آیا کنجکاو هستید که حساب‌های سازنده اینستاگرام با سایر پروفایل‌ها تفاوت دارند؟ یا اینکه آیا پروفایل سازنده اینستاگرام برای شما مناسب است یا خیر؟

تو تنها نیستی.

رشد اینستاگرام در سال 2021 باعث شد تا محبوبیت آن در بین سازندگان افزایش یابد. آن ها آمار چشمگیر دروغ نگو

در حقیقت، “50 میلیون سازنده محتوا، متصدیان و سازندگان جامعه از جمله تأثیرگذاران رسانه های اجتماعی، وبلاگ نویسان و فیلمبرداران” را تشکیل می دهند اقتصاد خالق. اینستاگرام با افرادی مانند این اکانت های سازنده ایجاد کرد 50 میلیون در فکر.

در پایان این مقاله، متوجه خواهید شد که پروفایل های سازنده اینستاگرام چیست و آیا برای شما مناسب است یا خیر. به عنوان یک امتیاز، ما همچنین نحوه ثبت نام در یکی از این موارد را در نظر گرفته‌ایم که به نظر می‌رسد این حس و حال شماست.

جایزه: یک چک لیست رایگان دانلود کنید که مراحل دقیقی را نشان می دهد که یک اینفلوئنسر تناسب اندام برای افزایش فالوور از 0 به 600000+ در اینستاگرام بدون بودجه و تجهیزات گران قیمت استفاده می کند.

اکانت سازنده اینستاگرام چیست؟

اکانت خالق اینستاگرام نوعی اکانت اینستاگرام است که مخصوص تولیدکنندگان محتوا ایجاد می شود. این خیلی شبیه یک است اکانت تجاری اینستاگرام اما با توجه به سازندگان فردی به جای کسب و کار طراحی شده است.

حساب‌های سازنده برای:

  • اینفلوئنسرها،
  • شخصیت های عمومی،
  • تولیدکنندگان محتوا،
  • هنرمندان، یا
  • افرادی که می خواهند از برند شخصی خود کسب درآمد کنند.

هنگامی که به یک حساب سازنده اینستاگرام ارتقا می دهید، به ویژگی هایی دسترسی پیدا می کنید که به شما امکان می دهد:

  • حضور آنلاین خود را بهتر کنترل کنید،
  • معیارهای رشد خود را درک کنید، و
  • به راحتی پیام ها را مدیریت کنید

اینستاگرام در سال 2018 حساب‌های سازنده را معرفی کرد تا تأثیرگذاران را در این پلتفرم تشویق کند.

(به دنبال دیگر ویژگی اینستاگرام برای سازندگان، Creator Studio؟ Creator Studio بیشتر شبیه داشبورد دسکتاپ است برای حساب سازنده خود – برای اطلاعات بیشتر به وبلاگ ما مراجعه کنید)

اکانت های سازنده اینستاگرام شامل چه ویژگی های خاصی هستند؟

بینش دقیق رشد فالوور

درک رشد و فعالیت فالوورهای شما برای اینفلوئنسرها و سازندگان اولویت است. حساب‌های سازنده به شما امکان دسترسی به داشبورد اطلاعات عمیق را می‌دهند. در اینجا، می توانید به داده های مربوط به فالوورهای خود و نحوه تعامل آنها با حساب شما دسترسی داشته باشید.

به عنوان مثال، اینفلوئنسرها و سازندگان اکنون می توانند محتوای جدید را با تغییرات فالوورهای شبکه نقشه برداری کنند. این به شما کمک می کند تا ببینید چه چیزی طنین انداز است، بنابراین می توانید به تولید نوع مناسب پست ها ادامه دهید و دنبال کنندگان خود را افزایش دهید.

یک نکته قابل توجه: شما فقط می توانید به داشبورد insights اینستاگرام در تلفن همراه دسترسی داشته باشید. اگر به دنبال اطلاعاتی در دسکتاپ خود هستید، باید به آن سر بزنید Creator Studio.

پیام رسانی ساده

حساب‌های سازنده به معنای دسترسی به گزینه‌های فیلتر DM است! درست است – با باتلاق DM های موجود در صندوق ورودی خود خداحافظی کنید.

سازندگان می‌توانند با سه برگه جدید فیلتر کنند:

  • اولیه (همراه با اعلان ها)
  • عمومی (بدون اطلاعیه)، و
  • درخواست ها (پیام افرادی که آنها را دنبال نمی کنید، بدون اعلان).

این فیلترها به شما این امکان را می دهد که دوستان خود را از طرفداران (و ترول ها از همه) جدا کنید. همچنین می‌توانید مکالمات مهم را پرچم‌گذاری کنید و اطمینان حاصل کنید که هرگز پاسخ را فراموش نکنید.

