خرید لباس مردانه همیشه یک چالش برای آقایان بوده است.چند بار شده که هنگام خرید گیر کرده اید؟ نگران نباشید، زیرا در این مورد تنها نیستید! ما در اینجا به شما می آموزیم که هنگام خرید لباس چه به صورت حضوری و چه غیرحضوری و اینترنتی از وبسایت هایی مثل دیجی کالا، انتخاب برتر، دیجی استایل و حتی آمازون دیگر استرس نداشته باشید.

چگونه برای مردان لباس بخریم؟

چگونه آنلاین لباس بخرم؟

اینها تنها بخشی از سوالاتی هستند که هنگام خرید از خود می پرسیم. خرید لباسی که می پوشید یک مهارت است که باید تمرین کنید.

7 نکته که هنگام خرید لباس مردانه باید توجه کرد

لباسی بخرید که تناسب داشته باشد

مهم ترین نکته در استایل مردانه  این است که پوشاکی بخریم که کاملا به ما می آید. چه شلوار باشد و چه تیشرت مردانه ، باید به تن شما مناسب باشد. در صورت امکان، لباس‌های خود را امتحان کنید و فقط از سایت‌هایی که مرجوعی و تعویض کالا را می‌پذیرند، آنلاین خرید کنید.

نوع بدن خود را بشناسید

قبل از رفتن به مغازه، باید بدانید که چه چیزی برای تیپ بدنی شما مناسب است. راهنماهای زیادی وجود دارند که به شما می گویند چگونه با توجه به تیپ بدنی خود لباس بپوشید.

به عنوان مثال، اگر شما حجیم هستید، پوشیدن پیراهن های مردانه راه راه های افقی می تواند شما را حجیم تر نشان دهد. و اگر حجیم نیستید، پوشیدن آنها می تواند شما را حجیم جلوه دهد. لباس‌هایی برای مردان بخرید که تیپ بدنی شما را جذاب کند.

با مد همراه باشید

اشتباه نکنید دویدن کورکورانه دنبال مدها چیزی نیست که می گوییم. با این حال، باید مطمئن شوید که چیزی که می‌خرید مد روز است.

روی لباس های خوب سرمایه گذاری کنید

یک کمد لباس خوب تعادل کاملی بین قطعات مد روز برقرار می کند. “مد بی انتها ” مخفف لباس هایی است که همیشه مد می مانند. تی شرت های یکدست مردانه ، شلوار جین آبی کلاسیک یا کفش های کتانی سفید ساده نمونه هایی از مد بی انتها هستند.

ما بیشتر از سایر لباس ها اینها را می پوشیم. به همین دلیل است که سرمایه گذاری در اقلام با کیفیت در اینجا مهم است. این یک نکته بسیار مهم برای خرید لباس برای مردان است.

تنوع نیز مهم است

ایجاد تنوع در کمد لباس شما به این معنی است که چیزهای مشابه را بارها و بارها نخرید. چند نفر از ما به خاطر داشتن تعداد زیاد تی شرت مشکی یا آبی مقصریم؟ خوب، وقت آن است که احتکار را کنار بگذارید و شروع به خرید کنید.

به یاد داشته باشید که لباس های مردانه ای بخرید که شبیه لباس های قبلی شما نیست. لازم نیست که به شدت متفاوت یا کاملاً مخالف سبک شخصی شما باشد. حتی چیزهای ساده ای مانند انتخاب رنگ ها و چاپ های مناسب نیز می تواند تنوع را به کمد لباس شما بیاورد.

برندهای خود را بشناسید

تحقیق خوب در مورد برندهای مورد علاقه خود خرید را برای شما سریعتر می کند. اگر برند را می شناسید و به آن اعتماد دارید، می توانید به معنای واقعی کلمه هر چیزی را که دوست دارید در اندازه مناسب انتخاب کنید.

نمادهای سبک خود را دنبال کنید

یکی از مهم ترین نکات استایل برای آقایان این است که بیشتر روی ایجاد سلیقه خوب تمرکز کنند. منظور ما از خوب، استایلی است که با شخصیت شما و همچنین تیپ بدنی شما مطابقت دارد.

برای ایجاد حس خوب از مد، باید شروع به دنبال کردن نمادهای مورد علاقه خود کنید. همه، از یک بازیگر سینما گرفته تا یک ورزشکار، یک استایلیست دارند. آنها دائماً لباس های عالی را منتشر می کنند که می توانید از آنها الهام بگیرید.

منبع : entekhabartar.ir

دیدگاهتان را بنویسید