خرید لوزام ارایشی اصل

زیبایی و زیبا دیده شدن به خصوص در مجالس و مهمانی های از ابتدا مورد توجه همه بوده به خصوص در بین قشر بانوان از اهمیت بالایی برخوردار است.برای همین استفاده از لوزام ارایشی اصل و با کیفیت تاثیری زیادی در سلامت و مراقبت از پوست دارد.اگر دقت و توجه کافی در خرید لوزام ارایشی  نداشته باشید علاوه از مشگلات پوستی مثل قرمزی خشکی و حساسیت پوستی که به دنبال دارد , باعث به وجود امدن چین و چروک والتهابات پوستی ,قارچ و …می گردد.ازین رو خرید لوزام ارایشی اصل  از اهمیت بالایی برخوردار است چون در این زمان دیگر کمتر کسی را میتوان پیدا کرد که به سلامتی و زیبایی پوست خودش اهمیت ندهد.همچنین  با توجه به بیشتر بودن برند های تولید کننده لوزام ارایشی مهم است خرید وسایل ارایشی را  از بهترین  و معتبر ترین برند ها در این ضمینه انجام دهیم .در این بین از انجایی که در ساخت و تولید اکثر محصولات ارایشی و بهداشتی از مواد شیمیایی و عطری استفاده میشود,و به دلیل رابطه و تاثیر مستقیم این لوازم با پوست بر ان شدیم که در این مقاله انواع لوزام ارایشی و برند های تولید کننده این لوزام و مقایسه ای بین محصولات اصل و فیک داشته باشیم. همچنین اگر به دنبال وبسایتی برای خرید لوزام ارایشی اصل میگردید: نیکس شاپ  یکی از بزرگترین مراجع پخش و فروش لوازم ارایشی و بهاشتی اصل از تمامی برند ها در ایران میباشد که با اتکا به واردات محصولات از کشور های همسایه و تضمین اصالت محصول در این ضمیمه فعال و ارایه خدمات مینماید.

 

لوازم ارایشی و بهداشتی اصل یا فیک؟؟

انواع لوزام ارایشی و دسته بندی های مختلف محصولات

لوزام ارایش صورت  : لوازم ارایش صورت شامل کرمپودر ,کانسیلر,پرایمر,هایلایتر, رژگونه و… میباشد که برای ارایش صورت به کار میروند برای خرید لوزام ارایش صورت اصل  میتوانید در گوگل خرید لوزام ارایش صورت نیکس شاپ را جستجو کنید.

لوازم ارایش چشم : لوازم ارایش چشم شامل سایه چشم ,مداد چشم ,پرایمر, ریمل و…میباشد که موقع زیبایی و ارایش چشم به کار میروند .برای خرید لوازم ارایش چشم میتوانید در گوگل خرید لوازم ارایش چشم نیکس شاپ را جستجو کنید.

لوازم ارایش لب : لوازم ارایش لب شامل رژلب, بالم لب ,برق لب و… میشود که برای زیبایی و ارایش لب کاربرد دارند .برای خرید لوزام ارایش لب میتوانید در گوگل عبارت خرید لوزام ارایش لب نیکس شاپ را جستجو کنید.

 

خرید و قیمت لوازم ارایش لب

انواع برند های معتبر تولید کننده لوزام ارایشی

امروزه با گسترش رقابت بین شرکت ها و برند های تولید کننده لوازم ارایشی محصولات مختلفی از این برند ها تولید و روانه بازار میشوند که برای داشتن زیبایی و ارایش با دوام باید انتخاب مناسبی برای خرید ازین برند ها داشت و بدون اشنایی با برند های معتبر و مرغوب ممکن است در خرید این لوزام دچار مشکل شوید پس دقت در انتخاب برند تولید کننده از اهمیت بالایی برخوردار میباشد.از برند های معتبر میتوان به فارماسی,نوتروژینا لورال گابرینی اوردینری اسنس اوریفلیم و… اشاره کرد که در این ضمینه محصولات اصل و با کیفیتی ارایه میدهند .به عنوان مثال میتوان به برند فارماسی اشاره کرد که برای خرید محصولات برند فارماسی  اصل میتوانید از نیکس شاپ اقدام و خرید نمایید.

 

خرید محصولات برند فارماسی اصل

 

روش های فهمیدن اصل یا فیک بودن محصولات 

بسته بندی  لوازم آرایشی اصل :

از روش های فهمیدن اصل بودن محصولات و لوزام ارایشی نوع بسته بندی محصولات و چاپ روی ان میباشد.محصولات فیک و تقلبی دارای بسته بندی بی کیفیت نسبت به بسته بندی اصل ان محصول هستند چون به دستگاه های چاپ و بسته بندی پیشرفته ای دسترسی ندارند و در نتیجه چاپ و بسته بندی ضعیفی را ارایه میکنند.

 

سریال  و بچ کد هک شده روی محصول

اغلب محصولات فیک یا فاقد سریال یا کد روی جعبه بسته بندی شده هستند یا اطلاعات چاپ شده روی جعبه ناقص میباشند همچنین خیلی از محصولات دارای تاییدیه از سمت غذا ودارو و وزارت بهداشت هستند که خود نشانگر اصل بودن محصولات است.با استفاده از برنامه بارکد میتوانید براحتی روی کد هک شده روی محصول برده و با وصل شدن به وبسایت ارایه دهنده برند مربوطه از اصل بودن محصول مطمین شوید.برای خرید لوزام ارایشی و خرید لوازم بهداشتی اصل از فروشگاه اینترنتی نیکس شاپ میتوانید عبارت نیکس شاپ را در گوگل جستجو کنید وازین وبسایت خرید نمایید. تمامی محصولات ارایه شده توسط نیکس شاپ اصل بوده و باکد معتبرارایه میشوند.

 


 

تست لوازم ارایشی موقع خرید

لوزام ارایشی اصل دارای بافت سبک میباشند در حالی که لوزام ارایشی فیک وتقلبی دارای بافت چسبنده و سنگینی مباشند مثلا ریمل اصل هیچ وقت خرد نمی شود و نمیریزد یا رژلب اصل حالت روان و یکنواحتی دارد که با دقت جزیی به این مسایل میتوانید جنس اصل را از فیک تشخیص دهید.

 

خرید لوزام بهداشتی اصل

لوازم بهداشتی شامل : بهداشت و مراقبت بدن, محصولات مو, محصولات مراقبت پوست, بهداشت خانه, ضد تعریق و اسپری بدن و… میشود. برای خرید محصولات بهداشتی اصل میتوانید در گوگل عبارت خرید محصولات بهداشتی نیکس شاپ را جستجو کنید.

بهداشت خانه : محصولات بهداشت خانه شامل محصولات تمیز کننده و براق کننده و انواع محصولات نظافت و بهداشت خانه میشود.

محصولات مراقبت از پوست :

برای خرید محصولات پوستی باید قبل خرید به نوع پوست خود توجه نمایید چون محصولات متنوعی برای  مراقبت پوست تولید شده است که با توجه به نوع پوست باید از انها استفاده کرد.

از معروف ترین برند های برتر میتوان به برند سلکشن اشاره کرد که انواع مرطوب کننده های اصل و با کیفیت ارایه میدهند برای خرید محصولات برند سلکشن میتوانید در گوگل عبارت خرید محصولات برند سلکشن نیکس شاپ را جستجو نمایید.

 

خرید و قیمت محصولات برند سلکشن از نیکس شاپ

 

همچنین از دیگر برند های برتر که درضمینه محصولات مراقبت پوست فعال هست میشود به برند اوردینری اشاره کرد .گفتنی است که برای خرید محصولات برند اوردینری نیز میتوانید از نیکس شاپ اقدام نمایید.

 

خرید و قیمت محصولات برند اوردینری از نیکس شاپ

معرفی فروشگاه اینترنتی نیکس شاپ

فروشگاه اینترنتی نیکس شاپ

فروشگاه اینترنتی نیکس شاپ یک فروشگاه اینترنتی جهت عرضه محصولات زیبایی و سلامت ,خانه و اشپزخانه,مد و پوشاک اورجینال واصل میباشد.نیکس شاپ با ده سال سابقه و ارايه خدمات به همه مشتریان عزیز در منطقه ازاد ارس دایر ست. تضمین اصالت محصول با اتکا به واردات محصول به صورت مستقیم از کشور های همسایه و کسب رضایت مشتری با عنایت به صدای مشتری و انتقادات و پیشنهادات شما عزیزان از شعار های اصلی نیکس شاپ میباشد.تمامی محصولات نیکس شاپ اصل و اروجینال بوده و دارای گارانتی سلامت فیزیکیکالا  و اصالت میباشند لذا با خیال راحت میتوانید از وبسایت نیکس شاپ خرید نمایید.

همچنین پشتیبانی فروشگاه از طرق : 

ایمیل فروشگاه : admin@niix.shop

شماره پشتیبانی : 09216710531

, پیج اینستاگرام نیکس شاپ : @niiix.shop میباشد و 7/24 پاسخگوی شما عزیزان و منتظر صدای گرمتان هستیم.

نتیجه گیری :

در پایان میتوانیم بگوییم که زیبایی از ابتدا مورد توجه بوده و خواهد بود و کمتر کسی پیدا میشود که  به پوست و زیبایی و سلامت خود توجه نکند.لذا خرید لوازم ارایشی اصل از اهمیت زیادی برخوردار است همچنین در کنار لوازم ارایشی لوزام بهداشتی اصل که مشگلی به بار نیاورد نیز مورد توجه همه هست .پس قبل از خرید و کاهش هزینه های اضافی باید در مورد همه این محصولات و برند های ارایه کننده اطلاعات کافی داشت.

 

دیدگاهتان را بنویسید