10 بهترین ابزار برنامه ریزی رسانه های اجتماعی برای صرفه جویی در زمان در سال 2022
ابزارهای زمانبندی رسانههای اجتماعی برخی از مفیدترین موارد در جعبه ابزار مدیران رسانههای اجتماعی هستند، چه در یک استارتآپ کوچک یا یک شرکت چندملیتی کار کنید. آنها همچنین منبعی باورنکردنی برای فریلنسرها، کارآفرینان و هرکس دیگری هستند که رسانه های اجتماعی را در حین اداره یک کسب و کار کوچک مدیریت می کنند.
این به این دلیل است که بهترین ابزارهای زمانبندی رسانههای اجتماعی میتوانند در وقت شما صرفهجویی کنند، کارتان را سادهتر کنند و به رشد حضورتان در رسانههای اجتماعی کمک کنند.
البته ما به Hootsuite جزئی هستیم. اما در این پست، 10 ابزار زمانبندی رسانههای اجتماعی را به اشتراک میگذاریم که فکر میکنیم میتوانند به کسبوکارهایی با نیازهای مختلف کمک کنند.
جایزه: قالب تقویم رسانه های اجتماعی رایگان و قابل تنظیم ما را دانلود کنید تا به راحتی تمام محتوای خود را از قبل برنامه ریزی و زمان بندی کنید.
مزایای ابزارهای برنامه ریزی رسانه های اجتماعی
بهترین ابزارهای برنامه ریزی رسانه های اجتماعی، زندگی کاری شما را به روش های مختلف آسان تر می کند. آنها:
- زمان را آزاد کنید با اجازه به شما برای ایجاد و زمانبندی محتوا در بلوکهای زمانی تعیینشده بهجای مواردی که در طول روز مخرب
- خطر اشتباهات را کاهش دهید با دادن زمان برای تصحیح و بازبینی محتوا قبل از انتشار آن
- با اجازه دادن به شما در زمان بیشتری صرفه جویی کنید سفارشی کردن و تطبیق پست ها برای چندین حساب رسانه های اجتماعی، همه در یک صفحه نمایش
- اطمینان حاصل کنید که در بهترین زمان پست می کنید برای جذب مخاطب
- به شما امکان می دهد به راحتی برنامه ریزی، بررسی و ویرایش کنید یک برنامه یکپارچه از محتوای اجتماعی در سراسر سیستم عامل
10 ابزار برنامه ریزی رسانه های اجتماعی برای سال 2022
1. هوت سوئیت
ما خیلی خجالتی نیستیم که بگوییم فکر می کنیم Hootsuite بهترین ابزار مدیریت رسانه های اجتماعی است و ابزار برنامه ریزی رسانه های اجتماعی در اطراف. برای تیمهایی در هر اندازه مناسب است، با گزینههایی از ابزارهای مقرونبهصرفه زمانبندی رسانههای اجتماعی تا راهحلهای سطح سازمانی برای سازمانهای پیچیده و تیمهای بسیار بزرگ.
Hootsuite از همه عملکردهای برنامه ریزی که می توانید نیاز داشته باشید پشتیبانی می کند ارسال خودکار، از طریق برنامه ریزی انبوه به توصیه های سفارشی در مورد بهترین زمان برای ارسال بر اساس تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی و نتایج شما.
آن را به صورت رایگان امتحان کنید
همچنین میتوانید یک پست را برای پلتفرمهای اجتماعی مختلف، همه از یک صفحه، سفارشی و زمانبندی کنید. این رویکرد بسیار مؤثرتر از ارسال محتوای یکسان در چندین حساب کاربری است.
Hootsuite از برنامه ریزی برای شبکه های اجتماعی زیر پشتیبانی می کند. (برای جزئیات بیشتر در مورد نحوه زمان بندی محتوا برای هر پلتفرم، روی هر پیوند کلیک کنید.)
توجه داشته باشید که زمانبندی TikToks از طریق Hootsuite به شما امکان میدهد از محدودیت زمانبندی 10 روزه اجتناب کنید و حتی TikToks را از دستگاه تلفن همراه خود با استفاده از برنامه تلفن همراه Hootsuite برنامهریزی کنید.
Hootsuite دارای امتیاز اضافی ارائه است تجزیه و تحلیل دقیق که به اطلاع رسانی برنامه ریزی رسانه های اجتماعی شما و همچنین ابزارهای قدرتمند تولید محتوا و یک نمای تقویم ساده که به شما امکان می دهد تمام محتوای اجتماعی خود را در بین حساب ها در یک صفحه مشاهده و ویرایش کنید.
آن را به صورت رایگان امتحان کنید
2. Meta Business Suite
حتی اگر این یک ابزار بومی است، نمیتوانید هنگام برنامهریزی استوری از طریق Meta Business Suite به تمام ویژگیهای ایجاد محتوای فیسبوک و اینستاگرام دسترسی داشته باشید. با این حال، می توانید به متن، برش تصویر و برخی برچسب ها دسترسی داشته باشید.
3. Tweetdeck
توییت دک یک ابزار زمانبندی بومی است که به شما امکان میدهد محتوا را برای چندین حساب توییتر زمانبندی کنید. (اما فقط حسابهای توییتر – هیچ پلتفرم اجتماعی دیگری پشتیبانی نمیشود.) میتوانید با استفاده از نام کاربری و رمز عبور اصلی توییتر خود وارد Tweetdeck شوید، سپس هر حساب موجود دیگری را که استفاده میکنید اضافه کنید.
میتوانید توییتهای جداگانه یا یک رشته توییتر را زمانبندی کنید، و تمام محتوای برنامهریزیشده توییتر خود را برای هر حساب در یک ستون مفید مشاهده کنید.
4. باد دم
Tailwind به عنوان یک زمانبندی برای Pinterest آغاز شد. این یکی از بهترین راه حل ها به طور خاص برای برنامه ریزی Pinterest است که یک برنامه پست شخصی، برنامه ریزی فاصله زمانی و توانایی برنامه ریزی در چندین تابلو را ارائه می دهد.
توجه داشته باشید که حتی اگر فقط می خواهید از Tailwind برای فیس بوک استفاده کنید، برای ثبت نام به یک حساب اینستاگرام نیاز دارید.
Tailwind همچنین از طریق برنامه Tailwind for Pinterest در فهرست برنامه های Hootsuite با Hootsuite ادغام می شود.
RSS Autopublisher یک ابزار زمانبندی است که بهطور خودکار محتوا را از فیدهای RSS به لینکدین، توییتر و فیسبوک ارسال میکند.
اگر محتوا را از طریق رسانههای بهروزرسانیشده منظم مانند وبلاگ یا پادکست ایجاد میکنید، RSS Autopublisher پیوندها را به حسابهای اجتماعی شما همزمان با برنامهریزی برای انتشار محتوای خود برنامهریزی میکند.
6. هوا پذیر
می توانید اهداف، اهداف، وظایف و جدول زمانی را برنامه ریزی و پیگیری کنید. سپس Airtable Automations از تریگرها برای انجام خودکار اقدامات مشخص شده، از جمله ارسال پست در توییتر یا فیس بوک، استفاده می کند.
برای تبدیل Airtable به یک ابزار برنامهریزی کامل رسانههای اجتماعی که بطور خودکار محتوا را مستقیماً در اینستاگرام، لینکدین و پینترست و همچنین فیسبوک و توییتر زمانبندی میکند، برنامه Airtable Automatons را برای Hootsuite نصب کنید.
7. KAWO
همچنین می توانید از برنامه KAWO در Hootsuite برای ردیابی محتوای WeChat و Weibo خود در کنار سایر کانال های اجتماعی خود در داشبورد Hootsuite استفاده کنید.
