تعمیر ال سی دی لپ تاپ یکی از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده در این مجموعه می باشد. در این میان علاوه بر تعمیرات لپ تاپ ایسوس و تعویض تاچ ال سی دی سرفیس پرو 4 نیز به صورت کاملا تخصصی و توسط کارشناسان مجرب و با ه کارگیری از پیشرفته ترین تجهیزات صورت می گیرد. کارشناسان این مجموعه با گذراندن و بررسی دقیق دستگاه و عیب یابی آن میزان خرابی پیش آمده در صفحه نمایش را مشخص می کنند و با توجه به میزان خرابی، اقدام به تعمیر و یا تعویض ال سی دی لپ تاپ می کنند.

خدمات تعمیر و تعویض ال سی دی لپ تاپ ایسوس و تاچ ال سی دی سرفیس پرو 4

تعویض ال سی دی لپ تاپ

شکستن یا وارد شدن ضربه و ایجاد آسیب فیزیکی بر روی نمایشگر لپ تاپ یکی از اصلی ترین مواردیست که شما را مجبور به تعویض ال سی دی لپ تاپ می کند. در عین حال صفحه نمایش لپ تاپ مهم ترین بخش برای استفاده از لپ تاپ شناخته می شود چرا که با آسیب آن می تواند لپ تاپ را نیز برای شما غیر قابل استفاده نماید. در این مواقع عدم توجه به تعویض مانیتور لپ تاپ شما را با آسیب و اختلالی در عملکرد بورد اصلی یا پیکسل های نمایشگر مواجه خواهد کرد.

شایان ذکر است ضمن موارد گفته شده ریختن مایعات و نفوذ آن به لایه های زیرین نمایشگر نیز در تعویض ال سی دی لپ تاپ تاثیر گذار خواهد بود. همچنین ممکن است گاها تعمیر ال سی دی همان کار تعویض را انجام دهد. در تعمیر یا تعویض ال سی دی اولویت مراجعه به یک مرکز تعمیرات مجاز و یک تکنسین متخصص در این موضوع خواهد بود. لذا در صورتی که با چنین مشکلی مواجه شده اید می توانید با کارشناسان مجموعه ارتباط برقرار نمایید تا بهترین گزینه ممکن را به شما توصیه کنند.

تعمیرات لپ تاپ ایسوس

چنانچه که از یکی از مدل ‌های لپ‌تاپ ایسوس برخوردار هستید ولی به هر دلیلی عملکرد آن افت داشته و یا اختلال در عملکرد به وجود آمده ، با حضور در مجموعه تعمیرات لپ تاپ ایسوس با استفاده از خدمات مشاوره در محل، مشکل ایجاد شده را با کارشناسان در میان بگذارید و لپ تاپ خود را در صورت نیاز به تعمیر دستگاه، به کارگاه تعمیر لپ تاپ ایسوس تحویل دهید. بی شک افراد برای اطمینان خاطر شدن به دنبال مجموعه متخصص و حرفه ای اند تا به این شکل تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری به بهترین حالت ممکن اعمال گردد، نمایندگی تعمیر لپ تاپ ایسوس می تواند انتخاب ایده عالی باشد. در این مجموعه تمامی تکنسین هایی که بر روند کار نظارت دارند، دوره های تخصصی را طی کرده اند و موفق به کسب تجربه بالایی در این حوزه شده اند. بنابراین بهترین روش ها را می توانند با استفاده از ابزارآلاتی که در اختیار دارند، برای تعمیر لپ تاپ asus اجرا کنند.

تعویض تاچ ال سی دی سرفیس پرو4

لپ ‌تاپ ‌های سرفیس پرو، ضمن داشتن ظاهر زیبایی ، به دلیل سبکی و تطابق بالای سخت افزار با سیستم‌عامل، انتخاب ایده آل برای همه‌ کاربران (بجز گیمرها) شناخته می شود . ولی میزان ظرافت بالایی که در طراحی آن صورت گرفته کار تعمیر سرفیس را نسبت به سایر لپ ‌تاپ‌ها اندکی متفاوت نموده است. صاحبان سرفیس، همواهره برای حل مشکل موجمود به دنبال فردی متخصص و خبره در این کار هستند و ضمن تجربه کاری نیز از تجهیزات مناسبی جهت تعمیرات و تعویض تاچ ال سی دی سرفیس پرو4 برخوردار باشند. تعمیر LCD سرفیس پرو  می تواند به عنوان یکی از چالش انگیز ترین قسمت تعمیرات لپ ‌تاپ‌های مایکروسافت دانست که برای انجام آن تجهیزات پیشرفته‌ای مورد نیاز است. جهت تعویض ال سی دی سرفیس اگر با ترک شیشه صفحه نمایش مواجه شده اید ، از شکستگی بیشتر جلوگیری کنید و با چسباندن ال سی دی با چسب نواری از آسیب بدنی در حین تعمیرات جلوگیری نمایید.

موارد مهم در انتخاب ال سی دی مناسب:

کارشناسان مجموعه همواره در تلاش هستند تا تعمیر ال سی دی لپ تاپ ، شما را با برخی نکات مهم در زمان انتخاب ال سی دی مناسب آشنا کنند . لذا مواردی را که ضرورت دارد در زمان انتخاب صفحه نمایش لپ تاپ مناسب ارائه می کنند که از جمله ی آن عبارت اند از :

  • رزولوشن: تقریباً همگی ما می دانیم که رزولوشن بالاتر همیشه بهتر خواهد بود.
  • اندازه نمایشگر نرمال ۱۴ و یا ۱۵ اینچ است. زیرا افرادی که کارهای گرافیکی انجام می دهند کمتر از ۱۴ اینچ به ویژه برای آن ها مناسب نخواهد بود.
  • کارشناسان معتقد هستند که تبلیغات صورت گرفته برای لپ تاپ لمسی بیشتر حقه تبلیغاتی و تله برای پول دارد. بخصوص آنکه لمسی بودن دستگاه سبب مصرف بالای باتری خواهد شد.
  • زاویه دید نمایشگر لپ تاپ برای کاربرانی که تحت هر شرایطی بدون دردسر به صفحه نمایش نگاه می کنند توصیه می شود.

به طور کلی شما کاربران گرامی می توانید با مشاهده هر گونه اختلال درعملکرد و ساختار صفحه نمایش لپ تاپ خود به مجموعه تعمیرات لپ تاپ مراجعه نمایید و تخصصی ترین خدمات مورد نیاز خود را بهره مند شوید. کارشناسان ما در مرکز تعمیر ال سی دی لپ تاپ با گذراندن عیب یابی صحیح و کارشناسانه و بررسی تخصصی این بخش از دستگاه، امکان تعویض و یا تعمیر آن را با شما در میان گذاشته و با اتمام تعمیرات، دستگاهی کامل و بی عیب و نقص به شما تحویل می دهند. مجموعه تخصصی کلینیک صفر و یک همواره در تمامی ساعات آماده خدمات رسانی به شما همراهان همیشگی می باشد. شما می توانید با مراجعه به وب سایت clinic01.com به صورت غیر حضوری نیز از خدمات بهره مند شوید. تخصصی ترین خدمات مرتبط با تعمیر و تعویض قطعات توسط کارشناسان متخصص مجموعه صورت می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید