دوره های متا بلوپرنت (که قبلاً به عنوان بلوپرینت فیس بوک شناخته می شد) می تواند مهارت های متخصصان تبلیغات فیس بوک را تقویت کند. در صورتی که در این صنعت تازه کار هستید یا در رکود گیر کرده اید، دریافت گواهی می تواند مفید باشد.

اما ممکن است هنوز از خود بپرسید، آیا باید این کار را انجام دهم؟ یا اینکه این یک قطعه پرز دیجیتالی وقت گیر خواهد بود که روی رزومه من ریخته می شود؟ خوب، ما پاسخ ها را در این پست دریافت کرده ایم. در پایان این بخش، همه چیزهایی را که باید در مورد دریافت گواهی Facebook Blueprint بدانید و اینکه آیا برای شما مناسب است، خواهید دانست.

جایزه: دانلود راهنمای رایگان که به شما نشان می دهد چگونه در زمان و هزینه خود در تبلیغات فیس بوک خود صرفه جویی کنید. نحوه دستیابی به مشتریان مناسب، کاهش هزینه به ازای هر کلیک و موارد دیگر را بیابید.

طرح متا (فیس بوک) چیست؟

Meta Blueprint یک مرکز آنلاین است که دوره های آموزشی، برنامه های آموزشی و گواهینامه ها را برای افزایش مهارت های شما در پلتفرم های متا ارائه می دهد.

متا Blueprint را طراحی کرد تا به بازاریابان و صاحبان مشاغل کمک کند تا بیشترین بهره را از پلتفرم های بازاریابی متا ببرند. در حالی که بسیاری از دوره‌ها و برنامه‌های آموزشی رایگان هستند، نشان‌های گواهینامه Meta Blueprint هزینه‌ای دارند.

Meta Blueprint (همچنین با نام قبلی خود Facebook Blueprint نیز شناخته می شود) دارای یک کاتالوگ دوره های گسترده و متنوع است. موضوعات شامل حوزه‌هایی مانند مخاطبان، استراتژی، بهینه‌سازی، تجارت و تبلیغات و سایر موارد است.

کاتالوگ Blueprint طیف وسیعی از دوره های مبتدی و متوسط ​​را در موضوعات زیر ارائه می دهد:

کسب و کار خود را آنلاین کنید

این دوره ها برای کسانی است که به دنبال راه اندازی یک تجارت آنلاین هستند. این موضوع مواردی مانند اینکه مخاطب شما چه کسی است، سفر مشتری و نحوه تعیین اهداف بازاریابی را پوشش می دهد.

شما می توانید یاد بگیرید که چگونه داستان کسب و کار خود را از طریق برندسازی بگویید، چگونه یک تقویم محتوا ایجاد و مدیریت کنید، و چگونه در پیام های خود معتبر باشید.

تثبیت حضور شما

دوره های این دسته به شما نشان می دهد:

  • نحوه اتصال به مشتریان بالقوه،
  • اصول کسب و کار اینستاگرام و
  • چگونه می توانید برند خود را از طریق واتس اپ به پایگاه مشتری خود متصل کنید.

جذب مخاطب شما

این دسته کاملاً خود توضیحی است. به شما نشان می دهد که چگونه در شبکه های اجتماعی مخاطب جذب کنید. شما یاد خواهید گرفت که چگونه برای آنچه در اینستاگرام پست می کنید برنامه ریزی کنید و چگونه آن محتوا را در فید شلوغ برجسته کنید.

ایجاد روابط

این دوره ها به شما می آموزند که چگونه با تعامل با افراد برای ایجاد مخاطب، یک جامعه را تقویت کنید. تاکتیک هایی مانند برقراری ارتباط از طریق واتس اپ و پخش زنده در پلتفرم هایی مانند اینستاگرام و فیس بوک را مشاهده خواهید کرد.

استراتژی خلاقانه خود را بهبود بخشید

این دسته راه هایی را برای بهبود استراتژی های خلاقانه شما توضیح می دهد. این ممکن است ایجاد تبلیغات از صفحه فیس بوک شما یا نکاتی برای استوری اینستاگرام شما باشد. همچنین توصیه هایی در مورد نحوه تعامل بهتر با تبلیغات تلفن همراه دریافت خواهید کرد.