صندوق ورودی اکانت سازنده اینستاگرام

صندوق ورودی اصلی اکانت سازنده اینستاگرام

به دنبال صرفه جویی در زمان مرتبط با پیام هستید؟ سازندگان می توانند تولید کنند پاسخ های ذخیره شده بنابراین می توانید میانبرهای صفحه کلید را برای پیام رسانی استاندارد شخصی کنید. وقتی دائماً به سؤالات یکسانی از طریق DM پاسخ می دهید، اینها باعث نجات جان می شوند.

در اینجا نحوه درست کردن خودتان آمده است:

  • روی نماد همبرگر (گوشه سمت راست بالا) در صفحه نمایه خود کلیک کنید.
  • اصابت تنظیمات، به پایین بروید خالق و حرکت کنید به پاسخ های ذخیره شده
  • میانبرهای صفحه کلید سفارشی ایجاد کنید.
  • میانبرهای خود را ذخیره کنید و شروع به صرفه جویی در زمان در DM های خود کنید.

گزینه های زمان بندی

متأسفانه، کاربران حساب سازندگان نمی‌توانند به برنامه‌های زمان‌بندی شخص ثالث متصل شوند. اگر یکی از این حساب‌ها را دارید، باید فید و پست‌های IGTV خود را با استفاده از آن زمان‌بندی کنید داشبورد Creator Studio.

در داشبورد Creator Studio خود، سبز را بزنید ایجاد پست دکمه در گوشه بالا سمت چپ سپس، محتوای خود را آپلود کنید، کپشن خود را بنویسید، و هر اطلاعات دیگری که می خواهید در آن گنجانده شود. سپس، پیکان کشویی کناری را بزنید انتشار در گوشه سمت راست پایین

برنامه ریزی پست ها با استفاده از استودیوی خالق اینستاگرام

کلیک کنید بر روی برنامه گزینه و تاریخ و زمان خود را انتخاب کنید، و voila! شما آماده اید.

کنترل پروفایل و انعطاف پذیری

شما تصمیم می گیرید که مردم در حساب سازنده شما چه ببینند. می توانید اطلاعات تماس، CTA و برچسب سازنده خود را نمایش یا پنهان کنید.

و شما می توانید انتخاب تماس مورد نظر خود را در نمایه خود (از جمله تماس، متن و ایمیل) انتخاب کنید. به این ترتیب، می توانید یک مخاطب تجاری خاص را فهرست کنید و زندگی خصوصی خود را خصوصی نگه دارید.

پست های قابل خرید

اگر محصولاتی را می فروشید یا توصیه می کنید، یک حساب سازنده به شما امکان می دهد پست های قابل خرید ایجاد کنید و محصولات را برچسب گذاری کنید. وقتی شخصی بر روی برچسب شما کلیک می کند، به صفحه توضیحات محصول منتقل می شود که در آنجا می تواند اطلاعات بیشتری کسب کند یا خرید انجام دهد.

این ویژگی برای اینفلوئنسرهایی که با چندین برند کار می کنند یا توصیه می کنند عالی است. اگر به نظر شما شبیه است، ممکن است حساب سازنده درست باشد.

توجه داشته باشید: برای اینکه بتوانید آن‌ها را برچسب‌گذاری کنید، به برندی که معرفی می‌کنید نیاز دارید تا به شما دسترسی تأیید شده به محصولاتش بدهد.

اینها را امتحان کنید 31 ویژگی و هک کمتر شناخته شده اینستاگرام (برای هر نوع حساب).

پروفایل سازنده اینستاگرام در مقابل پروفایل تجاری

هنوز مطمئن نیستید که آیا باید یک پروفایل سازنده اینستاگرام داشته باشید یا یک پروفایل تجاری؟ در اینجا پنج تفاوت قابل توجه بین این دو حساب وجود دارد.

برچسب ها

قابل‌توجه، حساب‌های سازنده گزینه‌های خاص‌تری برای بیان اینکه چه می‌کنید یا چه کسی هستید، دارند. این گزینه‌های برچسب معمولاً مربوط به فرد هستند – نویسنده، سرآشپز، هنرمند و غیره.

از سوی دیگر، حساب‌های تجاری برچسب‌های حرفه‌ای مرتبط با صنعت را برای حساب شما ارائه می‌کنند، مانند آژانس تبلیغاتی، تیم ورزشی یا مرکز تجاری. آنها برای حساب های شرکتی یا هر کسی که برای گروه بزرگتر صحبت می کند، نه فقط خودشان، عالی هستند.

به اختصار:

  • حساب های تجاری = برای شرکت ها، سازمان ها و شرکت ها عالی است
  • حساب های سازنده = برای افراد عالی است

برای سازندگان، خاص بودن با دسته خود به شما این امکان را می دهد که در جایگاه پایین بیایید و انجمن خود را پیدا کنید. برای حساب های تجاری، درک دسته بندی صنعت شما به مخاطبان خود نشان می دهد که چه کاری می توانید برای آنها انجام دهید.

اما صبر کن! حتی اگر شما یک خالق فردی باشید، ممکن است نمایه کسب‌وکار همچنان معقول‌تر باشد. برای تفاوت های بیشتر به خواندن ادامه دهید.

مخاطب

هم حساب‌های تجاری و هم حساب‌های سازنده به شما این امکان را می‌دهند که خود را به اشتراک بگذارید آدرس ایمیل و شماره تلفن. این یک روش تماس آسان برای همکاران یا مشتریان علاقه مند می کند.

با این حال، فقط حساب‌های تجاری می‌توانند a را اضافه کنند محل. این می تواند برای سازمان هایی با دفتر مرکزی، محل کافه یا هر مکان رسمی آجر و ملات مفید باشد.

اگر DM را ترجیح می دهید، می توانید اطلاعات تماس خود را در هر یک از حساب ها پنهان کنید.

فراخوان برای اقدام (CTA)

CTAهای اینستاگرام در زیر بیو پروفایل شما قرار دارند. اگر اطلاعات تماس را در حساب خود فعال کرده باشید، CTA شما در کنار آن خواهد بود.

حساب های تجاری از سفارش غذا، اکنون ثبت کن، یا ذخیره CTA ها

دکمه های فراخوان برای پروفایل های تجاری اینستاگرام موجود است

از طرف دیگر، یک حساب سازنده فقط می تواند از آن استفاده کند اکنون ثبت کن یا ذخیره CTA ها

اگر در بخش خدمات غذا و نوشیدنی فعالیت می کنید، ممکن است یک حساب تجاری برای شما مناسب باشد.

گزینه های قابل خرید

حساب‌های تجاری و سازنده در اینستاگرام یک تفاوت اصلی در تجارت الکترونیک دارند: گزینه‌های قابل خرید.

همانطور که در بالا ذکر کردیم، می توانید محصولات قابل خرید را از برندهایی که دسترسی تایید شده دارند برچسب گذاری کنید. با این حال، حساب‌های تجاری می‌توانند یک فروشگاه به نمایه خود اضافه کنند، محصولات قابل خرید را در پست‌ها و داستان‌ها برچسب‌گذاری کنند و به اطلاعات آماری فروشگاه دسترسی داشته باشند.

راه اندازی خرید اینستاگرام برای حساب های تجاری

اگر عمدتاً در تلاش برای فروش محصولات در اینستاگرام هستید، ممکن است یک حساب تجاری برای شما مناسب باشد. و خبر خوب برای شما، خرید اینستاگرام یکی از این موارد است 12 ترند اینستاگرام برای سال 2022 کارشناسان ما پیش بینی کرده اند.

دسترسی به برنامه شخص ثالث

برنامه های شخص ثالث – مانند Hootsuite، مورد علاقه ما – می توانند به شما کمک کنند:

  • زمان بندی پست ها،
  • با مدیریت و مشارکت جامعه خود سازماندهی کنید،
  • و تجزیه و تحلیل عمیقی را در اختیار شما قرار دهد.

متأسفانه، API اینستاگرام اجازه ادغام برنامه های شخص ثالث را برای حساب های سازنده نمی دهد. اما اگر از یک حساب تجاری استفاده می کنید، می توانید.

اگر چندین حساب را مدیریت می کنید، یک حساب تجاری ممکن است برای شما مناسب باشد.

چگونه به اکانت سازنده اینستاگرام سوئیچ کنیم

مرحله 1: وارد تنظیمات خود شوید

به پروفایل خود بروید و روی منوی همبرگر در گوشه بالا سمت راست کلیک کنید.

منوی تنظیمات پروفایل اینستاگرام

سپس بر روی کلیک کنید تنظیمات، در بالای لیست نشسته است. سپس، انتخاب کنید حساب.

گزینه اکانت زیر تنظیمات در اینستاگرام

اگر حساب شخصی دارید، انتخاب کنید به حساب حرفه ای تغییر دهید.

اگر یک حساب تجاری دارید، انتخاب کنید به حساب سازندگان تغییر دهید.

توجه داشته باشید: همچنین ممکن است اینستاگرام در صفحه نمایه خود از شما خواسته شود که به یک حساب کاربری حرفه ای تبدیل شوید. این همان کار بالا را انجام می دهد.

گزینه تغییر به حساب اینستاگرام حرفه ای

مرحله 2. حساب کاربری خود را ایجاد کنید

از لیست ارائه شده، برچسبی را انتخاب کنید که به بهترین وجه توصیف کننده شخصیت شما یا کاری است که انجام می دهید. سپس، می توانید تصمیم بگیرید که آیا می خواهید این مورد در نمایه شما نمایش داده شود یا خیر.

