چنانچه در شهر تبریز و یا شهرهای اطراف آن ساکن هستید و برای تردد از خودرو شخصی استفاده می‌کنید حتما پیش‌آمده که به خدمات امداد خودرو تبریز نیاز پیدا‌کرده‌اید. زیرا بی‌شک برای تمامی افرادی که از خودرو استفاده می کنند پیش‌آمده که به‌ علت بروز مشکلی در کارکرد موتور، تصادف و … در‌ راه بمانند. ما در این مطلب قصد داریم ضمن پرداختن به خدمات و کارهایی که امداد خودرو تبریز به مشتریان ارائه می‌کند، به اتفاقات و مشکلاتی که می‌تواند سبب توقف خودرو شما و نیازتان به امداد خودرو شود اشاره‌کنیم.

خدمات و توضیحات درباره امداد خودرو تبریز

امداد خودرو چه کاربردی دارد؟

چنانچه برای کار و یا تردد از خودروهای مختلف مانند تاکسی، آژانس، تاکسی‌های اینترنتی و یا خودروی شخصی استفاده می‌کنید، نیاز است تا خودروی شما از سلامت کامل بهره‌مند باشد. اما همیشه هم این‌طور نیست و ممکن است گاهی بر‌اثر پیش‌ آمدن یک مشکل در کارکرد موتور و یا بروز تصادفات و .. خودروی شما از حرکت باز‌ایستد و نتواند شما‌را به مقصد برساند، در چنین شرایطی، اگر با کارکرد امداد خودرو، خدماتی که ارائه می‌کند و همچنین شماره‌های تماس آن آشنا باشید، می‌توانید سریع کمک‌های لازم را در هر ساعت از شبانه‌روز از آن‌ها دریافت نمایید.

نکته دیگری که در‌خصوص استفاده از امداد خودرو اهمیت دارد آن است که تمامی افرادی که در امداد خودرو تبریز و یا سایر شهرها مشغول به فعالیت‌اند، جزو نیروهای حرفه‌ای به شمار می‌آیند که می‌توانند در صورت امکان در جاده و خیابان، مشکل خودروی شما‌را حل‌ کرده و یا اگر امکان آن در جاده فراهم نباشد، ماشین شما را به اولین نمایندگی که در نزدیکی شماست انتقال دهند. ویژگی نیروهای امداد خودرو در این است که با شرایط و ویژگی‌های موتور خودروهای مختلف ایرانی و خارجی به‌ خوبی آشنایی داشته و می‌دانند که برای تعمیر باید از چه قطعاتی استفاده کرده و یا جهت انتقال خودرو چه روشی را در پیش گیرند.

بنابراین چنانچه در شهر تبریز و یا شهرها و جاده‌های اطراف آن در راه ماندید، بهترین کار این است که به‌جای تماس گرفتن با افراد کار نابلد و یا سپردن خودروی خود به افرادی که در مسیر تردد می‌کنند، با شماره تماس‌های امداد خودرو ارتباط برقرار نمایید، زیرا این افراد نه تنها ممکن است نتوانند تعمیر خودروی شما‌را به‌درستی انجام دهند، بلکه ممکن است آسیب‌های جدی و غیرقابل جبرانی را نیز به خودروی شما وارد نمایند.

معرفی خدمات امداد خودرو تبریز

پیش‌تر گفتیم که برای برطرف کردن مشکل به وجود آمده برای خودرو، اگر خودتان نمی‌توانید آن را برطرف نمایید، بهتر است که از مجموعه امداد خودرو کمک بگیرید. بی‌شک می‌توان گفت اولین و مهم‌ترین خدماتی که امداد خودرو تبریز می‌تواند به شما ارائه نماید، ارسال سریع نیرو به‌ محلی است که شما قرار دارید. در این شرایط یا مشکل خودروی شما در محل برطرف می‌شود و یا امداد خودرو با استفاده از یدک‌کش خودروی شما‌را به یک تعمیرگاه معتبر و یا نمایندگی انتقال می‌دهد.

خدمات امداد خودرو تبریز

از‌جمله خدمات امداد خودرو تبریز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

سوخت رسانی در جاده‌ها

فرض کنید سوخت بنزین شما در جاده و یا خیابان تمام‌شده و پمپ‌بنزین نیز از شما دور است، در این شرایط بهترین‌ کار برقراری تماس با امداد خودرو تبریز است. زیرا امدادگران این مجموعه می‌توانند، در کمترین زمان ممکن میزان بنزین لازم را به‌دست شما برسانند تا بتوانید خود را به نزدیک‌ترین پمپ‌بنزین برسانید.

تعویض روغن

چنانچه دارای خودروی شخصی هستید، می‌دانید که باید همواره میزان روغن ماشین خود را چک کرده و از پر بودن آن مطمئن باشید، زیرا چنانچه این اتفاق رخ ندهد ممکن است صدمات بیشتری را به خودروی شما وارد کرده و موتور ماشین از کار بیفتد. برای جلوگیری از مشکلات این‌چنینی بهتر است در صورت امکان، خودتان برای این امر اقدام کرده و یا اگر از تعمیرگاه دور هستید از امداد خودرو تبریز بخواهید تعویض‌ روغن خودرو را برای شما انجام دهند.

امداد باطری

مشکل باتری می‌تواند در اغلب زمان‌ها برای خودروهای مختلف رخ دهد، اما مشکل پیدا کردن آن در روزهای سرد سال، امکان‌پذیرتر بوده و گاهی یک دغدغه اساسی برای صاحبان خودرو به شمار می‌آید. ارسال و تعویض باتری یکی از وظایفی است که امداد خودرو تبریز می‌تواند آن را در محل انجام دهد. اما لازم است یک نکته را در این خصوص به یاد داشته باشید که امداد خودرو باید از باتری‌هایی استفاده کند که همگی دارای نشان استاندارد باشند و پس از تعویض نیز، ضمانت‌نامه کالا را به‌ شما ارائه نمایند.

تعمیرات برق خودرو

از دیگر خدماتی که امداد خودرو تبریز و یا امداد خودرو‌های سایر، به شما مشتریان ارائه می‌کند، می‌توان به تعمیرات ماشین در حوزه‌های مختلف اشاره کرد. در این شرایط چنانچه خودرو دچار مشکلاتی از قبیل برق خودرو، نقص در موتور و قطعات خودرو و… شود، نیروهای امداد خودرو با‌تجربه و دانشی که در این زمینه دارند می‌توانند مشکلات خودرو شما‌را با بهترین تجهیزات برطرف نمایند.

پنچرگیری لاستیک خودرو

خودروی شما هر مدلی که باشد ممکن است لاستیک آن در جاده و یا خیابان دچار پنچری شده و نیاز به تعویض با لاستیک زاپاس داشته باشد. گاهی برای برخی از افراد مانند برخی از خانم‌ها امکان برطرف کردن چنین مشکلی وجود ندارد. در این شرایط بهتر است با برقراری تماس با امداد خودرو تبریز از آن‌ها بخواهید مشکل به وجود‌آمده را برطرف نمایند. پنچرگیری لاستیک‌ها و تعویض آن‌ها و همچنین تنظیم باد لاستیک‌‌های کم‌باد از‌جمله خدمات امداد خودرو در این حوزه به شمار می‌آید.

خدمات قفل و سوئیچ

برای اغلب رانندگان پیش‌آمده که سوئیچ داخل ماشین جا‌مانده و درب قفل‌شده و یا کلید داخل قفل شکسته است. در این شرایط، پیدا کردن فرد خبره‌ای که بتواند درب خودرو را باز‌نماید بسیار کمک‌کننده خواهد بود. اما چنانچه کسی اطرافتان نبود، بهتر است با ایران‌خودرو یک تماس گرفته و از آن‌ها بخواهید به شما در این خصوص کمک نمایند.

درباره امداد خودرو تبریز

حمل خودرو با کفی و یدک‌ کش

همان‌طور که پیش‌تر اشاره کردیم گاهی مشکل خودروی شما به‌صورتی است که امکان برطرف کردن آن در جاده و خیابان توسط نیروهای امداد خودرو تبریز موجود نیست. در این شرایط می‌توانید با کمک گرفتن از امداد خودرو بخواهید تا با استفاده از یدک‌کش و یا کفی خودروبر، خودروی شما‌را به نزدیک‌ترین تعمیرگاه انتقال دهند تا تعمیرات اساسی روی آن انجام شود.

دیدگاهتان را بنویسید