بهترین پت شاپ های تهران تمامی تجهیزات مورد نیاز حیوان خانگی شما را با قیمت مناسب ارائه می دهند. با اطمینان از کیفیت بالای این لوازم می توانید اقدام به ثبت سفارش و خرید نمایید. پت شاپ ایران زمین یکی از بهترین ها در این حوزه بوده که پاسخگوی نیاز مشتریان خود به بهترین شکل ممکن است.

معرفی بهترین پت شاپ های تهران

پت شاپ چیست؟

پت شاپ که از ترکیب دو واژه انگلیسی پت و شاپ به معنی حیوان خانگی و مرکز خرید تشکیل شده، معنای تحت ‌الفظی آن فروشگاه حیوانات خانگی است.

این فروشگاه ها در زمینه ارائه لوازم مربوط به حیوانات خانگی، مانند غذاهای آماده، خوراک مخصوص حیوانات، انواع مکمل های دارویی، لوازم آرایشی و بهداشتی، قفس و سایر لوازم دیگر فعالیت حرفه‌ ای دارند.

پت شاپ ها با توجه به سبک زندگی امروزی خانواده ها که حیوانات خانگی در آنها نقش پررنگی پیدا کرده اند، بیشتر مورد نیاز می باشند. چرا که نگهداری از حیوانات خانگی بازیگوش مانند گربه و سگ نیاز به تأمین برخی از لوازم و مراقبت های دائمی دارد.

پت شاپ چیست

ویژگی بهترین پت شاپ های تهران چیست؟

پت شاپ جزء معتبرترین فروشگاه هایی است که لوازم مربوط به حیوانات خانگی را ارائه می دهند. در این فروشگاه ها علاوه و لوازم مورد نیاز، امکان دریافت خدمات پزشکی نیز وجود دارد. چرا که برخی از آنها به صورت کاملاً تخصصی در حوزه های مختلف مربوط به حیوانات خانگی فعالیت می کنند.

شناخت برخی از ویژگی های بهترین پت شاپ های تهران کمک می ‌کند تا در بین تنوع بالای این مراکز خدماتی، یکی از بهترین آنها را جهت دریافت خدمات مختلف با اطمینان کافی انتخاب کنید.

در این بخش به بررسی برخی از ویژگی های بهترین پت شاپ هایی که در تهران وجود دارند، می ‌پردازیم:

قیمت

قیمت خدمات و وسایل و مواد غذایی ارائه شده در این پت شاپ ها باید به گونه ای باشد که همه افرادی که دارای حیوان خانگی هستند، پرداخت این هزینه ها برایشان سخت نباشد.

کیفیت

مد نظر قرار دادن کیفیت بالا برای ارائه محصولات و لوازم مختلف، یکی دیگر از ویژگی های خاص بهترین پت شاپ ها است. چرا که دلیل مراجعه دوباره خریدار به این مراکز، می شود و قطعاً با ارائه محصولات بی کیفیت به سرعت با شکست مواجه می گردند.

پشتیبانی خوب

یکی از مهمترین و تأثیرگذارترین موارد در کار پت شاپ ها پشتیبانی خوب از خدمات ارائه شده است که مشتری بتواند با کارشناسان و کارکنان پت شاپ ارتباط برقرار کرده و در صورت داشتن هرگونه مشکل در زمینه دریافت خدمات یا محصولات، به سرعت آن را برطرف نمایند. این کار سبب جلب اعتماد مشتری و تبدیل شدن آن به مشتری ثابت می شود.

ارائه محصولات متنوع

رمز بقا و ماندگاری پت شاپ ها، ارائه محصولات متنوع مورد نیاز حیوانات خانگی است که پوشش دادن تمامی این لوازم موجب می ‌شود صاحبان حیوانات خانگی در نگاه کلی بتوانند تمامی نیازهای حیوان خود را برطرف کرده و دیگر به دنبال فروشگاه های مختلف نباشند.

