فروشگاه تجهیزات پزشکی اول طب، با کیفیت‌ترین وسایل تزریقات موجود در بازار داخلی و خارجی را برای عرضه در اختیار مشتریان خرد و بزرگ قرار می‌دهد.

راهنمای خرید بهترین انواع وسایل تزریقات از تجهیزات پزشکی اول طب

وسایل تزریقات از جمله پرکاربردترین تجهیزات در مراکز درمانی، مطب‌ها و بیمارستان‌ها به شمار می‌روند. بخش قابل توجهی از وسایل تزریقات یکبار مصرف هستند. به همین دلیل لازم است که مراکز درمانی این گروه از وسایل را تیراژ بالا تهیه کنند. در عین حال چالش قیمت تمام شده این تجهیزات نیز همواره پیش روی تولیدکنندگان قرار دارد. با توجه به حساسیت تجهیزات پزشکی همواره باید از وسایل با کیفیت برای تولید وسایل گوناگون استفاده کرد. از آن گذشته به دلیل یکبار مصرف بودن وسایل تزریقات هر چقدر که قیمت آن‌ها کاهش پیدا کند، مشتریان بیشتری را به ارمغان می‌آورند.

فروشگاه تجهیزات پزشکی اول طب، با کیفیت‌ترین وسایل تزریقات موجود در بازار داخلی و خارجی را برای عرضه در اختیار مشتریان خرد و بزرگ قرار می‌دهد. در ادامه راهنمای خرید وسایل تزریقات را آماده کرده‌ایم. دعوت می‌کنیم که تا پایان با ما همراه باشید.

راهنمای خرید بهترین انواع وسایل تزریقات از تجهیزات پزشکی اول طب

لیست انواع وسایل تزریقات

وسایل تزریقات در طیف گسترده‌ای دسته‌بندی می‌شوند. برخی از آن‌ها صرفا در کاربردهای تخصصی مورد استفاده قرار می‌گیرند؛ اما بعضی دیگر از این اقلام مانند سرنگ جنبه عمومی دارند. در این جا لیستی از پرکاربردترین وسایل تزریقات در مراکز درمانی را مرور می‌کنیم.

آنژیوکت

آنژیوکت یکی از تجهیزات پزشکی است که برای انجام تزریقات به افراد بستری در مراکز درمانی استفاده می‌شود. در حالت عادی هنگام تزریق سرنگ، سرم و … لازم است که یک بار فرآیند رگ‌گیری انجام شود. به این ترتیب پوست بیمار چند بار سوراخ می‌شود که مزاحمت‌های زیادی را برای او به وجود می‌آورد. این در حالی است که با استفاده از آنژیوکت این فرآیند یکبار انجام می‌شود. آنژیوکت در سایزهای مختلف تولید و در بازار عرضه می‌شود.

اسکالپ وین

اسکالپ وین در بازار تجهیزات پزشکی با نام سوزن پروانه‌ای شناخته می‌شود. کاربرد اسکالپ وین نیز تقریبا مشابه آنژیوکت است. زمانی که فردی برای مدت طولانی در بیمارستان بستری است، برای تزریق وریدی یا نمونه‌گیری خون از اسکالپ وین استفاده می‌شود. استفاده از اسکالپ وین بسیار ساده است و همچنین برای بیماران به خصوص کودکان نیز مزاحمت چندانی ایجاد نمی‌کند.

پنبه بهداشتی

پنبه بهداشتی نیز یکی دیگر از پرکاربردترین وسایل تزریقات در پزشکی است که معمولا قبل و بعد از تزریق برای ضدعفونی کردن موقعیت مد نظر در سطح بدنه استفاده می‌شود. وجود این محصول نه تنها در مراکز درمانی بلکه در هر خانه و محل کاری نیز ضروری است.