وبینار رایگان Vimeo برای بازاریابان

منبع: Vimeo در اینستاگرام

بهینه سازی استراتژی شما

در اینجا، نحوه تنظیم مواردی مانند کارت هدیه دیجیتال را خواهید دید. می توانید یاد بگیرید که چگونه از فروشگاه ها برای افزایش فروش استفاده کنید، پست های اینستاگرام را به تبلیغات تبدیل کنید و چگونه از رویدادهای آنلاین پولی به بهترین شکل استفاده کنید. این بخش بر روی Instagram Insights، Facebook Business Suite و تبلیغات اینستاگرام تاثیر می گذارد.

لیمو کوچولو کارت هدیه ۲۵ دلاری

منبع: طرح متا

فروش محصولات شما

این دسته به شما نحوه فروش در فیسبوک و اینستاگرام را نشان می دهد. شما یاد خواهید گرفت که چگونه یک فروشگاه راه اندازی کنید، از Commerce Manager استفاده کنید و محصولات خود را در کاتالوگ های فیس بوک میزبانی کنید. شما می توانید راه هایی را برای اطمینان از رضایت مشتریان خود، گسترش کسب و کار خود و (مهمتر از همه) کسب درآمد بیشتر کشف کنید!

Psst: ما نیز در سرمایه گذاری های شما سرمایه گذاری کرده ایم! در اینجا یک ویدیو سریع در مورد نحوه کسب درآمد بیشتر در اینستاگرام آورده شده است:

تبلیغات از صفحه فیس بوک

این دوره ها به شما کمک می کند تا با تبلیغات فیس بوک آشنا شوید. شما یاد خواهید گرفت که چگونه تبلیغات ایجاد کنید، مکان ها را انتخاب کنید و اهداف خود را با هدف کمپین هماهنگ کنید. دارای حوزه هایی است که در مورد خلاقیت، ویرایش، اهداف و بودجه تبلیغات بحث می کند.

بهبود تبلیغات خود در مدیر

شما یاد خواهید گرفت که چگونه با تبلیغات فیس بوک به طور موثر یک تجارت را تبلیغ کنید. این دسته به شما نشان می دهد که چگونه شروع کنید، پیکسل فیس بوک چه خبر است و راه هایی برای بهبود تبلیغات و کمپین های خود.

اکنون در فروشگاه Fabletics، ساق‌های Motion 365 را به شما معرفی می‌کنیم

منبع: Fabletics در فیس بوک

محتوای مونتسینگ

این دسته به شما نشان می دهد که چگونه از محتوای خود کسب درآمد کنید! این شامل موضوعاتی مانند ستاره های فیس بوک، رویدادهای آنلاین و استفاده از دسترسی و جامعه شما برای بهبود کسب و کار شما است.

Blueprint همچنین دارای دوره های مخصوص سیستم عامل های متا مانند فیس بوک، اینستاگرام و واتس اپ است. با بیش از 100 دوره مینی، دوره های طرح متا گسترده و متنوع هستند.

چه کسانی باید دوره های Meta Blueprint را بگذرانند؟

دوره های Meta Blueprint برای دو چیز عالی هستند: یادگیری و دریافت گواهی.

برای کسانی که به دنبال یادگیری هستند

اگر فقط می خواهید بدانید که بازاریابی پلتفرم متا چگونه کار می کند، دوره های رایگان Meta Blueprint راهی عالی برای ایجاد تخصص شما هستند.

افراد در این دسته می‌توانند از بازاریاب‌های جدید گرفته تا حرفه‌ای‌های صنعتی که به دنبال ارتقای مهارت‌های خود به صاحبان مشاغلی هستند که می‌خواهند از پلتفرم‌های متا برای برندهای خود استفاده کنند، متغیر باشند. شما می توانید در علوم بازاریابی، استراتژی خلاق، خرید رسانه، توسعه بازاریابی و حرفه های توسعه API باشید.

توجه به این نکته مهم است که دوره های متا بلوپرینت (بدیهی است) فقط برای پلتفرم های متا هستند. اگر به دنبال دسترسی گسترده تری به دانش هستید، به بخش «چه زمانی گواهی بلوپرینت فیسبوک ارزشش را دارد؟» بروید. بخش برای توصیه های ما

برای کسانی که به دنبال دریافت گواهینامه هستند

کسانی که به دنبال دریافت گواهینامه Blueprint هستند از دوره های Meta Blueprint نیز بهره مند خواهند شد. شما باید قبل از شرکت در آزمون دوره گواهینامه Blueprint مربوطه را مطالعه کنید، زیرا ممکن است بسیار شدید باشد.

