عمده فروشی کار اصلی فروشگاه یدک فیت است اما این بدان معنی نیست که تک فروشی نداریم. برای خرید عمده لوازم یدکی خودرو اعم از پژو ،رنو ،پراید، و …می توانید به فروشگاه اینترنتی حضوری یدک فیت مراجعه کنید.خرید عمده لوازم یدکی در ظاهر کار ساده ای به نظر می رسد. اما اگر غفلت کنید لوازم فیک را به جای اصلی به شما می دهند.

خودرو قطعات مختلفی دارند که هر کدام در جای خود مهم هستند. برخی از این قطعات شامل جلوبندی، زیربندی،شیشه های خودرو، آینه های، قطعات یدکی و … می باشند. یکی از قطعات مهم خودرو لوازم یدکی است. این قطعات عملکرد بسیار تاثیر گذاری در سلامت و طول عمر خودرو دارند. آشنایی ب لوازم یدکی خودرو و کاربرد آن ها در واقع باعث می شود تا شما بهترین انتخاب را در قطعات داشته باشید، پس در این مقاله همراه ما باشید چرا که می خواهیم درمورد لوازم یدکی خودرو، پخش لوازم یدکی پراید و پخش لوازم یدکی پژو با شما صحبت کنیم، پس با ما همراه باشید.

خرید عمده لوازم یدکی خودرو

 

خرید عمده لوازم یدکی پراید

 

برای خرید عمده لوازم یدکی پراید بهتر است ابتدا فروشگاهی را انتخاب کنید که علاوه بر فروش اینترنتی فروش حضوری نیز داشته باشند . از این رو ما به شما لوازم یدکی خودرو یدک فیت را پیشنهاد می کنیم. بهترین فروشنده لوازم یدکی پراید ،پژو و… می باشد.

 

لوازم یدکی چیست؟

 

لوازم یدکی خودرو در حقیقت قطعات ریز و درشتی هستند که آن قطعات را درهنگام خرابی با قطعه ی دیگری جایگزین می کنند. به طور مثال آینه خودرو یکی دیگر از این قطعات می باشد. آینه خودرو نیز نوع دیگری از لوازم یدکی محسوب می شود. و سایر اجزای خودرو نیز در کوتاه مدت و برخی در بلند مدت ممکن است خراب شوند در این صورت شما باید به انقضا و کار کرد این قطعات دقت کنید. علاوه بر این گاهی ضربه یا تصادف ممکن است زودتر از موعد تاریخ انقضا این قطعات نیاز به تعویض و یا ترمیم داشته باشند. قطعات یدکی در ایران کارخانجات بسیاری دارد که برخی از آن ها بسیار معتبر و برخی متاسفانه قطعات فیک وارد بازار می کنند.

images_1672752578.webp

 

لازم به ذکر است که این قطعات برای هر خودرو متفاوت است ، مورد مهم دیگری که در قسمت بالا به آن اشاره کردیم در رابطه با تفاوت قطعات یدکی اصلی و فیک است. استفاده از قطعات فیک علاوه بر این که بر عملکرد خودرو تاثیر منفی می گذارد ممکن است قطعات سالم را نیز خراب کند.برای خرید ارزان به قطعات یدکی فیک رو نبرید لطفا از بهترین فروشنده قطعات و لوازم یدکی خودرو در تهران تهیه کنید.

 

خرید عمده لوازم یدکی

 

عمده فروشی کار اصلی فروشگاه یدک فیت است اما این بدان معنی نیست که تک فروشی نداریم. برای خرید عمده لوازم یدکی خودرو اعم از پژو ،رنو ،پراید، و …می توانید به فروشگاه اینترنتی حضوری یدک فیت مراجعه کنید.خرید عمده لوازم یدکی در ظاهر کار ساده ای به نظر می رسد. اما اگر غفلت کنید لوازم فیک را به جای اصلی به شما می دهند.

 

 

لوازم یدکیimages_1672752605.webpعمده در تهران

 

اگر به دنبال بهترین لوازم یدکی عمده در تهران هستید پیشنهاد ما یدک فیت است زیرا تمام محصولاتشان دارای گواهی اصالت کالا و ضمانت بازگشت کالا دارند.

 

لوازم یدکی خودرو بر  طربق کابردی که دارند در سه دسته زیر قرار می گیرند:

 

1-بدنه خودرو

 

2-جلوبندی خودرو

 

-گیربکس خودرو

 

5 مورد از لوازم یدکی مهم و پرکاربرد در خودرو

 

سیستم فنی هر خودرو با دیگر متفاوت بوده و پیچیدگی خاص خودش را دارد. هر قطعه وظیفه خودش را با همکاری قطعات دیگر انجام داده و در آخر موجب به حرکت در آمدن چرخ خودرو می شوند. مهم ترین لوازم یدکی خودرو شامل موارد زیر هستند:

 

  • -لنت و دیسک ترمز خودرو
  • -پروانه و فن
  • -استارت ماشین
  • -شمع و وایر
  • -موتور خودرو
  • استارت خودرو

 

دیسک و لنت

 

دیسک و لنت یکی دیگر از لوازم یدکی خودرو است که بسیار حساس می باشند. ترمز عامل اصلی متوقف کردن خودرو در مواقع اضطراری بوده و موجب پیشگیری تصادف می شود. ترمز دو قسمت اصلی کفشک و لقه تشکیل می شود. خودرو جهت متوقف به اصطحلاک نیاز داشته و لنت این کار را انجام می دهد.

 

دیسک ترمز یکی دیگر از لوازم یدکی مهم خودرو می باشد که باعث متوقف دن خودرو بر اثر اصطحلاک بین لنت و دیسک می شود. هنگام ترمز دیسک تحت فشار زیادی قرار گرفته و در آخر موجب ایستادن خودرو می شود. حال در صورتی که لنت شما نامرغوب و یا فرسوده باشد، دیسک ها نیز خراب شده و به مرور زمان قدرت ترمز گیری خود را از دست می دهند.

 

پروانه و فن

 

یکی دیگر از لوازم یدکی خودرو بوده و بسیار پر کاربرد است. پروانه و فن همانطور که مشخص است یکی از قسمت های خنک کننده به شمار می رود که دارای قطعاتی همچون رادیاتور، واتر پمپ، خنک کننده و ترموستات هستند. سیستم خنک کننده وظیفه کاهش حرارت را دارند که اگر دما بیش از حد بالا برود، از آسیب دیدن و از کار افتادن قطعات دیگر جلوگیری می کند. در صورت آلارم افزایش دما یعنی  فن و پروانه خودرو شما خراب شده و برای برای خرید اقدام کنید.

 

برای خرید، تعمیر و خدمات دیگر لوازم یدکی خودرو می توانید با ما تماس بگیرید و با کارشناسان ما مشورت کنید.

 

شمع و وایر شمع

 

یکی دیگر از حساس ترین قسمت های لوازم یدکی محسوب می شود. شمع قطعه ای است که در کنار سیلندر خودرو قرار داشته و جرقه مورد نیز برای ایجاد احتراق در محفظه مخصوص را ایجاد می کند. در صورتی که وایر خودرو قسمتی است که برق لازم را از کوئل به شمع منتقل می کند. در نتیجه شمع و وایر دو قطعاتی هستند که به یکدیگر وابسته بوده و بدون شمع، وایر نیز نمی تواند وظیفه مهم خود را به درستی انجام دهد.

 

موتور

 

قطعه بعدی موتور است که اصلی ترین لوازم یدکی خودرو محسوب می شود. درواقع تمام خودرو ها نیروی لازم جهت حرکت را از موتور به دست می آورند. عمل احتراق تا زمانی که نیرو لازم برای حرکت خودرو شکل بگیرد، تکرار می شود. موتوردارای تعداد مشخص سیلندر است که هر کدام دارای یک محفظه احتراق مجزا هستند. نیروی کلی آن نیز به اندازه و نوع موتور بستگی دارد و هر چقدر زمان بندی احتراق بیشتر باشد، سرعت خودرو نیز بیشتر می شود.

 

سخن آخر

 

برای خرید لوازم یدکی حتما دقت کنید تا سرتان کلاه نرود . در این مورد می توانید به لوازم یدکی یدک فیت مراجعه کنید یا با شماره 02133947195 تماس بگیرید.لوازم یدکی یدک فیت به دلیل وجدان کاری بالایی که دارند با وجود نفوذی که دارد و می تواند قطعات فیک را وارد کار خودشان کنند اما به دلیل جدان کاری بالا به خودشان اصلا چنین اجازه ای را نمی دهند ترجیح می دهند سود کمتری کنند اما حلال. چیزی که این روز ها کمتر پیدا می شود.

دیدگاهتان را بنویسید