چگونه یک نانو اینفلوئنسر باشیم و با زیر 10000 فالوور کسب درآمد کنیم؟
مطمئن نیستید که نانو اینفلوئنسر چیست؟ به دنبال کمکی در مورد نحوه استفاده از نانو اینفلوئنسرها در کمپین های بازاریابی خود هستید؟ آیا احساس آمادگی برای تبدیل شدن به یکی می کنید؟ شما جای درست آمده اید!
بیایید با اصول اولیه شروع کنیم: اینفلوئنسر مارکتینگ! این یک استراتژی نسبتا جدید است که به برندها اجازه می دهد روی کمپین هایی با شخصیت های آنلاین کار کنند.
این مشارکت ها به نفع هر دو طرف است. این برند باعث افزایش دید و آگاهی محصول می شود. اینفلوئنسر در ازای تلاش خود چند دلار (یا تعداد زیادی) به دست می آورد.
متأسفانه، هر برندی بودجه لازم برای استخدام Huda Kattan یا Alexa Chung را برای کمک به اجرای کمپین های بازاریابی تأثیرگذار ندارد. اینجاست که اینفلوئنسرهای کوچکتر می توانند کمک کنند.
بهتر انجامش بده با هوت سوئیت، مجموعه ابزار رسانه های اجتماعی همه در یک در بالای همه چیز بمانید، رشد کنید و رقبا را شکست دهید.
نانو اینفلوئنسر چیست؟
هر کسی که در رسانه های اجتماعی کمتر از 10000 دنبال کننده دارد. آنها با برندها همکاری می کنند تا محصولات را برای مخاطبان کوچکتر و خاص تر تبلیغ کنند.
به طور معمول، نانو اینفلوئنسرها نسبت به اینفلوئنسرهای میکرو، کلان یا افراد مشهور، صیقلی کمتری دارند. آنها رویکردی ساده تر و واقعی تر به محتوای خود ارائه می دهند.
در اینجا چند نمونه هستند:
بیایید با دو شرکت کننده از The Great Canadian Baking Show شروع کنیم: کالین آسونسیون و مگان استاسیویچ.
مگان از زمان خود در کانون توجه برای تبلیغ مشاغل کوچک استفاده می کند.
کالین از نفوذ خود برای ترویج مشاغل و اهداف خارج از نانوایی استفاده می کند.
اما داشتن 15 دقیقه شهرت در تلویزیون یک پیش نیاز نیست!
Emelie Savard یک تأثیرگذار تناسب اندام و سبک زندگی از تورنتو، کانادا است. او از پادکست و حساب رسانه های اجتماعی خود برای تبلیغ محصولات مورد علاقه خود به دنبال کنندگان کوچک اما رو به رشد خود استفاده می کند.
گابی آبرو یک وبلاگ نویس سلامت و تندرستی است که شروع به همکاری های تبلیغاتی کرده است. بهترین بخش این است که محصولات و تامین کنندگانی که او تبلیغ می کند با ارزش های او (و مخاطبانش) همسو هستند.
چرا کسب و کارها با نانو اینفلوئنسرها همکاری می کنند؟
بسیاری بر این باور بودند که تنها افراد مشهور قدرت ستاره ای کافی برای خرید محصولات را دارند. اما امروزه، هر کسی که تعداد فالوور دارد میتواند با کسبوکارها برای تأیید محصولات همکاری کند.
به عنوان یک بازاریاب، احتمالاً فکر می کنید:چرا باید با یک اینفلوئنسر شریک شوم، اگر فالوورهای آنها بسیار کم است؟پاسخ دوگانه است: بودجه و مخاطب.
نانو اینفلوئنسرها معمولاً دستمزد کمتری نسبت به افراد مشهور دریافت می کنند. افراد مشهور می توانند برای هر پست بیش از 1 میلیون دلار دریافت کنند. ماکرو اینفلوئنسرها می توانند تا 1800 دلار برای هر پست دریافت کنند.
