هدف از آماده کردن این مقاله، معرفی حرفه ای ترین آموزشگاه کافی شاپ به علاقه مندان صنعت قهوه است، تا با یادگیری مهارت ها و تخصصات این حرفه وارد این حوزه شوند و با تبدیل به یک باریستای حرفه ای تجربه ای جدید را برای مشتریان کافه ای که در آن فعالیت می کنند، رقم بزنند.

در حال حاضر به دلیل نیاز جامعه، دوره‌های باریستایی حرفه‌ای در بسیاری از شهرها برگزار می‌شوند، اما انتخاب یک دوره آموزشی با مزایای بسیار و تدریس در یک آموزشگاه حرفه‌ای و معتبر چالشی است که در اینجا قصد داریم به آن بپدازیم.

آموزشگاهی که ما به عنوان یک انتخاب عالی آنرا بررسی می کنیم آکادمی کافی پارس نام دارد که در حوزه آموزش باریستایی و صنعت قهوه فعالیت دارد،  با مزایای عالی که در اختیار افراد قرار می دهد موجب اعتماد و رضایت روز افزون آنان شده و در بهترین حالت ممکن با مراجعه علاقه مندان به این آموزشگاه و شروع آموزش از تمامی مهارت ها را از صفر تا صد آموزش دیده و به یک باریستای حرفه ای تبدیل می شوند.

آکادمی کافی پارس با برگزاری دوره های آموزش باریستا، بارتند، مدیریت راه اندازی کافه و تعمیر و سرویس تجهزیات کافه ای پیشرو بوده و همیشه حرف اول را در این حوزه از دنیای قهوه می زند. آکادمی کافی پارس دارای دو شعبه در تهران و کرج بوده و از تمامی شهر ها پذیرای هنرجویان می باشد.

آکادمی کافی پارس در قبال هزینه و زمانی که هنرجویان صرف می کنند یک آموزش با کیفیت  ارائه می دهد که همراه مزایای ویژه ای است. در ادامه به این مزایا می پردازیم

برای مشاوره رایگان و ثبت نام در دوره های آموزشی با شماره های زیر در تماس بشید.

09202775857

09962028030

گارانتی آموزشگاه کافی پارس چیست؟

هنرجویانی که در دوره آموزش باریستا در کافی پارس ثبت نام می‌کنند، سرفصل های مشخصی را آموزش میبینند. هنرجو پس از تکمیل کلیه مراحل یک دوره از 0 تا 100، به سرفصل بعدی پیش می‌روند. تا زمانی که هر سرفصل به صورت کامل یاد گرفته نشود، استاد وارد سرفصل بعدی نمیشود.

لازم به ذکر است که پس از ثبت نام در دوره باریستا در کافی پارس، یک کارت گارانتی با مدت پشتیبانی 5 سال به شما اختصاص داده می‌شود. این گارانتی امکان دسترسی بدون هیچ محدودیتی به خدمات و تجهیزات آکادمی پارس را در طول 5 سال فراهم می‌کند.

از دیگر مزایای این کارت گارانتی می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

شرکت در تورهای بازدید از کارخانجات رستری ایران در تمامی شهرها به مدت 5 سال.

مشارکت در ورکشاپ‌های حضوری با موضوعات متنوع به مدت 5 سال.

دریافت مشاوره جهت مدیریت و راه‌اندازی کافی‌شاپ به مدت 5 سال.

این گارانتی نماد تعهد آکادمی پارس به ارائه خدمات با کیفیت و ایجاد تجربه یادگیری جامع و لذت‌بخش است.

گارانتی آموزشی در آموزشگاه کافی شاپ پارس

گارانتی آموزشی در دوره‌های ارائه شده توسط کافی پارس یکی از امور حیاتی است که به افراد اعتماد به نفس می‌بخشد. این گارانتی به این معناست که در صورتی که از هر قسمت از دوره آموزشی راضی نباشید یا حتی اگر نتواستید به هر دلیلی تمام مفاهیم را درک کنید، مدرسان و مربیان در خدمت شما قرار دارند و حتی تضمین عودت وجه را به شما ارائه می‌دهند تا همیشه اطمینان حاصل کنید که این آموزشگاه به منظور حرفه‌ای شدن و آموزش صحیح شما گام برداشته و همیشه در کنار شماست.

