پیش از آن که سرویس جدید پلی استیشن پلاس منتشر شود بازی هایی که قرار بود برای کاربران این سرویس به شکل رسمی در دسترس قرار بگیرند معرفی شده بودند. در این مقاله قصد داریم چندی از بهترین عنوان بازی های منتشر شده در این سرویس را به شما معرفی کنیم.

در ابتدا باید اشاره کرد که خرید اشتراک پلی استیشن پلاس به سه شکل امکان پذیر است. این سه رده مختلف با نام های، اشتراک اولیه یا استاندارد، سرویس اشتراک اکسترا و در آخر سرویس پریمیوم شناخته می شوند.

در این مقاله قصد داریم سرویس های مختلف پلی استیشن پلاس را به شما توضیح دهیم. همچنین می خواهیم بهترین بازی های پلاس پلی استیشن را به شما معرفی کنیم. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا بیشتر درباره اشتراک این سرویس و معروف ترین بازی های عرضه شده در آن بدانید.

ویژگی های مختلف اشتراک پلی استیشن پلاس

همانطور که بیان شد اشتراک پلاس پلی استیشن به سه شکل ارائه شده است. هر کدام از این شکل ها ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند. به همین دلیل قیمت این سرویس ها نیز با یکدیگر متفاوت است.

سرویس استاندارد PS Plus

با بهترین بازی های پلی استیشن پلاس آشنا شوید

پلی استیشن پلاس

این سرویس  چیزی در حدود 60 دلار به شکل سالانه برای شما هزینه خواهد داشت. اگر بخواهیم مهم ترین ویژگی سرویس پلی استیشن پلاس استاندارد را نام ببریم میتوان گفت ویژگی اصلی این سرویس امکان استفاده از بازی هایی است که به شکل رایگان و ماهانه در این سرویس ارائه می شوند.

سرویس پلی استیشن پلاس اکسترا PS Plus Extra

هزینه سرویس پلاس پلی استیشن اکسترا به شکل سالانه چیزی در حدود 100 دلار است. البته باید اشاره کرد که این سرویس را می توانید به شکل ماهانه نیز تهیه کنید. هزینه این سرویس به شکل ماهانه تقریبا 15 دلار است.  اگر بخواهیم به مهم ترین ویژگی این سرویس اشاره کنیم می توان گفت با خرید پلی استیشن پلاس شما به بیش از 400 عنوان بازی مختلف دسترسی خواهید داشت.

سرویس پلی استیشن پلاس پریمیوم PS Plus Premium

سرویس پلی استیشن پلاس پریمیوم گرانترین اشتراک این سرویس است. هزینه سالانه تهیه اشتراک سرویس پریمیوم چیزی در حدود 120 دلار است. این سرویس را می توان مانند سرویس اکسترا به شکل ماهانه نیز تهیه کرد. هزینه این سرویس به شکل ماهانه تقریبا 18 دلار است. با تهیه این سرویس شما میتوانید به بیش از 700 عنوان بازی مختلف دسترسی داشته باشید. در لیست این 700 بازی انواع بازی های جدید، قدیمی و کلاسیک بسیاری قرار دارد.

چند عنوان از بهترین بازی های ارائه شده در پلی استیشن پلاس

حال که تفاوت ها و ویژگی های انواع سرویس های پلی استیشن پلاس را توضیح دادیم بهتر است به چند مورد از بهترین عنوان بازی هایی که از این سرویس ارائه می شوند اشاره کنیم. در ادامه چند مورد از بهترین و محبوب ترین بازی های عرضه شده در این سرویس را به شما معرفی خواهیم کرد.

