اگر با محتوای TikTok خود قهرمان هستید و بر دسترسی ارگانیک اصرار دارید، آن را متوقف کنید. اصلاً شرمنده ای نیست تقویت پست با ویژگی تبلیغاتی TikTok. حتی بهترین‌های ما گاهی به یک دست کمک نیاز دارند، مانند زمانی که من در یک جفت جورت در گپ گیر کردم.

نه اینکه همه “فشار همسالان” روی شما باشد، اما هر امروزه پلتفرم رسانه های اجتماعی نوعی گزینه تقویت پولی را دارد. تنها با چند ضربه می‌توانید پست‌ها را در فیس‌بوک، اینستاگرام و لینکدین تقویت کنید و به مخاطبانی فراتر از شبکه ارگانیک خود دسترسی پیدا کنید.

در این پست، ما در حال حفاری هستیم همه چیزهایی که باید بدانید تا ویژگی تبلیغ TikTok را برای شما کار کند. اگر می خواهید این را یک «شات تقویت کننده» تبلیغات اجتماعی در نظر بگیرید. (من خودم را نشان خواهم داد.)

فهرست مطالب
تبلیغات TikTok چیست؟

نحوه تبلیغ در TikTok

TikTok Promote چقدر هزینه دارد؟

آیا تبلیغ TikTok ارزشش را دارد؟

دلایلی که TikTok ممکن است تبلیغ شما را تأیید نکند

چگونه یک تبلیغ را در TikTok لغو کنیم

پاداش: دریافت رایگان چک لیست رشد TikTok از Tiffy Chen خالق معروف TikTok که به شما نشان می دهد چگونه با تنها 3 نور استودیو و iMovie 1.6 میلیون دنبال کننده به دست آورید.

تبلیغات TikTok چیست؟

ویژگی TikTok Promote به شما امکان می‌دهد ویدیوهای TikTok موجود خود را تنها با چند ضربه به تبلیغات تبدیل کنید.

ویژگی Promote برای همه حساب‌های TikTok، درست در برنامه TikTok در دسترس است. تبلیغات را متناسب با بودجه، جدول زمانی و مخاطبان هدف خود تنظیم کنید… و سپس از آنجایی که TikTok ویدیوی شما را در همه جا پخش می کند، به عقب برگردید.

تبلیغ می تواند به شما کمک کند بازدید، ترافیک وب سایت خود را به دست آورید، یا دنبال کننده بیشتری ایجاد کنید. اساساً، اگر چند دلار برای خرج کردن دارید، Promote میانبری برای افزایش دسترسی شما به TikTok است.

وقتی کمپین شما تمام شد، می توانید به انواع تجزیه و تحلیل های شاداب در مورد عملکرد ویدیوی تبلیغ شده TikTok خود دسترسی داشته باشید. معیارهایی مانند:

  • بازدیدها
  • دوست دارد
  • سهام
  • نظرات
  • نرخ کلیک وب سایت
  • سن و جنسیت مخاطب

قبل از شروع به کار کردن دکمه Promote، به این نکته توجه داشته باشید چند محدودیت برای نوع ویدیوهایی که می توانید تبلیغ کنید وجود دارد.

  • ویژگی Promote در TikTok فقط برای ویدیوهای عمومی کار می کند
  • نمی‌توانید از Promote در ویدیوهایی با صدای دارای حق نسخه‌برداری استفاده کنید. (شما باید موسیقی متن خود را از کتابخانه موسیقی تجاری TikTok متشکل از 500K+ کلیپ های صوتی بسازید. یا آهنگ ها و صداهای اصلی نیز بدیهی است که مشکلی ندارند.)
  • اگر ویدیوها دستورالعمل‌های TikTok را نقض کنند، ممکن است برای تبلیغ رد شوند (در ادامه در مورد آن بیشتر توضیح می‌دهیم!)

استفاده از اندکی از این جادوی تقویت کننده در محتوای TikTok شما مطلقاً تقلب نیست – این فقط عقل سلیم است.

راه‌های زیادی برای تبلیغ در TikTok یا ارتقاء سطح بازاریابی ارگانیک TikTok وجود دارد، اما TikTok Promote بهترین هر دو جهان است. Promote از محتوای خلاقانه و جذاب TikTok که قبلاً ایجاد کرده‌اید استفاده می‌کند و از قدرت الگوریتم قدرتمند TikTok برای کمک به هدف قرار دادن مخاطبان جدید در صفحه For You استفاده می‌کند.

نحوه تبلیغ در TikTok

ویژگی تبلیغ TikTok بسیار بصری است، اما به هر حال من شما را گام به گام با آن آشنا خواهم کرد. (با وجود آنچه که آن افراد در گپ در مورد من می گویند، من یک عزیز واقعی هستم.)

قبل از شروع: اگر تلفن Android دارید، می‌توانید هزینه تبلیغات TikTok خود را با کارت اعتباری پرداخت کنید، اما اگر از iOS استفاده می‌کنید، ابتدا باید سکه‌های TikTok خود را بارگیری کنید.

1. یک ویدیو بسازید و آن را به TikTok ارسال کنید. جدید به برنامه؟ نحوه ایجاد یک ویدیوی TikTok را در اینجا بخوانید و سپس برای مرحله 2 برگردید.

2. ویدیو را مشاهده کنید و روی نماد «…» با سه نقطه در سمت راست ضربه بزنید. با این کار تنظیمات ویدیوی شما باز می شود. روی نماد Promote ضربه بزنید (به نظر می رسد یک شعله کوچک است).


نماد تبلیغ در زیر ویدیوی TikTok

3. هدف خود را برای تبلیغ ویدیو انتخاب کنید: بازدیدهای ویدیویی بیشتر، بازدید از وب سایت بیشتر یا دنبال کنندگان بیشتر.


بازدیدهای وب سایت یا تعداد دنبال کنندگان بیشتر را انتخاب کنید

4. مخاطب خود را انتخاب کنید. TikTok می‌تواند برای شما انتخاب کند، یا می‌توانید خودتان را بر اساس جنسیت، محدوده سنی و علایق شخصی‌سازی کنید.


سن و علایق مخاطبان سفارشی

5. بودجه خود را تنظیم کنید با انتخاب مقداری که می‌خواهید در روز هزینه کنید و مدت زمانی که می‌خواهید تبلیغات انجام شود. همانطور که هر یک از این اعداد را تغییر می دهید، مشاهده خواهید کرد که “نمایش های ویدئویی تخمینی” خود تغییر می کند. وقتی از بودجه خود راضی بودید روی گزینه بعدی ضربه بزنید.


تنظیم بودجه و مدت

6. در صفحه نمای کلی، آخرین فرصت برای بررسی انتخاب های خود قبل از اجرای کمپین خود خواهید داشت. سپس، ویدیوی شما برای تایید ارسال می شود.


بررسی اجمالی انتخاب ها و تعادل شارژ

پاداش: دریافت رایگان چک لیست رشد TikTok از Tiffy Chen خالق معروف TikTok که به شما نشان می دهد چگونه با تنها 3 نور استودیو و iMovie 1.6 میلیون دنبال کننده به دست آورید.

اکنون بارگیری کن

راه دیگر برای دسترسی به TikTok Promote این است که آن را در منوی ابزار سازندگان پیدا کنید.

  1. به نمایه خود بروید و روی سه خط افقی در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید. با این کار منویی در پایین صفحه نمایش شما ظاهر می‌شود – روی ابزار Creator Tools ضربه بزنید.
  2. روی Promote ضربه بزنید.
  3. اینجا، یکی از ویدیوهای خود را تحت عنوان «ویدیوهای تبلیغاتی» انتخاب کنید و مراحل 3-6 بالا را دنبال کنید.


ویدیوهای تبلیغاتی TikTok

TikTok Promote چقدر هزینه دارد؟

شما بودجه خود را برای TikTok Promote تعیین می‌کنید و انتخاب می‌کنید که در چند روز چقدر هزینه کنید. حداقل هزینه برای تبلیغات TikTok 3 دلار آمریکا در روز است. و حداکثر هزینه 1000 دلار در روز است.

با تنظیم بودجه و جدول زمانی، TikTok طیف وسیعی از بازدیدهای ویدئویی تخمینی را در اختیار شما قرار می دهد. به عنوان یک معیار گسترده، TikTok می‌گوید که با کمتر از 10 دلار می‌توانید تا 1000 بازدید داشته باشید.

که می شود گفت: به خاطر داشته باشید که مخاطب خاصی که هدف آن قرار می‌دهید می‌تواند بر دسترسی شما تأثیر بگذارد.

اگر هدف شما گسترده‌تر باشد (مثلاً همه زنان 13 تا 54 ساله) اما اگر مخاطبان فوق‌العاده‌ای را محدود کنید (مثلاً مردان بالای 55 سال که به زیبایی و زیبایی علاقه‌مند هستند) می‌توانید به افراد بسیار بیشتری دسترسی پیدا کنید. مراقبت شخصی) ممکن است دریابید که نماهای تخمینی شما کمی کوچکتر است. (هرچند در این صورت، احتمالاً کیفیت را دریافت می کنید، حتی اگر به آن نرسیده باشید تعداد.)

آیا تبلیغ TikTok ارزشش را دارد؟

زیبایی و نفرین رسانه های اجتماعی: شما هرگز واقعا نمی دانید چه چیزی قرار است کلیک کنید.

واقعیت این است که هیچ چیز تضمین شده نیست. شما می توانید همه چیز را در مورد الگوریتم TikTok حفظ کنید. می توانید هر روز در بهترین زمان پست بگذارید. و شما می توانید هر کاری ممکن دیگر برای بهینه سازی دسترسی ارگانیک خود انجام دهید… و همچنان کوتاه بیایید.

بنابراین اگر به نظر نمی‌رسد که نمی‌توانید آن صفحه For You را کرک کنید و کمی کمک می‌خواهید، پس بله، TikTok Promote ارزشش را دارد.

بسته به اهداف خاص و مخاطبان هدف شما، TikTok Promote می تواند به شما کمک کند:

  • به کاربران بیشتری دسترسی پیدا کنید
  • به اطلاعات جمعیتی هدفمند و خاص کاربران برسید
  • دنبال کنندگان جدید به دست آورید
  • لایک، اشتراک گذاری، کامنت به دست آورید
  • ترافیک را به سایت خود هدایت کنید

به عنوان مثال، Threadbeast ویدئویی را تبلیغ کرد که یک جایزه را اعلام کرد و هزینه هر خرید خود را 13٪ کاهش داد.


جعبه رمز و راز هدیه Threadbeast

در همین حال، برنامه واقعیت افزوده Wanna Kicks، دسترسی به یک ویدیوی آزمایشی را افزایش داد و 75000 برنامه را در طول کمپین نصب کرد.


تبلیغ برنامه کتانی Wanna Kicks Air Jordans

با صرف کمی پول به طور مستقیم در برنامه برای تقویت محتوای خود، می توانید تضمین کنید که بازدیدهای بیشتری از کاربران واقعی دریافت خواهید کرد. (از طرف دیگر، پرداخت کامنت، لایک و فالوور از سایت های شخص ثالث بسیار زیاد است. نه یک ایده عالی.)

مشخصاً ویژگی Promote نمی تواند قول دهد که مردم آنچه را که می بینند دوست داشته باشند – اما حداقل می دانید که آنها آن را دیده اند.

دلایلی که TikTok ممکن است تبلیغ شما را تأیید نکند

فقط به این دلیل که فرآیند شش مرحله ای نه چندان سخت را برای تبلیغ ویدیوی خود انجام داده اید، به این معنی نیست که TikTok آن را تأیید می کند.

هر ویدیوی تبلیغاتی قبل از اینکه در فیدهای افراد نمایش داده شود، باید یک فرآیند بازبینی را طی کند. اگر کمپین شما تأیید نشد، ممکن است به یکی از دلایل زیر باشد:

  • تبلیغ شما ادعایی اغراق آمیز یا گمراه کننده دارد.
  • آگهی دارای اشتباهات املایی یا دستوری است.
  • تبلیغات شما دارای حروف بزرگ است یا از نمادها به جای حروف استفاده می کند.
  • ویدیو، تصویر یا صدا با کیفیت پایین.
  • محصولات یا قیمت‌های موجود در ویدیوی شما با چیزی که واقعاً می‌فروشید مطابقت ندارد.
  • وب‌سایتی که ویدیوی شما تبلیغ می‌کند، کاربردی نیست یا از مقررات محلی پیروی نمی‌کند
  • آگهی شما دارای لوگوی شخص ثالث غیرمجاز است
  • محتوای تکان دهنده، جنسی، وحشتناک یا گرافیکی


فرآیند تأیید کمپین تبلیغاتی TikTok و نقض آن

منبع: TikTok

جزئیات بیشتر در مورد استانداردهای تبلیغاتی TikTok را می توانید در اینجا بیابید.

چگونه یک تبلیغ را در TikTok لغو کنیم

نظر خود را در مورد تبلیغ ویدیوی خود تغییر دادید؟ مشکلی نیست. شما به راحتی می توانید کمپین TikTok خود را لغو کنید.

درست مثل راه اندازی TikTok Promote است، اما برعکس.

فقط به ویدیوی تبلیغاتی خود بروید، روی سه نقطه در سمت راست پایین ضربه بزنید و روی «بستن تبلیغات» ضربه بزنید.

شما فقط برای تعداد روزهایی که کمپین شما واقعا اجرا شده است، هزینه دریافت می کنید.

امروز در اینجا بسیار سرگرم شدیم، در مورد نحوه استفاده از Promote و یادآوری این که چرا من از Gap محروم شده ام، بسیار لذت بردیم. اما اگر یک چیز را در مورد TikTok Promote به خاطر دارید، این است: تبلیغ فقط ابزاری برای دسترسی بیشتر به محتوای شما است. نمی تواند افراد را مجبور کند که ویدیوی شما را لایک کنند یا با آن درگیر شوند.

ارتباط با مخاطبان با محتوای عالی شروع می شود. در اینجا درباره ساخت ویدیوهای TikTok با تأثیر واقعی بیشتر بیاموزید.

با استفاده از Hootsuite، حضور TikTok خود را در کنار سایر کانال های اجتماعی خود افزایش دهید. پست‌ها را برای بهترین زمان‌ها برنامه‌ریزی و منتشر کنید، مخاطبان خود را درگیر کنید و عملکرد را اندازه‌گیری کنید – همه از یک داشبورد با کاربری آسان. امروز آن را رایگان امتحان کنید.

شروع کنید


با Hootsuite در TikTok سریعتر رشد کنید

پست ها را برنامه ریزی کنید، از تجزیه و تحلیل بیاموزید، و به نظرات پاسخ دهید همه در یک مکان.

آزمایشی 30 روزه خود را شروع کنید

دیدگاهتان را بنویسید