سال‌ها پیش، زمانی بود که مردم اطلاعات خود را از ورق زدن کاغذهای چاپی که معمولاً به عنوان کتاب شناخته می‌شوند، به دست می‌آوردند و جای خود را با چیزی به نام «نشانک» علامت‌گذاری می‌کردند…

نه، اما به طور جدی – در عصر اینترنت، پیگیری همه پست‌های رسانه‌های اجتماعی، پنجره‌ها، برگه‌ها و برنامه‌های خود سخت است، و سخت‌تر است که به یاد بیاورید مقاله‌ای را که بعداً برای آن ذخیره کرده‌اید کجا گذاشته‌اید. و خوانندگان سایت شما احتمالاً همین مشکل را دارند. اینجاست که نشانه گذاری اجتماعی وارد می شود.

جایزه: دانلود راهنمای رایگان برای یادگیری نحوه استفاده از نظارت رسانه های اجتماعی برای افزایش فروش و تبدیل امروز. بدون ترفند یا راهنمایی خسته کننده – فقط دستورالعمل های ساده و آسان برای دنبال کردن که واقعا کار می کنند.

نشانه گذاری اجتماعی چیست؟

نشانک گذاری اجتماعی راهی برای جستجو، مدیریت، سازماندهی و اشتراک گذاری صفحات وب برای کاربران است. سایت‌ها و برنامه‌های نشانک‌گذاری اجتماعی اشتراک‌گذاری محتوایی را که ارزشمند می‌دانید و کشف روندهای جدید آسان می‌کنند.

برخلاف نشانک‌های مرورگر شما، نشانک‌های اجتماعی به یک مکان محدود نمی‌شوند. سایت‌های نشانک‌گذاری اجتماعی ابزارهای مبتنی بر وب هستند، به این معنی که محتوایی که ذخیره می‌کنید از هر دستگاهی قابل دسترسی است.

نشانک گذاری اجتماعی چگونه کار می کند؟

مرورگر شما دارای یک ویژگی نشانه‌گذاری داخلی است، اما این ویژگی به مرورگر خاص شما محدود می‌شود. همانطور که ممکن است حدس بزنید، تفاوت نشانه گذاری اجتماعی در کلمه “اجتماعی” نهفته است. مطمئناً، می‌توانید نشانک‌هایتان را برای خودتان نگه دارید، اما به همین راحتی می‌توانید نشانک‌ها را برای عموم یا گروه‌های خاص تنظیم کنید.

در واقع، وب‌سایت‌های نشانک‌گذاری اجتماعی تقریباً مانند موتورهای جستجوی محصور شده و بسیار مدیریت شده عمل می‌کنند. حتی بهتر از آن، آنها بخش‌های نظر (به طور کلی سازنده) و عملکردهای رأی‌گیری دارند، به این معنی که کاربران با هم کار می‌کنند تا اطمینان حاصل کنند که محتوا مرتبط، خاص و با بهترین کیفیت است.

جستجوی پینترست

احتمالاً در حال حاضر از سایت های نشانه گذاری اجتماعی مانند Pinterest به عنوان موتورهای جستجوی قدرتمند استفاده می کنید.

مزایای نشانک گذاری اجتماعی

بوکمارک اجتماعی به طور کلی برای کاربران اینترنت برای ذخیره و به اشتراک گذاری اطلاعات مهم یک راه عالی است. دانستن نحوه استفاده از این سایت ها مهارتی است که هر مدیر شبکه های اجتماعی باید در زرادخانه خود داشته باشد.

در اینجا فقط برخی از مزایای نشانک گذاری اجتماعی آورده شده است:

موضوعات پرطرفدار را شناسایی کنید

در حالی که موتورهای جستجوی سنتی و گزارش‌های روند در درازمدت مفید هستند، اما همیشه سریع‌ترین روندها را شناسایی نمی‌کنند.

با نشانک‌گذاری اجتماعی، می‌توانید موضوعات پرطرفدار را بر اساس رفتارها و انتخاب‌های افرادی که دنبال می‌کنید، شناسایی کنید. به اندازه کافی دنبال کننده بسازید، و حتی ممکن است بتوانید بر روندها نیز تأثیر بگذارید.

بررسی موضوعات پرطرفدار

موضوعات پرطرفدار در Digg.

محتوای خود را رتبه بندی کنید

سایت‌های نشانک‌گذاری اجتماعی یک مایل دورتر، هرزنامه‌ها را شناسایی می‌کنند، اما اگر از آنها به صورت ارگانیک‌تر استفاده کنید، همچنان می‌توانید در بهترین شیوه‌های بک‌لینک‌سازی شرکت کنید که به رتبه‌بندی محتوای شما در موتورهای جستجو به طور کلی کمک می‌کند.

