تجربه من از آموزش سئو

زمانی که تصمیم گرفتم وارد دنیای دیجیتال مارکتینگ شوم و سئو را یاد بگیرم، یکی از بزرگ ترین مشکلاتم این بود که اطلاعات موجود در اینترنت به شکل اغراق شده ای ارائه می شد. با وجود علاقه ای که به سئو و دیجیتال مارکتینگ داشتم، اما نمی توانستم به این اطلاعات تکراری و اغراق شده اعتماد کنم. این اطلاعات علاوه بر این که هیچ ارزش افزوده ای برایم نداشتند، بلکه باعث دلسرد شدنم در مسیر یادگیری می شدند.

اما چاره کار چیست؟ چطور می توان بهترین روش های آموزش سئو را پیدا کرد که به معنای واقعی مفید باشد؟
امروز که خودم از این مراحل عبور کردم، می توانم به شما بگویم که بهترین روش برای آموزش سئو این است که از افراد درست و در جای درست بیاموزید. به همین سادگی!

شاید اگر چند سال پیش تصمیم به یادگیری سئو می گرفتید، گزینه های زیادی برای انتخاب نداشتید. اما امروزه آکادمی های بسیاری در زمینه آموزش دیجیتال مارکتینگ و به خصوص آموزش سئو به وجود آمده اند. چالش اصلی برای انتخاب بهترین دوره آموزش سئو این است که از بین تمام این دوره های متنوع، کدام یک را انتخاب کنیم؟ به عبارت دیگر یک دوره آموزش سئو باید داراری چه ویژگی هایی باشد که با سبک زندگی و شرایط ما سازگار باشد؟

در این روزهای شلوغ و پر مشغله که همه ما به نوعی با آن ها دست و پنجه نرم می کنیم، پیدا کردن یک زمان خالی که بتوان با تمرکز کافی به یادگیری اختصاص داد، کار ساده ای نیست. این عامل بسیار می تواند در انتخاب شما تاثیرگذار باشد.

 

روش های آموزش سئو

اگر تصمیم خود را گرفته اید تا بسیار پرقدرت وارد مسیر یادگیری سئو شوید، من به شما کمک خواهم کرد. در این بخش روش های مختلفی برای یادگیری سئو به شما معرفی شده که می تواند به شما در انتخاب بهترین دوره آموزش سئو کمک کند.

 

 

آموزش سئو مجازی و آنلاین

آموزش سئو به صورت آنلاین، یکی از در دسترس ترین و راحت ترین روش های آموزش سئو است. روش آموزش سئو آنلاین شامل ویدیوهای آموزشی، وبینار، مقالات و کتاب های الکترونیکی است. دوره های آنلاین برای افراد شاغل می تواند گزینه خوبی باشد چراکه می توانند در هر جایی فقط با دسترسی به سیستم و اینترنت، به آموزش ها دسترسی داشته باشند. در این صورت دیگر زمان زیادی برای رفت و آمد بیهوده تلف نخواهد شد. آموزش سئو آنلاین همچنین این امکان را برای افراد در شهرها و یا حتی کشورهای دیگر نیز فراهم می کند تا بتوانند از فرصت یادگیری استفاده کنند و خود را به روز نگه دارند.

از طرف دیگر این روش می تواند معایبی هم داشته باشد. یکی از اصلی ترین معایب این روش این است که پشتیبانی و پیگیری در آن وجود ندارد. همه ما هر قدر هم که اراده قوی داشته باشیم نیاز داریم تا در مسیر یادگیری، کسی باشد تا کمکمان کند، به سوالات و اشکالاتمان پاسخ دهد و ما را در مسیر پیشرفت نگه دارد. متاسفانه اکثر دوره های آنلاین این ویژگی ها را ندارند. به این معنا که شما بعد از خرید دوره فقط خودتانید و خودتان!

 

آموزش حضوری سئو

آموزش سئو حضوری به صورت شرکت در کلاس های آموزش سئو و بوت کمپ ها است. این روش یادگیری هم طرفداران و علاقه مندان خاص خود را دارد. حضور در کلاس، باعث استمرار در یادگیری می شود. شما در دوره های حضوری سئو می توانید سوالات خود را از مدرس دوره بپرسید. لازم به ذکر است که سئو فرآیندی تجربه محور است. هر چه تجربه عملی فرد بیشتر باشد، در بازار کار موفق تر خواهد بود. همچنین شرکت در دوره های حضوری آموزش سئو برای افرادی که می خواهند به طور جدی در این زمینه فعالیت کنند، مفید خواهد بود چرا که این افراد می توانند با شبکه سازی، ارتباطات خود را در اکوسیستم سئو تقویت کنند که این می تواند در آینده شغلی آن ها بسیار تاثیر گذار باشد.

 

همانطور که دیدید هر کدام از این روش ها مزایا و معایبی دارند. اما می توان این روش ها را به شکلی با یکدیگر تلفیق کرد به طوری که مزایای یک روش، معایب دیگری را پوشش دهد. شما می توانید برای آشنایی با این روش آموزش سئو که توسط آکادمی آمانج راه اندازی شده است را در مقاله معرفی جدیدترین روش آموزش سئو در ایران را مطالعه کنید.

 

دوره آموزش سئو آنلاین و حضوری

هدف از ارائه این دوره این است که برای تمام افراد با هر شرایطی کاربردی و مناسب باشد. فرقی نمی کند دانشجو باشید یا شاغل، شما می توانید از هر نقطه ای در ایران فقط با دسترسی به اینترنت در کلاس ها شرکت کنید. نقطه قوت شرکت در دوره های آمانج، این است که پروژه محور است. در نتیجه شما با انجام پروژه های متناسب با نیاز بازار کار، کاملا به مباحث سئو مسلط خواهید شد و می توانید پس از پایان دوره و اخذ مدرک معتبر قابل ترجمه وزارت علوم، به کسب درآمد بپردازید.

 

 

جمع بندی

برای انتخاب دوره مناسب آموزش سئو باید به فاکتورهای مختلفی توجه نمود. یکی از این عوامل بسیار مهم این است که بدانیم کدام دوره با شرایط ما سازگارتر است. در این مقاله به معرفی انواع روش های آموزش سئو پرداختیم و مزایا و معایب هر یک را شرح دادیم. با جمع بندی مطالب فوق می‌توانیم بگوییم بهترین روش آموزش سئو روشی است که:

  • توسط اساتید با تجربه و مسلط ارائه شود.
  • دوره پروژه محور باشد. یعنی تمامی مطالب به صورت عملی روی سایت واقعی اجرا شود. که در نهایت بعد از اتمام دوره شما آماده برای ورود به بازار کار باشید.
  • دوره شامل پشتیبانی باشد. یعنی شما بتوانید سوالات خود را از اساتید بپرسید و رفع اشکال کنید.
  • برای تمامی افراد با هر سبک یادگیری، مناسب باشد.

دیدگاهتان را بنویسید