به‌روزرسانی جدید Galaxy S22 برای حذف محدودیت‌های عملکرد بازی (به‌روزرسانی) منتشر شد

به روز رسانی: طبق گزارش‌ها، سامسونگ این به‌روزرسانی را برای بازارهای اروپا و کره جنوبی عرضه کرده است و همانطور که انتظار می‌رفت، این به‌روزرسانی شامل حذف محدودیت‌های CPU و GPU در اجرای بازی‌ها و حالت‌های جدید مدیریت عملکرد تقویت کننده بازی است. سامسونگ همچنین می گوید که با این به روز رسانی، امنیت و پایداری کلی دستگاه های سازگار را بهبود بخشیده است.


در طول این سال ها، سامسونگ به بهانه افزایش کارایی باتری دستگاه و مدیریت حرارت، سرعت گوشی های خود را کاهش داده است. در چنین شرایطی، بازی ها خوب پیش نمی رفت. زیرا سرویس بهینه سازی بازی های پس زمینه سامسونگ و برنامه تقویت کننده بازی عملکرد CPU و GPU را محدود می کند. همچنین اخیرا مشخص شد که سرعت بازی سری جدید گلکسی اس 22 بدتر از نسل های قبلی است.

Samobile می نویسد، به همین دلیل، سامسونگ با انتقادات زیادی مواجه شده است. غول کره جنوبی بار دیگر با انتشار بیانیه ای از انتشار به روز رسانی نرم افزاری خبر داد که محدودیت عملکرد دستگاه ها را حذف می کند. حالا وعده این شرکت محقق شد! آپدیت جدیدی برای سری گلکسی اس 22 منتشر می شود که با توجه به ترجمه گوگل از کره ای به انگلیسی، محدودیت های عملکرد CPU و GPU هنگام اجرای بازی را حذف می کند.

مقالات مرتبط:

  • سامسونگ به طور مصنوعی سرعت گوشی گلکسی شما را کاهش می دهد

این به‌روزرسانی همچنین یک «حالت مدیریت عملکرد بازی» جدید به Game Booster اضافه می‌کند. البته، ما هنوز نمی دانیم که آیا حالت جدید اضافه شده با گزینه ترجیحی عملکرد موجود در Game Booster متفاوت است یا خیر.

برای درک تفاوت عملکرد دستگاه با ارتقای دستگاه باید مدت زیادی صبر کنیم. با توجه به رسوایی بزرگ پیرامون سامسونگ (یک شکایت از سوی سامسونگ در کره)، به نظر می رسد این به روز رسانی به زودی بین المللی خواهد شد.

این آپدیت علاوه بر ایجاد تغییرات لازم در سرویس بهینه سازی بازی برای حذف محدودیت های قبلی، امنیت دوربین و دستگاه را نیز بهبود می بخشد.

دیدگاهتان را بنویسید