شاید یوتیوب بیش از 15 سال از عمر آن گذشته باشد، اما پلتفرم با گذشت زمان بهتر، سریع‌تر و قوی‌تر شده است.

اگر می‌خواهید با محبوب‌ترین شبکه اجتماعی اشتراک‌گذاری ویدیو در کره زمین وارد دنیای ویدیو شوید، ما همه اعداد داغی را که برای اطلاع‌رسانی استراتژی خود به آن نیاز دارید، در اینجا آورده‌ایم.

در مورد کاربر یوتیوب، آمار استفاده و کسب و کار که باید بدانید تا بتوانید در حال اجرا باشید (و دوربین را به حالت اول دربیاورید) بخوانید.

جایزه: دانلود کنید برنامه 30 روزه رایگان برای افزایش سریع دنبال کنندگان YouTube شما، یک کتاب کار روزانه از چالش ها که به شما کمک می کند رشد کانال یوتیوب خود را شروع کنید و موفقیت خود را دنبال کنید. بعد از یک ماه نتایج واقعی بگیرید.

آمار کاربران یوتیوب

1. یوتیوب دارد 1.7 میلیارد بازدید کننده ماهانه منحصر به فرد

در مجموع، این سایت 14.3 میلیارد بازدید در ماه دارد: این بیشتر از فیس بوک، ویکی پدیا، آمازون و اینستاگرام است. محبوب!


وب سایت های پربازدید رتبه بندی SEM Rush

منبع: گزارش Hootsuite Global State of Digital 2022

2. 54 درصد از کاربران یوتیوب مرد هستند

برای کاربران بالای 18 سال YouTube، 46.1% زن و 53.9% مرد هستند.

این یک تغییر کمی نسبت به چند سال پیش است (در سال 2020، 56٪ از کاربران یوتیوب شناسایی مرد و 44٪ زن بودند) بنابراین این می تواند سرنخی باشد که ممکن است شاهد زنان بیشتر و بیشتری باشیم. در سال های آینده در حال ایجاد و مصرف محتوا بر روی پلت فرم هستند.


تبلیغ زن در مقابل مرد در YouTube به سن بالای 18 سال می رسد

منبع: گزارش Hootsuite Global State of Digital 2022

3. در ایالات متحده، 62 درصد از کاربران روزانه به یوتیوب دسترسی داشته باشید

مقداری حتی چندین بار در روز مراجعه کنیدطبق آمار Statista. در همین حال، 92 درصد از کاربران آمریکایی ادعا کردند که به صورت هفتگی از این پلتفرم استفاده می کنند و 98 درصد می گویند که ماهانه به سایت دسترسی دارند.


نمودار کاربرانی که روزانه به یوتیوب دسترسی دارند

منبع: Statista

4. بازدیدکنندگان به طور متوسط ​​هزینه می کنند 19 دقیقه در روز در یوتیوب

این بخش بسیار سخاوتمندانه ای از زمان برای حضور در یک پلت فرم است. آیا می‌خواهید برخی از آن دقایق را برای محتوای خود ثبت کنید؟ در اینجا راهنمای ما برای دریافت بازدیدهای بیشتر در YouTube و تجزیه نهایی الگوریتم فعلی YouTube است.


معیارهای سایت الکسا از جمله تعامل و منابع ترافیک

منبع: الکسا

5. 99 درصد از کاربران یوتیوب همچنین در دیگر پلتفرم های رسانه های اجتماعی هستند

کمتر از 1٪ از کاربران YouTube در سنین 16 تا 64 سال منحصر به فرد هستند.

نتیجه نهایی؟ فرض کنید طرفداران شما نیز شما را در فیس بوک، اینستاگرام یا تیک تاک دنبال می کنند و مطمئن شوید که محتوا یا پست متقاطع را تکرار نمی کنید: چیزی تازه به آنها بدهید!

راهنمای کامل ما برای بازاریابی YouTube را بررسی کنید تا شروع به ایجاد یک استراتژی واقعا منحصر به فرد برای پلتفرم کنید.


مخاطبان پلت فرم رسانه های اجتماعی همپوشانی دارند

منبع: گزارش Hootsuite Global State of Digital 2022

آمار استفاده از یوتیوب

6. یوتیوب مال دنیاست دومین وب سایت پربازدید

یوتیوب با بیش از 14 میلیارد بازدید ماهانه، به عنوان یکی از پرفروش ترین اینترنت، درست پس از شرکت مادرش، گوگل، شناخته می شود. یوتیوب سومین عبارت جستجوی محبوب در گوگل است.


