تترافرم با بیش از یک دهه سابقه در زمینه طراحی و ساخت سازه های شیشه ای مدرن اعم از نرده شیشه ای، درب شیشه ای، پارتیشن شیشه ای، پله شیشه ای و … آماده ارائه خدمات به معماران و کارفرمایان محترم می باشد.

 

پارتیشن شیشه ای به عنوان یک عنصر خنثی، عینک با اکثر دکوراسیون داخلی مطابقت دارد و این ممکن است دلیل خوبی برای پذیرش حداکثری افراد در استفاده از آن باشد. استفاده از شیشه به عنوان عنصری مدرن، شفاف، زیبا و ایمن دیگر محدود به نما و پنجره ساختمان نمی شود، بلکه معماران تمایل دارند از آن در معماری داخلی و فضاهای داخلی ساختمان نیز استفاده کنند. شیشه ها انواع مختلفی دارند رنگی، مات، هوشمند و … که کاربردهای متفاوتی دارند مانند درب شیشه ای، پارتیشن شیشه ای، نرده و نرده شیشه ای، پله شیشه ای، ویترین شیشه ای دارای دیوارهای شیشه ای، نمای شیشه ای، کف و سقف شیشه ای در ساختمان ها در ادامه این مقاله به چند نمونه از این سازه های شیشه ای مدرن می پردازیم:

پارتیشن شیشه ای

پارتیشن شیشه ای

پارتیشن شیشه ای برای جداسازی و تمایز فضای داخلی ادارات، ساختمان های مسکونی، مغازه ها و فروشگاه ها استفاده می شود. استفاده از پارتیشن شیشه ای در محیط اداری بهترین گزینه برای تقسیم بندی فضا است چرا که جدا از ایجاد حریم خصوصی برای افراد، پارتیشن ها بهترین راه برای نمایش فضای داخلی محیط کار و افزایش روحیه و کار تیمی در بین کارکنان است. پارتیشن های شیشه ای انواع مختلفی دارند که با توجه به فضای موجود می توان از آنها استفاده کرد. انواع پارتیشن شیشه ای عبارتند از:

پارتیشن تک شیشه.

پارتیشن دو شیشه ای.

پارتیشن شیشه ای اداری باز.

پارتیشن شیشه ای بدون فریم.

پارتیشن شیشه ای قاب دار.

پارتیشن ساخته شده از شیشه رنگی و مات.

هر کدام از مدل های پارتیشن در مکان خاصی نصب می شوند مثلا در مکان های شلوغ از پنجره های دوجداره بیشتر استفاده می شود زیرا این نوع پارتیشن ها نسبت به مدل های دیگر عایق صوتی بهتری هستند و از پارتیشن های هوشمند رنگی و مات نیز می باشد. در فضاهایی که نیاز به امنیت و حریم خصوصی بیشتری دارند مانند اتاق کنفرانس و مدیریت استفاده می شود.

در گذشته از درهای چوبی و فلزی بیشتر در ساختمان ها استفاده می شد و از درهای شیشه ای به عنوان درب داخلی استفاده نمی شد اما امروزه استفاده از درب های شیشه ای به عنوان درب داخلی رواج بیشتری یافته و این درب ها بهترین جایگزین برای درب های چوبی می باشند. ساخته شده از چوب، زیرا علاوه بر زیبا و مدرن بودن، بسیار پایدار هستند و می توانید با تغییر رنگ سخت افزار و شیشه، درب ها را برای هر پروژه ای کاملا سفارشی کنید. درب های شیشه ای برای استفاده در اتاق های مرطوب مانند حمام، سرویس بهداشتی، استخر، سونا و … نیز مناسب هستند، زیرا سخت افزار به کار رفته در درب ها کاملا ضد زنگ بوده و به دلیل وجود نوارهای آب بندی در فریم های آلومینیومی، درب ها کاملا عایق در برابر بو و گرما شیشه های استفاده شده در درب ها از نوع سکوریت شده می باشد اما شیشه های لمینت نیز با صلاحدید کارفرما برای افزایش امنیت امکان پذیر است.

درب های شیشه ای در دو حالت لولایی و ریلی (کشویی) قابل نصب و راه اندازی می باشند. از انواع درب های لولایی می توان به درب های دیما، پریما، پریما لاین، پریما جامبو، پیانا (دو لنگه) و غیره اشاره کرد. ریل یا درهای کشویی را می توان در 3 حالت قاب، فریم لس و اسپایدر استفاده کرد.

پارتیشن شیشه ای رنگی

نرده شیشه ای

نرده های شیشه ای به عنوان حفاظ در نمای داخلی و خارجی ساختمان ها مانند تراس، بالکن، پله، استخر، پشت بام و روف گاردن نصب و اجرا می شوند. نرده شیشه ای دارای انواع مختلفی از قبیل باز، تعبیه شده یا دفن شده، نقطه ثابت، جرثقیل، هنزا، دی لاین، دو ردیفه و … می باشد که بنا به نظر پیمانکار و یا زیرساخت ویژه هر پروژه در محل نصب می شود.

این نرده ها جایگزین بسیار مناسبی برای نرده های چوبی و فلزی می باشند زیرا بدون اینکه مانع دید شما شوند دید واضحی از محیط ایجاد می کنند و محیط را بزرگتر نشان می دهند. به علاوه نگهداری از نرده های شیشه ای بسیار آسان است و به راحتی با پارچه تمیز می شوند! و بر خلاف سیستم های نرده چوبی، هر ساله نیازی به رنگ آمیزی و تعمیر ندارند.

به لطف استفاده از شیشه دولایه ۸ میلی متری در نرده های شیشه ای، این سازه ها کاملا ایمن بوده و باری تا ۳۰۰ کیلوگرم بر متر مربع را تحمل می کنند. در مکان های کم تردد مانند فضاهای داخلی ویلاها یا ساختمان های مسکونی نیز می توان از شیشه سکوریت 10 یا 12 میلی متری استفاده کرد. اما برای نرده های شیشه ای و مناطق پرخطر مانند تراس ها و روف گاردن یا راه پله ها در مکان های پرتردد مانند پاساژها و مغازه ها طبق مقررات آتش نشانی باید از شیشه های لمینت استفاده شود.

logo-2.png

پارتیشن شیشه ای تترافرم

تترافرم با بیش از یک دهه سابقه در زمینه طراحی و ساخت سازه های شیشه ای مدرن اعم از نرده شیشه ای، درب شیشه ای، پارتیشن شیشه ای، پله شیشه ای و … آماده ارائه خدمات به معماران و کارفرمایان محترم می باشد. برای مشاهده پروژه ها و کسب اطلاعات بیشتر به سایت تترافرم https://www.tetraform.com/ مراجعه کنید و یا با شماره های زیر تماس بگیرید.

تلفن دفتر مرکزی : 02122957127
تلفن همراه : 09128045625

دیدگاهتان را بنویسید