در این آموزش قرار اول وینگمن فارسی نکات ابتدایی گفته میشه و اگر مفصل می‌خواید یاد بگیرید تا آخر مقاله همراهمون باش که براتون سورپرایز داریم!

۷ نکته مخصوص آقایان برای اینکه در قرار اول بدرخشید

اگر هنوز دیت اول نرفتید ما رو تا پایان همراهی کنید و اگر رفتید و نمی‌دونید الان باید چیکار کنید آموزش نشانه‌ها و علائم علاقه دختر به پسر مخصوص شماست.

رفتن به یک قرار اول، در ملاقات حضوری ممکن است مانند راه رفتن روی طناب احساس شود. شما باید سعی کنید که بنظر برسد مشتاق هستید اما مسخره بازی در نمی‌آورید؛ خنده‌دار اما نه مزاحم. و همه این کنترل رفتاری به این دلیل است که بسیاری از افراد در قرار اول اشتباهات مختلفی مرتکب می‌شوند و اغلب فرصت دوم را از دست می‌دهند.

شما نمی‌خواهید که این اتفاق بیفتد. و ما هم نمی‌خواهیم که این اتفاق بیفتد. به همین دلیل می‌خوایم چند نکته مخصوص فضای اجتماعی ایران در مورد چگونگی کاهش ترس در قرار اولیه، جلب جذب بیشتر و افزایش احتمال یک قرار دوم را به شما بگیم.

۱مکالمه را دوسویه کنید

آنچه که توجه ویژه تری جلب می‌کند، دیدن این است که شما واقعاً به شنیدن درباره او علاقه دارید.

“گوش دادن فعالانه مسیر طولانی را می‌پیماید”

به گفته Moushumi Ghose، مشاور روانشناسی رابطه:

آنچه را که فکر می‌کنید شنیده‌اید تکرار کنید، درخواست توضیحات بیشتر یا پرسش‌های فکری کنید.

تیلور اسپارکس، متخصص آموزش رابطه و بنیان‌گذار Organic Loven، شما را تشویق می‌کند تا سوالاتی بپرسید تا زمانی که به یک نقطه مشترک برخورد کنید. نه لزوماً یک علاقه مشترک.

در واقع، ممکن است معکوس باشد: «می‌توانید بر روی ‘نفرت’ از چیزهای یکسان تمرکز کنید.»

اگر نمی‌دونید صحبت رو از .کجا شروع کنید پیشنهادم به شما ۵ عبارت برای شروع صحبت هستش.

۲از الفاظ زشت استفاده نکنید

دکتر لیبرمن می‌گوید:

استفاده از الفاظ ناسزا خیلی زود کسل‌کننده می‌شود.

“به نظر می‌رسد که سعی دارید خودتان را باحال نشان دهید.” شما نیازی به رها کردن الفاظ ناسزا برای انتقال این پیام که شوخ طبع هستید، ندارید.

۳در لحظه حاضر باشید

نیازی نیست سر قرار پیام‌هایتان را چک کنید. نادیده گرفتن حواشی بیرونی نشان می‌دهد که شما در تجربه مشترک سرمایه‌گذاری کرده‌اید. دختر این احساس را می‌کند که برایش ارزشمند هستید.

همچنین برای سلامتی شما نیز خوب است که آرامش داشته باشید و از زمانی که دو نفره کنار هم دارید لذت ببرید.

Ghose می‌گوید

 وقت بگیرید. آرام‌تر حرکت کنید. قبل از صحبت کردن توقف کنید. به پنج حس حسی خود توجه کنید: بو، لمس، دید، صدا، طعم، و از آن‌ها لذت ببرید. گوش دهید. تنفس کنید. شما هر دو لایق دارید که از این زمان که با هم هستید لذت ببرید، حتی اگر در ادامه مشخص شود که سازگاری ندارید.

۴از انفجار هیجان جلوگیری کنید!

هیجان زیاد در قرار اول عنوان انگیزه خوانده نمی‌شود. بلکه به عنوان اضطراب مطرح هست. و اضطراب و دستپاچگی اصلا سر قرار خصوصا قرار اول چیز خوبی نیست!

به گفته روانشناس تریسی توماس، دکترای روانشناسی.

شما پیام می‌فرستید که با خودتان ناراحت هستید و ناتوان در خودکنترل هستید

به عبارت دیگر، شما مثل یک انفجار اتمی به نظر می‌رسید! و دختر احتمالاً از مشاهده این رفتار شما شوک میشه!

۵اگر پرداختی باید بشه شما انجام بدید

همیشه یک حرکت خوب است که پیشنهاد دهید در قرار اول شما پرداخت کنید. اما اگر آنها می‌خواهند صورتحساب را تقسیم کنند، این موضوع در شرایط فعلی کشورمون کاملا پذیرفته شده هستش و شما در این زمینه مختارید.

اگر اصرار به پرداخت دارید و دختر اعتراض کرد، می‌توانید توضیح بدید که موافقید که در قرار‌های بعدی هزینه‌ها را تقسیم کنید. اما اینبار دوست دارید هزینه را پرداخت کنید.

در این مورد اگر هنوز مردید و نمی‌دونید دقیقا چیکار کنید آخر مقاله رو بخونید.

۶شوخی یک دوست خوب است

شوخی کردن یک راه عالی برای شکستن یخ است. همه دوست دارند با پسرهای خنده‌دار وقت بگذرونند. ولی نباید تبدیل به دلقک بشید.

این باید خیلی سخت نباشد. چیزی که هر دو با آن موافق هستید را پیدا کنید. به یاد داشته باشید که این یک دیت است و لذت بردن از خودتان مهم است. این یک مصاحبه کاری نیست!

دیت اول وینگمن

۷به یاد داشته باشید که زمان خوبی با هم بگذرانید

“قرار دادن فشار بر روی یک تاریخ برای رفتن به یک مسیر خاص، لذت را از آن بیرون می‌برد و آن را به یک وظیفه الزامی تبدیل می‌کند”، Ghose می‌گوید.

سعی کنید لذت ببرید، بخندید، از یکدیگر لذت ببرید. حداقل می‌توانید یک دوست از معامله به دست آورید.

وای به اون لحظه که می‌شنوی: «تو مثل داداشمی»

بسیاری از آقایان به علت ناآشنایی با تفاوت‌های بین مرد و زن وارد فرندزون دختر میشن. شما باید برای یک رابطه خوب روان زن رو بشناسید و ازتون می‌خوام بپذیرید که تفاوت‌هایی در روان مرد و زن وجود داره. فرندزون شدن وقتی رخ میده که دختر میگه: «تو مثل داداشمی!» برای پیشگیری از این حالت حتما قبل از قرار اول آموزش چگونه از فرندزون دوری کنیم؟ را بخوانید.

وینگمن فارسی

ما در وینگمن فارسی آموزش‌های بسیاری داریم تا شما برای ورود به رابطه عاطفی مشکلی نداشته باشید. و واقعیت تلخی وجود داره که نه در ایران بلکه در تمام دنیا ۵۰ درصد مرد‌ها در ورود به رابطه عاطفی شکست می‌خورند.

کامل‌ترین آموزش قرار اول در وب فارسی

نکاتی که از قرار اول گفته شد، تنها بخش کوچکی از نکاتی بود که لازمه بدونید. برای اینکه یه قرار اول فوق العاده بسازید، آموزش صفر تا صد قرار اول را از دست ندهید!

دیدگاهتان را بنویسید