وب سایت های پربازدید رتبه بندی SEM Rush

منبع: گزارش Hootsuite Global State of Digital 2022

7. 694000 ساعت ویدیو هر دقیقه در یوتیوب پخش می شوند

این حتی بیشتر از نتفلیکس است، جایی که کاربران فقط 452000 ساعت ویدیو پخش می کنند.


استفاده از رسانه در یک دقیقه اینترنت تا اوت 2021

منبع: Statista

8. 81 درصد از کاربران اینترنت از یوتیوب استفاده کرده اند

بنابراین … اساسا همه. حتی اگر محتوای منظمی در سایت ایجاد نمی کنید، ارزش این را دارد که در اینجا در یکی از محبوب ترین هاب های دیجیتال جهان در برخی ظرفیت ها حضور داشته باشید.

برای ایجاد نام تجاری خود در YouTube آماده هستید؟ در اینجا نحوه افزایش مشترکین YouTube و تبلیغ کانال YouTube خود آورده شده است.


نمودار درصد کاربران اینترنتی که از شبکه های اجتماعی مختلف استفاده کرده اند

منبع: Statista

9. 22 درصد از کاربران یوتیوب از طریق موبایل به سایت دسترسی دارند

در حالی که اکثر مخاطبان یوتیوب ویدیوها را از طریق رایانه خود تماشا می کنند، تعداد زیادی از کاربران از طریق تلفن خود به این پلتفرم می آیند. بازاریابان عاقلانه هستند که مطمئن شوند محتوا برای یک تجربه تماشای عالی حتی در کوچکترین صفحه نمایش بهینه شده است.


نمودار کاربران YouTube که از طریق موبایل به سایت دسترسی دارند

منبع: گزارش Hootsuite Global State of Digital 2022

10. کاربران تلفن همراه دو برابر بیشتر از صفحات یوتیوب بازدید می کنند به عنوان کاربران دسکتاپ

یک امتیاز دیگر برای خدمه سیار کسب کنید. با میانگین 4.63 صفحه بازدید شده از طریق برنامه YouTube در مقابل تنها 2.84 صفحه در هر بازدید در دسکتاپ، کاربران تلفن همراه به وضوح معطل هستند که نمی توانند از آن ‘Tube’ سیر شوند.

قبلاً گفته ایم و باز هم می گوییم: بهینه سازی! برای! سیار!


بازدیدهای دسکتاپ در مقابل تلفن همراه در YouTube

منبع: Statista

11. کاربران تقریبا خرج می کنند 24 ساعت در هر ماه در برنامه تلفن همراه YouTube

کاربران اندروید در سراسر جهان به طور متوسط ​​23.7 ساعت در ماه از برنامه YouTube در تلفن های خود استفاده می کنند. این یک نقطه داده عالی دیگر برای الهام بخشیدن به بهینه سازی موبایل برای محتوای شما است.


زمان صرف شده با برنامه های رسانه های اجتماعی به ساعت در ماه

منبع: گزارش Hootsuite Global State of Digital 2022

12. موسیقی در یوتیوب بسیار محبوب است

درخواست برتر برای جستجوهای YouTube در سال 2021؟ “ترانه.” دومین عبارت جستجوی محبوب؟ “آهنگ ها.”

DJ، Dance، New Song، TikTok و Karaoke نیز در ده فهرست برتر جستجوهای یوتیوب قرار می گیرند… بنابراین، نیازی به گفتن نیست که برترین ویدیوهای پربازدید در YouTube موزیک ویدیوها هستند. (تبریک، “کوسه بچه،” شما این کار را کردید!)

اگر نام تجاری شما این فرصت را دارد که از این تقاضا برای موسیقی و رقص استفاده کند، به هر طریقی: بگذارید ضربان کاهش یابد! (و اگر می توانید راهی برای دریافت BTS در ویدیوی خود بیابید؟ چه بهتر.)


درخواست های برتر جستجوی YouTube شامل آهنگ های آهنگ و دی جی است

منبع: گزارش Hootsuite Global State of Digital 2022

13. محتوای بازی در یوتیوب رشد می کند

خوب، شاید این به خودی خود یک “آمار” نباشد، اما این واقعیتی است که شما و برندتان باید از آن آگاه باشید. در سال 2021، بسیاری از محبوب ترین ویدیوها دارای بازی بودند. همانطور که یوتیوب در گزارش روند پایان سال خود آورده است، “بازی در گذشته یک خرده فرهنگ بود، اما با توجه به اینکه انتظار می رود تا پایان سال جاری 2.9 میلیارد نفر بازی های ویدئویی انجام دهند، امروز به وضوح فرهنگ پاپ است.”