از سوی دیگر، نانو اینفلوئنسرها گاهی اوقات در ازای محصولات رایگان با یک برند بدون پول کار می کنند. با این حال، بسته به نوع پست و ساختار کمپین، میانگین قیمت یک پست نانو اینفلوئنسر 10 تا 200 دلار است.
اگر شما یک کسب و کار با بودجه محدود هستید، استخدام اینفلوئنسرهای کوچکتر و مقرون به صرفه تر یک ایده عالی است. این امر به ویژه در صورتی صادق است که برای اولین بار در حال آزمایش اینفلوئنسر مارکتینگ هستید.
منبع: eMarketer
ثانیاً، نانو اینفلوئنسرها کمتر از 10000 نفر دنبال کننده دارند و گاهی اوقات فقط 1000 دنبال کننده خواهند داشت. آنچه در اینجا مهم است حجم مخاطب نیست. این است چه کسی دنبال می کند و چقدر درگیر است.
نحوه مشارکت کسب و کارها با نانو اینفلوئنسرها
فرض کنید یک تجارت کوچک جدید دارید که بادبادکهای مخصوص بچهها را میفروشد و به دنبال افزایش آگاهی از نام تجاری خود، Kiddies Kites هستید.
شما می خواهید مقداری از بودجه بازاریابی خود را برای اجرای تبلیغات پولی در رسانه های اجتماعی پس انداز کنید. شما همچنین روی بهینه سازی موتور جستجو (SEO) برای وب سایت خود سرمایه گذاری خواهید کرد.
اما بهترین مکان برای خرج کردن بقیه دلارهای بازاریابی کجاست؟
چرا سازندهای را پیدا نمیکنید که محتوایش در رسانههای اجتماعی بر فعالیتهای کودکان و کارهایی که باید با کودکان انجام دهد متمرکز باشد؟ میتوانید مجموعهای از Kiddies Kites را برای آنها ارسال کنید تا با هزینهای ناچیز، دریافت کنند محصول شما در مقابل یک مخاطب خاص اما اختصاصی.
متقاعد نشده اید که کار با اینفلوئنسرهای کوچک برای شما مناسب است؟ ممکن است تعجب کنید که تقریباً 75٪ از بازاریابان ایالات متحده قصد دارند در سال 2022 با اینفلوئنسرها کار کنند. پیش بینی می شود این تعداد تا سال 2025 به 86٪ افزایش یابد.
علاوه بر این، مبلغی که برندها به دنبال خرج کردن آن برای بازاریابی تأثیرگذار هستند در سال 2022 به 4.14 میلیارد دلار خواهد رسید. این افزایش 71 درصدی نسبت به سال 2019 و زندگی قبل از همه گیری است.
برندها پول نقد زیادی در اطراف سرازیر می کنند و مخاطبان خواهان بخشی از سبک زندگی اینفلوئنسرهای لوکس هستند. در اینجا نحوه انجام این کار آمده است.
آیا کسی می تواند یک نانو اینفلوئنسر باشد؟
تقریبا! هیچ مدرک یا تجربه ای لازم نیست. آنچه شما نیاز دارید این است:
- حضور در رسانه های اجتماعی و بیش از 1000 دنبال کننده که با محتوای شما درگیر هستند
- انگیزه برای شروع کار با برندها و کسب درآمد.
چگونه به یک نانو اینفلوئنسر تبدیل شویم؟
نفوذ نانو دقیقاً علم موشکی نیست، اما برای شروع باید چند مورد ضروری را مد نظر قرار دهید. همه ی آنچه شما احتیاج دارید .. است:
درک درستی از رسانه های اجتماعی
شما به سطح خوبی از دانش درباره نحوه عملکرد همه کانال های تأثیرگذار اصلی برای ایجاد همکاری با برندها نیاز دارید.