ست سرم

برای تزریق مستقیم به رگ از ست سرم استفاده می‌شود. خیلی از مواقع امکان تزریق ماهیچه‌ای یا زیرپوست برای افراد وجود ندارد. بنابراین در این شرایط از ست سرم برای تزریق وریدی استفاده می‌شود. علاوه بر مراکز درمانی برای تزریق افراد سالمند یا بیمارانی که در خانه نگهداری می‌شوند نیز ست سرم کاربرد دارد.

سر سوزن

آن چیزی که از سرنگ به درون بدن افراد وارد می‌شود، سر سوزن است. بنابراین از نظر بهداشتی باید دقت بالایی در تولید و نگهداری از این وسیله تزریق به عمل آید. سر سوزن‌ها در اندازه‌های مختلفی تولید نی‌شوند. معمولا در انتهای آن‌ها یک دهانه قرار می‌گیرد که به کمک آن می‌توان به راحتی سر سوزن را وارد سرنگ کرد یا از آن بیرون آورد. شماره‌گذاری سر سوزن‌ها به این صورت است که با افزایش شماره، قطر سوزن کاهش پیدا می‌کند.

سرنگ

سرنگ را می‌توان به عنوان نماد وسایل تزریقات در نظر گرفت. بدنه پلاستیکی سرنگ معمولا به صورت شفاف تولید می‌شود. همچنین سطح بدنه آن نیز مدرج می‌شود. سر سوزن در نوک سرنگ قرار می‌گیرد و معمولا قابل تعویض است. البته بسیاری از سرنگ‌هایی که در بازار عرضه می‌شوند، یکبار مصرف هستند. سرنگ‌ها نیز در ابعاد و اندازه‌های گوناگونه تولید می‌شوند.

سرنگ انسولین

سرنگ انسولین مخصوص بیماران دیابتی طراحی می‌شود. از نظر ظاهری تفاوت چندانی بین سرنگ انسولین با سرنگ‌های معمولی وجود ندارد. انسولین را می‌توان به صورت زیرپوستی در بخش‌های مختلف بدن تزریق کرد. طراحی سرنگ انسولین نیز به گونه‌ای صورت می‌گیرد که افراد دیابتی بتوانند به راحتی در منزل با استفاده از آن فرآیند تزریق را انجام دهند.

گارو کشی

رگ بند نام دیگر تجهیزی است که تحت عنوان گارو کشی شناخته می‌شود. زمانی که قصد خون‌گیری از افراد داشته باشند، به کمک گارو کشی، فشاری خون در محدوده نمونه‌گیری را بالاتر می‌برند. به این ترتیب سیستم انعقاد خون فعال نمی‌شود. در نتیجه عملیات خون‌گیری به شیوه‌ای اصولی انجام می‌شود. گارو کشی از جنس مواد پلاستیکی تولید می‌شود و کاملا قابل شستشو است. به عبارت دیگر از جمله معدود وسایل تزریقات است که می‌توان بیش از یکبار مورد استفاده قرار داد.

میکروست

میکروست به عنوان تجهیز واسط بین سرم و آنژیوکت استفاده می‌شود. به کمک این تجهیز می‌توان خطای ناشی از تزریق را کاهش داد. میکروست‌ها در ابعاد و اندازه‌های مختلفی تولید می‌شوند که با توجه به میزان تزریقات باید از مدل مناسب آن‌ها استفاده شود. هر زمان نیاز باشد تا دارویی به صورت کنترل شده و با غلظت مشخص وارد بدن بیمار شود، از میکروست برای کنترل شدت جریان تزریقات به بدن استفاده می‌شود.

نکات مهم خرید وسایل تزریقات

چند نکته مهم درباره خرید وسایل تزریقات وجود دارد که باید حتما به آن‌ها توجه کنید. در این قسمت تعدادی از مهم‌ترین نکات را بررسی می‌کنیم.

1. تهیه لیست خرید وسایل تزریقات

بدیهی است که اگر خرید وسایل تزریقات را به صورت جمعی و در مقیاس بزرگ انجام دهید، قطعا هزینه تمام شده شما کاهش پیدا می‌کند. بنابراین توصیه می‌کنیم که همواره لیستی از موجودی و نیازمندی وسایل تزریقات مجموعه خود تهیه کنید. خریدهای خود را به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنید که تهیه انواع وسایل تزریقات در یک زمان اتفاق بیفتد. با استفاده از سیستم‌های هوشمند انبارداری می‌توانید به راحتی چنین اقداماتی را انجام دهید.

به این ترتیب قطعا صرفه‌جویی قابل توجهی در مجموعه هزینه‌های شما برای خرید عمده این تجهیزات پزشکی رخ می‌دهد. این صرفه‌جویی نه تنها در قیمت تمام شده وسایل تزریقات، بلکه در هزینه‌های حمل و نقل آن‌ها نیز حاصل می‌شود.

2. انتخاب تامین کننده واحد

توصیه می‌کنیم که برای خرید وسایل تزریقات یک فروشگاه را انتخاب کنید که کلیه اقلام مورد نیاز شما را در اختیارتان بگذارد. همان طور که مشاهده کردید، اول طب به عنوان فروشگاه اینترنتی تخصص تجهیزات پزشکی لیستی کامل از انواع وسایل تزریقات را از برندهای مختلف آماده کرده است. شما می‌توانید کلیه خریدهای خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به صورت آنلاین انجام دهید.

3. اعلام نیاز وسایل تزریقات

گاهی اوقات به تجربه ثابت می‌شود که در یک مرکز درمانی ماهانه تعداد مشخصی آنژیوکت مصرف می‌شود. در این شرایط شما می‌توانید لیستی از تمام این محصولات با نیازمندی دائمی خود را تهیه کنید. سپس با فروشگاه تجهیزات پزشکی مد نظر قراردادی را امضا کنید که در آن نیاز خود را برای محصولات خاص اعلام کنید. به این ترتیب تامین‌کنندگان محصول نیز سفارش‌های شما را در زمان مشخص و با قیمت تمام شده پایین‌تر در اختیارتان قرار می‌دهد.

چرا اول طب؟

فروشندگن تجهیزات پزشکی زیادی در سطح کشور فعالیت می‌کنند؛ اما تعداد محدودی از آن‌ها هستند که عرضه محصولات خود را با قیمت شفاف در بستر فروشگاه‌های اینترنتی انجام دهند. اول طب به عنوان مرکز تخصص عرضه تجهیزات پزشکی در بزرگراه نواب تهران قرار دارد که خدمات خود را به عموم مشتریان در سراسر کشور عرضه می‌کند.

انواع و اقسام برندهای معتبر تولیدکننده تجهیزات پزشکی در داخل و خارج از کشور با اول طب همکاری می‌کنند. در اول طب گروهی از بهترین کارشناسان متخصص تجهیزات پزشکی برای ارزیابی و انتخاب کالاهای مختلف حضور دارند. به این ترتیب هیچ‌گونه محصول فاقد استانداردهای لازم برای عرضه در اختیار مشتریان قرار نمی‌گیرد. به علاوه اینکه کلیه محصولات در انبارهای استاندارد طراحی شده برای نگهداری تجهیزات پزشکی ذخیره می‌شوند. اول طب تمام محصولات خود را با ضمانت سلامت و اصالت کالا به مشتریان عرضه می‌نماید.

علاوه بر وسایل تزریقات از آنژیوکت گرفته تا سرنگ انسولین، سبد جامعی از انواع تجهیزات پزشکی نیز در فروشگاه آنلاین اول طب آماده شده است. تلاش ما در اول طب پوشش تمام نیازهای مراکز درمانی به تجهیزات پزشکی است. اول طب شریک و همراه تمام مراکز درمانی فعال در سطح کشور است. شما عزیزان علاوه بر استعلام قیمت تجهیزات پزشکی می‌توانید سفارش‌های خود را در زمینه اقلام و وسایل تزریقات به هر میزان که مورد نیازتان است، در فروشگاه تجهیزات پزشکی اول طب به آدرس avvalteb.com ثبت کنید.

 

برچسب ها : تجهیزات پزشکی

دیدگاهتان را بنویسید