قبل از بیان مزایا و قیمت پکیج ایران رادیاتور باید توجه داشت که انواع پکیج دیواری به عنوان رایج ترین سیستم گرمایشی در دنیا جایگزین بسیار مناسبی برای موتورخانه، آبگرمکن، گرمایش مرکزی و سایر سیستم های مشابه می باشد. محبوبیت روزافزون و استفاده گسترده از پکیج های دیواری حتی در تاسیسات تجاری، ما را بیش از هر زمان دیگری به کیفیت و عملکرد این واحد اطمینان می دهد. کیت شوفاژ دیواری و زمینی ایران یکی از بهترین انتخاب ها برای این صنعت می باشد. پکیج بوتان نیز از پکیج های محبوب در بازار است. همچنین برای خرید وسایل سرمایشی ، کولر گازی گرین میتواند انتخاب مناسبی باشد.

مزیت های مهم پکیج ایران رادیاتور

یکی از دغدغه های اصلی همه مردم گرمایش راحت فضای نشیمن و در دسترس بودن پکیج است. اگرچه همچنان شاهد استفاده از آبگرمکن و سایر وسایل گرمایشی هستیم، اما در واقع پک دیواری یکی از محبوب ترین و رایج ترین وسایل گرمایشی در سراسر جهان به حساب می آید. پک دیواری ایران رادیاتور یکی از گزینه های اصلی این صنعت است که به دلیل مقرون به صرفه بودن و کارایی بالا از محبوبیت بالایی در بین مصرف کنندگان برخوردار است. پک ایران رادیاتور در ظرفیت های مختلف از 22000 تا 60000 تولید و به فروش می رسد که با توجه به نیاز مصرف کننده و سایز واحد پک انتخاب می شود. طراحی برخی از مدل ها مانند مدل M به گونه ای است که به راحتی در فضاهای کوچک نصب می شود.

کم حجم بودن، راندمان بالا، عدم وابستگی به واحدهای مسکونی، کم صدا بودن و صرفه جویی در مصرف انرژی از مزیت های مهم پکیج ایران رادیاتور محسوب می شود. کلیه کیت های ایران رادیاتور دارای 2 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد.با توجه به راندمان بالای این دستگاه ها که در اکثر موارد بیش از 90 درصد است و همچنین سهولت استفاده و استقلال هر واحد و همچنین هزینه نگهداری پایین این مجموعه ها نسبت به موتورخانه ها و همچنین با توجه به گاز کم مصرف، می توان گفت یکی از بهترین سیستم های گرمایشی است. یونیت شوفاژ دیواری ایران جایگزین مناسبی برای سیستم های سنتی سانترال است و اگرچه گرمایش راحت و آب گرم منازل مسکونی را تامین می کند، اما بسیاری از مشکلات و محدودیت های موتورخانه را ندارد و راحتی بیشتری را فراهم می کند.

آشنایی با پکیج ایران رادیاتور و بوتان

کارآمدترین و پرفروش کولر گازی گرین

سالانه میلیون ها دستگاه تهویه مطبوع با برندهای مختلف در بازار تولید و به فروش می رسد. به عنوان مثال کولر گازی برند گرین جایگاه خود را در بازار پیدا کرده و مشتریان زیادی را به خود جذب کرده است و یکی از پرفروش ترین برندهای کولر گازی است و این اتفاقی نیست بلکه به دلیل کیفیت و ویژگی های منحصر به فرد آن است. به لطف استفاده از تکنولوژی در این محصول و همچنین مواد با کیفیت و جذب ضربه کم، این دستگاه کارآمدترین و پرفروش ترین کولر گازی به حساب می آید. در بازار داخلی کشورمان بخش عظیمی از بازار کولر گازی را به خود اختصاص داده و فروش خوبی دارد. این برند با کیفیت در کدام کشور تولید می شود؟ محصولات سبز با استفاده از استانداردهای بین المللی و مواد با کیفیت ساخت کشور چین است که یکی از برندهای برتر در بین کولر گازی ها می باشد. خریداران کولر گازی شرکت گرین آن را با نام های خاکستری یا سبز نیز می شناسند.

خواص بی نظیر کولرگازی گرین

در مدل اسپلیت گرین از کمپرسورهایی مانند اسکرول، رفت و برگشتی، چرخشی و … استفاده می شود. به جای مبرد CFC گازی مخرب ازن، مبردهای خاکستری از R22 و R410 استفاده می کنند که به لایه ازن و محیط زیست آسیبی نمی رساند. به لطف کیت اینورتر، کولر گازی گری مصرف برق بسیار کمی دارد و در رده برند A قرار می گیرد. سرعت خنک کنندگی دستگاه سریع است به این معنی که پس از روشن شدن کولر در مدت زمان کوتاهی محیط را خنک می کند. کولر سبز دمای اتاق را در کمتر از نیم ساعت خنک می کند. یکی از ویژگی های بسیار جالب و خوب کولر گازی گرین حالت خواب آن است که با فعال سازی این حالت در کولر گازی مدل گرین اسپلیت که هر ساعت دمای محیط را یک درجه افزایش می دهد. یکی دیگر از ویژگی های خوب این است که کولر گازی دوکاره گرین هم به عنوان سیستم گرمایشی و هم به عنوان سیستم سرمایشی استفاده می شود که به صرفه است. برای تصفیه هوا دارای چندین فیلتر است که ذرات معلق و گرد و غبار را از بین می برد.

 

اگرچه هنوز در برخی نقاط کشورمان از سیستم های گرمایشی قدیمی مانند بخاری های نفتی برای گرمایش منازل و مصرف آب گرم استفاده می شود، اما با گسترش شبکه های گازرسانی در اکثر نقاط، استفاده از سیستم های گرمایشی جدید مانند پکیج ها رایج شده است. از مزیت های این دستگاه می توان به فضای کم، ایمنی بالای دستگاه، قابلیت استفاده جداگانه در هر فضای نشیمن اشاره کرد که می تواند جایگزین مناسبی برای آبگرمکن های ایستاده و دیواری باشد. از همه مهمتر مصرف بهینه سوخت این دستگاه سازمان ها و افراد را به استفاده از این دستگاه ترغیب کرده است.

همچنین خرید کولر گازی اسپلیت امروزه به یکی از ملزومات بسیاری از خانواده ها تبدیل شده است. مخصوصاً کسانی که از گرمای تابستان خسته شده اند اسپلیت می خرند که مزایای زیادی نسبت به سایر کولرها یا کولرهای آبی دارد. فروشگاه اینترنتی 2000 hc4s.shop با تولید انواع محصولات سرمایشی و گرمایشی سعی کرده است تا مردم را در گرم کردن محیط در زمستان و خنک کردن در تابستان کمک کند. در این فروشگاه می توانید انواع رادیاتور و تجهیزات 2000 را مشاهده و مشخصات آنها را با هم مقایسه کنید. این به شما این امکان را می دهد که در نهایت محصولی را انتخاب کنید که با شرایط شما سازگار باشد و در نهایت از خرید این محصولات رضایت کامل داشته باشید. بهتر است بدانید خرید رادیاتور و بخاری کاری بسیار تخصصی است که نیاز به دانش زیادی دارد. فروشگاه اینترنتی 2000 مرکز مطمئنی است که برای دریافت این اقلام می توانید به آن اعتماد کنید.

دیدگاهتان را بنویسید