به نظر می رسد که Minecraft همچنان قوی است، و حتی Lil Nas X نیز وارد روند بازی شد و به صورت دیجیتالی در یک بازی اجرا کرد. ویدیوی Roblox در سال گذشته.

جایزه: دانلود کنید برنامه 30 روزه رایگان برای افزایش سریع دنبال کنندگان YouTube شما، یک کتاب کار روزانه از چالش ها که به شما کمک می کند رشد کانال یوتیوب خود را شروع کنید و موفقیت خود را دنبال کنید. بعد از یک ماه نتایج واقعی بگیرید.

همین حالا راهنمای رایگان را دریافت کنید!


پیش بینی می شود تا پایان سال جاری 2.9 میلیارد نفر به بازی های ویدیویی بپردازند

منبع: با گوگل فکر کن

14. انتظار می رود بینندگان ورزش در یوتیوب افزایش یابد 90 میلیون تا سال 2025

در حالی که رویدادهای زنده مانند Superbowl هنوز بینندگان زیادی را به خود جذب می کند، یک تغییر کلی در نحوه مصرف محتوای ورزشی رخ داده است… و YouTube در خط مقدم این تغییر قرار دارد.

گوگل گزارش می دهد: «این جهش نشان می دهد که مصرف محتوا با چه سرعتی در حال تغییر به سمت دیجیتالی شدن است.

15. 80 درصد از والدین کودکان 11 سال و کمتر در ایالات متحده می گویند بچه هایشان یوتیوب تماشا می کنند

و 53 درصد از این والدین می‌گویند که فرزندشان حداقل یک بار در روز ویدیوهای YouTube را تماشا می‌کند. این نیز کاملاً در تضاد با سایر شبکه های اجتماعی است که اکثر آنها حداقل به سن 13 سال نیاز دارند.

این دو آمار اخیر کاربران یوتیوب با هم نشان می‌دهد که یوتیوب در تمام رده‌های سنی در ایالات متحده دسترسی عمیقی دارد.


نمودار دایره ای والدین آمریکایی که می گویند فرزند زیر 11 سال آنها یوتیوب را تماشا می کند

منبع: مرکز تحقیقات پیو

16. YouTube Shorts دریافت می شود 15 میلیارد بازدید روزانه

یوتیوب در سال 2020 فرمت جدید «Shorts» را برای مخاطبان هندی راه‌اندازی کرد – ویدئوهایی که حداکثر 60 ثانیه طول می‌کشد – و تا تابستان سال بعد این ویژگی را در 100 کشور در سراسر جهان عرضه کرد. (یوتیوب نیز 100 میلیون دلار عرضه کرد صندوق شورت برای تشویق سازندگان به ایجاد محتوای کوتاه.)

امروزه، با بیش از 15 میلیارد بازدید روزانه، Shorts به موفقیت بزرگی دست یافته است، و نشان می دهد که بینندگان هر کجا که ویدیو مصرف می کنند، هوس محتوای کوتاه و شیرین دارند. (مواظب پشتت باش، TikTok!)


شورت یوتیوب

منبع: یوتیوب

یوتیوب برای آمار کسب و کار

17. 92 درصد از کاربران اینترنت هر هفته نوعی محتوای ویدیویی را به صورت آنلاین تماشا کنید

ویدئو یک ابزار فوق‌العاده محبوب برای سرگرمی و آموزش است، و بدیهی است که مردم وب جهانی سیر نمی‌شوند، به طوری که 91.9 درصد از کاربران 16 تا 64 ساله گزارش داده‌اند که هر هفته نوعی محتوای ویدیویی را تماشا می‌کنند.

اگر برنامه بازاریابی رسانه های اجتماعی شما در این مرحله شامل ویدیو نمی شود … منتظر چه چیزی هستید؟ راهنمای ما برای استراتژی ویدیوی اجتماعی را در اینجا بررسی کنید.


درصدی از کاربران اینترنت 16 تا 64 ساله که هر هفته محتوای ویدیویی را از طریق اینترنت تماشا می کنند

منبع: گزارش Hootsuite Global State of Digital 2022

18. یک سوم کاربران اینترنت این هفته یک فیلم آموزشی یا نحوه کار را تماشا کرده است

مردم به دنبال ویدیو به عنوان یک ابزار آموزشی هستند: آن را به عنوان الهام بخش تقویم محتوای خود در نظر بگیرید و ویدیوهایی تولید کنید که بینندگان را در مورد نحوه استفاده از محصول یا خدمات شما راهنمایی کند.

