معاون بازاریابی فردا موتور در آخرین نشست خبری اهداف اصلی گروه در سال آینده را اعلام کرد. امداد خودرو برای سال جدید، عرضه نسخه هیبریدی سوبا M4 و گسترش شبکه نمایندگی ها و خدمات پس از فروش …

دو محصول جدید فردا موتور برای 1402 معرفی می شود

معاون بازاریابی فردا موتور در آخرین نشست خبری اهداف اصلی گروه در سال آینده را اعلام کرد. امداد خودروهای نوروزی، عرضه نسخه هیبریدی سوپا M4 و گسترش شبکه نمایندگی و خدمات پس از فروش از مهمترین برنامه های فردا موتور در سال 1402 است.

عملیات امداد و نجات نوروزی فردا موتور از روز پنجشنبه (4 اسفند) آغاز شده و شامل 30 دستگاه خودروی امدادی FMC SX5 است که به شهرهای مختلف ایران اعزام شده است. علاوه بر این، چندین دستگاه خودروی FMC T5 برای ارائه خدمات سیار به امدادگران به طور ویژه به شهرهای تهران و کرج سفر می کنند. نمایندگی های فردا موتور که هم اکنون تعداد آنها به 47 واحد افزایش یافته است در ایام نوروز آماده خدمت رسانی به مشتریان هستند.

فردا موتور 1402
ماشین های امدادی نوروز فردا موتور

عرضه کراس اوور FMC SX5 Plus با موتور توربوشارژ و تجهیزات مختلف از دیگر برنامه های فردا موتورز در سال 1402 است.این شرکت همچنین قصد دارد سدان لوکس سوبارو M4 را در اوایل سال آینده در دسترس مشتریان قرار دهد. ظاهرا نسخه هیبریدی این محصول نیز در راه است.

فردا موتور 1402
FMC T5 SUV

تجارت فردا موتور در بخش خودروهای سواری به کراس اوور SX5 پلاس و MPV لوکس سوبا M4 محدود نمی شود. با توجه به استقبال گرم مشتریان از FMC T5، فیس لیفت این محصول نیز در سال آینده رونمایی خواهد شد.

گروه خودروسازی فردا در آخرین نشست خبری و پیش از پایان سال جاری وقت گذاشت و زیر مجموعه فردا دیزل را به صورت رسمی معرفی کرد. این زیرمجموعه به طور خاص بر روی عرضه خودروهای برند Sany متمرکز شده است و طیف محصولات این شرکت در حال حاضر شامل تراکتور تک محور FD480 و تراکتور دو محور FD525 می شود. تراکتورهای فردا دیزلی از سال آینده در اختیار مشتریان قرار می گیرد. این شرکت در راستای تکمیل سبد محصولات تجاری خود از راه اندازی کامیون 6 تنی و کامیون های جدید تک محور و دو محوره به عنوان بخشی از طرح های جامع فردا موتور در سال 1402 خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید