کولر گازی برند گری یکی از بهترین و بروز ترین کولرگازی های جهان است که توسط گری الکتریک یکی از بزرگ ترین شرکت های چینی ساخته شده و به داشتن کارایی های خارق العاده خود از جمله کنترل از راه دور به وسیله نرم افزار، مصرف کم، خنک کنندگی سریع و بسیارخوب و…مشتریان بسیارزیادی را در سرتاسرجهان به خود اختصاص می دهد ، همچنین طراحی و شکل این کولر گازی ها بسیار زیبا بوده و می توان آن رادر اکثر مکان ها نصب کرد و از آن لذت برد.

 

کولر گازی برند گری یکی از بهترین و بروز ترین کولرگازی های جهان است که توسط گری الکتریک یکی از بزرگ ترین شرکت های چینی ساخته شده و به داشتن کارایی های خارق العاده خود از جمله کنترل از راه دور به وسیله نرم افزار، مصرف کم، خنک کنندگی سریع و بسیارخوب و…مشتریان بسیارزیادی را در سرتاسرجهان به خود اختصاص می دهد، همچنین طراحی و شکل این کولر گازی ها بسیار زیبا بوده و می توان آن رادر اکثر مکان ها نصب کرد و از آن لذت برد.

 

کولر گازی گری 12000

اگر به دنبال یکی از بهترین کولر گازی های جهان برای فضا های کوچک هستید کولر گازی گری 12000 یکی از بهترین انتخاب ها برای شماست. این کولرگازی با داشتن ویژگی های پیشرفته ، بروز و خارق العاده یکی از بهترین کولر گازی های جهان به شمار رفته و مشتریان بسیار زیادی را در سرتا سر جهان به خود اختصاص داده است. یکی از مهم ترین و بهترین ویژگی های کولر گازی گری 12000 وجود گاز آر سی و دو یکی از گاز های بروز مورد تایید سازمان جهانی بوده، که باعث می شود قدرت خنک کنندگی این محصول بسیار بالارفته و در کمترین زمان ممکن یک هوای بسیار خنک را برای شما فراهم کند. یکی دیگر از جالب ترین ویژگی های کولرگازی های برند گری این است که شما می توانید به وسیله ی نرم افزار گری وای فای اسمارت خیلی راحت از هزاران کیلومتر دورتر کولر گازی خود را روشن و خاموش و حتی دمای آن را کم و زیاد کنید. به این صورت که از راه دور هر تنظیمی را که برای خود می خواهید در نرم افزار وارد کرده و آن را کنترل کنید. همچنین شما می توانید هنگامی که نزدیک به کولر گازی هستید از قابلیت ویژه و بسیار خوب وای فای استفاده کرده و  خیلی راحت دستگاه را روشن و یا خاموش کنید.

کولر گازی گری 12000 نیز علاوه بر ویژگی منحصر به فرد خود قابلیت های بروز و متنوعی داشته که از آن ها می توان به قابلیت سیستم یخ زدایی، شروع نرم برای جلوگیری از ایجاد مشکل در کولرگازی در هنگام نوسانات برق، راه اندازی هوشمند خودکار، قابلیت سرد وگرم و…اشاره کرد.

اگر می خواهید به صورت کامل با کولر گازی گری و ویژگی های منحصر به فرد آن آشنا شوید به سایت فروشگاه نوین مارکت که یکی از بهترین و بزرگ ترین سایت های فروش انواع کولر گازی می باشد، مراجعه کنید.

 

بهترین کولر گازی های برند گری کدام اند؟

کولر گازی گری 18000

کولر گازی گری 18000 یکی از پرکاربرد ترین و بهترین کولر گازی های برند Gree برای فضا های نسبتا بزرگ است. این کولر گازی نیز همانند اکثر محصولات دیگر دارای موتور، اینورتر و فیلتر های قدرتمند بوده و می تواند با کمترین مصرف انرژی یک هوای بسیار خنک و با کیفیت را برای شما فراهم کند.  گاز استفاده شده در این کولر گازی گازی آر چهار صد و ده است که باعث می شود این کولر گازی قدرت خنک کنندگی بیش تر و بهتری را داشته باشد همچنین یکی دیگر از مهم ترین ویژگی های این محصول که آن را به یکی از بهترین کولر گازی های برند گری تبدیل می کند، داشتن قابلیت های بسیار ویژه و خوب و منحصر به فرد از جمله کنترل از راه دور به وسیله نرم افزار ، قابلیت شروع نرم، قابلیت وای فای و.. است.

 

 

کولر گازی گری 18000

کولر گازی گری 30000

کولر گازی برند گری یکی از بهترین، قدرتمند ترین و پرفروش ترین کولرگازی های جهان است، یکی از مهم ترین ویژگی های کولر گازی گری 30000 وجود موتور اینورتر در این کولر گازی بوده که باعث شده این کولر گازی در مصرف برق نهایت صرفه جویی را داشته و با کمترین مصرف برق و انرژی در کمترین زمان ممکن یک هوای بسیار باکیفیت، خنک و تمیز را وارد خانه شما کند. همچنین فیلتر های این محصول نیز بسیار قدرتمند بوده و می تواند هر گونه آلودگی که وارد این کولرگازی می شود را تهویه کرده و از ورود آلودگی و گرد وغبار به درون خانه شما جلوگیری کند. این کولر گازی از کنداکسور های طلایی استفاده کرده که باعث می شود این محصول در برابر اثرات خورنده و مضر هوا مقاومت بیش تری داشته و طول عمر بیش تری داشته باشد. در کنار این همه ویژگی های خوب و خارق العاده کولر گازی گری 30000 قابلیت های بی نظیری دارد که بسیار کارآمد و منحصربه فرد بوده و این کولرگازی را بسیار هوشمند کرده است که از آنها می توان به قابلیت سیستم یخ زدایی برای جلوگیری از یخ زدگی ، حالت خواب برای بهینه در مصرف انرژی و….اشاره کرد.

از قابلیت های منحصر به فرد این کولر گازی نیز می توان به سیستم یخ زدایی برای جلوگیری از یخ زدگی ، حالت توربو، حالت خواب ، تکنولوژی تمیز خودکار و..اشاره کرد. که برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت اصلی gree.com مراجعه کنید.

 

کولر گازی گری 30000

 

 

کولر گازی گری 36000

کولر گازی گری 36000 بالا ترین توان را در بین کولر گازی های برند گری داشته و یکی از پرکاربرد ترین و بهترین کولر گازی ها برای فضا های بزرگ است. از ویژگی های بسیار خوب کولر گازی های برند گری می توان به وجود گاز آر چهار صد و ده در این محصول اشاره کرد که باعث شده این محصول یکی از بهترین سیستم های خنک کنندگی را داشته و خیلی سریع و در کمترین زمان ممکن با قدرت بالای خود فضا های بسیار بزرگی را خنک کند. فیلتر های کولر گازی گری 36000 نیز بسیار قدرتمند بوده و از ورود هرگونه آلودگی و گرد و غبار جلوگیری می کند و با کمترین مصرف انرژی بهترین و باکیفیت ترین هوا را را برای شما فراهم می سازد. همچنین این محصول دارای سیستم عیب یابی هوشمند بوده و نیازی نیست که در هنگام ایجاد مشکلات تمام قطعات را چک کنید بلکه می توانید خیلی راحت و سریع به وسیله سیستم هوشمند این کولر گازی از مشکل آن اطلاع پیدا کرده و خیلی سریع آن را تعمیر کنید .

 

 

کولر گازی گری 36000

 

اگر می خواهید با انواع محصولات برند گری آشنا شوید به فروشگاه کولر گازی نوین مارکت ( https://novinmarket.com) مراجعه کنید، همچنین شما می توانید انواع و اقسام کولر گازی های گری را با قیمت بسیار مناسب ، گارانتی بلند مدت، تضمین اصالت کالا وپشتیبانی عالی از سایت نوین مارکت با ارسال رایگان در کمترین زمان ممکن خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید