ترکیبات بخور زار چیست؟

ترکیبات بخور زار

قبل از اینکه ببینیم ترکیبات بخور زار چیست ابتدا ببینیم که بخور زار چیست؟

قبل از اینکه به واقع بدانیم بخور زار چیست ، اجازه بدین ببینیم در صفحات اینترنتی راجع به بخور زار چه چیزی نوشته شده است:

بخور زار یا عود زار به معنای عود یا بخوری خوشبو برای موجودات ماورائی است. بخور زار از دسته بخورات روحانی بوده که متشکل از چندین برگ و ریشه گیاه و تنه درخت و روغن و سنگ مانندهای بسیاری است، بخور زار یک مادهٔ مهم در علم گیاه پزشکی عصر هخامنشیان و ماده ای مقدس در فرهنگ عصر قدیم یهود بشمار می‌آید.این بخور برای جلب مهر و محبت استفاده می شود.

خب پاراگراف بالا مطالبی هست که در اکثر سایتها و صفحات اینترنتی می بینید.حال اینکه هیچ کدام برای این مطالب منبع تاریخی ذکر نکرده اند.واضح است که این مطالب رو کسی برای اولین بار نوشته و بقیه از روی آن کپی کرده و در سایر وبسایت ها پخش شده است.چون در همه سایتها و صفحات مذکور مطالب به یک شکل نوشته شده و هیچ چیز نه به آن اضافه شده و نه از آن کم شده است!

چند دروغ راجع به بخور زار ، بحری و سرخ!

1- روی لیبل این بخورات نوشته شده made in brunei!

یعنی ساخت کشور برونئی!این اولین و بزرگترین دروغ است.این بخورات ساخت کشور برونئی نیستند و در همین ایران توسط افرادی در جنوب کشور تولید می گردند!

2-سنسور دما!

این دومین دروغی هست که به خورد ملت دادند.یک لیبل چاپ کردند و روی بدنه این بخورات چسبوندن و میگن اگر فاسد شده باشه سیاه میشه.اگر خنک باشد سبز کمرنگ میشه و …! سالی هزاران عدد از این بخورات فروخته میشه و هیچکس تا حالا نتونسته با هیچ ابزار گرمایش و سرمایشی رنگ این سنسور رو عوض کنه!همه هم میگن چرا عوض نمیشه!منتها انقدر دروغ شاخدار و بزرگ هست که همه میبنن سنسور الکیه و رنگش عوض نمیشه،اما بازهم نمیخان باور کنن که این داستان بو داره!

3-سومین دروغ مربوط میشه به بارکد این بخورات!

رو بدنشون یه بار کد داره که همه جا نوشته شده اگر میخای ببینی اصله یا نه برو تو سایت برونئی عود و اون رو چک کن!خیلی جالبه که دیگه انقدر این کلاهبرداری بزرگه که همه باورشون شده بود که این سایت مال کشور برونئیه!اما دیگه به لطف این همه ادمهای جویای حق و متخصص مشخص شد که کلا اون سایت ایرانیه و از ایران ساپورت میشه!خودشون داخل ایران اینا رو تولید میکنن و بنام برونئی و … میفروشن!

4- استفاده از گیاهان خاص

دروغ بعدی مربوط به مواد داخلش هست که مدعی هستند از گیاهان خاصی استفاده شده و …!و الان مشخص شده که همش اسانس های پودری هست.از همین اسانسهایی که برای ساخت ژله، شیرینی،نوشابه و … استفاده میشه!.

5- استفاده یهودیان از بخور زار

دروغ شاخدار بعدی این است که ربط میدهند به دوران کهن مصر باستان و فراعنه و قوم یهود و …! برای این مطلب دروغ هم در هیچ وبسایتی منبع تاریخی ذکر نشده و همه از یکدیگر کپی کرده اند.در صورتیکه بخور زار یه بخور ساده بوده که فقط هم مختص زرتشیان خودمون بوده و از پودر چندتا گیاه که هیچ جا ننوشتن چی بوده استفاده میکردن.و پودر خشک هم اصلا فاسد شدنی نیست و سالها میشه ازش استفاده کرد.

خلاصه که در کانالهای تلگرام و صفحاتی به نام حلیمه سرحانی خزعبلاتی نوشته شده که چهارتا ادمین دارن مخ مردم رو شستشو میدن.اصلا معلوم نیست کی هستن.آدرسشون کجاست!هیچی ندارن!فقط مدام آموزشهای بی سرو ته میزارن که این سه تا بخور رو در نهایت هی معرفی کنن به مردم و مردم برن با قیمت های میلیونی بخرن!و خودشون هم این بخورات رو در کشور پخش میکنن از طریق عواملشون!

نتیجه گیری

مشکلات زیاده در زندگی ها و خیلی ها دچار غم ، اندوه ، جدایی و … هستند.این افراد نگون بخت ، از همه جا مونده به این افراد سوجو روی میارن برای رفع مشکلشون.

و چه ظلم بزرگی است که از یک آدم گرفتار سو استفاده کنی.چهارتا کار و ذکر یادش بدی و چند تا بخور با قیمت میلیونی بهش معرفی کنی که محتویات درست و مشخصی ندارد!و افرد مالباخته نیز با هزینه کردن زیاد به نتیجه نرسد!

در خیلی از فروم ها و سایت های اینترنتی ، بسیاری از افراد تجربه خود را از استفاده این بخورات نوشته اند که بعد از انجام همه اینکار ها هیچ نتیجه ای نگرفتن!و خیلی از افراد نگون بخت  فکر میکردن کار رو درست انجام ندادن یا بخور اصل نیست!نمیدونن که کل این ماجرا کلاهبرداری و دروغه!البته در بین هزاران فرد ، ممکن است افرادی هم پیدا شوند که به صورت اتفاقی یا با قدرت تلقین کارشان راه افتاده و بعد به این بخور مرتبط کرده اند.

بیدار باشین ! راه ثروتمند شدن و موفقیت این چیزها نیست!آموزش ، مهارت ، تخصص و تلاش هست!

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید