پالت های مخصوص قرار گرفته و سپس در قفسه های فلزی چیده میشوند. سیستم قفسه بندی مناسب برای این قبیل محیط ها به گونه ای طراحی شده اند که پالت به طور کامل درون ردیف و سلول مورد نظر قرار میگیرد. انبار تجهیز آسیا انواع قفسه های بار پالتی را با فلزات بسیار مقاوم تولید و با گارانتی یک ماهه ارائه می دهد. از جمله زیرمجموعه های این قفسه ها می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

به دلیل وزن و تعداد زیاد کالاهای روی پالت ها و همچنین تعداد طبقات زیاد قفسه ها، چیدمان و جا به جایی بار در آنها با لیفتراک و بالابر امکان پذیر می باشد.

ساخت قفسه بندی بار دستی

از دیگر محصولات ارائه شده در انبارتجهیز آسیا می توان به قفسه هایی اشاره کرد که چیدمان و جا به جایی کالا در آنها توسط نیروهای انسانی انجام میشود. این قفسه ها همگی فلزی بوده و به صورت سفارشی و بر اساس شرایط محیط و نوع و ابعاد کالا قابل طراحی و ساخته میشوند. در شاخه قفسه بندی بار دستی انبار تجهیز آسیا سه زیرمجموعه وجود دارد که عبارتند از:

  • قفسه مشبک فلزی (قفسه بندی پیچ و مهره ای)
  • قفسه بندی راک کفپوشدار سبک
  • قفسه بندی راک کفپوشدار سنگین

این گروه از قفسه های تولید شده در انبار تجهیز آسیا قابل استفاده در کتابخانه ها، چیدمان بار در کارگاه های تولیدی، نگهداری و چیدمان لوازم خانگی سبک و نیمه سنگین، نگهداری از میوه و سبزیجات در سردخانه ها و کالاهای مختلف در بیمارستان ها و سایر انبارهای بزرگ و کوچک می باشند.

قفسه بندی مشبک فلزی

تولید قفسه بندی بار شاخه ای

بارهای شاخه ای از قبیل میلگردهای فولادی، فرش و موکت رول شده، الوار و ورق های چوبی و ام دی اف در قفسه هایی با ساختارهای منحصر به فرد چیده میشوند. قفسه بندی بازویی و کانتی راک دو نوع قفسه های شاخه ای تولید شده در انبار تجهیز آسیا می باشند که چیدمان بار در آنها توسط نیروهای انسانی انجام میشود.

قفسه بندی فروشگاهی و اداری

قفسه بندی فروشگاهی که با نام های دیگری همچون قفسه بندی سوپرمارکتی و هایپرمارکتی شناخته شده هستند از دیگر محصولات ارائه شده توسط این مجموعه می باشد. این قفسه ها دارای انواع مختلف قفسه های یک طرفه دیواری، قفسه بندی فروشگاهی دو طرفه خودایستا، قفسه بندی نیم دایره ای، قفسه بندی دایره های هستند. به دلیل استفاده از فلزات در ساخت این قفسه ها، همگی قابل شستشو بوده و در صورت تماس با نم و رطوبت دچار تخریب و پوسیدگی نمی شوند. علاوه براین، تحمل آنها در برابر وزن کالاها زیاد است.

قفسه بندی متحرک بایگانی و قفسه بندی ایزی رکت از جمله محصولات تولید شده در انبار تجهیز آسیا می باشد که برای محیط های اداری مورد استفاده قرار میگیرند. قفسه های بایگانی متحرک با چرخاندن فرمان بین ردیف های مورد نظر فاصله ایجاد نموده و امکان دسترسی به اسناد و مدارک را ایجاد می کند. قفسه های ایزی رکت نیز ساختاری شبیه به قفسه های مشبک دارند اما در آنها از هیچ نوع پیچ و مهره برای اتصال و افزایش طبقات استفاده نمیشود.

تولید ظروف نگهداری مواد و کالا انبار

در انبارهای بزرگ و کوچک و مغازه ها و فروشگاه ها اقلام و کالاهای بسیار کوچک و ریز به صورت فله و بدون بسته بندی ممکن است وجود داشته باشد. در این شرایط می توانید از ظروف نگهداری مواد و کالا انبارتجهیز اسیا استفاده کنید. محصولات ارائه شده در این دسته بندی عبارتند از:

  • جعبه پلاستیکی انبار
  • پالت تخت
  • پالت بشکه
  • پالت پروفیلی

علاوه بر وبسایت، تمام این محصولات و ویژگی های مختلف آنها و همچنین کاربرد هر یک در اینستاگرام انبار تجهیز معرفی میشوند. علاوه براین، این مجموعه اطلاعات آموزنده برای انبارداری و استانداردهای چیدمان و قفسه بندی برای بهبود کارایی و افزایش راندمان انبار را در شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارد.

پالت فلزی تخت

طراحی و ساخت قفسه بندی انبار با گارانتی

به دلیل تفاوت هایی که در ساختار انبارها و همچنین نوع کالاهای آنها وجود دارد، مراحل ساخت قفسه بندی انبار در انبارتجهیز آسیا به صورت سفارشی انجام میشود. به طوریکه ابتدا کارشناسان این مجموعه از فضای انبار و کالاها بازدید نموده و سپس با بررسی ویژگی های آنها قفسه مناسب را پیشنهاد و طراحی می کنند. سپس مراحل ساخت سازه قفسه با بهترین متریال مقاوم در برابر وزن کالاهای انبار انجام شده و قفسه ها در انبار با رعایت استانداردها نصب میشوند.

لازم به ذکر است که انبار تجهیز آسیا تولیدکننده اصلی این سازه ها می باشد و به همین دلیل تمام محصولات آن بدون واسطه و با قیمت تولیدی به فروش میرسد. علاوه براین، به دلیل رعایت استانداردها در روند طراحی و تولید، تمام این محصولات دارای گارانتی و خدمات پس از فروش 10 ساله می باشند. جهت کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با ویژگی های هر یک از قفسه های این مجموعه و دریافت مشاوره رایگان و خرید می توانید با شماره تلفن های 02636109773  و 02636109774 تماس بگیرید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید