این روزا همه‌ی شرکت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها و کسب و کارهای بزرگ و کوچیک به دنبال راه‌هایی برای تبلیغات و برندینگ شرکتشون هستن؛ چون همون‌طور که می‌دونین تعداد کسب و کارهای مختلف به‌سرعت در حال افزایشه و همین الانشم یه عالمه شرکت مشابه با شرکت یا کسب و کار شما در حال فعالیت هستن. خب تو همچین فضایی چطوری می‌شه محصول و یا برندمون رو به بقیه نشون بدیم و ترغیبشون کنیم از خدمات ما استفاده کنن؟ جوابش دو کلمه‌ست، تبلیغات درست. مثلا با چاپ لیوان سرامیکی می‌شه کاری کنیم که مردم برندمون رو ببینن و اسم برند ما تو ذهنشون بمونه؛ این‌طوریه که موقعی که به خدمات مشابه کسب و کار ما نیاز پیدا کنن به یاد برند ما میفتن و از ما کمک می‌گیرن؛ ولی هر نوع تبلیغاتی هم برای شما این بازده رو نداره و ممکنه علی‌رغم هزینه‌ی زیادی که براش انجام می‌دین، اصلا براتون سودآوری نداشته‌باشه.

به نظر من اگه می‌خواین برندتون تو ذهن مردم حک بشه باید کاری کنین که موقع انجام‌دادن کارهای متداول روزمره‌شون اسم برند شما رو ببین. حالا شاید بپرسین که چطور می‌شه همچین کاری رو انجام داد؟ جوابش راحته؛ با‌ دادن هدیه‌های تبلیغاتی مثل چاپ لیوان سرامیکی. شاید بنظرتون کار پیش پا افتاده‌ای به نظر برسه؛ ولی نمی‌تونین باور کنین که همین کار چقدر می‌تونه اسم برند شما رو تو ذهن مردم جا بندازه و برای برندینگ کسب و کارتون مفید باشه

بهترین و ارزان ترین تبلیغات و برندینگ برای شرکت های نوپا

من در رابطه با این موضوع خاطره‌های زیادی از بچگیم دارم. یادمه که خیلی سال پیش وقتی که پدرم هنوز بازنشسته نشده‌بود، از طرف شرکتی که توش کار می‌کرد هر چند وقت یک بار یک هدیه‌ی معمولاً کاربردی برامون فرستاده می‌شد. بعضی از این هدیه‌ها لیوان و فنجون بودن و لوگوی شرکت روشون چاپ شده‌بود.

یادمه که به عنوان یه بچه چقدر این موضوع شگفت‌زده‌م می‌کرد و همیشه موقع آب خوردن یاد اون شرکت میفتادم! یه خاطره‌ی دیگه این‌که زمان بچگی ما خیلی وقت‌ها تو کیسه‌های چایی یا برنج یه هدیه می‌ذاشتن که اکثراً یک لیوان با اسم شرکت مربوطه بود، مثل چای دبش. ذوق و شوقی که موقع گشتن کیسه‌ی چای برای پیدا کردن هدیه‌ی داخلش داشتیم رو هیچوقت یادم نمیره. سرتون رو درد نمیارم، اینارو گفتم که بدونید چاپ لیوان سرامیکی چقدر می‌تونه برندتون رو تو ذهن مردم حک کنه. خودتون می‌دونین که همه‌ی ما در طول روز چندین بار آب یا نوشیدنی‌های مختلف رو می‌خوریم؛ همین باعث کاربردی‌شدن لیوان و ماگ می‌شه. تازه همه دوست دارن که لیوان یا ماگ اختصاصی خودشون رو داشته‌باشن، حالا فکر کنین هر موقع که آب یا چایی می‌خورن لیوان شرکت شما تو دستاشون باشه و اسم برندتون به چشمشون بخوره. هیجان‌انگیزه، نه؟

مزیت‌های ماگ و لیوان تبلیغاتی

استفاده از ماگ و لیوان‌های تبلیغاتی مزیت‌های زیادی داره. تو این بخش می‌خوایم به چندتا از این مزایا اشاره کنیم تا شما عزیزان راحت‌تر بتونین تصمیم بگیرین که آیا این روش تبلیغاتی به درد برند شما می‌خوره یا نه. پس ادامه‌ی مقاله رو از دست ندین.

کاربردی بودن

همون‌طور که قبل‌تر هم اشاره کردیم لیوان یکی از کاربردی‌ترین وسایلیه که تو هر جایی اعم از خونه و دفتر و مدرسه و… پیدا می‌شه؛ پس اگه برای تبلیغات برندتون از چاپ روی لیوان استفاده کنین، در واقع در کنار تبلیغات کسب و کارتون، یک محصول کاربردی با استفاده‌ی روزمره رو به مخاطبتون هدیه دادین. همین موضوع باعث می‌شه که با چاپ لیوان سرامیکی تاثیر مثبتی تو ذهن مخاطب یا مشتریتون ایجاد کنین.

لیوان سرامیکی دسته و داخل رنگی

در معرض دید بودن

این رو بدونین که وقتی یک وسیله‌ی کاربردی رو به مخاطبتون هدیه میدین، علاوه بر ایجاد تاثیر مثبت تو ذهنش، برندتون رو همیشه در معرض دیدش قرار میدین؛ چون از لیوان و ماگ استفاده‌ی روزمره می‌شه و همین باعث در معرض دید قرار گرفتن برند شما می‌شه.

درواقع این مورد مهم‌ترین مزیت تبلیغات با چاپ لیوان سرامیکی محسوب میشه. در ضمن اینم در نظر داشته‌باشین که مخاطب شما با افراد دیگه‌ای در ارتباطه و ممکنه در کنار بقیه آب یا نوشیدنی خودش رو بنوشه؛ در نتیجه افراد بیشتری برند شما رو می‌بینن و کسب و کار شما به ساده‌ترین شکل ممکن تبلیغ میشه.

متنوع بودن

ماگ‌ها و لیوان‌ها از تنوع بالایی برخوردارن و همین موضوع سبب می‌شه که دستتون برای تنوع‌دادن به تبلیغاتتون باز باشه. شما می‌تونین از متنوع بودن شکل و رنگ ماگ و لیوان‌های موجود نهایت استفاده رو بکنین. اگه از رنگ و شکل مناسبی برای ماگ تبلیغاتیتون استفاده کنین و ظاهری متفاوت از ماگ‌های دیگه بهش ببخشین، خیلی راحت ماگ و به تبع اون برندتون رو بیشتر از هدایای تبلیغاتی شرکت‌های دیگه تو ذهن مخاطب جا میندازین.

مقرون به صرفه بودن

ماگ‌های تبلیغاتی یکی از ارزان‌ترین روش‌های تبلیغات محسوب می‌شن. شاید همین موضوعه که این روش رو اینقدر محبوب و متداول کرده. اگه لیوان سرامیکی‌تون رو به‌صورت عمده بخرین قیمت نهاییش خیلی کمتر از قیمت تک‌فروشی می‌شه. علاوه بر اون خیلی وقت‌ها تخفیف‌های خیلی خوبی برای خرید ماگ و لیوان‌های سرامیکی ارائه می‌شه که می‌تونین ازشون استفاده کنین.

هزینه‌ی چاپ ماگ و لیوان‌ها هم نسبت به روش‌های تبلیغاتی دیگه خیلی کمتره. در کنار همه‌ی اینا، تجربه نشون داده که بازگشت سرمایه تو این روش خیلی بالاست. به‌طوری که شما هزینه‌ی کمی بابت چاپ لیوان سرامیکی پرداخت می‌کنین، ولی سودی که بهتون می‌رسونه چندین برابر پولیه که خرج کردین.

لیوان سرامیکی (ماگ) ارزان

 

بادوام بودن

لیوان و ماگ در کنار پرمصرف‌بودن خیلی هم بادوام هستن. شاید دلیلش همین کاربردی بودن محصول باشه که باعث می‌شه مردم بیشتر از وسیله‌های دیگه نگهداریش کنن؛ طوری که سال‌های سال توی خونه و یا دفتر آدم می‌مونه و ازش استفاده میشه. خب این باعث می‌شه که با یه بار هزینه‌کردن برندتون رو سال‌های سال تبلیغ کنین.

مناسب بودن برای همه‌ی سنین

لیوان از وسیله‌هاییه که مورد استفاده‌ی هر شخصی تو هر سنی قرار می‌گیره. وقتی که ابزار تبلیغاتی شما وسیله‌ای مثل ماگ یا لیوان باشه، هدیه‌ی شما برای همه‌ی افراد با هر سنی کاربردیه. این موضوع به سرعت برندینگ شما خیلی کمک می‌کنه و هم‌چنین اسمتون رو بیشتر سر زبون مردم میندازه.

تطبیق‌پذیر بودن

ماگ و لیوان از انواع وسیله‌هایی هستن که تو هر مکانی پیدا می‌شن؛ چه تو خونه چه دفتر کار چه محل درس خوندن و چه هرجای دیگه‌ای که در طول روز توش حضور پیدا می‌کنیم. توی همه‌ی این مکان‌ها حداقل یک لیوان یا ماگ برای نوشیدن آب و نوشیدنی‌های دیگه وجود داره. این باعث تطبیق‌پذیر بودن ابزار تبلیغاتی شما می‌شه و باعث می‌شه که محدودیتی تو تبلیغات نداشته‌باشین و در واقع بتونین کسب و کارتون رو تو مکان‌های مختلف تبلیغ کنین.

انواع لیوان‌های تبلیغاتی

انواع لیوان‌ها با جنس‌های مختلف در صنعت تبلیغات کاربرد دارن. تو این بخش قراره که متداول‌ترین لیوان‌ها و ماگ‌های تبلیغاتی رو بهتون معرفی کنیم.

چاپ لیوان سرامیکی

 

لیوان‌های فلزی

فلزها از کاربردی‌ترین عناصر به‌کار رفته تو صنایع مختلف هستن. ساخت لیوان هم از این قاعده مستثنی نیست. بعضی از شرکت‌ها برای برندینگشون از ماگ‌های تبلیغاتی فلزی استفاده می‌کنن. این نوع از لیوان‎ها در دارن و بخاطر فلزی بودنشون نوشیدنی شما رو مدت بیشتری گرم نگه میدارن. مشکل این لیوان‌ها شاید این باشه که موقع نوشیدن نوشیدنی‌های گرم، خیلی داغ می‌شن و نوشیدن رو برای آدم سخت می‌کنن.

لیوان‌های سرامیکی

چاپ لیوان سرامیکی هم تو صنعت تبلیغات خیلی محبوب شده. ماگ‌های سرامیکی از حجم و ابعاد بزرگی برخوردار هستن و با مزایایی که دارن گزینه‌ی خوبی برای تبلیغات برند شما محسوب می‌شن.

لیوان‌های کاغذی

دیده شده که خیلی از شرکت‌ها برای تبلیغات اسم و لوگوی خودشون رو روی لیوان‌های کاغذی چاپ می‌کنن. این مورد ممکنه هزینه‌ی کمتری داشته‌باشه ولی به اندازه‌ی لیوان‌های چندبارمصرف برای شما پرسود نیست؛ چرا که این نوع از لیوان‌ها یک بار مصرف هستن و دوام ندارن و نمی‌تونن اسم برندتون رو تو ذهن مردم حک کنن.

لیوان‌های شیشه‌ای

نوع دیگه‌ای از لیوان‌هایی که برای تبلیغات مورد استفاده قرار می‌گیرن لیوان‌های شیشه‌ای هستن؛ ولی به نظر میرسه که این لیوان‌ها نسبت به لیوان‌های سرامیکی از تنوع کمتر و هزینه‌ی بیشتری برخوردار باشن. هم‌چنین بخاطر شفاف‌بودنشون دستتون تو چاپ عکس روی لیوان یا چاپ لوگو خیلی باز نیست و هر طرحی رو نمیشه روش چاپ کرد.

لیوان پلاستیکی

بعضی از افراد برای تبلیغ کسب و کارشون از چاپ روی لیوان پلاستیکی استفاده می‌کنن. مشکل این نوع لیوان‌ها اینه که برای محیط زیست مضر هستن و برند شما رو دوست‌دار محیط زیست نشون نمیدن. هم‌چنین لیوان‌های پلاستیکی خیلی شیک نیستن و ممکنه به پرستیژ برند شما ضربه بزنن.

بهترین نوع لیوان تبلیغاتی کدام است؟

میشه گفت بهترین انتخاب برای چاپ ماگ تبلیغاتی، انتخاب ماگ‌ها و لیوان‌های سرامیکیه. چاپ لیوان سرامیکی مزیت‌هایی داره که باعث شده خیلی محبوب و متداول بشه. اولاً اینکه لیوان‌های سرامیکی حجم خیلی زیادتری از نوشیدنی رو نسبت به لیوان‌های معمولی تو خودشون جا میدن.

دلیل دوم اینه که سرامیک مثل عایق دما عمل می‌کنه. سرعت هدررفتن گرما تو لیوان‌های سرامیکی 11 درصد کندتر از لیوان‌های عادیه؛ با این حال مثل لیوان فلزی لب و دهن شما رو نمی‌سوزونه. دلیل بعدی اینه که ماگ‌های سرامیکی با محیط زیست سازگار هستن؛ چون که سرامیک قابل بازیافته و می‌شه ازش تو ساخت وسایل دیگه استفاده کرد؛ برخلاف لیوان‌های پلاستیکی که تجزیه‌شون سالیان سال طول می‌کشه و آسیب‌های غیرقابل بازگشت به طبیعت میزنن. مقاوم‌بودن ماگ‌های سرامیکی هم یکی دیگه از دلایل محبوبیتشونه.

جنس این ماگ‌ها طوریه که مقاومتشون در برابر ضربه نسبت به ماگ‌هایی با جنس شیشه خیلی بیشتره. یکی دیگه از دلایل محبوبیت ماگ‌های سرامیکی، عوض‌نشدن مزه‌ی نوشیدنیه. بعضی از ماگ‌ها و لیوان‌هایی که جنس نامناسبی دارن، طعم و مزه‌ی نوشیدنی رو عوض می‌کنن ولی سرامیک از این نوع نیست. سرامیک نه طعم نوشیدنی رو عوض می‌کنه و نه آسیبی به محتویات اون میزنه. هم‌چنین لیوان‌های سرامیکی با وجود شیک‌بودن و زیباییشون نسبت به لیوان‌های شیشه‌ای و فلزی قیمت مناسب‌تری دارن و همین باعث مقرون‌به‌صرفه بودنشون میشه.

 

لیوان سرامیکی یک روش تبلیغاتی ارزان و ماندگار

 

انواع ماگ‌های سرامیکی

حالا که با دلایل محبوبیت چاپ لیوان پلاستیکی آشنا شدین نوبت اینه که انواع مختلف این لیوان‌ها و ماگ‌های سرامیکی رو بشناسین تا بتونین ماگ مناسب برندتون رو انتخاب کنین.

 

لیوان سرامیکی ساده سفید

ساده‌ترین نوع لیوان‌های سرامیکی لیوان‌های سفید و ساده هستن. جنس این لیوان‌ها از سرامیک درجه یکه و مقاومت و زیبایی بالایی داره. رو این لیوان‌ها هر نوع عکس یا طرحی قابل چاپه و به‌خاطر زمینه‌ی سفیدش خیلی زیبا به نظر می‌رسه. این ماگ‌ها کاملاً قابل شستشو هستن و هم‌چنین طرح‌هاشون در اثر زمان و یا شستشو پاک نمیشه. شما تو انتخاب طرح و رنگ برای چاپ لیوان سرامیکی ساده و سفید اصلاً محدودیتی ندارین. هم‌چنین این نوع از لیوان‌های سرامیکی قیمت خیلی مناسبی دارن. دلایلی که نام بردیم باعث محبوبیت روزافزون این نوع از ماگ‌‌های سرامیکی شده.

 

لیوان سرامیکی داخل و دسته رنگی

ماگ‌های سرامیکی داخل رنگی و دسته رنگی فرق خاصی با ماگ‌های سرامیکی ساده و سفید ندارن؛ تفاوتشون تو رنگی بودن دسته و داخل این نوع از ماگ‌هاست. این ویژگی می‌تونه به برندینگ شما کمک کنه؛ این‌طوریه که می‌تونین لیوانی با رنگ مربوط به شرکت یا کسب و کارتون سفارش بدین و لوگوی شرکتتون رو روش چاپ کنین. ظاهر لیوان در این صورت خیلی دل‌پذیرتر می‌شه و توجه افراد بیشتری رو به خودش جلب میکنه.

 

لیوان سرامیکی حرارتی یا جادویی

یکی از جذاب‌ترین انواع لیوان‌ها که استفاده ازش چه به‌عنوان هدیه و چه برای برندینگ خیلی محبوب شده، لیوان‌ حرارتی یا جادوییه. ویژگی جالب این نوع از ماگ‌ها که از ماگ‌های دیگه متمایزشون می‌کنه اینه که رنگشون در تماس با نوشیدنی‌های داغ عوض می‌شه. شما می‌تونین طرح و لوگوی کسب و کارتون رو روی این ماگ‌ها طوری چاپ کنین که موقع ریختن نوشیدنی‌های داغ پدیدار بشن. این موضوع مخاطب هدفتون رو تحت‌تاثیر قرار میده و باعث می‌شه که برندتون تو ذهن مردم ماندگار بشه.images_1662122422.png

سخن آخر

تو این مقاله درمورد مزیت‌های تبلیغات از طریق چاپ روی لیوان سرامیکی صحبت کردیم و دیدیم که معمولاً نسبت به روش‌های تبلیغاتی دیگه مقرون‌به‌صرفه‌تره و بازگشت سرمایه‌ی بیشتری داره. هم‌چنین این ماگ‌ها برای هدیه‌دادن هم گزینه‌ی مناسبی هستن؛ چون هم کاربردی هستن و هم می‌تونن شخصی‌سازی بشن.

حالا اگه قصد تبلیغات و برندینگ به این روش رو دارین، مطمئن بشین که از یک شرکت حرفه‌ای کمک می‌‌گیرین. پیشنهاد ما چاپ آنلاین تیک پرینت هست. این سایت انواع خدمات در حیطه‌ی چاپ و طراحی از جمله چاپ انواع لیوان سرامیکی رو با مناسب‌ترین قیمت و بهترین کیفیت و با گارانتی به شما عزیزان ارائه می‌کنه. شما می‌تونین از هرکجای ایران و در هر ساعتی از روز یا شب، سفارش خودتون رو تو این سایت ثبت کنین و با خیال راحت منتظر رسیدن سفارش‌های باکیفیتتون بمونین.

https://tikprint.ir/

 

منبع:

zazzle

تیک پرینت

canva

دیجیکالا

بای چاپ

 

مطالب مرتبط:

چاپ برگه یادداشت تبلیغاتی

 

تیک پرینت با هدف سهولت و سرعت در امر چاپ و طراحی پا به این عرصه نهاده است. موفقیت مشتریان ما، هدف اصلی و نیروی محرکه ی تمامی فعالیت های ماست. ما در تیک پرینت همواره در حال جستجو و آزمایش هستیم تا بهترین محصولات و خدمات را به مشتریان خود ارائه دهیم و تلاش کرده ایم تا با ارائه ی خدمات چاپ و طراحی بصورت آنلاین، این کار سخت و پر دردسر را برای مشتریان خود آسان کنیم. مشتریان با خرید از ما از مزایای دیگری نیز بهره مند میگردند؛ مانند بهترین قیمت و کیفیت، گارانتی و کنترل کیفیت محصولات، امکان سفارش آنلاین در تمامی ساعات شبانه روز و همچنین دریافت محصول چاپی خود در تمام نقاط کشور.

دیدگاهتان را بنویسید