اشنایدر برند معتبری است که در زمینه تولید انواع محصولات الکتریکی فعالیت دارد و در حال حاضر این برند در سراسر دنیا دارای نمایندگی‌های فعال است که افراد در هر لحظه می‌توانند نیاز‌هایشان را تأمین کنند. مطمئناً در حوزه‌های مختلف نیاز به استفاده از محصولات اشنایدر وجود دارد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به شاسی استارت، رله ضربه‌ای، کلید هوایی، تابلو برق و… اشاره کرد. حال ما در این مقاله قصد داریم درباره‌ی پرکاربردترین محصولات نمایندگی اشنایدر الکتریک صحبت کنیم تا اگر تا به الان از محصولات این برند معتبر استفاده نمی‌کرده‌اید، آشنایی مختصری با آن‌ها پیدا کنید.

معرفی بهترین محصولات نمایندگی اشنایدر

معرفی کلید هوایی اشنایدر

ممکن است در پروژه‌های مختلف به قطع و وصل کردن خطوط حفاظت از شبکه نیاز باشد که در این صورت از کلید هوایی اشنایدر بکارگیری می‌شود. ضمن اینکه برای افزایش یا کاهش فرکانس نیز از این کلید بهره گرفته خواهد شد و با توجه به اینکه کلید هوایی دارای فشار ضعیف در آمپراژ‌های بالا است، استفاده از این کلید بدون استفاده از لوازم جانبی امکان‌پذیر خواهد بود.
همچنین ناگفته نماند که ساختار کلید هوایی به شکلی است که به دو طریق بکارگیری از رله یا دستی، می‌توان مدار را مدیریت کرد و در واقع این ویژگی محصول نمایندگی اشنایدر به دلیل عدم آسیب به قطعه به راحتی قابل استفاده خواهد بود. به طور کلی برای اینکه بتوانید از باکیفیت‌ترین کلید هوایی بهره‌مند شوید، نیاز است به فروشگاه‌ها و مراکز معتبر مراجعه کنید تا با کمترین دغدغه این نوع محصولات را تهیه نمایید.

معرفی تابلو برق اشنایدر

به محفظه فلزی که همه‌ی لوازم از جمله فیوز، کلید‌های حفاظتی، کنتاکتور، بی‌متال، تجهیزات کنترلی و سیم کشی داخلی در آن قرار دارد، تابلو برق گفته می‌شود. همانطور که می‌دانید تابلو برق‌ها دارای انواع مختلفی هستند که از مهمترین آن‌ها مدل فیکس (ثابت) و کشویی نام دارند. البته ناگفته نماند این نوع محصولات نمایندگی اشنایدر از نظر کارکرد به دسته‌های تابلو برق اصلی، فرعی، نیمه اصلی و مواردی مانند تابلو برق کنترل و صنعتی تقسیم‌بندی می‌شوند که در موقعیت‌های مختلف بکار گرفته خواهند شد. پر واضح است که اگر به این نوع محصولات برند اشنایدر الکتریک نیاز دارید، حتماً به مراکز معتبر مراجعه کنید تا بتوانید باکیفیت‌ترین آن را تهیه نمایید.

معرفی محافظ جان اشنایدر

اینکه خطر برق‌گرفتگی در همه موقعیت‌ها وجود دارد، افراد را به استفاده از انواع محافظ جان الزام می‌کند. برای این منظور بکارگیری از نمایندگی اشنایدر که دارای بهترین محصولات در این خصوص است راه‌کار فوق‌العاده‌ای خواهد بود. گفتنی است که در حال حاضر محافظ جان اشنایدر الکتریک دارای ویژگی‌های زیر است:
– این محصول برای مراقبت از جان افراد در مدت زمان حداقل ۱۵ و حداکثر ۲۰۰ میلی‌ثانیه اقدام به قطع مدار می‌کند.

– وقتی قرار است این کلید نصب شود بسته به موقعیت قرارگیری کلید محافظ جان، ورودی و خروجی‌های دستگاه در نظر گرفته خواهد شد.

– محافظ جان اشنایدر معمولاً بین دما‌های منفی ۲۵ الی ۴۰ درجه سلسیوس فعالیت دارد.

– محافظ جان در انواع ترکیبی، تک پل و چهار پل قابل تهیه است.

