هنوز هستند فروشگاه های لوازم خانگی مثل هفت نارنج که منصف هستند و میتوانید با خیال راحت از اصلی بودن کالای مورد نیاز خود را سفارش دهید

 

حدود ده روز قبل بود که کولر گازی خونه خراب شد. بعد از کلی دنبال استاد کار گشتن فهمیدم کولرگازی که 1 سال قبل خریدم تقلبی بوده. توی گوگل شروع کردم به سرچ کردن سایت های زیادی مثل هفت نارنج, دیجی کالا و ترب رو گشتم. قیمت های زیادی رو بررسی کردم.

واقعا کولر گازی چیزی نیست که هر سال بخوای بخری. خب منم بودجه محدودی داشتم و حتی میشه گفت کم بود. خلاصه شروع کردم به گشتن دنبال یک برند و مدل مناسب فضای خونم.

شاید بشه گفت کولر گازی اجنرال 30000 بهترین برند و مدلی بود که میتونستم انتخاب کنم. حالا فقط مونده بود که جایی که میخوام بخرم رو پیدا کنم. سایت های زیادی سر زدم دیجی کالا, ترب و الی آخر, نمیخواستم این بار سرم کلاه بره.

در بین این سایت ها با یه فروشگاه اینترنتی آشنا شدم, نمیخوام تبلیغ کنم, فقط میخوام تجربه خودم رو از خرید در این فروشگاه بگم.

خرید لوازم خانگی با قیمت سال 1390

فروشگاه لوازم خانگی هفت نارنج

خیلی این سایت رو بررسی کردم, اولین چیزی که توجهم رو جلب کرد قیمت هاشون بود. اولش فکر کردم شاید سایتشون و قیمت ها آپدیت نیست. تصمیم گرفتم که به پشتیبانی فروش زنگ بزنم و قیمت ها رو بگیرم, دیدم نه قیمت ها آپدیت هستن.

خلاصه با پشتیبان کلی حرف زدم روش پرداخت و ارسال و از این حرف ها. پشتیبان هفت نارنج می‌گفت که خودشون وارد کننده لوازم خانگی هستن و به دلیل این که دفتر اصلی فروشگاه بانه قرار داره به نسبت شهر های دیگه قیمتشون خیلی بهتره.

خلاصه کولرگازی‌مون رو سفارش دادیم و به دستمون رسید. اولین کاری که کردم یه استاد کار گرفتم تا اصلی بودن محصول رو تایید کنه. قیمت رو بهتون نمیگم چند گرفتم میتونید خودتون برید و ببینید که چرا میگم قیمت ها با سال 1390 برگشته.

الان خیالم راحته که یک کولرگازی اصلی اجنرال گرفتم با 24 ماه گارانتی.

لوگوی هفت نارنج

چرا هفت؟

طبق بررسی من و سوالاتی که از پشتیبان پرسیدم هفت قلم کالا اساسی خانه در این فروشگاه ارایه می‌شه, به همین خاطر اسمش رو گذاشتن هفت نارنج.

پشتیبانی هفت نارنج!

باور کنید من با خیلی از پشتیبانی شرکت ها تماس گرفتم و حرف زدم. اما تیم پشتیبانی هفت نارنج 24 ساعت شبانه روز با بالاترین کیفیت هر سوالی که داشته باشید رو جوابگو هستن.

هیچ فروشگاه یا شرکتی ندیدم تا این حد پشتیبانی حرفه ای ارایه بده و به مشتری هاش احترام بزاره.

چند نکته برای خرید لوازم خانگی

برای خرید لوازم خانگی باید با فکر و تصمیم گیری درست عمل کنید, تافردا روز پشیمان نشوید. چند روز دیرتر خرید کنید اما بهتر خرید کنید.

1 – بودجه

شما باید ابتدا مشخص کنید که چه مبلغی را برای خرید کالا در نظر گرفته اید و به این بودجه پایبند باشید. امری طبیعی است هر شخصی بودجه محدودی برای خرید دارد و باید درست تصمیم بگیرد.

2 – از برند های معتبر خرید کنید

باور کنید خرید نکردن یک کالا خیلی بهتر از این هست که کالای خود را از یک فروشگاه ناشناس بخرید. لوازم خانگی‌تون رو از برند های فروشگاهی معتبری مثل دیجی کالا, هفت نارنج, ترب, شهر لوازم خانگی و … خرید کنید.

3 – فضای خانه

با توجه به فضای موجود در خانه وسایل را انتخاب کنید. برای مثال اگر قصد خرید لباسشویی دارید میتوانید از دو نوع اصلی لباسشویی درب جلو و یا لباسشویی درب بالا انتخاب کنید, اگر فضای محل قرار گیری لباسشویی شما کوچک است بهتر است از لباسشویی درب جلو استفاده کنید, چراکه فضای کمتری اشغال می‌کند. برای اطلاع از قیمت ماشین لباسشویی ال جی از این صفحه دیدن کنید.

4 – به اندازه نیاز خرید کنید

لوازم خانگی را با همان سایزی که نیاز است خرید کنید نه بیشتر. برای مثال اگر شما یک خانواده یک تا دو نفره هستید لباسشویی 5 کیلو گرمی بسیار مناسب است. خرید ماشین لباسشویی بزرگتر هزینه بیشتری از شما می‌گیرید.

مزایای خرید از هفت نارنج

طبق تجربه شخصی خودم از خرید در فروشگاه اینترنتی هفت نارنج, ثبت سفارش و ارسال خیلی سریع انجام شد. حدود 24 ساعت الی 72 ساعت طول کشید تا کالا به دستم برسه, که خب میشه گفت حتی از پست پیشتاز و تیپاکس هم سریع تر بود.

این فروشگاه برای تمامی محصولاتش گارانتی 24 ماه داره, که خب عالیه. سالم رسیدن کالا به دست شما رو تضمین میکنن همچنین اصالت کالا.

یک قطره از هفت نارنج!

طبق چیزی که توسایت نوشته شده و پیشتیبان هم بهم گفت فروشگاه هفت نارنج سابقه فعالیت 15 ساله در ضمینه لوازم خانگی داره. موسس فروشگاه آقای پویا محمد علی پناه هستن که با یک تیم بسیار حرفه ای درحال فعالیت هستند.

فروشگاه لوازم خانگی هفت نارنج در شهر بانه واقع شده, این فروشگاه به دلیل این که وارد کننده لوازم خانگی هستش, دست دلال ها را کوتاه کرده و بدون واسط محصولات رو به دست مشتری هاش میرساند

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید