آیا به دنبال خودکار کردن DM ها در رسانه های اجتماعی و زندگی خوب هستید و دیگر مجبور نیستید به صورت دستی به سؤالات متداول پاسخ دهید؟ خوب، خدا را شکر که این مقاله را پیدا کردید.

پس از خواندن این پست وبلاگ، خواهید دانست که DM های خودکار چیست، همه راه هایی که می توانند به شما کمک کنند و چگونه این کار را در پلتفرم های اجتماعی مورد علاقه خود انجام دهید. در پایان، ما چندین نکته و ترفند ارائه می دهیم که می توانید هنگام خودکارسازی DM ها از آنها استفاده کنید.

جایزه: صرفه جویی در زمان و دانلود 20 قالب رایگان و قابل تنظیم DM اینستاگرام برای برند شمااز جمله احوالپرسی، درخواست‌های مشارکت، پاسخ‌های پرسش‌های متداول، پاسخ به شکایات، و موارد دیگر.

DM های خودکار چیست؟

DM های خودکار پاسخ های از پیش تعیین شده ای هستند که برای افرادی ارسال می شوند که در رسانه های اجتماعی به شما پیام می دهند.

شما می توانید هر نوع پیامی را که دوست دارید خودکار کنید. خواه برای سؤالات متداول، اطلاعات حمل و نقل، پیشنهادات تبلیغاتی یا خانواده بزرگ شما که می پرسند چه زمانی ازدواج می کنید. آسمان حد است

اکثر برندها با استفاده از ربات چت، DM ها را خودکار می کنند. هنگامی که چت بات مناسب برای کسب و کار خود را پیدا کردید، می توانید از آنها برای انجام کار برای تیم پشتیبانی مشتری خود استفاده کنید. بسیاری از ربات‌های گفتگو از هوش مصنوعی مکالمه‌ای استفاده می‌کنند، بنابراین می‌دانید که ارتباط به طور طبیعی جریان خواهد داشت. این نوع نرم افزار نسبت به سایر تکنیک های خاص اتوماسیون کلاه سیاه اینستاگرام بسیار قابل اعتمادتر است.

ربات چت دستیار مجازی DeSerres

منبع: اوج

به علاوه، با یک چت بات قابل اعتماد، یک تیم پشتیبانی خودکار DM پشت سر خود خواهید داشت. وقتی نرم افزاری از برندهای چت بات مانند Heyday خریداری می کنید، می توانید مطمئن باشید که از شما مراقبت می شود.

8 دلیل برای اینکه چرا باید DM ها را در رسانه های اجتماعی خودکار کنید

خودکار کردن DM های شما راهی کارآمد برای صرفه جویی در زمان و ارتباط ماندن با فالوورهای خود است. مردم دوست ندارند منتظر پاسخ بمانند، پس چرا آنها را بسازید؟ DM های خود را خودکار کنید، کارهای خسته کننده را کاهش دهید و شادی ابدی پیدا کنید.

در زمان و منابع تیم پشتیبانی مشتری خود صرفه جویی کنید

خودکار کردن DM های شما می تواند در زمان و منابع تیم پشتیبانی مشتری شما صرفه جویی کند. با خودکارسازی، می‌توانید پاسخ‌های خودکار به سؤالات رایج را تنظیم کنید و نیازی به پاسخگویی دستی تیم به هر پیام را از بین ببرید. خودکارسازی همچنین به شما این امکان را می‌دهد که سؤالات و شکایات مشتریان را پیگیری کنید، بنابراین می‌توانید به سرعت به هر مشکلی که پیش می‌آید رسیدگی کنید.

با تجربه خرید شخصی سازی شده، فروش را افزایش دهید

خودکار کردن DM های شما می تواند به ارتقای سطح فروش شما کمک کند. با استفاده از ربات‌های چت، می‌توانید تجارب خرید شخصی‌شده‌ای را به مشتریان خود ارائه دهید که برای افزایش نرخ تبدیل طراحی شده‌اند. برای مثال، می‌توانید از چت‌بات‌ها برای توصیه محصولات بر اساس سابقه خرید، ترجیحات شخصی و داده‌های جمعیتی استفاده کنید.

توصیه های خرید شخصی برای چای سم زدایی چای کوسمی

منبع: اوج

از چت بات ها نیز می توان برای تولید سرنخ ها و جمع آوری اطلاعات تماس استفاده کرد. در نهایت، چت بات ها می توانند تجربه مشتری را بهبود بخشند و فروش را افزایش دهند.

رزرو نوبت در فروشگاه

با استفاده از یک ربات چت برای خودکارسازی پیام های الکترونیکی خود، مشتریان به راحتی می توانند از طریق اینستاگرام قرارهای خود را در فروشگاه رزرو کنند، بدون اینکه مجبور باشند با یک انسان صحبت کنند یا در تقویم به هم ریخته باشند. رزرو وقت را تا حد امکان آسان می کند

ارائه خدمات به مشتریان 24/7

خودکار کردن خدمات مشتری از طریق ربات‌های چت راهی کارآمد برای ارائه پشتیبانی شبانه‌روزی بدون نیاز به استخدام کارمند شبانه است. مردم از انتظار برای پاسخ متنفرند. زمانی که بتوانید پشتیبانی مشتری 24 ساعته را به آنها ارائه دهید، می توانید نرخ پاسخ و با پروکسی تجربه مشتری خود را بهبود ببخشید.

مشتریان را به سمت وب سایت خود هدایت کنید

اگر توانایی فروش مستقیم در اینستاگرام را ندارید، بهترین تاکتیک بعدی شما این است که ترافیک را به وب سایت خود هدایت کنید. DM های خودکار می توانند به راحتی دنبال کنندگان را به وب سایت شما هدایت کنند، جایی که آنها می توانند در مورد محصولات یا خدمات شما اطلاعات بیشتری کسب کنند و امیدواریم در قیف فروش بیشتر حرکت کنند.

از طریق ثبت نام در خبرنامه سرنخ به دست آورید

همچنین می‌توانید ربات چت خود را طوری برنامه‌ریزی کنید که افراد را تشویق کند تا در خبرنامه شما ثبت‌نام کنند. خبرنامه ها راهی مقرون به صرفه برای به دست آوردن سرنخ و تبلیغ کسب و کار شما هستند.

اطلاعات مرتبط و به موقع را در DM های خودکار خود به صورت مکالمه ارائه دهید. و به آنها بگویید که در خبرنامه شما اطلاعات بیشتری از کجا آمده است. شما به سرعت یک پایگاه داده از مشتریان بالقوه ای که برای دریافت ارتباطات شما شرکت کرده اند ایجاد خواهید کرد.

با درخواست ربات چت خود در حین چت، فرآیند ثبت نام را تا حد امکان آسان کنید و مطمئن شوید که مزایای اشتراک را ارتقا می دهید. همچنین می توانید برای ثبت نام مشوق هایی مانند تخفیف یا محتوای انحصاری ارائه دهید.

از طریق ترکیب Story و DM به دست آورید

اگر در استوری اینستاگرام تبلیغ نمی کنید، باید این کار را انجام دهید! 50 درصد از افرادی که در این نظرسنجی شرکت کردند، پس از دیدن یک برند در اینستاگرام، می گویند که علاقه بیشتری به آن نشان می دهند.

ایجاد یک داستان با CTA که به DM های شما منتهی می شود، به مشتریان بالقوه مسیری طبیعی برای دنبال کردن می دهد. هنگامی که آنها در DM های شما تماس گرفتند، می توانید به طور خودکار به آنها پاسخ دهید و از آنها به نام تجاری خود استقبال کنید. از آنجا، طبیعی است که آنها را به سایت خود بفرستید یا محصولاتی را که ممکن است دوست داشته باشند به آنها نشان دهید.

جامعه بسازید

ایجاد جامعه ای از مشتریان وفادار کار آسانی نیست. این نیاز به ارتباط دو طرفه دارد، یعنی شما باید هر از چند گاهی با فالوورهای خود صحبت کنید!

بهترین راه برای کسب و کارها این است که به طور منظم DM را انجام دهند. ارسال پیام‌های خودکار مانند به‌روزرسانی‌های محصولات جدید به زودی یا پیام‌های «از حمایت شما متشکرم» یکی از راه‌های تعامل است.

نحوه خودکارسازی DM در اینستاگرام

برای خودکار کردن DM در اینستاگرام، از یک ربات چت استفاده کنید!

خودکارسازی DM های اینستاگرام با چت بات بسیار بهتر از جایگزین های بازار است، مانند ربات های اسپم که وانمود می کنند افراد واقعی هستند. با چت بات اینستاگرام مناسب، مشتریان شما متوجه خواهند شد که با یک ربات صحبت می کنند، اما برایشان مهم نیست.

نحوه خودکارسازی DM در توییتر

بهترین راه برای خودکارسازی DM در توییتر همان روش اینستاگرام است: از چت بات استفاده کنید. توییتر است همه در مورد ارتباطات شما باید مطمئن شوید که رباتی را انتخاب کنید که بتواند صدای برند شما را تکرار کند و به طور طبیعی با مشتریان شما صحبت کند.

چگونه DM ها را در فیس بوک خودکار کنیم

برای فیس بوک، بهترین راه برای خودکارسازی DM ها مانند توییتر و اینستاگرام است. از چت بات استفاده کنید. یکی از مزایایی که از استفاده از ربات چت یکسان برای تمام نقاط تماس مشتری خود خواهید داشت این است که می توانید همه مکالمات خود را در یک مکان مشاهده کنید.

داشبورد اوج با مکالمات

منبع: اوج

ربات های مسنجر فیس بوک را می توان برای خدمات مشتری، فروش و تجارت اجتماعی استفاده کرد. مردم پذیرای صحبت با برندها در فیس بوک مسنجر هستند. این یک مکان عالی برای تبلیغات و تبلیغات است.

ربات چت گزینه های لباس Vero Modo

منبع: اوج

7 نکته برای خودکارسازی DM در رسانه های اجتماعی

آیا ما شما را متقاعد کرده‌ایم که خودکار کردن DM راهی است؟ اگر چنین است، در اینجا هفت نکته برای کمک به شما برای شروع وجود دارد:

1. آن را ساده نگه دارید

هنگام ایجاد DM خودکار خود، مطمئن شوید که پیام واضح و مختصر است. شما می خواهید مخاطبانتان بدون غرق شدن در اطلاعات زیاد، آنچه را که می خواهید بگویید بفهمند.

2. آن را شخصی کنید

مخاطبان شما بیشتر با پیامی مواجه می شوند که احساس شخصی و متناسب با آنها دارد. سعی کنید برخی از عناصر سفارشی سازی را در DM خودکار خود بگنجانید، مانند نام یا مکان آنها.

3. ارزش پیشنهادی

این راز مردم نیست عشق لوازم مجانی. چه چیزی می توانید به مخاطبان خود ارائه دهید که آنها را وادار کند به DM شما پاسخ دهند؟ چه کد تخفیف، محتوای انحصاری یا دسترسی زودهنگام به یک محصول جدید، مطمئن شوید که چیزی برای آنها وجود دارد.

تخفیف ماسک زیبایی insportspace DM اینستاگرام

منبع: Bothelp

4. به موقع باشید

DM های خودکار زمانی بیشترین تأثیر را دارند که به موقع و مرتبط با آنچه در زندگی مخاطبان شما می گذرد باشند. اگر بتوانید پیامی بفرستید که با چیزی که آنها قبلاً به آن فکر می کنند مرتبط است، به احتمال زیاد توجه آنها را جلب خواهید کرد.

5. تست، تست، تست

مانند هر چیز دیگری در رسانه های اجتماعی، مهم است که DM های خودکار خود را قبل از ارائه آنها به کل مخاطبان خود آزمایش کنید. چند پیام به گروه کوچکی از افراد ارسال کنید و قبل از ایجاد هر گونه تغییری، نحوه پاسخ آنها را ببینید.

6. آزمایش کنید

از آزمایش انواع مختلف DM ها نترسید. ممکن است سعی کنید یک کد تخفیف ارسال کنید یا از مردم بخواهید در نظرسنجی رای دهند. یک پیام بازیگوش نیز می تواند راهی عالی برای جلب توجه افراد باشد.

7. از تجزیه و تحلیل خود استفاده کنید

مراقب تجزیه و تحلیل های خود باشید و از آنها برای اطلاع رسانی استراتژی DM خود استفاده کنید. ببینید کدام نوع از DM ها بیشترین تعامل را دارند و رویکرد خود را بر این اساس تنظیم کنید.

یکی از مزایای کلیدی استفاده از ربات چت برای خودکارسازی DM های خود این است که به تجزیه و تحلیل آنها دسترسی خواهید داشت. تجزیه و تحلیل Chatbot بینشی در مورد نحوه تعامل کاربران با ربات چت شما ارائه می دهد. این شامل درک چیزهایی مانند متداول ترین مقاصد کاربر (یعنی آنچه کاربران در تلاش برای انجام دادن هستند) است.

این اطلاعات می تواند برای بهبود طراحی جریان چت بات شما استفاده شود و اطمینان حاصل شود که به طور بهینه نیازهای مشتریان شما را برطرف می کند. و تجزیه و تحلیل ربات چت همچنین می تواند به شما در شناسایی مشکلات خدمات مشتری و نقاط دردناک کمک کند تا بتوانید به طور فعال به آنها رسیدگی کنید.

نمودار عملکرد تیم بینش اوج

منبع: Heyday

8. از یک ربات دو زبانه استفاده کنید

استفاده از یک ربات برای خودکارسازی DM هایی که دارای قابلیت های دو زبانه هستند، کار بیهوده ای است! به این ترتیب، پایگاه مشتریان بالقوه خود را گسترش می دهید و دادن آنچه مردم می خواهند رباتی که می تواند با آنها به زبان دلخواهشان صحبت کند.

دستیار خرید مجازی دوزبانه Dynamite

منبع: اوج

با خریداران در رسانه های اجتماعی تعامل داشته باشید و با Heyday، ربات گفتگوی اختصاصی هوش مصنوعی مکالمه ای ما برای خرده فروشان تجارت اجتماعی، گفتگوهای مشتری را به فروش تبدیل کنید. ارائه تجربیات 5 ستاره مشتری – در مقیاس.

یک نسخه ی نمایشی رایگان برای هیدی دریافت کنید

با Heyday گفتگوهای خدمات مشتری را به فروش تبدیل کنید. زمان پاسخگویی را بهبود ببخشید و محصولات بیشتری بفروشید. آن را در عمل ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید