پیدا کردن جی پی اس و شنود در ماشین

اگر شماهم احساس می کنید که فردی قصد دارد در زندگی شما جاسوسی کند یا شمارا زیر نظر داشته و به فکر یک راه چاره مناسب هستید تا از حریم شخصی خود محافظت کنید و به دیگران این اجازه را ندهید که متوجه رفت و آمد و حرکات شما شوند، بهترین راه دستگاه فرکانس یاب یا آشکار ساز است.

آشکار ساز یک دستگاه پیشرفته برای پیدا کردن شنود، جی پی اس و حتی دوربین مخفی است. این محصول با به همراه داشتن چند قابلیت متنوع می تواند برای پیدا کردن کدام از دستگاه های جاسوسی چند روش دارد، تا باعث شود با همراه داشتن آن دیگر هیچ وسیله ای حریم شخصی شمارا تحدید نکند.

اگر شما به صورت مکرر از هتل ها یا مسافر خانه ها استفاده می کنید، بهتر است یکی از این آشکار ساز هارا همراه خود داشته باشید. این محصول ابعاد کوچکی دارد و لازم نیست نگران حمل آن باید زیرا با طراحی فوق العاده ای که دارد هر مدل آن راهم که داشته باشید، در کیف، چمدان و حتی جیب هم جا می شود.

قابلیت های آشکار ساز

تفاوتی ندارد که شنود در ماشین، منزل یا درون کیف باشد، یا اینکه دستگاه شنود، جی پی اس یا دوربین مخفی باشد، آشکار ساز با قابلیت هایی که به شما معرفی خواهیم کرد، در عرض چند دقیقه آن را پیدا می کند.

مادون قرمز یاب

اگر به دستگاه نگاهی بی اندازید، اولین چیزی که نظر شما را جلب می کند یک لنز بزرگ و قرمز رنگ در مرکز آن است.

کاربرد این لنز یافتن دوربین مخفی است. دوربین های مخفی با پیشرفت تکنولوژی کوچک و کوچک تر شدند به طوری که دیگر نمی توان با چشم غیر مسلح آن هارا پیدا کرد.

اما این لنز می تواند به سادگی این کار را انجام دهد، اما چگونه؟ برای اینکار فقط کافیست دستگاه را روشن کنید و لنز را مقابل یک از چشم های خود قرار دهید و چشم دیگر را ببندیدف حالا وقت آن است که خوب به محیط از درون لنز نگاهی بی اندازید، اگر دوربین مخفی درون محیط شما وجود داشته باشد آن را به صورت یک نقطه پر رنگ قرمز مشاهده می کنید.

البته بهتر است برای استفاده از این قابلیت در فاصله استاندارد 10cm تا 10m از اجسام و محیط قرار بگیرید و سعی کنید به اشیاء یا نقاط تیره و مشکی توجه بیشتری داشته باشید زیرا به دلیل مشکی دیده شدن لنز دوربین آن را معمولا در چنین مکان هایی قرار می دهند.

مگنت(آهنربا) یاب

یکی دیگه از کاربرد های این محصول مگنت یاب است، زیرا بیشتر جی پی اس ها با مگنت متصل می شوند و به دلیل اینکه لازم نیست مثل لنز دوربین بیرون باشد، در مکان های دور از دسترس کار گذاری می شوند، پیدا کردن آنها کار ساده ای نیست.

اما با این قابلیت می توانید با حرکت دادن و چرخاندن سیم مگنت یاب در خودرو خود متوجه جی پی اس شوید. البته مگنت یاب با روشن کردن دستگاه شروع به کار نمی کند و برای استفاده با دکمه اش آن را روشن کنید و از طریق کابل شروع به جستجو کنید.

فرکانس یابی

مهم ترین و پر کاربرد ترین قابلیت آشکار ساز است. با این قابلیت دیگر تفاوتی ندارد که دستگاه جاسوسی شنود، جی پی اس یا دوربین مخفی باشد، تمام آنهارا فقط در چند دقیقه شناسایی و پیدا خواهد کرد.

این قابلیت با یک یا دو آنتن بر روی دستگاه کار می کند و برای استفاده از آن باید به دو مورد دقت کنید.

مورد اول صفحه نمایش است، صفحه نمایش در مدل های مختلف اشکال و اندازه های خود را دارد و درجه فرکانس به شکل های نیم دایره یا ستون نمایش داده می شود. در این بخش شما می توانید فاصله خود تا دستگاه جاسوسی را مشاهده کنید، فقط کافیست به بالا و پایین شدن درجه ها دقت کنید.

مورد دوم اهرم تنظیم حساسیت است، در بالای دستگاه یک اهرم پیچشی وجود دارد که با آن میزان حساسیت دستگاه نسبت به فرکانس های محیط را دستکاری می کنید و نسبت به فرکانس های اضافه محیط باید آن را کم و زیاد کنید.

البته قدرت فرکانس یابی در مدل های مختلف آشکار ساز یکسان نیست، و هر مدل تا یک فرکانس مشخص را می تواند شناسایی کند، برای مثال مدل K18s از فرکانس 1 مگاهرتز تا 8000 مگاهرتز را پشتیبانی می کند. برای اطلاعات بیشتر وارد مقاله معرفی مدل ها شوید.

خرید آشکارساز

اگر شماهم شیفته ی این محصول فوق العاده شده اید و به یکی از آنها نیاز داری، و به دنبال بهترین قیمت هستید باید به شما فروشگاه داری تک را معرفی کنم، این فروشگاه با موجود داشتن هر 5 مدل ساخته شده از این محصول یک انتخاب مناسب است تا مدلی را که مد نظر دارید را تهیه کنید، البته ناگفته نماند که داری تک با واردات شخصی فروش مستفیم در فروشگاه خود بهترین قیمت بازار را به ارمغان آورده است.

چرا داری تک

داری تک با بیش از 15 سال تجربه کاری در فروش اینترنتی و حضوری انواع دوربین و آندوسکپی، جی پس اس و آشکار ساز این توانایی را کسب کرده است که محصولات مورد نظر را تولید یا به صورت مستقیم وارد نماید تا بتواند بهترین کیفیت را با کمترین قیمت عرضه نماید.

سخن پایانی

در این مقاله مجموعه ای از کاربرد های آشکار ساز و طریق استفاده آن را در اختیار شما مشتریان عزیز قرار داده ایم تا زین پس دیگر نگران امنیت خود و خانواده های خود نباشید و با خیالی آسوده با خودرو خود سفر کنید، یا با احساس آرامش در منزل یا هتل خود قدم بردارید و نگران افراد سودجو نباشید.

دیدگاهتان را بنویسید