شما ممکن است به دلایلی یک نشان گواهینامه بخواهید. مزایای آن عبارتند از کمک به رزومه شما در بین دیگران متمایز شدن، وام دادن اعتماد به کار آزاد شما، یا صرفاً به عنوان نشانی برای حقوق لاف زدن در بازاریابی.

چه زمانی گواهی بلوپرینت فیس بوک ارزش آن را دارد؟

گواهی بلوپرینت فیس بوک برای حرفه ای های تبلیغات دیجیتال که می خواهند روی آن تمرکز کنند ارزشش را دارد فقط پلتفرم های متا. اینها اینستاگرام، فیس بوک و واتس اپ هستند.

اگر یک بازاریاب حرفه ای تبلیغات دیجیتال یا پزشک عمومی هستید، باید دوره تبلیغات اجتماعی Hootsuite Academy را در نظر بگیرید. دوره تبلیغات اجتماعی Hootsuite Academy کل چشم انداز بازاریابی اجتماعی را پوشش می دهد، نه فقط پلتفرم های متا.

دوره آموزشی Hootsuite Academy یک «گواهینامه شناخته شده صنعت است که به شما نشان می دهد می دانید چگونه اجتماعی از اهداف و اهداف سازمانی حمایت می کند». این شامل دروس از مبتدی تا پیشرفته است و در یک امتحان 50 سوالی به اوج خود می رسد.

از طریق آموزش های ویدئویی، در مورد موضوعاتی مانند

  • تعیین اهداف کمپین،
  • بازاریابی مجدد و مخاطبان مشابه،
  • ساخت و آزمایش تبلیغات اجتماعی و
  • اندازه گیری تاثیر کمپین تبلیغاتی

هنوز تشنه دانش هستید؟ در اینجا 8 گواهینامه و دوره برتر Hootsuite که می توانید در زمینه بازاریابی رسانه های اجتماعی شرکت کنید، آورده شده است. یا، اگر فقط به دنبال دوره های انتخابی هستید، کانال ویدیویی Hootsuite Lab را بررسی کنید (رایگان است!).

سوالات متداول در مورد Meta (Facebook) Blueprint

آیا هنوز کنجکاو هستید؟ ما در اینجا پاسخ سوالات متداول شما در مورد Meta (Facebook) Blueprint را داریم.

آیا گواهینامه Meta/Facebook Blueprint رایگان است؟

خیر، صدور گواهینامه رایگان نیست. هر گواهی متا بسته به گواهینامه بین 99 تا 150 دلار هزینه دارد.

چگونه می توانم گواهی بلوپرینت فیس بوک را دریافت کنم؟

پس از تکمیل یکی از امتحانات، گواهی بلوپرینت فیس بوک را دریافت می کنید. نوع گواهینامه شما به آزمونی که شرکت می کنید بستگی دارد. اگر در آزمون کاردانی بازاریابی دیجیتال موفق شوید؟ در این صورت شما باید گواهی متا دیجیتال مارکتینگ را دریافت کنید.

آیا گواهی بلوپرینت فیسبوک ارزشش را دارد؟

بستگی به این دارد که به دنبال چه چیزی از آن هستید. دوره ها و ماژول های آموزشی پر از اطلاعات ارزشمند هستند، به خصوص برای افرادی که تازه وارد این بازی شده اند. نشان های گواهینامه می تواند برای فریلنسرهایی که به دنبال رشد مشتریان خود هستند مفید باشد. یا افرادی که به دنبال استخدام توسط آژانس یا تیم بازاریابی هستند.

با استفاده از Hootsuite حضور فیسبوک خود را در کنار سایر کانال های رسانه اجتماعی خود مدیریت کنید. از یک داشبورد، می‌توانید پست‌ها را برنامه‌ریزی کنید، ویدیو را به اشتراک بگذارید، مخاطبان خود را درگیر کنید و تأثیر تلاش‌های خود را بسنجید. امروز آن را رایگان امتحان کنید.

شروع کنید

بهتر انجامش بده با هوت سوئیت، ابزار رسانه های اجتماعی همه در یک در بالای همه چیز بمانید، رشد کنید و رقبا را شکست دهید.

دیدگاهتان را بنویسید