در دسترس بودن آن ها

پت شاپ ها باید از طریق راه های مختلف ارتباطی مانند تماس تلفنی، ارتباط از طریق سایت های آنلاین یا مرکز فروش مستقیم و حضوری خدمات خود را به مشتریان ارائه بدهند. در دسترس بودن آنها در زمان های خاص که افراد نیاز به تهیه مواد غذایی مقوی، یا مولتی ویتامین های ضروری دارند، خیال مشتریان را راحت می کند که در هر زمان می توانند از خدمات حرفه ‌ای و کارآمد این گروه بهره ببرند.

کنسرو شسیر گربه

بررسی کنسرو سشیر گربه

کمپانی schesir جزء اولین برندهای فعال در زمینه تولید مواد غذایی و محصولات متنوع و با کیفیت برای حیوانات خانگی مانند سگ و گربه است. این کمپانی که جزء مشهور ترین تولید کنندگان غذای حیوانات خانگی بوده، در کشور ایتالیا قرار دارد.

کنسرو سشیر گربه معمولاً با طعم گوشت بسیار تازه و طعم ماهی و میگو مرغ تولید می شود و فاقد هرگونه مواد غذایی مصنوعی است. به دلیل داشتن رطوبت بالا استفاده از این نوع کنسرو تأثیر زیادی در بهبود عملکرد سیستم ادراری و دستگاه گوارش گربه ها دارد.

فرمولاسیون این کنسروها به همراه عطر و بافت منحصر به فرد، سبب تحریک اشتهای گربه ها شده و گربه های بد غذا هم با استفاده از این کنسروها تغذیه می شوند. هضم این غذا به دلیل نداشتن طعم دهنده به آسانی صورت گرفته و امکان فعالیت نرمال را ایجاد می کند.

کنسرو گربه

لوازم ارائه شده در پت شاپ گربه

گربه ها جزء حیوانات بسیار باهوش و دوست داشتنی هستند که امروزه افراد زیادی ترجیح به نگهداری این حیوان در خانه دارند. زیرا گربه ها رابطه بسیار خوبی با انسان برقرار می کنند.

برای تهیه لوازم ضروری گربه ها نیاز است که به پت شاپ گربه مراجعه کنید، تا تمامی لوازم کاربردی، مفید و مهم آنها را تهیه نمایید.

برخی از لوازم لازم و ضروری که در پت شاپ ها ارائه می گردد، شامل موارد ذیل است:

  • کنسرو گربه در طعم ها و برندهای مختلف
  • انواع غذاهای خشک گربه
  • باکس گربه برای حمل و نقل و نگهداری حیوان
  • لوازم ضروری برای خواب گربه
  • خاک مخصوص گربه برای دستشویی کردن
  • لوازم مخصوص برای بازی گربه ها
  • لوازم بهداشتی مناسب و کاربردی
  • قلاده مخصوص گربه

پت شاپ ایران زمین

پت شاپ ایران زمین جزء با تجربه ترین پت شاپ هایی است که در حوزه فروش و مشاوره مواد غذایی حیوانات خانگی مانند: سگ و گربه فعالیت می کند. در این مجموعه انواع غذاهای سگ و غذاهای گربه با کیفیت خوب و ضمانت معتبر ارائه می گردد.

پت شاپ ایران زمین که در میدان توحید، خیابان امیرلو قرار گرفته، با ارائه خدمات اینترنتی برای تمامی افرادی که فاصله زیادی با این مجموعه دارند، نیز مناسب است. چرا که با داشتن سایت معتبر شرایط خرید بسیاری از محصولات را به شکل آنلاین فراهم می آورد.

در این مجموعه برندهای معتبر تولید کننده مواد غذایی ارائه می گردد که کنسرو سشیر گربه یکی از برندهای پرطرفدار است که می توانید آن را به شکل کاملاً اصل تهیه کنید.

انتخاب این مجموعه به عنوان یکی از بهترین پت شاپ های تهران برای خرید هر نوع کنسرو گربه و لوازم ضروری دیگر موجب می ‌شود تا به برندهای معتبر و قیمت مناسب آنها دست پیدا کنید و در بین تنوع محصولات، به آسانی لوازم مورد نظر را خریداری کرده و از ارسال به موقع آن بهره ببرید.

 

برچسب ها : پت شاپ,بهترین پت شاپ های تهران,کنسرو گربه,کنسرو شسیر گربه,پت شاپ ایران زمین

دیدگاهتان را بنویسید