به طور کلی، بک لینک ها (تعداد لینک هایی که به یک آدرس وب خاص اشاره می کنند) عامل شماره یک است که بر رتبه شما در موتورهای جستجو تأثیر می گذارد. گوگل هر لینک به مقاله شما را به عنوان رای اعتماد تفسیر می کند، بنابراین هر چه لینک های بیشتری کسب کنید، رتبه بالاتری خواهید داشت.

اگر در صورت لزوم پیوندهایی را به محتوای خود به اشتراک می گذارید، می توانید از سایت های نشانه گذاری اجتماعی برای کسب بک لینک های ارگانیک بیشتر به محتوای خود استفاده کنید. اما مراقب باشید! اگر مانند یک هرزنامه رفتار کنید، مانند یک هرزنامه با شما رفتار می شود. تا زمانی که در مورد آن خونسرد هستید، لینک‌سازی ابزاری عالی برای تکمیل استراتژی سئوی شماست.

ایجاد انسجام تیمی

از آنجایی که می‌توانید پیوندها را نشانک‌گذاری کنید و سپس آنها را با دیگران به اشتراک بگذارید، می‌توانید از نشانک‌گذاری اجتماعی برای توسعه بسته‌های قوی برای تیم خود استفاده کنید.

خواه مجموعه ای از دستورالعمل های رسانه های اجتماعی، مجموعه ای از نمونه ها برای پروژه های کپی رایتینگ، فهرستی از کمپین های تبلیغاتی الهام بخش یا، در واقع، هر مجموعه دیگری از محتوا باشد، می توانید آن را مدیریت کرده و به صورت داخلی با برند خود به اشتراک بگذارید. ابزاری مانند Hootsuite Amplify برای این منظور عالی است زیرا به شما امکان می دهد محتوای ارزشمند را بین طرفداران شماره یک خود – کارمندان خود توزیع کنید.

شبکه با افراد همفکر

این فقط ساختن برند شما از طریق سئو نیست. نشانک‌گذاری اجتماعی همچنین دسترسی ارزشمندی به سایر کاربران از سراسر جهان که علاقه مشابهی به جایگاه خاص شما دارند، فراهم می‌کند.

این به این دلیل است که شبکه‌ای درست در پلتفرم تعبیه شده است – بدون اینکه مضطرب باشید، می‌توانید نظر بدهید، بحث کنید یا حتی با سایر کاربران در جایگاه خاص خود بحث کنید. بارزترین مثال استفاده از یک subreddit دوچرخه‌سواری برای تبلیغ فروشگاه دوچرخه‌تان است – فقط با نشان دادن، ارائه اطلاعات ارزشمند و داشتن نام فروشگاه خود در نمایه‌تان. از ابزار به درستی استفاده کنید و به راحتی می توانید جامعه خود را گسترش دهید.

7 سایت برتر نشانه گذاری اجتماعی

به معنای واقعی کلمه صدها سایت نشانه گذاری اجتماعی برای انتخاب وجود دارد، و برخی از آنها سایت هایی هستند که ممکن است قبلاً از آنها استفاده کرده باشید.

در اینجا لیستی از چند مورد از سایت های محبوب نشانک های اجتماعی محبوب ما آمده است.

1. دیگ

رایگان برای استفاده

Digg به شکل فعلی خود در سال 2012 راه اندازی شد و یک گردآورنده اخبار طولانی مدت است که بسیاری معتقدند الهام بخش Reddit بوده است. این سایت بیشتر برای به اشتراک گذاری مقالات در مورد علم، فناوری و رویدادهای جاری استفاده می شود.

digg صفحه وب محبوب

علاوه بر مدیریت داستان های پرطرفدار، Digg همچنین به کاربران اجازه می دهد مقالات خود را در این پلتفرم منتشر کنند.

2. مخلوط کنید

رایگان برای استفاده

Mix که متعلق به eBay است و قبلاً به عنوان StumbleUpon شناخته می‌شد، یک ابزار نشانک‌گذاری اجتماعی قدرتمند (موجود در دسکتاپ یا به شکل برنامه) است که به کاربران اجازه می‌دهد محتوا را بر اساس علایق خود ذخیره کنند، بنابراین تجربه‌های محتوایی بسیار متناسب را ایجاد می‌کنند.

مخلوط ذهن خود را گسترش دهید

این فقط شخصی نیست – دوستان یا همکاران می توانند نمایه Mix شما را دنبال کنند و مقالاتی را که شما سرپرستی کرده اید مشاهده کنند. این یک راه عالی برای ایجاد نفوذ و نمایش پیوندهای مرتبط از سازمان شما است.

3. Hootsuite Streams

با طرح Hootsuite موجود است

اگر به شما در مورد ابزار تجمیع آسان خودمان اطلاع ندهیم، شما را ناکام خواهیم گذاشت. Hootsuite Streams به شما امکان می دهد تا حداکثر 10 منبع را به طور همزمان دنبال کنید. این یک پلت فرم ساده برای پیگیری منابع اطلاعاتی متعدد، مدیریت محتوا و به اشتراک گذاری آن با تیم خود است.

Hootsuite را به صورت رایگان امتحان کنید. هر زمان که بخواهید می توانید لغو کنید.

4. Scoop.it

استفاده رایگان، ارتقاء پولی موجود است

Scoop.it که از سال 2007 وجود داشته است، یکی از کهنه کارها در فضای نشانک گذاری اجتماعی است. این شرکت به کاربران اجازه می‌دهد «مجله‌هایی» ایجاد کنند که در آن مقاله‌ها را در موضوعات مختلف نشانک‌گذاری کنند، که سپس در وبلاگ‌ها جمع‌آوری می‌شوند.

اسکوپش کن

همچنین اشتراک گذاری خصوصی برای نشانک ها یا امکان اشتراک گذاری آنها در رسانه های اجتماعی وجود دارد. حساب‌های رایگان حداکثر تا دو موضوع مجاز هستند، در حالی که یک پلت فرم تجاری قوی برای حرفه‌ای‌هایی که ارتقا می‌دهند وجود دارد.

5. پینترست

رایگان برای استفاده

اگر Pinterest در حال حاضر بخشی از برنامه بازاریابی رسانه های اجتماعی شما نیست، قطعاً باید باشد. و یکی از دلایل اصلی آن قدرت آن به عنوان یک سایت نشانه گذاری اجتماعی است.

الهام بخشیدن به دکوراسیون اتاق خواب pinterest خانه جدید فضای جدید

این برنامه با اجازه دادن به کاربران برای سنجاق کردن موارد به تابلوها، نشانک‌گذاری اجتماعی را تشویق می‌کند. در واقع، این واقعاً ویژگی اصلی آن است.

به‌علاوه، اگر خرده‌فروش هستید، می‌توانید یک قدم فراتر بروید و مستقیماً از طریق پین‌ها بفروشید، بنابراین فروش آنلاین را آسان‌تر می‌کنید.

6. Slashdot

رایگان برای استفاده

یکی از طولانی‌ترین سایت‌های موجود در این لیست، Slashdot برای اولین بار در سال 1997 راه‌اندازی شد و به عنوان مکانی برای یافتن «اخبار برای نردها» معرفی شد. از آن زمان تاکنون تکامل یافته است، اگرچه این سایت هنوز عمدتاً بر علم، فناوری و سیاست متمرکز است.

نقطه اسلش

مقالات با برچسب ها سازماندهی می شوند و در سراسر سایت به اشتراک گذاشته می شوند. آنها برای دهه ها بازیگر اصلی در فضای نشانک گذاری اجتماعی بوده اند.

7. Reddit

رایگان برای استفاده

البته، بدون ذکر سگ های بزرگ در فضای تجمع، مقاله ای در مورد نشانک گذاری اجتماعی وجود نخواهد داشت. Reddit است، خوب، کمی از همه چیز – و همچنین یکی از برترین وب سایت های روی زمین است.

صفحه اصلی reddit

اما اگر از Reddit برای برنامه بازاریابی اجتماعی خود استفاده می کنید، بسیار مراقب باشید. سایتی که خود تعدیل می‌شود، تبلیغات بیش از حد خود را تحقیر می‌کند، و اگر مراقب نباشید ممکن است با shadowban ضربه بزنید.

مطمئن شوید که واقعاً از Reddit مانند Redditor استفاده می کنید: در مورد پست ها و موضوعاتی که در مورد آنها دانش دارید نظر دهید و فقط زمانی به محصول خود اشاره کنید که مرتبط باشد.

با Hootsuite در زمان مدیریت حضور خود در رسانه های اجتماعی صرفه جویی کنید. پست‌ها را منتشر و زمان‌بندی کنید، تبدیل‌های مرتبط را پیدا کنید، مخاطبان خود را درگیر کنید، نتایج را اندازه‌گیری کنید، و موارد دیگر – همه از یک داشبورد. امروز آن را رایگان امتحان کنید.

شروع کنید

بهتر انجامش بده با هوت سوئیت، مجموعه ابزار رسانه های اجتماعی همه در یک در بالای همه چیز بمانید، رشد کنید و رقبا را شکست دهید.

دیدگاهتان را بنویسید