آموزشگاه باریستایی و بارتندری کافی پارس تضمین کیفیت دوره‌های آموزشی را به هنرجویان خود ارائه می‌دهد. این به این معناست که این آموزشگاه معتبر به مهارت‌های استادان، کیفیت آموزش، و مدرک خود اطمینان دارد.این امر به شما اطمینان می‌دهد که شما بهترین آموزش ممکن را دریافت می‌کنید.

تضمین معرفی به بازار کار در آموزشگاه کافی پارس

کافی پارس با دارا بودن یک شبکه قوی در میان کافی‌شاپ‌ها و رستوران‌های کشور، هنرجویانی که دوره آموزش باریستایی را با موفقیت به پایان برسانند، در صورت نیاز به وارد شدن به بازار کار معرفی می‌کند. تضمین معرفی به بازار کار برای دوره باریستایی امری اساسی است که کافی پارس آن را برای هنرجوها به ارمغان آورده است.

حالا ممکن است سوال برایتان سوال شود که چرا رستوران‌ها و کافه‌های دیگر باید از هنرجویان کافی پارس استخدام کنند؟

آموزش های ارائه شده توسط کافی پارس آموزش های با کیفیت و مناسب بازار کار می باشند و هنرجو با یادگیری مهارت ها و تخصص های باریستایی در کافی پارس به یک حرفه ای در این حوزه تبدیل می شود. از این رو اکثر کافه و رستوران ها سعی دارند نیروی کار خود را از آموزشگاه کافی پارس تامین کنند.

مدرک آموزشگاه کافی پارس

علاوه بر موارد گفته شده، مدرک کافی پارس یک مدرک بین‌المللی و معتبر است که هنرجویان می‌توانند از امتیازات آن به نفع خود استفاده کنند. امتیازات مدرک بین‌المللی آموزش باریستایی کافی پارس شامل امتیاز مهاجرت است، به‌علاوه اگر فرد تمایل به استخدام در شغل باریستایی در خارج از کشور داشته باشد، می‌تواند با این مدرک در کافه‌ها و رستوران‌های خارج از کشور به کار بپردازد.

بعضی از هنرجویان کافی پارس پس از اتمام دوره باریستایی و بارتندری، اقدام به راه‌اندازی کافی‌شاپ یا رستوران می‌کنند. این هنرجویان می‌توانند با بهره‌مندی از مشاوره‌های ارائه شده به‌صورت رایگان در زمینه مدیریت و راه‌اندازی کافه، به‌راحتی کافه‌شان را در هر شهری که برای آنان مناسب است، راه اندازی کنند. از دیگر مزایای این مدرک می‌توان به امکان دریافت وام و درخواست پروانه کسب در راه‌اندازی کسب و کار اشاره کرد.

سخن آخر

کافی پارس علاوه بر مزایای گفته شده که از مهمترین آنها بود، مزایایی چون برگزاری کلاس های نیمه خصوصی و با حداکثر 3 هنرجو، اساتید حرفه ای و متخصص، تجهیزات کامل همانند یک کافی شاپ؛ مشاوره رایگان قبل از ثبت نام و ….. را در خود جای داده است و به صورت کاملا حرفه ای تمامی این موارد را کنار یکدیگر سازماندهی می کند تا بتواند یک تجربه خوب برای هنرجویانش رقم زده و همیشه رضایت آنان را جلب کند. علاوه بر این با پایان دوره های آموزش و ورود هنرجویان به بازار کار و موفقیت آنان در کافه و رستوران ها، آکادمی کافی پارس همواره به خود افتخار کرده و موجب افتخار باریستاهای حرفه ای که پرورش داده میشود.

امیدواریم شما را در انتخاب حرفه ای ترین آموزشگاه کافی شاپ یاری کرده باشیم و با راهنمایی شما گره از مشکلات شروع سخت این حوزه باز کرده باشیم، شما را در جمع حرفه ای ها میبینیم.

برای مشاوره رایگان و ثبت نام در دوره های آموزشی با شماره های زیر در تماس بشید.

09202775857

09962028030

دیدگاهتان را بنویسید