خرید پلی استیشن پلاس

خرید پلی استیشن پلاس

Assassin’s Creed Valhalla

بازی Assassin’s Creed Valhalla یکی از محبوب ترین و بهترین بازی هایی است که در سرویس پلی استیشن پلاس ارائه می شود. Assassin’s Creed Valhalla یک بازی اکشن در سبک نقش آفرینی به حساب می آید. احتمالا با عنوان های دیگر این سری بازی آشنایی داشته باشید. داستان این عنوان جدید بازی Assassin’s Creed Valhalla در کشور های نروژ و انگلستان و در حال و هوای عصر وایکینگ ها به وقوع می پیوندد. همین جا باید اشاره کرد که Assassin’s Creed Valhalla تنها بازی شرکت یوبیسافت در سرویس جدید پلی استیشن نیست. از جمله محبوب ترین عنوان بازی های این شرکت که در این سرویس ارائه می شود می توان به فار کرای 3، فار کرای 4 و غیره اشاره کرد.

Batman: Arkham Knight

اگر بخواهیم لیستی از عنوان بازی های مختلف ابرقهرمانی تهیه کنیم می توانیم بازی فوق العاده Batman: Arkham Knight را در صدر این لیست قرار دهیم. Batman: Arkham Knight آخرین بازی از سگانه مجموعه بازی بتمن است. این بازی نیز در سرویس پلی استیشن پلاس برای تمام کسانی که اشتراک این سرویس را تهیه کرده باشند ارائه می شود. باید اشاره کرد که این بازی نسبت به دو مجموعه پیشین خود از ویژگی های بهتری در گیم پلی خود برخوردار است. در این بازی شما نقش شخصیت بروس وین را بر عهده دارید. هدف شما در این بازی به شکل کلی نجات شهر گاتهام از تهدیدهای جدیدی است که از طرف شرورهای این بازی ایجاد می شود.

قیمت پلی استیشن پلاس

قیمت پلی استیشن پلاس

Red Dead Redemption 2

بازی Red Dead Redemption 2 یکی از بهترین عنوان بازی های تولید شده به سبک غرب وحشی است. با تهیه اشتراک پلی استیشن پلاس شما می توانید از بازی کردن این عنوان که در میان سبک های مختلف به عنوان یک انقلاب شناخته میشود لذت ببرید. این بازی به دست شرکت بازی سازی بزرگ و معتبر راک استار تولید می شود که تولید کننده سری بازی های محبوب GTA است. داستان این بازی در غرب وحشی و تقریبا در اواخر قرن نوزدهم به وقوع می پیوندد. شما در این بازی نقش شخصیتی به نام آرتور مورگان را به عهده دارید. این بازی مانند بسیاری از بازی های شرکت راکستار به شکل Open Map ساخته شده است.

God Of War

بدون شک بازی God Of War یکی از بهترین عنوان بازی هایی است که در سرویس پلی استیشن پلاس عرضه شده است. این بازی یکی از انقلابی ترین و خلاق ترین عنوان بازی های تاریخ به شمار می رود. این بازی میتواند تجربه های فوق العاده لذت بخش را به شما هدیه دهد. همانطور که احتمالا میدانید در این بازی شما نقش شخصیتی به نام کریتوس را بر عهده دارید. کریتوس به عنوان خدای جنگ شناخته می شود و در این بازی هدف شما به شکل کلی شکست خدایان پر قدرت دیگر است. God Of War یکی از بازی هایی است که حتی اگر شما به بازی های داستان دار علاقه مند هم نباشید و تنها بخواهید تجربه زد و خوردهای بی نظیر را داشته باشید هم از گیم پلی این بازی لذت خواهید برد.

نکته پایانی درباره خرید اشتراک پلی استیشن

نکته پایانی درباره خرید اشتراک پلی استیشن پلاس این است که باید به اعتبار سایت و فروشگاهی که قصد خرید از آن را دارید توجه ویژه نشان دهید. سعی کنید خرید خود را حتما از یک سایت معتبر انجام دهید. پیشنهاد ما به شما برای داشتن خرید مطمئن و با قیمت مناسب مراجعه به سایت گیم بابا و خرید اشتراک از این سایت است.

دیدگاهتان را بنویسید