 

معرفی بی‌متال اشنایدر

یکی از مهم‌ترین محصولاتی که در نمایندگی اشنایدر قابل تهیه بوده و از کیفیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است، می‌توان به بی‌متال اشاره کرد. وظیفه‌ی این قطعه تعیین خطای دو فاز است که البته محافظت از الکتروموتور‌ها و همچنین خاموش و روشن کردن فن خودرو‌ها نیز از دیگر وظایف این محصول به حساب می‌آید. در کنار این موارد از بی‌متال‌ها در تابلو‌های صنعتی نیز استفاده می‌شود. ضمناً پر واضح است که هر چه کیفیت این قطعه که دارای اجزایی مانند تیغه مسی، دکمه ریست، زبانه یا پیچ و… است، بهتر باشد، طبیعتاً کاربرد بیشتری داشته و برای مدت زمان طولانی‌تری می‌توان از آن بهره‌مند شد. در حال حاضر بی‌متال تیپ D و تیپ F کاربرد و خریداران بیشتری دارد.

ویژگی‌های بهترین مرکز خرید محصولات اشنایدر

حال با توجه به موارد عنوان شده، احتمالاً اگر قصد خرید محصولات برند اشنایدر را داشته باشید، در انتخاب یک مرکز مناسب عرضه‌کننده این محصولات سردرگم هستید که توصیه‌ی ما این است حتماً در انتخاب فروشگاه معتبر موارد زیر را در نظر بگیرید:
– قیمت محصولات. در حال حاضر محصولات نمایندگی اشنایدر از رنج قیمتی مناسبی برخوردار هستند اما ممکن است در بعضی از مراکز به دلیل ارائه برخی از امکانات هزینه‌های بیشتری از مشتری دریافت شود که توصیه می‌کنیم پس از بررسی مراکز عرضه‌کننده قطعات اشنایدر بهترین فروشگاه را برای خرید انتخاب کنید.
– کیفیت محصولات. اگر چه به طور کلی محصولات این برند از کیفیت‌ایده‌آلی برخوردار هستند اما به دلیل اینکه در برخی موارد قطعات های‌کپی این برند در بازار دیده می‌شود، توصیه می‌کنیم که حتماً قبل از نهایی شدن خرید از کیفیت قطعات اطمینان حاصل کنید. اگر در این زمینه تجربه‌ی کافی ندارید، کافی است که از متخصصان بهره ببرید.
– گارانتی و خدمات پس از فروش. با توجه به اینکه هر کدام از محصولات نمایندگی اشنایدر در حوزه برق کارایی دارند، ممکن است به دلایل مختلف دچار ایراد شده باشند که اگر در زمان خرید به گارانتی یا خدمات پس از فروش توجه نکرده باشید، به طور حتم با مشکلات عدیده‌ای مواجه خواهید شد. بنابراین حتماً از مراکزی محصولات اشنایدر را خریداری کنید که دارای این دو ویژگی باشد.
– تنوع محصولات. انتخاب یک مرکز معتبر فروش لوازم اشنایدر سبب می‌شود تا به همه قطعات این برند دسترسی داشته باشید و برای خرید دیگر محصولات مورد نیاز به فروشگاه‌های مختلف احتیاج نداشته باشید. بنابراین این موضوع با اهمیت را که بوسیله اکثر افراد نادیده گرفته می‌شود، در نظر داشته باشید.

 

جمع‌بندی

تهیه محصولات نمایندگی اشنایدر الکتریک، همانطور که در این مقاله به آن اشاره کردیم، باید از بهترین مراکز انجام شود که ما در این بخش قصد داریم مجموعه صنعت روز را معرفی کنیم که در حال حاضر از بهترین نمایندگی‌های محصولات اشنایدر در ایران است که سال‌هاست در این حوزه فعالیت مستمر دارد. گفتنی است که از مزیت‌های بکارگیری از این مرکز می‌توان به کیفیت محصولات اشنایدر و همچنین قیمت‌های رقابتی اشاره کرد که سبب شده است اکثر افراد از خدمات این نمایندگی کاملاً راضی باشند. حال برای اینکه بتوانید به خدمات و محصولات شرکت صنعت روز دسترسی داشته باشید کافی است که از راه‌های ارتباطی قرار داده شده در انتهای مقاله استفاده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید