ساختمان های اداری هم مانند تمامی ساختمان ها ممکن است نیاز به بازسازی داشته باشند. معمولا شرکت ها و اداراتی که ۲۰-۳۰ سال از زمان ساخت آنها می گذرد، در دسته ساختمان های فرسوده قرار می گیرند. این ساختمان ها برای بازیابی امنیت و زیبایی خود، بازسازی می شوند. گاهی بازسازی ساختمان های اداری هیچ ارتباطی به فرسوده بودن ساختمان ندارد و به منظور تغییر دکوراسیون انجام می گردد. در این مطلب به بررسی مراحل مختلف بازسازی ساختمان های اداری می پردازیم و اطلاعاتی را به شما عزیزان ارائه می دهیم. اگر شما هم قصد بازسازی اداره و یا شرکت خود را دارید با ما همراه باشید.

بازسازی ساختمان های اداری چگونه انجام می شود؟

مراحل بازسازی ساختمان های اداری

برای بازسازی ساختمان اداری باید مراحل مختلفی طی شود تا نتیجه کار با آنچه مشتری خواسته است، تفاوتی نداشته باشد. بازسازی بعضی از قسمت ها در اولویت است و باید در ابتدا انجام شود. گاهی عدم رعایت مراحل بازسازی، هزینه های بیشتری را به صاحبان ساختمان اداری تحمیل می کند. این مراحل به صورت زیر است.

بازسازی سقف، کف و دیوارها

در بازسازی ساختمان های اداری باید به بازسازی سقف، کف و دیوارها توجه ویژه ای شود. گروه معماری آترینا کار بازسازی بخش های مذکور را به صورت کاملا تخصصی و حتی به صورت مجزا انجام می دهد. برای بازسازی سقف اداره می توانید از  سقف کاذب استفاده کنید. این سقف ها به خوبی عیوب سقف اصلی را پوشانده و اگر از متریال مرغوبی تهیه شده باشند، در برابر عواملی مثل رطوبت و آتش مقاوم  هستند. برای بازسازی دیوارها می توانید از رنگ آمیزی، نقاشی، پوستر دیواری و دیوارهای کاذب استفاده کنید.

اگر خانه کوچکی دارید پس از طریق رنگ های روشن، میزان روشنایی خانه را افزایش دهید تا بزرگتر به نظر برسد. برای بازسازی کف ساختمان متریال مختلفی وجود دارد که می توانید با توجه به سلیقه و بودجه خود، متریال مناسبی را انتخاب کنید. معمولا برای کف ساختمان اداری از سرامیک، سنگ، پارکت و لمینت استفاده می شود.

پارتیشن بندی اتاق ها

در یک ساختمان اداری، پارتیشن بندی اتاق ها نقش مهمی در رسیدن به اهداف سازمانی دارد. در واقع با پارتیشن بندی، اتاق هر یک از کارمندان مشخص شده و ساختمان رسمیت بیشتری پیدا می کند. علاوه بر این، زمانی که یک ساختمان اداری قسمت بندی شده باشد، نظم بهتری پیدا کرده و کارمندان وظایف خود را با دقت و تمرکز بیشتری انجام می دهند. در بازسازی ساختمان های اداری معمولا از پارتیشن بندی دوجداره استفاده می شود.

این پارتیشن ها زیبایی خاصی دارند و عایق صدا می باشند و بدین شکل آرامش لازم برای کارمندان هر بخش را فراهم می کنند. بخشی از فعالیت گروه معماری آترینا مربوط به تولید پارتیشن است. شما یه جای خرید پارتیشن به شکل جداگانه می توانید از محصولات تولیدی این مجموعه با قیمتی مناسب تر استفاده کنید. این گروه تولیدی، پارتیشن های دوجداره و ثابت اداری را با ام دی اف درجه یک تولید می کند. شما می توانید علاوه بر بازسازی ساختمان اداری، پارتیشن بندی را نیز توسط همین گروه معماری انجام دهید.

پارتیشن بندی اداری

بازسازی پله ها و راهرو

ممکن است که دفتر اداره شما در طبقه دوم یک ساختمان بزرگ باشد. ارباب رجوع برای رسیدن به دفتر شما باید از پله ها و راهرو عبور کرده تا در نهایت وارد دفتر شود. پله ها و راهروی فرسوده ممکن است مراجعه کننده را از ادامه مسیر بازدارد. در این مواقع فرد تصور می کند که در چنین جای فرسوده ای، اعتبار و تخصص لازم را ندارند و شخص دیگری را برای انجام کار خود انتخاب می نماید.

بازسازی پله ها و راهرو باید به منظور افزایش مقاومت و زیبایی انجام شود. با استفاده از طراحی مدرن در پله ها و راهرو، حس خوبی به کارمندان و مراجعه کنندگان القا می شود. بهتر است که برای تزئینات این بخش از تابلوهایی که با رنگ های زمینه همخوانی دارند، استفاده شود. بازسازی ساختمان های اداری و اجرای تکنیک های مدرن در پله ها و راهرو نقش مهمی در افزایش تعداد مشتری دارد.

بازسازی نمای ساختمان

زمانی که نمای یک ساختمان قدیمی و فرسوده باشد، مانند یک تبلیغ منفی برای کسب و کار شرکت است. افراد مراجعه کننده در ابتدا به ظواهر دفتر شما توجه دارند و سپس نوع تخصص و مهارت ها را ارزیابی می کنند. پس اگر دارای مهارت و تخصص بالایی هستید و در یک ساختمان قدیمی دفتر دارید، باید به فکر بازسازی نمای ساختمان اداری خود باشید.

گروه معماری آترینا برای بازسازی نمای ساختمان از ایده و نظر شما استفاده کرده و در نهایت طرحی متناسب با آنچه خواسته اید، اجرا می کند. بازسازی نمای ساختمان باید با مواد اولیه مناسب و با کیفیت انجام شود تا در کوتاه مدت دچار فرسودگی نگردد. مقاومت نمای ساختمان در برابر عوامل محیطی مانند باران، برف، تگرگ و تابش مستقیم نور خورشید نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

بازسازی نما

گروه معماری آترینا بهترین شرکت بازسازی ساختمان

گروه معماری آترینا بازسازی ساختمان های اداری را توسط متخصصان تیم خود به بهترین شکل اجرا می کند. این گروه معماری از مواد اولیه با کیفیت و درجه یک برای بازسازی ساختمان بهره می برد. آترینا علاوه بر داشتن تیم مجرب و متریال با کیفیت، تمام خدمات خود را با قیمتی منصفانه به مشتریان عرضه می کند. گروه معماری آترینا علاوه بر انجام بازسازی، به تولید کابینت، کمد و پارتیشن نیز می پردازد. شما برای بازسازی ساختمان اداری خود و خرید محصولات مذکور می توانید مجموعه آترینا را انتخاب کنید. بدین شکل هم محصول با کیفیتی خواهید داشت و هم هزینه کمتری را پرداخت می نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید