ما عکس هایی را در زندگی داریم که برایمان بسیار خاطره انگیز است. مشاهده این صحنه های ثبت شده حس خوبی را ایجاد می کند. از این رو به دنبال ایده هایی هستیم تا این خاطره بازی برایمان دو چندان شود. ایده های چاپ عکس روی پارچه برای کادو تولد یا ولنتاین که به شکل خلاقانه ای انجام شود بسیار هیجان انگیز است. همچنین از ایده های چاپ عکس خلاقانه می توان برای تبلیغات چاپی موثر و خلاقانه نیز بهره برد. چاپ روی تیشرت ، چاپ روی لیوان و یا بج سینه محصولاتی است که ویژگی های جذابی برای تبلیغات چاپی همراه دارد. همچنین به طرز بسیار خوبی نیز برای مراسمات قابل استفاده هستند.

بهترین ایده های چاپ عکس

پرسش مهم این است که عکس های گرفته شده و تصاویر زیبا را چگونه به شکل خلاقانه در بیاوریم؟. اگر قصد برگزاری تولد ، ولنتاین ، سالگرد ازدواج یا سایر مراسمات از این دست داریم چه اقدامی انجام دهیم؟ بهترین ایده های چاپ عکس روب اجسام مختلفی وجود دارد که کارلرد رایجی در این روزها دارد. جدای از این روش ها ، از محصولات فوق در تبلیغاتی چاپی خلاقانه نیز بهره گرفته می شود. در ادامه به معرفی برخی از ایده ها می پردازیم.

چاپ تیشرت ایده خلاقانه کادو تولد

در سال های اخیر یک محصول در زیبا سازی مراسمات تولد بسیار استفاده شده است. چاپ تیشرت انتخابی است محبوب که به عنوان پوشش یک دست از جمله ایده های خلاقانه کادو تولد قلمداد می شود. علاوه بر این تیشرت را می توان به عنوان کادو نیز استفاده کرد. یعنی در کنار کاربرد ایجاد پوشش یک دست برای شرکت کنندگان با چاپ طرح دلخواه روی آن به مخاطب هدیه داد.

تبلیغات چاپی و ایده های چاپ عکس روی لیوان و تیشرت برای کادو تولد و ولنتاین

کاربرد چاپ عکس برای تولد به تنهایی مورد استفاده نیست بلکه از چاپ تیشرت تبلیغاتی نیز می توان به عنوان یک ایده موثر در افزایش فروش کسب و کار بهره برد. در این زمان روی تیشرت لگو و با نماد شرکت درج می گردد که استفاده تبلیغاتی دارد. فست فود ها ، رستوران ها و یا شرکت های خدمات مصرف رایجی را از این روش چاپ دارند.

چاپ عکس برای ولنتاین با استفاده از لیوان تبلیغاتی

ولنتاین نیز در سالهای اخیر به مناسبتی مهم تبدیل شده است. در این روز علاقه و عشق گرامی داشته شده و تجدید پیمانی در علاقه شکل می گیرد. بهترین روش و ایده چاپ عکس برای ولنتاین را می توان چاپ روی لیوان نام برد. لیوان های متنوعی در بازار وجود دارد از انواع سرامیکی سفید ساده تا حرارتی جادویی ، دسته قلبی که تمامی آنها بدون محدودیت قابلیت چاپ هر طرحی را دارا می باشد. لیوان های تبلیغاتی صرفا محدود به افزایش فروش کسب و کارها نیست بلکه کاربردهایی را نیز برای جشن های تولد ، روزهای ولنتاین ، روزهای عید پیدا کرده است.

چاپ لیوان ماگ تولد

احتمالا برای برگزاری یک تولد هزینه های زیادی متحمل شوید. اما با استفاده از ایده های خلاقانه خوب برای تولد آنکه دوستش دارید امکان کاهش هزینه وجود دارد. برای همین منظور چاپ لیوان ارزان و مقرون به صرفه هم می تواند هزینه ها را کاهش دهد. همچنین استفاده از مدل هایی مانند لیوان حرارتی سفارشی نیز با توجه به ماهیت خارق العاده آن بسیار هیجان زده خواهد کرد.

بج سینه معرف هویت سازمانی برند

سازمان ها شرکت های مختلف در برنامه ها و کمپین های متعددی که اجرا می کنند سعی دارند برند خود را معرفی کنند. برند عنصر اصلی سازمان هاست که ابزارهای مختلفی برای ان وجود دارد. یکی از کارلردی ترین ابزارهای معرفی هویت سازمانی بج سینه است. نشان سینه ترکیبی فلزی از لوگوی شرکت با رنگ کاری و ابکاری طلایی را نقره است که از طریق اتصال سنجاقی یا مگنت روی کت متصل می شود. نصب بج سینه روی کت جلوه شیک و منظمی را به دارنده می دهد.  بج سینه هم یک نماد و ایده تبلیغاتی موثر و اثر بخش در شرکت هاست. با اینکه بج ابعاد کوچکی دارد اما به صورت خیره کننده ای توجهات را جلب کرده و سازمانی که شخص متعلق به آن است را مشخص می کند.

خرید بج سینه سازمانی

چاپ عکس روی تشرت لیوان برای تولد

اگر بخواهیم در جمع بندی نهایی محصولاتی که کمک کندده اجرای یک برنامه خاطره انگیز باشد را نام ببریم چاپ عکس روی پارچه مانند تیشرت و روی اجسام مانند لیوان در کنار هم بهترین انتخاب ها هستند. نحوه دریافت و سفارش آنها کار سختی نیست. تنها کافی است طرح دلخواه خود را برای یک مجموعه چاپی مثل پارسیاایده ارسال کنید تا در کمترین زمان با کیفیت عالی در اختیارتان قرار گیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر و می توانید از طریق ادرس وبگاه سفارش خود را ثبت نمایید.

خانه

 

 

برچسب ها : ایده تولد,کادو تولد,بهترین هدیه تولد خانم ها

دیدگاهتان را بنویسید