8. ملاقات با ادگار
MeetEdgar میتواند محتوا را برای فیسبوک، اینستاگرام، توییتر، پینترست و لینکدین زمانبندی کند و آن را تغییر کاربری دهد. با این حال، برخی از ویژگی های پیشرفته تر مورد نیاز برای سازمان های بزرگتر را ندارد.
9. Shopify Facebook & Instagram Auto Post
اگر یک فروشگاه Shopify دارید، برنامه Shopify Facebook & Instagram Auto Post به شما امکان می دهد یک برنامه رسانه اجتماعی ایجاد کنید که هر روز یا در روزهای انتخابی هفته یک محصول جدید یا تصادفی را در فیدهای اجتماعی شما پست می کند.
این یک راه خوب برای اطمینان از انتشار مداوم محتوا است، حتی اگر ایده جدیدی برای محتوای جدید ندارید.
برخلاف نامش، این برنامه زمانبندی رسانههای اجتماعی با اینستاگرام، فیسبوک، توییتر و پینترست کار میکند. در کاری که انجام می دهد عالی است، اگرچه واقعاً برای مقابله با این نوع بسیار خاص از برنامه ریزی رسانه های اجتماعی است.
توجه: اگر میخواهید فروشگاه تجارت الکترونیک خود را با Hootsuite ادغام کنید تا به ویژگیهای زمانبندی قویتر دسترسی داشته باشید، برنامههای Shopview Hootsuite را بررسی کنید. Shopify، تجارت بزرگ، ووکامرس، یا مجنتو.
10. Mailchimp
بگو چی؟ آیا Mailchimp یک ابزار ایمیل مارکتینگ نیست؟
خب حتما اما اگر قبلاً از Mailchimp برای کمپینهای ایمیلی خود استفاده میکنید، ابزاری عالی برای زمانبندی پستهای رسانههای اجتماعی است. با توییتر، فیس بوک و اینستاگرام ادغام می شود، بنابراین می توانید محتوا را برای این پلتفرم ها در رابط Mailchimp ایجاد و زمان بندی کنید.
یکی دیگر از گزینههای زمانبندی مفید، امکان ایجاد پستهایی برای فیسبوک، اینستاگرام و توییتر است که به یک ایمیل خاص در رابط Mailchimp پیوست شدهاند، بنابراین آنها بهطور خودکار همزمان با ارسال ایمیل پست میکنند. این یک راه خوب برای حفظ برنامه اجتماعی و محتوای شما با تبلیغات ایمیل شما است.
همچنین میتوانید Mailchimp را به Hootsuite متصل کنید تا کمپینها را مستقیماً از داشبورد در کانالهای اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.
ابزارهای زمان بندی رسانه های اجتماعی چگونه کار می کنند؟
ابزارهای زمانبندی رسانههای اجتماعی با اتصال همه حسابهای مختلف رسانههای اجتماعی شما به یک پلتفرم مرکزی کار میکنند که میتوانید از آن برای برنامهریزی محتوا برای پست کردن مطابق با خود استفاده کنید. تقویم محتوای رسانه های اجتماعی
زمانی که محتوا را برنامه ریزی کردید، در زمان انتخابی شما به صورت خودکار پست می شود. این بدان معناست که میتوانید یکباره برای یک روز، یک هفته، یا حتی یک ماه یا بیشتر پستهای اجتماعی راهاندازی کنید و مطمئن باشید که چه پشت میز (یا تلفنتان) باشید یا نباشید، محتوا پخش خواهد شد.
اما در واقع چگونه در پشت صحنه کار می کند؟
ابزارهای زمان بندی رسانه های اجتماعی از طریق API آن شبکه یا رابط برنامه نویسی برنامه به هر شبکه اجتماعی متصل می شوند. این ممکن است پیچیده به نظر برسد، اما اساساً این فقط راهی است که شبکه اجتماعی و ابزار زمانبندی با یکدیگر صحبت کنند.
خوشبختانه این ارتباط در پس زمینه اتفاق می افتد. بنابراین برای کارکرد این ابزارها نیازی به دانستن هیچ کد یا زبان برنامه نویسی خاصی ندارید. معمولاً فقط چند مرحله برای ارسال محتوای اجتماعی با استفاده از ابزار زمان بندی وجود دارد.
چگونه با استفاده از ابزار زمان بندی برای رسانه های اجتماعی پست ارسال کنیم
در اینجا یک تفکیک سریع از نحوه عملکرد ابزارهای زمان بندی رسانه های اجتماعی به طور کلی برای پلت فرم های اجتماعی اصلی ارائه شده است.
- حساب های خود را به یک ابزار برنامه ریزی رسانه های اجتماعی پیوند دهید.
- محتوای اجتماعی خود را بنویسید و انتخاب کنید که کدام حساب(های) را می خواهید پست کنید. یک ابزار خوب برنامه ریزی رسانه های اجتماعی به شما این امکان را می دهد که یک پست را برای چندین حساب اجتماعی در شبکه های مختلف، همه از یک صفحه، سفارشی کنید.
- انتخاب برای بعد برنامه ریزی کنید گزینه و زمان مورد نظر خود را انتخاب کنید. بهترین ابزارهای زمانبندی رسانههای اجتماعی توصیههای سفارشیسازی شده را برای بهترین زمان برای برنامهریزی پست شما برای بیشترین پاسخ ارائه میکنند.
- فقط برای پست ها یا توییت ها. برای استوری اینستاگرام، یک مرحله دیگر وجود دارد. برای تکمیل فرآیند در زمان برنامه ریزی شده یک اعلان فشار دریافت خواهید کرد.
برای زمانبندی ویدیوها در YouTube، روند کمی متفاوت است. آن API هایی را که ذکر کردیم به خاطر دارید؟ API برای YouTube رفتار متفاوتی دارد، که به فرآیند کمی متفاوت نیاز دارد.
هنگامی که ویدیوی خود را به ابزار زمانبندی رسانههای اجتماعی خود وارد میکنید، کافی است ویدیو را بهعنوان خصوصی علامتگذاری کنید و از گزینه زمانبندی برای تعیین زمانی برای عمومی شدن ویدیو استفاده کنید.
برای یادگیرندگان بصری، در اینجا جزئیات بیشتری در مورد برنامه ریزی محتوای اینستاگرام وجود دارد:
و برخی جزئیات برای Pinterest:
و در نهایت، برخی جزئیات برای زمانبندی پستها در TikTok:
چگونه با استفاده از ابزار زمانبندی رسانههای اجتماعی، چندین پست را همزمان زمانبندی کنیم
یکی از مزیتهای بزرگ استفاده از ابزار زمانبندی برای رسانههای اجتماعی، امکان زمانبندی چندین پست در یک زمان است. این به عنوان زمان بندی انبوه نیز شناخته می شود.
در اینجا نحوه کار آن آمده است.
- تاریخ ارسال و محتوای اجتماعی برای چندین پست را به یک فایل CSV اضافه کنید که با الزامات ابزار زمانبندی رسانههای اجتماعی شما مطابقت دارد. Hootsuite به شما امکان می دهد تا حداکثر 350 پست را برنامه ریزی کنید.
- فایل را در ابزار برنامه ریزی شبکه های اجتماعی خود آپلود کنید.
- پست های خود را مرور کنید، هر گونه اضافات یا تغییرات دلخواه را انجام دهید و کلیک کنید برنامه.
از Hootsuite برای برنامهریزی همه پستهای رسانههای اجتماعی، تعامل با فالوورهای خود و پیگیری موفقیت تلاشهای خود استفاده کنید. امروز برای یک دوره آزمایشی رایگان ثبت نام کنید.
بهتر انجامش بده با هوت سوئیت، مجموعه ابزار رسانه های اجتماعی همه در یک در بالای همه چیز بمانید، رشد کنید و رقبا را شکست دهید.