برچسب های اکانت سازنده اینستاگرام

در این مرحله، اینستاگرام ممکن است بپرسد که آیا شما یک خالق هستید یا یک تجارت. کلیک خالق، سپس بعدی از شما خواسته می شود حساب حرفه ای خود را راه اندازی کنید.

در اینجا، می‌توانید از فهرست مراحل زیر برای کمک به آشنایی با نمایه سازنده خود انتخاب کنید:

  • الهام گرفته
  • مخاطبان خود را رشد دهید
  • برای مشاهده Insights، محتوا را به اشتراک بگذارید
  • ابزارهای حرفه ای را کاوش کنید
  • مشخصات خود را کامل کنید

فرآیند راه اندازی حساب سازنده اینستاگرام

از شما پرسیده می شود که آیا مایل به اشتراک گذاری لاگین ها با استفاده از مرکز حساب ها اگر این مرحله را با کلیک کردن رد کنید الان نه، همیشه می توانید آن را بعداً تنظیم کنید.

شما را به حساب حرفه ای خود را تنظیم کنید صفحه در اینجا، می توانید ویژگی ها و ابزارهای جدید خود را مرور کنید.

مرحله 3: ویژگی ها و ابزارهای جدید خود را بررسی کنید

اگر روی آن کلیک کرده باشید حساب حرفه ای خود را تنظیم کنید شما همچنان می توانید با کلیک بر روی نوار “# از 5 مرحله کامل” در بالای نمایه خود به آن دسترسی داشته باشید.

نمایش پروفایل اینستاگرام با تعداد مراحل راه اندازی باقی مانده است

شما یک نماد نمودار میله ای در گوشه سمت راست بالای صفحه نمایه شما. برای دسترسی به خود روی این کلیک کنید داشبورد حرفه ای.

نمای پروفایل اینستاگرام با نماد نمودار نوار بینش

شما داشبورد حرفه ای جایی است که می توانید اطلاعات بینش حساب خود را بیابید، به ابزارهای خود دسترسی داشته باشید و نکات و منابع را کشف کنید.

داشبورد حرفه ای اکانت اینستاگرام

برای اینجا سر بزنید بیشتر در تجزیه و تحلیل اینستاگرام.

به صفحه نمایه خود برگردید. از اینجا، منوی همبرگر را در گوشه بالا سمت راست کلیک کنید. اصابت تنظیمات، سپس به خالق. در این برگه، می‌توانید ویژگی‌های بیشتری مانند:

  • پرداخت های تبلیغاتی
  • محتوای مارک دار
  • تبلیغات محتوای مارک دار
  • پاسخ های ذخیره شده
  • سوالات متداول
  • اتصال یا ایجاد کنید
  • کمترین سن
  • وضعیت درآمدزایی
  • خرید اینستاگرام را راه اندازی کنید

منوی ویژگی های اکانت سازنده اینستاگرام

نحوه خاموش کردن اکانت سازنده در اینستاگرام

آیا تصمیم گرفتید که زندگی خالق برای شما مناسب نیست؟ بازگشت به حساب شخصی اینستاگرام آسان است. اما شما اراده داده های تحلیلی را که تاکنون جمع آوری کرده اید از دست بدهید. و اگر انتخاب کردید که به حساب سازنده بازگردید، باید دوباره ثبت نام کنید.

به سادگی به سمت خود برگردید تنظیمات (در منوی همبرگر در پروفایل شما). هدایت به حساب. به پایین بروید تغییر نوع حساب در پایین و کلیک کنید به حساب شخصی تغییر دهید.

توجه: شما همچنین می توانید به یک حساب تجاری تغییر دهید اینجا.

آیا می توانید یک اکانت سازنده خصوصی در اینستاگرام داشته باشید؟

شما نمی توانید یک اکانت سازنده خصوصی یا تجاری در اینستاگرام داشته باشید. ابتدا باید به یک حساب شخصی برگردید تا خصوصی شوید.

بر اساس این پاپ آپ، حساب های تجاری اینستاگرام نمی توانند خصوصی باشند

متاسف! ما قوانین را وضع نمی کنیم

با استفاده از Hootsuite در زمان مدیریت حضور اینستاگرام خود صرفه جویی کنید. پست‌ها را مستقیماً در اینستاگرام برنامه‌ریزی و منتشر کنید، مخاطبان را درگیر کنید، عملکرد را اندازه‌گیری کنید، و همه پروفایل‌های دیگر رسانه‌های اجتماعی خود را اجرا کنید – همه از یک داشبورد ساده. امروز آن را رایگان امتحان کنید.

شروع کنید

دیدگاهتان را بنویسید