فیلم‌های آموزشی، فیلم‌های آموزشی و ویدیوهای آموزشی به ویژه در Gen Z محبوب هستند. در واقع، 53.5 درصد از کاربران زن اینترنت Gen Z و 52.2 درصد از کاربران مرد اینترنت Gen Z در این هفته ویدیویی در این سبک را تماشا کرده اند.

دیگر محتوای ویدیویی محبوب برای کاربران اینترنت 16 تا 64 ساله شامل ویدیوهای بررسی محصول، بازی و کمدی است.

19. 30 درصد از کاربران اینترنت گزارش تماشای حداقل یک ویدیوی پخش زنده در هفته

پخش زنده رسانه های اجتماعی پویا، معتبر و جذاب است و مخاطبان اینترنتی از آن سیر نمی شوند.

راهنمای ما برای پخش زنده رسانه های اجتماعی را در اینجا کاوش کنید و آماده باشید تا نگاه داغ خود را برای جهانی از بینندگان پخش کنید.

آمار تبلیغات یوتیوب

20. تبلیغات یوتیوب پتانسیل دسترسی دارند 2.56 میلیارد کاربر

یوتیوب دارای پتانسیل باورنکردنی بیش از 2 میلیارد است – این 32٪ از کل جمعیت و 51٪ از کل کاربران اینترنت موجود است. اگر علاقه مند به دنبال کردن یک استراتژی بازاریابی پولی هستید، یوتیوب به حجم باورنکردنی چشم‌ها دسترسی دارد.

البته، اگر YouTube جایی نیست که مخاطبان خاص شما در آن پاتوق هستند، این فرصت ممکن است به شما مربوط نباشد. الگوی رایگان ما را پر کنید تا دریابید که چگونه مخاطبان رسانه های اجتماعی خود را کشف و هدف قرار دهید.


نمای کلی مخاطبان تبلیغات YouTube

منبع: گزارش Hootsuite Global State of Digital 2022

21. مردان 25-34 ساله بزرگترین مخاطبان تبلیغات YouTube هستند

هنگام طبقه‌بندی مخاطبان تبلیغات YouTube بر اساس گروه سنی و جنسیت، مردان 25 تا 34 ساله – آن نقطه شیرین هزاره – با 11.6٪، بزرگترین جمعیت پلتفرم هستند.


نمایه مخاطبان تبلیغاتی یوتیوب

منبع: گزارش Hootsuite Global State of Digital 2022

22. هند متعلق به یوتیوب است بزرگترین مخاطبان تبلیغات

هند با 467 میلیون کاربر، کشوری است که بیشترین مخاطبان تبلیغات یوتیوب را در یک مایل دارد. ایالات متحده با 247 میلیون مخاطب، دومین مخاطب بزرگ است.


رتبه بندی تبلیغات YouTube با هند در رتبه اول

منبع: گزارش Hootsuite Global State of Digital 2022

23. درآمد جهانی یوتیوب از تبلیغات بود 28 میلیارد دلار در سال 2021

این رقم نسبت به سال قبل 46 درصد افزایش یافته است. این احتمالاً جایی است که رقبای شما دلارهای تبلیغاتی خود را سرمایه گذاری می کنند، بنابراین اگر به دنبال حضور در همان فضا هستید، ممکن است عاقلانه باشد که در آن اقدام نیز شرکت کنید.

تشنه اعداد بیشتر برای اطلاع رسانی استراتژی اجتماعی خود هستید؟ این دیگر آمار رسانه های اجتماعی را برای مدیران رسانه های اجتماعی بررسی کنید.

اجازه دهید Hootsuite رشد کانال YouTube شما را آسان‌تر کند. ابزارهای برنامه ریزی، تبلیغات و بازاریابی را در یک مکان برای کل تیم خود دریافت کنید. امروز رایگان ثبت نام کنید

شروع کنید

با Hootsuite کانال YouTube خود را به سرعت رشد دهید. به راحتی نظرات را تعدیل کنید، ویدیو را برنامه ریزی کنید و در فیس بوک، اینستاگرام و توییتر منتشر کنید.

آن را به صورت رایگان امتحان کنید

دیدگاهتان را بنویسید