منصوری این بار سراغ فراری SF90 Spider رفته و آن را با شتاب 2.4 ثانیه به یک ابرخودروی 1100 اسب بخاری تبدیل کرده است.

منصوری F9XX Tempesta ارائه شده است.  هنر استخراج 1100 اسب بخار از موتور 4 لیتری فراری

سال گذشته، المنصوری با رونمایی از پروژه F9XX شور و هیجانی ایجاد کرد. این پروژه بر اساس فراری SF90 Stradale تولید شد و به دلیل تغییرات مثبت زیاد مورد استقبال قرار گرفت. پس از موفقیت این پروژه، منصوری اکنون نسخه اسپایدر این ابرخودروی ایتالیایی را گرفته و آن را به مدلی بسیار جذاب تر و سریعتر تبدیل کرده است. این پروژه جدید F9XX Tempesta Celeste نام دارد و به لطف استخراج 1100 اسب بخار قدرت از 4 لیتر حجم، از صفر تا صد در فقط 2.4 ثانیه عبور از

منصوری

از نظر ظاهری، منصوری F9XX Tempesta Celeste از نسخه کوپه پیروی می کند. به گفته المنصوری، او نیز شاهد این پروژه است استفاده گسترده از الیاف کربن ما در قسمت های مختلف بدن هستیم. برای هدایت بهتر جریان هوا، مهندسان این تیونر محبوب ساختار سپر و ورودی های هوا را اصلاح کردند. تیغه های اسپلیت و کناری نیز نو هستند.

منصوری

المنصوری علاوه بر سپر، کاپوت استاندارد را با یک کاپوت جدید جایگزین کرد. بخشی از این لباس جنسی فیبر کربن میله به دهانه های آبشش مانند روی گلگیرها ختم می شود. رینگ هایی که منصوری برای F9XX Tempesta Celeste انتخاب کرد بسیار سبک وزن هستند. اینها 21 در 9.5 اینچ در جلو و 22 x 12 اینچ در عقب هستند و به ترتیب در لاستیک های 255/30 و 335/25 پوشیده شده اند.

علاقه خاص المنصوری به آیرودینامیک

تیونر معروف ایرانی در پروژه F9XX Tempesta Celeste توجه ویژه ای به مسائل آیرودینامیکی داشت. در این راستا آینه های بغل استاندارد جای خود را به آینه هایی با فریم های مختلف داده اند. المنصوری می گوید رکاب های جانبی سفارشی نیز آیرودینامیک خودرو را بهبود می بخشد.

منصوری

برخلاف نسخه کوپه که دارای باله بزرگی است که در انتهای آن از فراری FXX K گرفته شده است، نسخه اسپایدر دارای یک باله کاملاً ثابت است که مسئول downforce است. تکمیل جذابیت جدیدترین پروژه المنصوری چهار خروجی اگزوز و یک دیفیوزر بزرگ او هست.

نمای پشت منصوری

داخل کابین هیچ قسمتی وجود ندارد که منصوری تغییر نکرده باشد! بیشتر برای این پروژه پوشش می دهد چرم و دارای تریم جنسی فیبر کربنی است. المنصوری اطمینان می دهد که مشتریان از نظر سفارشی سازی با هیچ محدودیتی مواجه نیستند و تمام سلیقه و نظر آنها در غرفه اعمال خواهد شد.

نمای کابین

مشخصات فنی

مانند ظاهر، دامنه تغییرات در قسمت فنی نیز قابل توجه است. با پیشرفت های منصوری، موتور 4 لیتری دو توربوشارژ V8 به تنهایی 980 اسب بخار قدرت و 980 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. شاید بدانید که این موتور در حالت استاندارد توانایی تولید ۷۶۹ اسب بخار قدرت را دارد.

نمای عقب

فراری SF90 Spider نیز از سه موتور الکتریکی بهره می برد. این موتورها در پروژه منصوری دست نخورده باقی ماندند، اما با افزایش خروجی V8، اکنون قدرت کلی موتور هیبریدی منصوری جدید برابر با 1100 اسب بخار او هست. با تکیه بر این موتور فوق العاده قدرتمند، F9XX Tempesta Celeste صفر تا صد است. 2.4 ثانیه و حداکثر سرعت آن است 355 کیلومتر او در عرض یک ساعت می رسد. برای مقایسه، شایان ذکر است که نسخه استاندارد فراری SF90 اسپایدر دارای شتاب 2.5 ثانیه و حداکثر سرعت 339 کیلومتر است.

جانوت منصوری زیبا

طبق برنامه ریزی ها از منصوری F9XX Tempesta Celeste فقط سه دستگاه تولید خواهد کرد. مانند پروژه های اخیر، قیمت این عنکبوت منحصر به فرد ناشناخته است، اما برای اطمینان، علاقه مندان باید خود را برای پرداخت بسیار بیشتر از مدل استاندارد آماده کنند. نسخه استاندارد فراری SF90 Spider را می توان با قیمت 570 هزار دلار خریداری کرد.

دیدگاهتان را بنویسید