ما منابع رسانههای اجتماعی فوقالعادهای داریم که به شما کمک میکند با کانالهایی که بیشترین اهمیت را دارند آشنا شوید. مکان های عالی برای شروع اینستاگرام، تیک تاک و یوتیوب هستند.
درک معیارهای رسانه های اجتماعی
اگر نتوانید به برندها نشان دهید که چرا کار کردن با شما باعث بازگشت سرمایه (ROI) مثبت به آنها می شود، حرفه شما در زمینه نانوتأثیرگذار طولانی نخواهد بود. یاد بگیرید که چگونه اثربخشی همکاری ها و کمپین های خود را اندازه گیری کنید. برای درک معیارهای کلیدی رسانه های اجتماعی که مهم هستند، وقت بگذارید.
فالوورهای درگیر
چه 1000 یا 10000 فالوور داشته باشید، آماده تبدیل شدن به یک نانوفلوئنسر هستید… فقط تا زمانی که فالوورهای شما با محتوای شما تعامل داشته باشند. اگر کانال شما لایک، نظر و انجمن ایجاد نمی کند، برندها نمی خواهند با شما کار کنند.
مجموعه ای از ابزارهای رسانه های اجتماعی
ارزش این را دارد که مدتی را صرف آشنایی با ابزارهای رسانه های اجتماعی کنید. هر چیزی که می تواند به شما در مدیریت پست ها و کمپین های اجتماعی کمک کند.
ابزارهایی را در نظر بگیرید که به شما امکان می دهند:
- پست ها را از قبل برنامه ریزی کنید
- مشاهده تجزیه و تحلیل
- در یک لحظه با فالوورها درگیر شوید
Hootsuite انجام هر سه مورد را در تمام شبکه های اصلی رسانه های اجتماعی به طور همزمان آسان می کند. ممکن است کمی تعصب داشته باشیم، اما ما را بررسی کنید و خودتان ببینید!
ابزارهایی مانند این کسب درآمد از کانال اینستاگرام شما را بسیار آسان تر می کند و زندگی شما را به عنوان یک نانو اینفلوئنسر شروع می کند.
کارت نرخ
برای اینکه بفهمید در حالت ایدهآل میخواهید برای انواع مختلف پستها چقدر هزینه کنید، ارزش این کار را دارد. معمولاً برندها کارت نرخ شما را می خواهند که یک PDF با تمام نرخ ها و قیمت های شما روی آن است.
دانستن اینکه چقدر برای یک پست فید خبری استاندارد اینستاگرام در مقابل یک ویدیوی 4 دقیقه ای یوتیوب هزینه می کنید بسیار مهم است. این به شما کمک می کند مکالمات شما را حرفه ای نگه دارید و به شما امکان می دهد در قیمت گذاری محکم باشید.
نانو اینفلوئنسر بودن می تواند تجربه ای ارزشمند باشد. این امر مخصوصاً زمانی صادق است که در مورد قدرت رسانههای اجتماعی قوی باشید و به دنبال کسب درآمد برای تبلیغ مارکهای مورد علاقه خود هستید.
در Hootsuite ثبت نام کنید تا ببینید چگونه به مدیریت اینفلوئنسر مارکتینگ در همه سطوح کمک می کنیم. پستها را منتشر و زمانبندی کنید، مکالمات مرتبط را پیدا کنید، مخاطبان خود را درگیر کنید، نتایج را اندازهگیری کنید، و موارد دیگر — همه از یک داشبورد. امروز آن را رایگان امتحان کنید.
شروع کنید
امتیاز: دانلود a قالب کیت رسانه ای اینفلوئنسر رایگان و کاملاً قابل تنظیم به شما کمک می کند تا حساب های خود را با مارک ها، قراردادهای حمایت مالی و کسب درآمد بیشتر در رسانه های اجتماعی معرفی کنید.
بهتر انجامش بده با هوت سوئیت، مجموعه ابزار رسانه های اجتماعی همه در یک در بالای همه چیز بمانید، رشد کنید و رقبا را شکست دهید.